Hahaha, ik wou 't net een paar minuten terug postenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:03 schreef MaxPower het volgende:
sinds wanneer keept Richard Knopper bij Lyon?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:03 schreef twi het volgende:
Wat een kutsupporters, waarom fluitten ze net niet bij Ooijer?
Qua pijn valt het bij een neus wel mee hoor, van m'n ribben heb ik een keer last gehad en da's geen pretjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:03 schreef cultheld het volgende:
Het is maar een bloedneus hoor. Een gekneusde rib is al pijnlijker.
Ik voel een soortgelijk "Herbert"-topic aankomen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:04 schreef tong80 het volgende:
'21 jaar is Farfan maar toch al 85 kilo'
Wart een waus
Vind je dat zo indrukwekkend?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:04 schreef tong80 het volgende:
'21 jaar is Farfan maar toch al 85 kilo'
Wart een waus
bij ajax niet, daar fluiten ze de eigen spelers ook uitquote:
Dat zeg ik toch ook?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:04 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Qua pijn valt het bij een neus wel mee hoor, van m'n ribben heb ik een keer last gehad en da's geen pretje
Flipper Kookequote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wie is deze commentaar ook alweer? Ik vind em goed.
Bij Emmen floten ze gister ook de nummer 22 van AGOVV uit. Bij Feyenoord en Ajax trouwens ook wel eens meegemaakt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:03 schreef twi het volgende:
Wat een kutsupporters, waarom fluitten ze net niet bij Ooijer?
Het is toch zo? Van de week ook zo achterlijk in de ArenA, dat fluiten terwijl Rosenberg die Volders vol raakt in z'n nek/zijkant en z'n oor er bijna af trapt. Triest gedoe tegenwoordig met dat fluiten wanneer iemand niet gelijk opstaat en verder speelt...quote:
-edit-quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wie is deze commentator ook alweer? Ik vind em goed.
Dan kunnen het toch nog steeds kutsupporters zijn?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:06 schreef pekel het volgende:
[..]
Bij Emmen floten ze gister ook de nummer 22 van AGOVV uit. Bij Feyenoord en Ajax trouwens ook wel eens meegemaakt..
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:05 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik voel een soortgelijk "Herbert"-topic aankomen..
Ben ik met je eens. Alleen dacht ik dat je het specifiek alleen over PSV had. Idd is het zo dat als iemand met een gebroken been van het veld af moet ze nog fluiten omdat hij zich aanstelt en tijdrekt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:06 schreef twi het volgende:
[..]
Het is toch zo? Van de week ook zo achterlijk in de ArenA, dat fluiten terwijl Rosenberg die Volders vol raakt in z'n nek/zijkant en z'n oor er bijna af trapt. Triest gedoe tegenwoordig met dat fluiten wanneer iemand niet gelijk opstaat en verder speelt...
Koné is anders ook uitgefloten in Eindhovenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
bij ajax niet, daar fluiten ze de eigen spelers ook uit
Net zoals je je in je reactie daarvoor aangaf: Het is de realiteit van tegenwoordig. Wij kunnen er ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:07 schreef twi het volgende:
[..]
Dan kunnen het toch nog steeds kutsupporters zijn?
Juanfran...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:09 schreef Jasza het volgende:
Lamey is wel lekker bezig, laat zich dollen door een rechtsback.
idd ik heb lamey welgeteld 1 keer een sprintactie zien winnen, 2 keer een kopduel verliezen, 4 slechte passes gegeven, een paar normale tikjes opzij en in actie idd 3 keer gedold worden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:09 schreef Jasza het volgende:
Lamey is wel lekker bezig, laat zich dollen door een rechtsback.
Wat heeft dat met deze wedstrijd te makenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:12 schreef pekel het volgende:
[..]
Maar die laat zich wel door elke speler ongeveer dollen..
Lamey speelt niet bagger. Ik probeer dat jou duidelijk te maken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wat heeft dat met deze wedstrijd te maken![]()
![]()
Dat kan je hem moeilijk verwijten. Lamey is opgeklommen tot eredivisieniveau, Europees is boven zijn macht. Afellay mag van mij wat balvaster en nauwkeuriger dan tot nu toe.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:10 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
idd ik heb lamey welgeteld 1 keer een sprintactie zien winnen, 2 keer een kopduel verliezen, 4 slechte passes gegeven, een paar normale tikjes opzij en in actie idd 3 keer gedold worden.
Het is ook geen zekerheidje helaas.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:13 schreef pekel het volgende:
[..]
Lamey speelt niet bagger. Ik probeer dat jou duidelijk te maken..
ben ik met je eens, maar hij speelt nu wel.. mbt affelay heb je ook gelijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:13 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat kan je hem moeilijk verwijten. Lamey is opgeklommen tot eredivisieniveau, Europees is boven zijn macht. Afellay mag van mij wat balvaster en nauwkeuriger vandaag dan tot nu toe.
ga je toch real madrid - arsenal kijken op de belgen zender, kan je dit topic ook mooi verlaten!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
Begint saai te worden
Begin maar vast met afkicken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:14 schreef maril het volgende:
Misschien kijk ik teveel naar de OWS, maar die nummer 31 van Lyon lijkt op Joey Cheek
Hij komt wel een beetje te kort hoor voor dit niveau.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:14 schreef Zwansen het volgende:
Heb wel respect voor Lamey. Moet echt elke wedstrijd op zijn tenen lopen om het bij te benen maar redt zich toch elke keer weer redelijk.
Ik doe hetzelfde als jou, een club afzeiken. Daarmee was je bezig.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:14 schreef Jasza het volgende:
Wat heeft Juanfran met deze match te maken Pekel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |