Kut nu heb je mequote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:02 schreef pekel het volgende:
[..]
Klopt. Ik zie Ajax, mochten ze morgen 1-0 voor komen, de hele tijd ook wel aanvallen en risico's nemen![]()
Nu ff ophouden, zeuren kan in KLB en Ajax aanmoedigen in het Ajax-topic.
't Is nog wat aftasten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:02 schreef Martijn_fijn het volgende:
PSV doet zowaar niet onder voor de boys uit Lyon.
sinds 10 jaarquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:03 schreef MaxPower het volgende:
sinds wanneer keept Richard Knopper bij Lyon?
Hahaha, ik wou 't net een paar minuten terug postenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:03 schreef MaxPower het volgende:
sinds wanneer keept Richard Knopper bij Lyon?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:03 schreef twi het volgende:
Wat een kutsupporters, waarom fluitten ze net niet bij Ooijer?
Qua pijn valt het bij een neus wel mee hoor, van m'n ribben heb ik een keer last gehad en da's geen pretjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:03 schreef cultheld het volgende:
Het is maar een bloedneus hoor. Een gekneusde rib is al pijnlijker.
Ik voel een soortgelijk "Herbert"-topic aankomen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:04 schreef tong80 het volgende:
'21 jaar is Farfan maar toch al 85 kilo'
Wart een waus
Vind je dat zo indrukwekkend?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:04 schreef tong80 het volgende:
'21 jaar is Farfan maar toch al 85 kilo'
Wart een waus
bij ajax niet, daar fluiten ze de eigen spelers ook uitquote:
Dat zeg ik toch ook?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:04 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Qua pijn valt het bij een neus wel mee hoor, van m'n ribben heb ik een keer last gehad en da's geen pretje
Flipper Kookequote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wie is deze commentaar ook alweer? Ik vind em goed.
Bij Emmen floten ze gister ook de nummer 22 van AGOVV uit. Bij Feyenoord en Ajax trouwens ook wel eens meegemaakt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:03 schreef twi het volgende:
Wat een kutsupporters, waarom fluitten ze net niet bij Ooijer?
Het is toch zo? Van de week ook zo achterlijk in de ArenA, dat fluiten terwijl Rosenberg die Volders vol raakt in z'n nek/zijkant en z'n oor er bijna af trapt. Triest gedoe tegenwoordig met dat fluiten wanneer iemand niet gelijk opstaat en verder speelt...quote:
-edit-quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wie is deze commentator ook alweer? Ik vind em goed.
Dan kunnen het toch nog steeds kutsupporters zijn?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:06 schreef pekel het volgende:
[..]
Bij Emmen floten ze gister ook de nummer 22 van AGOVV uit. Bij Feyenoord en Ajax trouwens ook wel eens meegemaakt..
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:05 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik voel een soortgelijk "Herbert"-topic aankomen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |