Dankjequote:Op zondag 19 februari 2006 17:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[afbeelding]
VS.
[afbeelding]
Ziet er net ff iets beter uit
daar wil ik wel voor tekenenquote:Op zondag 19 februari 2006 17:13 schreef venomsnake het volgende:
Spannende pot, nipte 1-0 overwinning voor PSV.
Lijkt me een leuke pot.
Ik ook. Kan je me vast die 10 euro geven voor die Vonlanthen weddenschapquote:
Wij waren toch al een counterploeg? Gaan beide ploegen dan op hun eigen helft staan en de bal naar elkaar schieten: "Kom dan!"quote:Op zondag 19 februari 2006 17:23 schreef Jasza het volgende:
Thuis he, denk dat Lyon dan wel wint want die counteren er gewoon op los.
Dat was Vitessequote:Op zondag 19 februari 2006 17:57 schreef jpg97 het volgende:
ben bang dat ze klop gaan krijgen.. als je ziet hoe ze vrijdag tegen Roda speelden
maar ik HOOP natuurlijk dat ze gaan winnen
Ik ga daarin mee, behalve dat Farfan een keer scoort, en Cocu de andere maakt.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:24 schreef cultheld het volgende:
PSV gaat winnen met 2-0. Farfán scoort twee maal
Ik denk 1-1.quote:
Ja tegen vitesse speelden ze ook dra-ma-tischquote:
Zou mooi zijn, maar ik vrees toch dat het een oersaaie 1-1 wordt...quote:Op zondag 19 februari 2006 17:14 schreef Radegast het volgende:
Pak slaag: 1-3
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:17 schreef Cart_man het volgende:
Ik denk dat Lyon wint. Hoop het ook.
Ik vind dat ik-gun-een-ander-niets-omdat-wij-niet-presteren-gehuilie zo zielig...quote:Op maandag 20 februari 2006 11:17 schreef Cart_man het volgende:
Ik denk dat Lyon wint. Hoop het ook.
Hé, ik ben trots op mijn afkomst.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:14 schreef PyTh het volgende:
Waarom heb je een foto van je vader in je ava CM?
Hahaha.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik vind dat ik-gun-een-ander-niets-omdat-wij-niet-presteren-gehuilie zo zielig...
Zo is het gewoon. Feyenoord wordt er alleen maar beter op mocht PSV winnen. Qua wedstrijden die PSV dan nog moet spelen tov Feyenoord en qua punten voor de fifalijst. Als PSV en Ajax de komende jaren niets meer Europees presteren kan Feyenoord de CL wel schudden. Aangezien jullie vrijwel nooit kampioen worden.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:23 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hahaha.
Waarom denkt iedereen dat altijd.
De liefde voor mijn club is de voornaamste reden dat ik andere clubs niks gun.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zo is het gewoon. Feyenoord wordt er alleen maar beter op mocht PSV winnen. Qua wedstrijden die PSV dan nog moet spelen tov Feyenoord en qua punten voor de fifalijst. Als PSV en Ajax de komende jaren niets meer Europees presteren kan Feyenoord de CL wel schudden. Aangezien jullie vrijwel nooit kampioen worden.
Maar bij jou is het meer de haat jegens de andere clubs (vooral Ajax) ipv de liefde voor je eigen club.
Is een keuze, maar ik wil je er wel op wijzen dat Lyon óók een club is.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:29 schreef Cart_man het volgende:
[..]
De liefde voor mijn club is de voornaamste reden dat ik andere clubs niks gun.
En de neutrale kijker weer totaal niet zal genieten van 90min voetbalquote:Op maandag 20 februari 2006 18:01 schreef LuukBes het volgende:
Krappe overwinning van PSV wordt het. Met keurig controlerend neutraliserend PSV-spel waarbij de Fransen weer zwaar gefrustreerd het stadion zullen verlaten als een stel aangebrande stokbroden.
Fuck de neutrale kijker. Dit is CL, big bucks, groot prestige. Als je lelijk wint van een dergelijke topploeg met heel degelijk spel, speel je naar je mogelijkheden zoals Sparta of Heracles dat doet tegen Feyenoord of Ajax.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En de neutrale kijker weer totaal niet zal genieten van 90min voetbal
Fuck PSV. Ik wil morgenavond gewoon een leuke pot voetbal zien. Wie er wint zal me aan mij reet roesten.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:10 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Fuck de neutrale kijker. Dit is CL, big bucks, groot prestige. Als je lelijk wint van een dergelijke topploeg met heel degelijk spel, speel je naar je mogelijkheden zoals Sparta of Heracles dat doet tegen Feyenoord of Ajax.
Wie rept nog over het gelijkspel in Milaan van PSV in de poulefase dat met hangen en wurgen behaald werd, toen vervolgens in de thuiswedsstrijd het karwei nog eens overtuigend over gedaan werd. Als Ajax zo van Milaan had gewonnen was de vlag uitgehangen wegens het resultaat. Ook de neutrale kijker moet dan objectief kunnen vaststellen dat men het knap gedaan heeft, ook al is dat niet met sexy Barca-voetbal.
Je moet je plaats weten in het voetbal, en dit PSV in het zoveelste overgangsjaar met zoveel nieuw bloed mag lekker heerlijk counteren wat mij betreft, zolang die Fransen maar frustie zonder punten staan.
hebben ze geluk dan, lijkt me meer iets van klassequote:Op maandag 20 februari 2006 17:44 schreef Jajong het volgende:
Ik denk dat PSV niet zoveel geluk zal hebben als in de Eredivisie.
Morgen lekker PSV kijken dan. Controlerend voetbal met levensgevaarlijke uitbraken kan vaak veel mooier zijn dan eindeloos Ajax-achtig gebrei in de breedte zonder gevaarlijk te worden.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Fuck PSV. Ik wil morgenavond gewoon een leuke pot voetbal zien. Wie er wint zal me aan mij reet roesten.
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Europees kan PSV me meestal wel vermaken, ik kan wel genieten van eentectisch
prima uitgevoerd strijdplan.
Ik weet niet of ik dat NOG een keer aankan...quote:Op maandag 20 februari 2006 23:01 schreef dndiek het volgende:
Ik ga voor hetzelfde scenario als vorig jaar...
maar dat zal niet erg makkelijk worden
Belachelijk zeg. Waarom ben je niet gewoon voor de Nederlandse club in een Europese competitie.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:17 schreef methodmich het volgende:
Ik hoop uiteraard op Lyon, maar ik denk dat PSV minstens gelijk kan spelen morgen.
De trainer van Lyon zei zelf dat ze in Eindhoven nog een open rekening hebben staan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:58 schreef Shreyas het volgende:
Olympique Lyon wint in Eindhoven denk ik. Het wordt 1-2 of 1-3.
Uiteraard hoop ik dat PSV wint, maar Lyon is naar mijn idee sterker dan vorig jaar, zullen twee keer zo gemotiveerd beginnen aan de 1/8 finale wedstrijden tegen PSV en van onderschatting zal totaal geen sprake zijn, wat misschien vorig jaar wel een beetje het geval was.
Precies ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:09 schreef pascalheister het volgende:
die motivatie kan ook verkeerd uitpakken natuurlijk
Zullen we daar nog even twee weekjes op wachten dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zeg dat het weer penals worden.
Geloof dat ik dit vorig jaar ook al zei bij de eerste wedstrijdquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:12 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Zullen we daar nog even twee weekjes op wachten dan?![]()
Waarom moet Lyon dan komen? 1-0 uit is niet desastreus hoor. Helemaal niet als je Lyon bent.quote:Na de 1-0 zal Lyon moeten en willen scoren, en PSV countert dat op zijn laatst weer vernietigend uit.
ik zou toch echt uit niet willen verliezen zonder zelf te scoren. als je uit met 1-0 verliest en thuis per ongeluk een goaltje tegen krijgt, hoe knullig ook, zit je gelijk met de gebakken peren, want dan moet je 3x scoren.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:13 schreef ErikT het volgende:
[..]
Waarom moet Lyon dan komen? 1-0 uit is niet desastreus hoor. Helemaal niet als je Lyon bent.
Dat snap ik ook wel, maar PSV scoort niet in uitwedstrijden dit jaar en Lyon wel 3 keer thuis.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:25 schreef WeebI het volgende:
ik zou toch echt uit niet willen verliezen zonder zelf te scoren. als je uit met 1-0 verliest en thuis per ongeluk een goaltje tegen krijgt, hoe knullig ook, zit je gelijk met de gebakken peren, want dan moet je 3x scoren.
Wat geweest is telt allemaal niet, en is zeker niet meer maatgevend. PSV zal een flinke boost krijgen als men straks thuis wint, het team is een stuk beter ingespeeld dan in de poulefase en zal zeker kansen krijgen op goals in Lyon. Het is de verdediging en het middenveld die uberscherp moet zijn en de zwaarste taak heeft om Lyon hun spel te beletten. De aanval kan als vanouds rekenen op kansjes.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:29 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar PSV scoort niet in uitwedstrijden dit jaar en Lyon wel 3 keer thuis.
Arouna zal in ieder geval niet in de basis starten verwacht ik.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:27 schreef LuukBes het volgende:
Zo is dat.
Weet zeker dat ze flink zullen aanvallen na de 1-0 van PSV. En zo heeft PSV hun slachtoffers het liefst : desperate in de aanval, met Kone en Farfan als sluipschutters in de snelle counter.
Why not. Lijkt me dat Kone en Farfan op de zijkanten, en Jan centraal, toch weer de voorhoede gaan vormen. Wie dan ? Beasley lijkt me heel sterk, die steekt al heel lang in een slechte vorm. En een tweemansvoorhoede is meer iets voor de uitwedstrijd.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Arouna zal in ieder geval niet in de basis starten verwacht ik.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:18 schreef Spideyman het volgende:
Hopelijk dat vanavond de knop omgaat bij PSV en dat de spelers het gevoel hebben dat het nu echt ergens omgaat.
Dat we een Vennegoor zien die er weer inbeukt, een Farfán die als een leipo de verdediging aan gort trekt en onbevangen technische hoogstandjes van Aissati. Ik zeg FORZA PSV!
quote:
Dankquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:09 schreef Radegast het volgende:
Succes vanavond iedereen!
Dacht je dat er al gescoord was?quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:28 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Dacht je dat er al gescoord was?![]()
Mwah het zit vol zat, maar bij een shot van ver af lijken het echt compleet lege tribunesquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:43 schreef Jasza het volgende:
Het zit ook niet vol Mrdoegewoon, er waren nog wel wat plaatsen vrij zag ik. COME ON LYON COME ON LYONNN.
30.000 moet ook wel vol zittenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:44 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Mwah het zit vol zat, maar bij een shot van ver af lijken het echt compleet lege tribunes
maf gezicht iddquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
lol door die regepakjes zo dicht op elkaar lijkt het net op het leeg is
bij ajax was het vast een wereldkans geweestquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
Geweldige redding?? Gewoon een simpel tikje en een slechte kopbal
Ja hallo, zoveel kansen krijgen wij de laatste tijd nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bij ajax was het vast een wereldkans geweest![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:48 schreef okee6 het volgende:
Unlucky PSV, de voorsprong was meer dan verdiend.
Dan moet je hopen dat PSV niet scoort, dan gaan ze weer laf met ze allen achterinquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:48 schreef T1andonly het volgende:Hopelijk blijft het voetballend een beetje leuk en aantrekkelijk
Umbroquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:56 schreef Nashje het volgende:
Mooie shirts van Lyon, oftewel Umbro.
Da's de verwarming in 't stadion ofzo, hadden ze het een keer over. Warme lucht wordt het stadion ingeblazen. Ofzoiets.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:59 schreef Jasza het volgende:
Weer een counter, wat een kutploeg. Ik hoop dat Lyon straks een counter plaatst en ze lekker 0-1 achter zet.
Tis anders wel zo, in al die CL thuisduels scoren ze vroeg en dan gaaf ze de hele tijd verdedigen met 11quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:59 schreef Jasza het volgende:
Weer een counter, wat een kutploeg. Ik hoop dat Lyon straks een counter plaatst en ze lekker 0-1 achter zet.
ga anders even in t ajax topic huilenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tis anders wel zo, in al die CL thuisduels scoren ze vroeg en dan gaaf ze de hele tijd verdedigen met 11![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:01 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
ga anders even in t ajax topic huilen
leuk, bedankt voor je input, tot ziensquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tis anders wel zo, in al die CL thuisduels scoren ze vroeg en dan gaaf ze de hele tijd verdedigen met 11![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:01 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
ga anders even in t ajax topic huilen
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:02 schreef Elusive het volgende:
[..]
leuk, bedankt voor je input, tot ziens![]()
Klopt. Ik zie Ajax, mochten ze morgen 1-0 voor komen, de hele tijd ook wel aanvallen en risico's nemenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ben nooit fan van Umbro geweest, maar nu maken ze toch fraaie shirts. Mag wel terugkomen bij Ajax.quote:
Kut nu heb je mequote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:02 schreef pekel het volgende:
[..]
Klopt. Ik zie Ajax, mochten ze morgen 1-0 voor komen, de hele tijd ook wel aanvallen en risico's nemen![]()
Nu ff ophouden, zeuren kan in KLB en Ajax aanmoedigen in het Ajax-topic.
't Is nog wat aftasten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:02 schreef Martijn_fijn het volgende:
PSV doet zowaar niet onder voor de boys uit Lyon.
sinds 10 jaarquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:03 schreef MaxPower het volgende:
sinds wanneer keept Richard Knopper bij Lyon?
Hahaha, ik wou 't net een paar minuten terug postenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:03 schreef MaxPower het volgende:
sinds wanneer keept Richard Knopper bij Lyon?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:03 schreef twi het volgende:
Wat een kutsupporters, waarom fluitten ze net niet bij Ooijer?
Qua pijn valt het bij een neus wel mee hoor, van m'n ribben heb ik een keer last gehad en da's geen pretjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:03 schreef cultheld het volgende:
Het is maar een bloedneus hoor. Een gekneusde rib is al pijnlijker.
Ik voel een soortgelijk "Herbert"-topic aankomen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:04 schreef tong80 het volgende:
'21 jaar is Farfan maar toch al 85 kilo'
Wart een waus
Vind je dat zo indrukwekkend?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:04 schreef tong80 het volgende:
'21 jaar is Farfan maar toch al 85 kilo'
Wart een waus
bij ajax niet, daar fluiten ze de eigen spelers ook uitquote:
Dat zeg ik toch ook?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:04 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Qua pijn valt het bij een neus wel mee hoor, van m'n ribben heb ik een keer last gehad en da's geen pretje
Flipper Kookequote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wie is deze commentaar ook alweer? Ik vind em goed.
Bij Emmen floten ze gister ook de nummer 22 van AGOVV uit. Bij Feyenoord en Ajax trouwens ook wel eens meegemaakt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:03 schreef twi het volgende:
Wat een kutsupporters, waarom fluitten ze net niet bij Ooijer?
Het is toch zo? Van de week ook zo achterlijk in de ArenA, dat fluiten terwijl Rosenberg die Volders vol raakt in z'n nek/zijkant en z'n oor er bijna af trapt. Triest gedoe tegenwoordig met dat fluiten wanneer iemand niet gelijk opstaat en verder speelt...quote:
-edit-quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wie is deze commentator ook alweer? Ik vind em goed.
Dan kunnen het toch nog steeds kutsupporters zijn?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:06 schreef pekel het volgende:
[..]
Bij Emmen floten ze gister ook de nummer 22 van AGOVV uit. Bij Feyenoord en Ajax trouwens ook wel eens meegemaakt..
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:05 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik voel een soortgelijk "Herbert"-topic aankomen..
Ben ik met je eens. Alleen dacht ik dat je het specifiek alleen over PSV had. Idd is het zo dat als iemand met een gebroken been van het veld af moet ze nog fluiten omdat hij zich aanstelt en tijdrekt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:06 schreef twi het volgende:
[..]
Het is toch zo? Van de week ook zo achterlijk in de ArenA, dat fluiten terwijl Rosenberg die Volders vol raakt in z'n nek/zijkant en z'n oor er bijna af trapt. Triest gedoe tegenwoordig met dat fluiten wanneer iemand niet gelijk opstaat en verder speelt...
Koné is anders ook uitgefloten in Eindhovenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
bij ajax niet, daar fluiten ze de eigen spelers ook uit
Net zoals je je in je reactie daarvoor aangaf: Het is de realiteit van tegenwoordig. Wij kunnen er ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:07 schreef twi het volgende:
[..]
Dan kunnen het toch nog steeds kutsupporters zijn?
Juanfran...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:09 schreef Jasza het volgende:
Lamey is wel lekker bezig, laat zich dollen door een rechtsback.
idd ik heb lamey welgeteld 1 keer een sprintactie zien winnen, 2 keer een kopduel verliezen, 4 slechte passes gegeven, een paar normale tikjes opzij en in actie idd 3 keer gedold worden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:09 schreef Jasza het volgende:
Lamey is wel lekker bezig, laat zich dollen door een rechtsback.
Wat heeft dat met deze wedstrijd te makenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:12 schreef pekel het volgende:
[..]
Maar die laat zich wel door elke speler ongeveer dollen..
Lamey speelt niet bagger. Ik probeer dat jou duidelijk te maken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wat heeft dat met deze wedstrijd te maken![]()
![]()
Dat kan je hem moeilijk verwijten. Lamey is opgeklommen tot eredivisieniveau, Europees is boven zijn macht. Afellay mag van mij wat balvaster en nauwkeuriger dan tot nu toe.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:10 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
idd ik heb lamey welgeteld 1 keer een sprintactie zien winnen, 2 keer een kopduel verliezen, 4 slechte passes gegeven, een paar normale tikjes opzij en in actie idd 3 keer gedold worden.
Het is ook geen zekerheidje helaas.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:13 schreef pekel het volgende:
[..]
Lamey speelt niet bagger. Ik probeer dat jou duidelijk te maken..
ben ik met je eens, maar hij speelt nu wel.. mbt affelay heb je ook gelijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:13 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat kan je hem moeilijk verwijten. Lamey is opgeklommen tot eredivisieniveau, Europees is boven zijn macht. Afellay mag van mij wat balvaster en nauwkeuriger vandaag dan tot nu toe.
ga je toch real madrid - arsenal kijken op de belgen zender, kan je dit topic ook mooi verlaten!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
Begint saai te worden
Begin maar vast met afkicken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:14 schreef maril het volgende:
Misschien kijk ik teveel naar de OWS, maar die nummer 31 van Lyon lijkt op Joey Cheek
Hij komt wel een beetje te kort hoor voor dit niveau.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:14 schreef Zwansen het volgende:
Heb wel respect voor Lamey. Moet echt elke wedstrijd op zijn tenen lopen om het bij te benen maar redt zich toch elke keer weer redelijk.
Ik doe hetzelfde als jou, een club afzeiken. Daarmee was je bezig.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:14 schreef Jasza het volgende:
Wat heeft Juanfran met deze match te maken Pekel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |