nou, liever niet nee. hij kan dus duidelijk niet met geld omgaan.quote:Op maandag 27 februari 2006 05:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Mag de Mol niet zelf weten wat hij met zijn geld doet?
Bronquote:De Wedstrijden op herhaling
Een uitzending van De Wedstrijden gemist? Geen paniek. Het voetbalprogramma van Talpa is ook weer op internet te bekijken.
Tot voor kort de nachtmerrie van iedere voetballiefhebber: etentje op vrijdag, verjaardag op zaterdag en werken op zondag. Nu niet meer. Elk weekeinde helpt talpa.tv je uit de boze droom.
Het voetbalprogramma De Wedstrijden is op deze site terug te vinden onder het kopje ‘Programma Gemist’. De uitzendingen van vrijdag en zaterdag zijn rond de klok van half twaalf digitaal te bewonderen. Op zondag kunnen de kijkers rond kwart voor elf ’s avonds met het bord op schoot voor de computer plaatsnemen. Maandag om negen uur ’s morgens gaat de stekker er uit. De internetrechten zijn dan voor de clubs.
Just love het commerciele voetbal.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:30 schreef calvobbes het volgende:
Fijn he al die clubs met al die verschillende rechten om er zoveel mogelijk geld aan te verdienen
Ik vind dat Genee nu wel eens moet ophouden met het verschijnen op TV....quote:Op maandag 27 februari 2006 10:20 schreef Freak187 het volgende:
Ik vind dat Genee nu wel eens moet ophouden met dat zenuwachtige gedoe. Hij spreekt als een sneltrein en slikt een hoop woorden in. Als anchorman moet hij dat rustiger kunnen brengen. Het is bijna alsof hij niet aan het woord wil zijn, maar helaas is het bij Talpa: 5 minunten wedstrijd en 25 minuten slap gelul.
En door iedereen wordt Genee bewierrookt over zijn eigenzinnige doen en laten. Mag hij dan alsjeblieft stoppen met dat "straks Ajax". Hij begint de uitzending met die woorden en vervolgens wacht je anderhalf uur.
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
"Op zondag kunnen de kijkers rond kwart voor elf ’s avonds met het bord op schoot voor de
computer plaatsnemen."
Bron
Dat ligt niet aan Talpa, maar aan de clubs.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:29 schreef pekel het volgende:
Ik moest dus vannochtend om 7.30 wakker worden om de gehele aflevering te bekijken.. Dan gaat het over.
quote:Op maandag 27 februari 2006 10:20 schreef Freak187 het volgende:
En door iedereen wordt Genee bewierrookt over zijn eigenzinnige doen en laten. Mag hij dan alsjeblieft stoppen met dat "straks Ajax".
Fuck, jij bent grappig.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 04:58 schreef planethugo het volgende:
[..]
liever helemaal geen ajax
![]()
kunnen ze ajax niet uitzenden op nickelodeon want das toch voor het grootste deel voor de kids![]()
![]()
Leer lezen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:21 schreef leolinedance het volgende:
dus ik kan de wedstrijden niet terugzien op internet?
Een soort slechte George Best en Cultheld in Groningenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:16 schreef Kang-He het volgende:
Djurovski, kan iemand misschien iets over hem vertellen voor de jongeren onder ons?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |