Dat mag.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Anyway, ik blijf de Wedtsrijden met die glibberbek een onwijs kutprogramma vinden. En dat is mn goed recht.
Commercieel station MMquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:02 schreef methodmich het volgende:
Ook niet echt, dat is ook het lastige. Maar ik vind dat het programma wekelijks rammelt, veel te veel onnodige poespas, gedoe met reclame. Daar moeten ze gewoon wat aan veranderen.
En het blijft een zwaktebod om de interessantste duels achteraan te programmeren, daarmee bevestig je zelf dat je een zwak programma hebt en bang bent kijkers te verliezen.
Dan ben je geen voetbal liefhebber en kan je beter niet kijken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Commercieel station MMDat is geen zwaktebod, dat is logisch nadenken om het meeste geld te verdienen. Trouwens, dat heb je bij een goed programma ook. Mensen die alleen Ajax/Feyenoord/PSV willen kijken, blijven echt niet hangen bij een voetbalprogramma om Sparta - RBC te kijken, omdat het zo'n goed programma is.
Daarbij ben ik nog steeds erg benieuwd hoe het bij de NOS of nog erger SBS6had uitgezien, aangezien 90% van wat ze doen en hoe de opzet is naar mijn weten opgezet is door de Eredivisie zelf.
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wie wordt kampioen denk jij?
En geef even een reden waarom de goal van Lamey er niet bij hoorde en die van Huntelaar, wat dus niks bijzonders was, wel?!
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Als liefhebber kijk je toch alle duels, maakt niet uit in welke volgorde vind ik.
Ik kijk elke wedstrijd. Op de hoop mooi voetbal en mooie goals te zien. Ookal is het Rbc - Willem 2, boeit me dan echt geen reet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Als liefhebber kijk je toch alle duels, maakt niet uit in welke volgorde vind ik.
En daarom ben je beter af dan bij de NOS.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Inhoudelijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:23 schreef Erasmusch het volgende:
Tuurlijk maakt dat wel uit.
Daarom is het ook zo jammer dat er zo veel van die dingen zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:38 schreef Badabingea het volgende:
Ik vind "de wedstrijden" wel oké, alleen de reclames zijn jammer.
Daarom hebben ze digitale recorders uitgevonden.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:06 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo jammer dat er zo veel van die dingen zijn.
Wat een nonargumentquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:33 schreef Stpan het volgende:
[..]
Daarom hebben ze digitale recorders uitgevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |