abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35314289
ik heb het trouwens ook liever, er wordt tenminste aandacht aan de competitie gegeven ipv alleen aan een select groepje
pi_35317368
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:25 schreef Ayaxola het volgende:
Pff, nou

Maar dat 3-banden en ping-pong enz tussendoor kan ik me niet herinneren eigenlijk?
Dat is ook niet zo gek aangezien het voetbal nog nooit onderbroken is door Dick of Trinko. .
Ik vind Talpa's de wedstrijden iig zo kut dat is steeds minder vaak kijk.
-
  dinsdag 21 februari 2006 @ 08:05:09 #103
41280 marc1982
Red light -- Green light
pi_35317402
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Werkt perfect 2Dix
wat is dat dan?
dus...
pi_35317700
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:21 schreef Ayaxola het volgende:
Zijn er nou ook mensen die 'De Wedstrijden' liever hebben als het vroegere Studio Sport?
De Wedstrijden > Studio Sport
  dinsdag 21 februari 2006 @ 11:08:06 #105
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_35320231
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 08:00 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat is ook niet zo gek aangezien het voetbal nog nooit onderbroken is door Dick of Trinko. .
Selectief geheugen Dr. Daggla? Richard Groenendaal, Sven Nijhuis, Jurgen van der Goorberg, ik zette Studio Sport altijd uit nadat het voetbal om 20:40 eindelijk eens afgelopen was op Studio Sport, en toch ken ik deze mensen. Heel vreemd.
pi_35320369
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 11:08 schreef Stpan het volgende:

[..]

Selectief geheugen Dr. Daggla? Richard Groenendaal, Sven Nijhuis, Jurgen van der Goorberg, ik zette Studio Sport altijd uit nadat het voetbal om 20:40 eindelijk eens afgelopen was op Studio Sport, en toch ken ik deze mensen. Heel vreemd.
Of je leest gewoon begrijpend. .
-
  dinsdag 21 februari 2006 @ 11:14:19 #107
73305 Stpan
pi_35320428
Ja of we voeren hier op FOK! ook gewoon de # in als je iets sarcastisch bedoeld.
quote:
Dat is ook niet zo gek aangezien het voetbal nog nooit onderbroken is door Dick of Trinko. #
pi_35320704
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 11:14 schreef Stpan het volgende:
Ja of we voeren hier op FOK! ook gewoon de # in als je iets sarcastisch bedoeld.
[..]

Sorry, maar ik heb nog nooit meegemaakt tijdens studio sport dat ze tussen de samenvattingen in (van die dag) ff een itempje over Dick erdoorheen gooide.
-
pi_35321511
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:14 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat komt omdat ze bij Ajax standaard alle seizoenkaarthouders meetellen bij de bezoekers-aantallen - óók als de helft daarvan maar komt opdagen.

Gisteren was het stadion echt niet op 5.000 man na helemaal vol hoor aan de hoeveelheid lege plekken te zien

Over de wedstrijden ben ik nog steeds niet te spreken. In het begin dacht ik dat het gewoon een gewenningsperiode zou zijn, maar ik erger me nog steeds net zo erg, zo niet erger, aan dezelfde dingen als aan het begin van het seizoen. Het is voor mij ook geen must meer om het te zien, Studio sport was dat altijd nog wel.

Ook vond ik het altijd leuk dat Studio sport zondagmiddag altijd al in een stadion was van de wedstrijd van die dag, en dan uitgebreid gingen voorbeschouwen

Helaas is dat niet meer.
sorry hoor maar ik vind dit net zo zielig als alle ajacieden die vast willen houden aan het oude logo,de meer terug willen en dat soort praktijken. ik heb niks tegen talpa,ik vind het zelfs een verbetering.

ik hoop dat ze ook iets leuks gaan doen met de gouden gids divisie,want dat volg ik ook nooit op sbs 6 terwijl dat me eigenlijk toch wel interesseerd. word gewoon te weinig aandacht aan besteed.

talpa is eindelijk eens een vernieuwing,denk je nou echt dat we studio sport terug krijgen met voetbal? ik mag hopen van niet. iedereen weet dat talpa nog dingen moet vebeteren,maar dit is pas het eerste seizoen.

ik ben overigens van mening dat Jan Mulder een critci van niks is,beter kan Johan Cruiff of Ruud Gullit er zitten. Jan van Halst is ook niet zo top. zorg anders eens voor leuke analitici,lijkt me een mooi streven voor volgend seizoen.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 12:35:48 #110
73305 Stpan
pi_35323092
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 11:23 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Sorry, maar ik heb nog nooit meegemaakt tijdens studio sport dat ze tussen de samenvattingen in (van die dag) ff een itempje over Dick erdoorheen gooide.
Dan lullen we goed langs elkaar heen.

Maar jij wilt zeggen dat je je niet meer kan herinneren dat ze om 19:45 nadat Ajax en Feyenoord waren uitgezonden met een hoop gelul, ze overgingen op veldrijden, NK ping pong of handbal, reclame, journaal, reclame en dan pas De Graafschap - NEC (gevolgd door de wedstrijden van zaterdag in vogelvlucht en de stand)?

Dan heb je toch echt een selectief geheugen, of je gooide hem uit nadat Ajax was geweest. Dan moet je gewoon toegeven dat je terugverlangt naar Studio Top 3 en het niet zo kan waarderen dat er een programma is die mijns inziens de competitie met wel de juiste accenten belicht. En nog belangrijk, zonder Alain Villafuertes 6e overwinning op rij op NK Bedspringen.
pi_35323435
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 12:35 schreef Stpan het volgende:

[..]

Dan lullen we goed langs elkaar heen.

Maar jij wilt zeggen dat je je niet meer kan herinneren dat ze om 19:45 nadat Ajax en Feyenoord waren uitgezonden met een hoop gelul, ze overgingen op veldrijden, NK ping pong of handbal, reclame, journaal, reclame en dan pas De Graafschap - NEC (gevolgd door de wedstrijden van zaterdag in vogelvlucht en de stand)?

Dan heb je toch echt een selectief geheugen, of je gooide hem uit nadat Ajax was geweest. Dan moet je gewoon toegeven dat je terugverlangt naar Studio Top 3 en het niet zo kan waarderen dat er een programma is die mijns inziens de competitie met wel de juiste accenten belicht. En nog belangrijk, zonder Alain Villafuertes 6e overwinning op rij op NK Bedspringen.
eensch
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35328619
quote:
Op maandag 20 februari 2006 18:01 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Omdat jij het niets vindt, betekent niet dat het per definitie maar een kutprogramma is en dat niemand anders het kan of mag waarderen.

Zelfde heb je met Adriaanse (negatief), Pienaar (positief) en Boukhari (positief. Doe je ook allemaal hetzelfde. Beetje vervelend
Ik vind dat er meer verbeterpunten zijn dan "wat" verbeterpunten. Dat klinkt als "we zijn er bijna, op de goede weg." Nou, volgens mij vindt het overgrote deel van Nederland van niet.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35330379
Of jij herinnert je het niet helemaal goed stpan.
Want op zondag kreeg je eerst alles van zondag te zien, dan andere sport en dan de wedtsrijden van zaterdag en vrijdag. Ik kan me idd niet herinneren dat ze door het voetbal heen andere dingen hadden.
Dus door de samenvattingen van de zondagwedstrijden.
Anyway.
Een reden is al genoeg om naar SS terug te verlangen: Wilfred Gene.
Dan 100000000x liever Tom.
-
pi_35330414
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:08 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ik vind dat er meer verbeterpunten zijn dan "wat" verbeterpunten. Dat klinkt als "we zijn er bijna, op de goede weg." Nou, volgens mij vindt het overgrote deel van Nederland van niet.
Kijkcijfers liegen niet!
-
pi_35330448
stpan heeft hier toch het beste geheugen, Studio Sport deed idd van 19.45u tot 20.00u altijd wat andere sporten zoals veldrijden en die meuk.

De wedstrijden van de vrijdag en zaterdag, en de zondagwedstrijden van pakweg Groningen, De Graafschap of NEC waren altijd pas na het journaal van 20.00u.
pi_35330590
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:53 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Kijkcijfers liegen niet!
2.4 miljoen kijkers. Week in, week uit. Nu jij weer
pi_35330662
Ook meer omdat je anders niets ziet. Het is pas eerlijk als je een alternatief zou hebben.
www.thuisuiteten.nl
pi_35330692
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:54 schreef Radegast het volgende:
stpan heeft hier toch het beste geheugen, Studio Sport deed idd van 19.45u tot 20.00u altijd wat andere sporten zoals veldrijden en die meuk.

De wedstrijden van de vrijdag en zaterdag, en de zondagwedstrijden van pakweg Groningen, De Graafschap of NEC waren altijd pas na het journaal van 20.00u.
Inderdaad. Bij 4 of meer wedstrijden op zondag was het feest hoor. In het kwartiertje na het journaal de rest van de wedstrijden er even door 5min heenjagen waardoor je net de voorbereiding van de goal nog kon zien.

De algemene voetbalkijker is er op vooruit gegaan bij Talpa, voor de top3-volger kan ik me voorstellen dat het minder leuk is geworden.
pi_35330734
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:57 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

2.4 miljoen kijkers. Week in, week uit. Nu jij weer
Dat is nog altijd minder als wat SS op zondag haalde. .
-
pi_35330740
En dat alternatief was er tijdens Studio Sport wel?
pi_35330748
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:59 schreef methodmich het volgende:
Ook meer omdat je anders niets ziet. Het is pas eerlijk als je een alternatief zou hebben.
Dat had je bij de NOS toch ook niet? Een klein alternatief is RTL5 die de beelden ook heeft. Maar 2,4 geeft gewoon aan dat genoeg mensen welwillend kijken naar Talpa. Als het echt zo schandalig slecht was zoals iedereen het hier doet vermoeden, haal je gewoon geen 2,4 kijkers.
pi_35330771
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:01 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat is nog altijd minder als wat SS op zondag haalde. .
Kom maar met dat cijfer dan.
pi_35330791
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:54 schreef Radegast het volgende:

Dat kan best hoor.
My bad, tis ook alweer een seizoen geleden inmiddels.
Enfin, het heette natuurlijk ook Studio Sport. Dus heel gek was het misschien niet.
Anyway, ik blijf de Wedtsrijden met die glibberbek een onwijs kutprogramma vinden. En dat is mn goed recht .
-
pi_35330793
Ik vind trouwens De Wedstrijden een verschrikkelijk programma, maar ik vond het bij de NOS niet veel beter.

Ik zou zo graag een exacte kopie van MotD willen hebben, da's pas ultiem kijkgenot.
pi_35330795
Ook niet echt, dat is ook het lastige. Maar ik vind dat het programma wekelijks rammelt, veel te veel onnodige poespas, gedoe met reclame. Daar moeten ze gewoon wat aan veranderen.

En het blijft een zwaktebod om de interessantste duels achteraan te programmeren, daarmee bevestig je zelf dat je een zwak programma hebt en bang bent kijkers te verliezen.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')