quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:59 schreef Jasza het volgende:
Weer een counter, wat een kutploeg. Ik hoop dat Lyon straks een counter plaatst en ze lekker 0-1 achter zet.
Tis anders wel zo, in al die CL thuisduels scoren ze vroeg en dan gaaf ze de hele tijd verdedigen met 11quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:59 schreef Jasza het volgende:
Weer een counter, wat een kutploeg. Ik hoop dat Lyon straks een counter plaatst en ze lekker 0-1 achter zet.
ga anders even in t ajax topic huilenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tis anders wel zo, in al die CL thuisduels scoren ze vroeg en dan gaaf ze de hele tijd verdedigen met 11![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:01 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
ga anders even in t ajax topic huilen
leuk, bedankt voor je input, tot ziensquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tis anders wel zo, in al die CL thuisduels scoren ze vroeg en dan gaaf ze de hele tijd verdedigen met 11![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:01 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
ga anders even in t ajax topic huilen
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:02 schreef Elusive het volgende:
[..]
leuk, bedankt voor je input, tot ziens![]()
Klopt. Ik zie Ajax, mochten ze morgen 1-0 voor komen, de hele tijd ook wel aanvallen en risico's nemenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ben nooit fan van Umbro geweest, maar nu maken ze toch fraaie shirts. Mag wel terugkomen bij Ajax.quote:
Kut nu heb je mequote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:02 schreef pekel het volgende:
[..]
Klopt. Ik zie Ajax, mochten ze morgen 1-0 voor komen, de hele tijd ook wel aanvallen en risico's nemen![]()
Nu ff ophouden, zeuren kan in KLB en Ajax aanmoedigen in het Ajax-topic.
't Is nog wat aftasten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:02 schreef Martijn_fijn het volgende:
PSV doet zowaar niet onder voor de boys uit Lyon.
sinds 10 jaarquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:03 schreef MaxPower het volgende:
sinds wanneer keept Richard Knopper bij Lyon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |