Arouna zal in ieder geval niet in de basis starten verwacht ik.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:27 schreef LuukBes het volgende:
Zo is dat.
Weet zeker dat ze flink zullen aanvallen na de 1-0 van PSV. En zo heeft PSV hun slachtoffers het liefst : desperate in de aanval, met Kone en Farfan als sluipschutters in de snelle counter.
Why not. Lijkt me dat Kone en Farfan op de zijkanten, en Jan centraal, toch weer de voorhoede gaan vormen. Wie dan ? Beasley lijkt me heel sterk, die steekt al heel lang in een slechte vorm. En een tweemansvoorhoede is meer iets voor de uitwedstrijd.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Arouna zal in ieder geval niet in de basis starten verwacht ik.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:18 schreef Spideyman het volgende:
Hopelijk dat vanavond de knop omgaat bij PSV en dat de spelers het gevoel hebben dat het nu echt ergens omgaat.
Dat we een Vennegoor zien die er weer inbeukt, een Farfán die als een leipo de verdediging aan gort trekt en onbevangen technische hoogstandjes van Aissati. Ik zeg FORZA PSV!
quote:
Dankquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:09 schreef Radegast het volgende:
Succes vanavond iedereen!
Dacht je dat er al gescoord was?quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:28 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Dacht je dat er al gescoord was?![]()
Mwah het zit vol zat, maar bij een shot van ver af lijken het echt compleet lege tribunesquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:43 schreef Jasza het volgende:
Het zit ook niet vol Mrdoegewoon, er waren nog wel wat plaatsen vrij zag ik. COME ON LYON COME ON LYONNN.
30.000 moet ook wel vol zittenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:44 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Mwah het zit vol zat, maar bij een shot van ver af lijken het echt compleet lege tribunes
maf gezicht iddquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
lol door die regepakjes zo dicht op elkaar lijkt het net op het leeg is
bij ajax was het vast een wereldkans geweestquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
Geweldige redding?? Gewoon een simpel tikje en een slechte kopbal
Ja hallo, zoveel kansen krijgen wij de laatste tijd nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bij ajax was het vast een wereldkans geweest![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:48 schreef okee6 het volgende:
Unlucky PSV, de voorsprong was meer dan verdiend.
Dan moet je hopen dat PSV niet scoort, dan gaan ze weer laf met ze allen achterinquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:48 schreef T1andonly het volgende:Hopelijk blijft het voetballend een beetje leuk en aantrekkelijk
Umbroquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:56 schreef Nashje het volgende:
Mooie shirts van Lyon, oftewel Umbro.
Da's de verwarming in 't stadion ofzo, hadden ze het een keer over. Warme lucht wordt het stadion ingeblazen. Ofzoiets.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |