abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35314289
ik heb het trouwens ook liever, er wordt tenminste aandacht aan de competitie gegeven ipv alleen aan een select groepje
pi_35317368
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:25 schreef Ayaxola het volgende:
Pff, nou

Maar dat 3-banden en ping-pong enz tussendoor kan ik me niet herinneren eigenlijk?
Dat is ook niet zo gek aangezien het voetbal nog nooit onderbroken is door Dick of Trinko. .
Ik vind Talpa's de wedstrijden iig zo kut dat is steeds minder vaak kijk.
-
  dinsdag 21 februari 2006 @ 08:05:09 #103
41280 marc1982
Red light -- Green light
pi_35317402
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Werkt perfect 2Dix
wat is dat dan?
dus...
pi_35317700
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:21 schreef Ayaxola het volgende:
Zijn er nou ook mensen die 'De Wedstrijden' liever hebben als het vroegere Studio Sport?
De Wedstrijden > Studio Sport
  dinsdag 21 februari 2006 @ 11:08:06 #105
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_35320231
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 08:00 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat is ook niet zo gek aangezien het voetbal nog nooit onderbroken is door Dick of Trinko. .
Selectief geheugen Dr. Daggla? Richard Groenendaal, Sven Nijhuis, Jurgen van der Goorberg, ik zette Studio Sport altijd uit nadat het voetbal om 20:40 eindelijk eens afgelopen was op Studio Sport, en toch ken ik deze mensen. Heel vreemd.
pi_35320369
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 11:08 schreef Stpan het volgende:

[..]

Selectief geheugen Dr. Daggla? Richard Groenendaal, Sven Nijhuis, Jurgen van der Goorberg, ik zette Studio Sport altijd uit nadat het voetbal om 20:40 eindelijk eens afgelopen was op Studio Sport, en toch ken ik deze mensen. Heel vreemd.
Of je leest gewoon begrijpend. .
-
  dinsdag 21 februari 2006 @ 11:14:19 #107
73305 Stpan
pi_35320428
Ja of we voeren hier op FOK! ook gewoon de # in als je iets sarcastisch bedoeld.
quote:
Dat is ook niet zo gek aangezien het voetbal nog nooit onderbroken is door Dick of Trinko. #
pi_35320704
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 11:14 schreef Stpan het volgende:
Ja of we voeren hier op FOK! ook gewoon de # in als je iets sarcastisch bedoeld.
[..]

Sorry, maar ik heb nog nooit meegemaakt tijdens studio sport dat ze tussen de samenvattingen in (van die dag) ff een itempje over Dick erdoorheen gooide.
-
pi_35321511
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:14 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat komt omdat ze bij Ajax standaard alle seizoenkaarthouders meetellen bij de bezoekers-aantallen - óók als de helft daarvan maar komt opdagen.

Gisteren was het stadion echt niet op 5.000 man na helemaal vol hoor aan de hoeveelheid lege plekken te zien

Over de wedstrijden ben ik nog steeds niet te spreken. In het begin dacht ik dat het gewoon een gewenningsperiode zou zijn, maar ik erger me nog steeds net zo erg, zo niet erger, aan dezelfde dingen als aan het begin van het seizoen. Het is voor mij ook geen must meer om het te zien, Studio sport was dat altijd nog wel.

Ook vond ik het altijd leuk dat Studio sport zondagmiddag altijd al in een stadion was van de wedstrijd van die dag, en dan uitgebreid gingen voorbeschouwen

Helaas is dat niet meer.
sorry hoor maar ik vind dit net zo zielig als alle ajacieden die vast willen houden aan het oude logo,de meer terug willen en dat soort praktijken. ik heb niks tegen talpa,ik vind het zelfs een verbetering.

ik hoop dat ze ook iets leuks gaan doen met de gouden gids divisie,want dat volg ik ook nooit op sbs 6 terwijl dat me eigenlijk toch wel interesseerd. word gewoon te weinig aandacht aan besteed.

talpa is eindelijk eens een vernieuwing,denk je nou echt dat we studio sport terug krijgen met voetbal? ik mag hopen van niet. iedereen weet dat talpa nog dingen moet vebeteren,maar dit is pas het eerste seizoen.

ik ben overigens van mening dat Jan Mulder een critci van niks is,beter kan Johan Cruiff of Ruud Gullit er zitten. Jan van Halst is ook niet zo top. zorg anders eens voor leuke analitici,lijkt me een mooi streven voor volgend seizoen.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 12:35:48 #110
73305 Stpan
pi_35323092
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 11:23 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Sorry, maar ik heb nog nooit meegemaakt tijdens studio sport dat ze tussen de samenvattingen in (van die dag) ff een itempje over Dick erdoorheen gooide.
Dan lullen we goed langs elkaar heen.

Maar jij wilt zeggen dat je je niet meer kan herinneren dat ze om 19:45 nadat Ajax en Feyenoord waren uitgezonden met een hoop gelul, ze overgingen op veldrijden, NK ping pong of handbal, reclame, journaal, reclame en dan pas De Graafschap - NEC (gevolgd door de wedstrijden van zaterdag in vogelvlucht en de stand)?

Dan heb je toch echt een selectief geheugen, of je gooide hem uit nadat Ajax was geweest. Dan moet je gewoon toegeven dat je terugverlangt naar Studio Top 3 en het niet zo kan waarderen dat er een programma is die mijns inziens de competitie met wel de juiste accenten belicht. En nog belangrijk, zonder Alain Villafuertes 6e overwinning op rij op NK Bedspringen.
pi_35323435
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 12:35 schreef Stpan het volgende:

[..]

Dan lullen we goed langs elkaar heen.

Maar jij wilt zeggen dat je je niet meer kan herinneren dat ze om 19:45 nadat Ajax en Feyenoord waren uitgezonden met een hoop gelul, ze overgingen op veldrijden, NK ping pong of handbal, reclame, journaal, reclame en dan pas De Graafschap - NEC (gevolgd door de wedstrijden van zaterdag in vogelvlucht en de stand)?

Dan heb je toch echt een selectief geheugen, of je gooide hem uit nadat Ajax was geweest. Dan moet je gewoon toegeven dat je terugverlangt naar Studio Top 3 en het niet zo kan waarderen dat er een programma is die mijns inziens de competitie met wel de juiste accenten belicht. En nog belangrijk, zonder Alain Villafuertes 6e overwinning op rij op NK Bedspringen.
eensch
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35328619
quote:
Op maandag 20 februari 2006 18:01 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Omdat jij het niets vindt, betekent niet dat het per definitie maar een kutprogramma is en dat niemand anders het kan of mag waarderen.

Zelfde heb je met Adriaanse (negatief), Pienaar (positief) en Boukhari (positief. Doe je ook allemaal hetzelfde. Beetje vervelend
Ik vind dat er meer verbeterpunten zijn dan "wat" verbeterpunten. Dat klinkt als "we zijn er bijna, op de goede weg." Nou, volgens mij vindt het overgrote deel van Nederland van niet.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35330379
Of jij herinnert je het niet helemaal goed stpan.
Want op zondag kreeg je eerst alles van zondag te zien, dan andere sport en dan de wedtsrijden van zaterdag en vrijdag. Ik kan me idd niet herinneren dat ze door het voetbal heen andere dingen hadden.
Dus door de samenvattingen van de zondagwedstrijden.
Anyway.
Een reden is al genoeg om naar SS terug te verlangen: Wilfred Gene.
Dan 100000000x liever Tom.
-
pi_35330414
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:08 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ik vind dat er meer verbeterpunten zijn dan "wat" verbeterpunten. Dat klinkt als "we zijn er bijna, op de goede weg." Nou, volgens mij vindt het overgrote deel van Nederland van niet.
Kijkcijfers liegen niet!
-
pi_35330448
stpan heeft hier toch het beste geheugen, Studio Sport deed idd van 19.45u tot 20.00u altijd wat andere sporten zoals veldrijden en die meuk.

De wedstrijden van de vrijdag en zaterdag, en de zondagwedstrijden van pakweg Groningen, De Graafschap of NEC waren altijd pas na het journaal van 20.00u.
pi_35330590
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:53 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Kijkcijfers liegen niet!
2.4 miljoen kijkers. Week in, week uit. Nu jij weer
pi_35330662
Ook meer omdat je anders niets ziet. Het is pas eerlijk als je een alternatief zou hebben.
www.thuisuiteten.nl
pi_35330692
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:54 schreef Radegast het volgende:
stpan heeft hier toch het beste geheugen, Studio Sport deed idd van 19.45u tot 20.00u altijd wat andere sporten zoals veldrijden en die meuk.

De wedstrijden van de vrijdag en zaterdag, en de zondagwedstrijden van pakweg Groningen, De Graafschap of NEC waren altijd pas na het journaal van 20.00u.
Inderdaad. Bij 4 of meer wedstrijden op zondag was het feest hoor. In het kwartiertje na het journaal de rest van de wedstrijden er even door 5min heenjagen waardoor je net de voorbereiding van de goal nog kon zien.

De algemene voetbalkijker is er op vooruit gegaan bij Talpa, voor de top3-volger kan ik me voorstellen dat het minder leuk is geworden.
pi_35330734
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:57 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

2.4 miljoen kijkers. Week in, week uit. Nu jij weer
Dat is nog altijd minder als wat SS op zondag haalde. .
-
pi_35330740
En dat alternatief was er tijdens Studio Sport wel?
pi_35330748
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:59 schreef methodmich het volgende:
Ook meer omdat je anders niets ziet. Het is pas eerlijk als je een alternatief zou hebben.
Dat had je bij de NOS toch ook niet? Een klein alternatief is RTL5 die de beelden ook heeft. Maar 2,4 geeft gewoon aan dat genoeg mensen welwillend kijken naar Talpa. Als het echt zo schandalig slecht was zoals iedereen het hier doet vermoeden, haal je gewoon geen 2,4 kijkers.
pi_35330771
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:01 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat is nog altijd minder als wat SS op zondag haalde. .
Kom maar met dat cijfer dan.
pi_35330791
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:54 schreef Radegast het volgende:

Dat kan best hoor.
My bad, tis ook alweer een seizoen geleden inmiddels.
Enfin, het heette natuurlijk ook Studio Sport. Dus heel gek was het misschien niet.
Anyway, ik blijf de Wedtsrijden met die glibberbek een onwijs kutprogramma vinden. En dat is mn goed recht .
-
pi_35330793
Ik vind trouwens De Wedstrijden een verschrikkelijk programma, maar ik vond het bij de NOS niet veel beter.

Ik zou zo graag een exacte kopie van MotD willen hebben, da's pas ultiem kijkgenot.
pi_35330795
Ook niet echt, dat is ook het lastige. Maar ik vind dat het programma wekelijks rammelt, veel te veel onnodige poespas, gedoe met reclame. Daar moeten ze gewoon wat aan veranderen.

En het blijft een zwaktebod om de interessantste duels achteraan te programmeren, daarmee bevestig je zelf dat je een zwak programma hebt en bang bent kijkers te verliezen.
www.thuisuiteten.nl
pi_35330879
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:02 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]
Anyway, ik blijf de Wedtsrijden met die glibberbek een onwijs kutprogramma vinden. En dat is mn goed recht .
Dat mag.
pi_35330979
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:02 schreef methodmich het volgende:
Ook niet echt, dat is ook het lastige. Maar ik vind dat het programma wekelijks rammelt, veel te veel onnodige poespas, gedoe met reclame. Daar moeten ze gewoon wat aan veranderen.

En het blijft een zwaktebod om de interessantste duels achteraan te programmeren, daarmee bevestig je zelf dat je een zwak programma hebt en bang bent kijkers te verliezen.
Commercieel station MM Dat is geen zwaktebod, dat is logisch nadenken om het meeste geld te verdienen. Trouwens, dat heb je bij een goed programma ook. Mensen die alleen Ajax/Feyenoord/PSV willen kijken, blijven echt niet hangen bij een voetbalprogramma om Sparta - RBC te kijken, omdat het zo'n goed programma is.

Daarbij ben ik nog steeds erg benieuwd hoe het bij de NOS of nog erger SBS6 had uitgezien, aangezien 90% van wat ze doen en hoe de opzet is naar mijn weten opgezet is door de Eredivisie zelf.
pi_35337535
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:07 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Commercieel station MM Dat is geen zwaktebod, dat is logisch nadenken om het meeste geld te verdienen. Trouwens, dat heb je bij een goed programma ook. Mensen die alleen Ajax/Feyenoord/PSV willen kijken, blijven echt niet hangen bij een voetbalprogramma om Sparta - RBC te kijken, omdat het zo'n goed programma is.

Daarbij ben ik nog steeds erg benieuwd hoe het bij de NOS of nog erger SBS6 had uitgezien, aangezien 90% van wat ze doen en hoe de opzet is naar mijn weten opgezet is door de Eredivisie zelf.
Dan ben je geen voetbal liefhebber en kan je beter niet kijken.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35338432
quote:
Op zondag 19 februari 2006 21:04 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wie wordt kampioen denk jij?

En geef even een reden waarom de goal van Lamey er niet bij hoorde en die van Huntelaar, wat dus niks bijzonders was, wel?!

Haleloeja
pi_35338904
Als liefhebber kijk je toch alle duels, maakt niet uit in welke volgorde vind ik.
That's all folks!
  dinsdag 21 februari 2006 @ 19:23:52 #131
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_35339071
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 19:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Als liefhebber kijk je toch alle duels, maakt niet uit in welke volgorde vind ik.
pi_35339607
quote:
Ik kijk elke wedstrijd. Op de hoop mooi voetbal en mooie goals te zien. Ookal is het Rbc - Willem 2, boeit me dan echt geen reet.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35346392
quote:
En daarom ben je beter af dan bij de NOS.
pi_35349469
Tuurlijk maakt dat wel uit.
pi_35349882
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:23 schreef Erasmusch het volgende:
Tuurlijk maakt dat wel uit.
Inhoudelijk.
pi_35350027
Daar doe ik niet aan.
pi_35350197
Ik vind "de wedstrijden" wel oké, alleen de reclames zijn jammer.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35351565
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:38 schreef Badabingea het volgende:
Ik vind "de wedstrijden" wel oké, alleen de reclames zijn jammer.
Daarom is het ook zo jammer dat er zo veel van die dingen zijn.
  woensdag 22 februari 2006 @ 11:33:15 #139
73305 Stpan
pi_35359608
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:06 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Daarom hebben ze digitale recorders uitgevonden.
pi_35360611
De Wedstrijden is een goed professioneel programma. De reclames kunnen storend zijn, maar hebben soms ook hun voordelen. En verder vind ik dat Ajax altijd als eerste moet
pi_35369610
Toch is BS zo'n beetje de eerste die ik hoor die positief is...
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 22 februari 2006 @ 16:40:52 #142
73305 Stpan
pi_35370155
En ik dan?!

Ach, was gister op een verjaardag waar iedereen negatief deed, maar wel keek. En ach, eigenlijk het ook wel prima vond, en ja, alleen die reclame's he? Maar bij mijn familie zijn ze dat SBS6-technischerwijs wel gewend.
pi_35370219
Okee Stpan, dan ben jij de tweede.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 22 februari 2006 @ 17:07:48 #144
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_35371295
fantastisch programma! Lekker lang, veel nagebabbel. Goede presentatie door Wilfred Genee.
Ado is the pride of Holland!
pi_35491468
Het begint zowaar bijna op tijd.
sig verwijderd door FA
pi_35492532
Ik was geen fan van Studio S. dus heel erg tegenvallen kan het dan al niet. Het analyseren met beelden moet wat beter uitgedokterd worden, maar kan wel een toevoeging zijn. Ondanks dat Jan v. H en Mark v. H geen persoonlijkheid hebben en Wilfred G. zich een te grote persoonlijkheid aanmeet, gaat het wel de goede kant op. Daarbij zijn programma's als MotD moeilijk re kopieren en moeten ze groeien om tot iets respectabels te geworden. MotD en SS waren in/na hun eerste seizoen ook niet een instituut, laat staan SBS sport....
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_35492628
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 11:33 schreef Stpan het volgende:

[..]

Daarom hebben ze digitale recorders uitgevonden.
Wat een nonargument . Wat je nu dus zegt, is dat we allemaal maar een digitale recorder moeten kopen, of niet meer moeten zeuren over de reclames.

Stakker.
pi_35492995
Of gewoon een mooie portie bruine bonen eten om kwart voor 7.
pi_35494272
Wel erg fake dat het nu precies om 22:00 uur begint. Heb nu de samenvatting gemist Ado - Vitesse is om 21:20 afgelopen. Om 21.40 heb je de tram vanwege de drukte. Om 22:00 heb je de bus (omdat je de bus van 21:45 net hebt gemist ) en ben je om 22:15 thuis..... doe je de tv aan is de samenvatting van Ado - Vitesse al geweest

Leuk die nieuwe tijdstip als je niet met de auto bent.
pi_35494861
Wat een ONZIN-reportage van Sierd de Vos zeg, maak het programma gewoon wat korter, dat mag ook best.
sig verwijderd door FA
pi_35494959
Eerst zeuren dat ze telkens te laat beginnen, beginnen ze op tijd is het weer niet goed...
  zaterdag 25 februari 2006 @ 23:28:51 #152
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_35495159
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 23:08 schreef Ludacriss het volgende:
Wel erg fake dat het nu precies om 22:00 uur begint. Heb nu de samenvatting gemist Ado - Vitesse is om 21:20 afgelopen. Om 21.40 heb je de tram vanwege de drukte. Om 22:00 heb je de bus (omdat je de bus van 21:45 net hebt gemist ) en ben je om 22:15 thuis..... doe je de tv aan is de samenvatting van Ado - Vitesse al geweest

Leuk die nieuwe tijdstip als je niet met de auto bent.
Wat een gezeik zeg. Laten we met alle programma's rekening met je houden omdat je geen auto hebt
pi_35495543
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 23:28 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Wat een gezeik zeg. Laten we met alle programma's rekening met je houden omdat je geen auto hebt
LoL niet iedereen heeft een auto.

Om nu al 40 min na de wedstrijd gelijk de samenvatting te laten zien is veel te vroeg mja bekijk het morgen wel.
pi_35495921
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 23:37 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Om nu al 40 min na de wedstrijd gelijk de samenvatting te laten zien is veel te vroeg mja bekijk het morgen wel.
Nagenieten doe je toch wel
  zaterdag 25 februari 2006 @ 23:47:30 #155
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_35495976
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 23:37 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Moet je ook maar geen Bananenlied- toegift geven
pi_35496450
Bananenlied? Ik zeg al heel het jaar dat ze moeten stoppen met dat onzinnige lied. Ik ga dan geen bananen toegift geven. Ik zing liever: U will never walk alone
pi_35502340
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:06 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Koop dan zelf die rechten en zendt het uit zonder reclame.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 26 februari 2006 @ 12:44:16 #158
73305 Stpan
pi_35506482
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 22:34 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Wat een nonargument . Wat je nu dus zegt, is dat we allemaal maar een digitale recorder moeten kopen, of niet meer moeten zeuren over de reclames.

Stakker.
Over goede argumentatie gesproken.

Je kunt mbt de reclames 3 dingen doen.
A. zelf de rechten te kopen
B. een digitale recorder te kopen
C. stoppen met zeiken.

Nou A & B vallen blijkbaar af bij jou, blijft C over. Succes.
pi_35513066
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 23:22 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een ONZIN-reportage van Sierd de Vos zeg, maak het programma gewoon wat korter, dat mag ook best.
Precies, dat sloeg echt nergens op. Het Van Staa-effect dat uitgewerkt zou zijn, kom op zeg...
www.thuisuiteten.nl
pi_35514284
quote:
Op zondag 26 februari 2006 12:44 schreef Stpan het volgende:

[..]

Over goede argumentatie gesproken.

Je kunt mbt de reclames 3 dingen doen.
A. zelf de rechten te kopen
B. een digitale recorder te kopen
C. stoppen met zeiken.

Nou A & B vallen blijkbaar af bij jou, blijft C over. Succes.
We mogen zeiken op de reclames, als we dat willen. Daar hebben we echt geen andere opties of mogelijkheden voor nodig.
pi_35514309
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:35 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

We mogen zeiken op de reclames, als we dat willen. Daar hebben we echt geen andere opties of mogelijkheden voor nodig.
Het is triest gezeik. Zeiken om het zeiken. Bij de NOS kwam er nota bene nieuws tussendoor.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35514532
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het is triest gezeik. Zeiken om het zeiken. Bij de NOS kwam er nota bene nieuws tussendoor.
Zeiken om te zeiken.

Laat je nakijken.
pi_35514544
Ajax straks weer als laatste
pi_35514615
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:43 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Zeiken om te zeiken.

Laat je nakijken.
Jij moet je eens na laten kijken denk ik.
pi_35514644
Of Feyenoord komt als laatste, zou me ook niet verbazen. Hoewel ze marketingtechnisch met AZ - PSV moeten eindigen.
www.thuisuiteten.nl
pi_35514869
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Jij moet je eens na laten kijken denk ik.
Laten we maar ophouden, nu wordt het alleen modder gooien. Ik heb mijn punt gemaakt.
pi_35514880
Je punt gaat alleen niet op. Bij de publieke omroep was er meer onderbreking.
  zondag 26 februari 2006 @ 16:54:57 #168
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_35514921
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:43 schreef Jasza het volgende:
Ajax straks weer als laatste
Laat me raden:

- "We hebben onder andere voor u de samenvatting van Heracles thuis tegen Ajax..."
- "Later in de uitzending Heracles tegen Ajax..."
- "Straks Heracles tegen Ajax, maar eerst de reclame...."
- "Zo direct Heracles-Ajax, maar eerst de wedstrijd van de week...."
- "Er zijn nog meer wedstrijden gespeeld dit weekend, maar eerst de boodschappen...."
- "Heracles-Ajax houdt u nog tegoed, eerst schakelen we even over naar Humberto Tan bij Café de Sport."
- "We hebben nog de samenvatting van Heracles-Ajax, maar eerst gaan we kijken naar de wedstrijden die eerder deze week zijn gespeeld."

pi_35514977
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je punt gaat alleen niet op. Bij de publieke omroep was er meer onderbreking.
Ok, laatste opmerking hierover dan: de enige onderbreking bij de publieke omroep was het journaal, en dat was nog na de wedstrijden die diezelfde dag waren gespeeld. Dat zijn nou net de meeste wedstrijden. De paar wedstrijden die eerder werden gespeeld (op o.a. vrijdag en zaterdag) kwamen na het nieuws.

Bij de publieke omroep was er dus maar 1 onderbreking, en ook nog eens op een minder storend moment.
pi_35515010
Behalve het journaal was er ook nog reclame. Nota bene op een zender die wordt gefinancieerd door de belastingbetaler.
pi_35515069
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Behalve het journaal was er ook nog reclame. Nota bene op een zender die wordt gefinancieerd door de belastingbetaler.
Reclame tussen de wedstrijden?
pi_35515089
Nee, tijdens de onderbreking.
pi_35515134
quote:
Op zondag 26 februari 2006 17:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nee, tijdens de onderbreking.
Dan rest me niets dan je naar mijn enerlaatste post te verwijzen.
pi_35515238
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:56 schreef Roeni3 het volgende:

Bij de publieke omroep was er dus maar 1 onderbreking, en ook nog eens op een minder storend moment.
Maar dan wel een onderbreking van zeker een half uur...

En ik denk dat als de NOS de rechten had gehad, dat die verdeling ook veel anders zou zijn geworden.
Als je nu al ziet dat ze bij de OS na elk blokje sporten naar een reclameblok gaan.....
pi_35515388
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:56 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Ok, laatste opmerking hierover dan: de enige onderbreking bij de publieke omroep was het journaal, en dat was nog na de wedstrijden die diezelfde dag waren gespeeld. Dat zijn nou net de meeste wedstrijden. De paar wedstrijden die eerder werden gespeeld (op o.a. vrijdag en zaterdag) kwamen na het nieuws.

Het kwam toch echt voor dat op de zondagavond wedstrijden die die middag gespeeld waren pas na het Journaal kwamen... 100% zeker.
pi_35516758
fuck ging iets verkeerd
pi_35516769
quote:
Op zondag 26 februari 2006 18:01 schreef peksin het volgende:
De beste wedstrijden kwamen altijd voor het journaal, er zijn miljoenen mensen die die andere wedstrijden niet hoefden te zien, voor hen was er dus helemaal geen onderbreking en konden hun tijd nuttiger besteden. Door Talpa wordt je gedwongen tot het einde te kijken, dus ook naar wedstrijden die je eigenlijk niet hoeft te zien (geld dus niet voor iedereen, maar zeker voor een deel van de kijkers). Bovendien, ik zelf en waarschijnlijk een heleboel mensen met mij, vonden het journaal geen vervelende onderbreking. Ik kijk namelijk normaal toch al om 8 uur naar het journaal (5 miljoen mensen met mij). Voor de andere mensen lijkt het me iniedergeval nuttiger om naar het journaal te kijken dan naar reclame. En als laatste nog een argument, die ook niet voor iedereen heeft te gelden, maar 1 onderbreking (zeker geen 30 min overigens, eerder 20) voelt toch een stuk beter dan 7 kortere onderbrekingen. Het is als een stuk hardlopen, met een pauze van 20 minuten kan je even rustig op adem komen en weer krachten opdoen, als je 7 keer een hele korte pauze houd is dat alleen maar vermoeiender. Zo wat een prachtige beeldspraak .
pi_35518412
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:54 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Laat me raden:

- "We hebben onder andere voor u de samenvatting van Heracles thuis tegen Ajax..."
- "Later in de uitzending Heracles tegen Ajax..."
- "Straks Heracles tegen Ajax, maar eerst de reclame...."
- "Zo direct Heracles-Ajax, maar eerst de wedstrijd van de week...."
- "Er zijn nog meer wedstrijden gespeeld dit weekend, maar eerst de boodschappen...."
- "Heracles-Ajax houdt u nog tegoed, eerst schakelen we even over naar Humberto Tan bij Café de Sport."
- "We hebben nog de samenvatting van Heracles-Ajax, maar eerst gaan we kijken naar de wedstrijden die eerder deze week zijn gespeeld."

tsja,meeste mensen willen de top zien. PSV is niet interessant want die wint te vaak,Feyenoord is niet interessant. Ajax doe het heel wisselvallig dus ze willen de meeste kijken vasthouden tot het einde van het programma.
  zondag 26 februari 2006 @ 18:55:59 #179
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_35518478
quote:
Op zondag 26 februari 2006 18:53 schreef frenzy2003 het volgende:

[..]

tsja,meeste mensen willen de top zien. PSV is niet interessant want die wint te vaak,Feyenoord is niet interessant. Ajax doe het heel wisselvallig dus ze willen de meeste kijken vasthouden tot het einde van het programma.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_35518479
quote:

[..]

Daar gaat het niet om bij deze user schat ik, alles wat nog komt wordt voor elke wedstrijd, na elke wedstrijd, voor elk reclameblok en na elk reclameblok aangekondigd, dat is totale onzin.
sig verwijderd door FA
pi_35518574
quote:
Op zondag 26 februari 2006 18:55 schreef Ambrosius het volgende:

Daar gaat het niet om bij deze user schat ik, alles wat nog komt wordt voor elke wedstrijd, na elke wedstrijd, voor elk reclameblok en na elk reclameblok aangekondigd, dat is totale onzin.
Want?

Dat doet elke omroep ondertussen.
pi_35518594
quote:
Op zondag 26 februari 2006 18:59 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Want?

Ja, tussen verschillende programma's, maar niet in hetzelfde programma. Iig niet zó erg.
sig verwijderd door FA
  zondag 26 februari 2006 @ 19:00:54 #183
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_35518616
quote:
Op zondag 26 februari 2006 18:59 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Want?

Oh? Naar de Champions League samenvattingen kijken was weer een verademing.
pi_35518696
quote:

[..]

'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Trouwste user 2022 zondag 26 februari 2006 @ 19:03:44 #185
7889 tong80
Spleenheup
pi_35518702
Van Gaal zit er. Altijd leuk.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_35518705
Heeft iemand weer de link van de ive-stream want op Tapa.tv is hij niet te openen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Trouwste user 2022 zondag 26 februari 2006 @ 19:04:23 #187
7889 tong80
Spleenheup
pi_35518717
Eric Willaarts

Dat is nog eens een cultheld

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_35518731
quote:
Op zondag 26 februari 2006 19:00 schreef Trancelocator het volgende:

Oh? Naar de Champions League samenvattingen kijken was weer een verademing.
Naar de OS kijken dan weer niet.

"Straks na de reclame curling" "later vandaag het schaatsen" etc....
pi_35518754
omg ondanks zijn rode kaart mag Kah bij roda toch meedoen aan de wedstrijd tegen utrecht door gebrek aan bewijs is hij vrijgesproken .

zattie vast dan?? wat een crimineel .
pi_35518829
Heeft iemand weer de link van de live-stream want op Tapa.tv is hij niet te openen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 26 februari 2006 @ 19:09:09 #191
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_35518830
quote:
Op zondag 26 februari 2006 19:04 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Naar de OS kijken dan weer niet.

"Straks na de reclame curling" "later vandaag het schaatsen" etc....
In het eerste geval komt er ook echt curling na de reclame, in het tweede geval weet je dat dat is wanneer het schaatsen van start gaat.
pi_35518919
quote:
Op zondag 26 februari 2006 19:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft iemand weer de link van de ive-stream want op Tapa.tv is hij niet te openen
Hoppa, http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpastream1.asp
pi_35519011
Van Gaal

Altijd leuk.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_35519136
Merci RG
pi_35519173
quote:
Op zondag 26 februari 2006 19:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Merci RG
Bookmark hem nou, hoef je niet elke week om die URL te vragen.
pi_35519189
Kans dat Ajax weer eens als laatste wordt uitgezonden is weer wat groter.
  zondag 26 februari 2006 @ 19:24:03 #197
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_35519215
Nu al de wedstrijd van de week?
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
pi_35519278
het nederlands elftal tegen psv
  zondag 26 februari 2006 @ 19:37:26 #199
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_35519569
Van Gaal
  Trouwste user 2022 zondag 26 februari 2006 @ 19:37:37 #200
7889 tong80
Spleenheup
pi_35519574
Heerlijk

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')