En de neutrale kijker weer totaal niet zal genieten van 90min voetbalquote:Op maandag 20 februari 2006 18:01 schreef LuukBes het volgende:
Krappe overwinning van PSV wordt het. Met keurig controlerend neutraliserend PSV-spel waarbij de Fransen weer zwaar gefrustreerd het stadion zullen verlaten als een stel aangebrande stokbroden.
Fuck de neutrale kijker. Dit is CL, big bucks, groot prestige. Als je lelijk wint van een dergelijke topploeg met heel degelijk spel, speel je naar je mogelijkheden zoals Sparta of Heracles dat doet tegen Feyenoord of Ajax.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En de neutrale kijker weer totaal niet zal genieten van 90min voetbal
Fuck PSV. Ik wil morgenavond gewoon een leuke pot voetbal zien. Wie er wint zal me aan mij reet roesten.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:10 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Fuck de neutrale kijker. Dit is CL, big bucks, groot prestige. Als je lelijk wint van een dergelijke topploeg met heel degelijk spel, speel je naar je mogelijkheden zoals Sparta of Heracles dat doet tegen Feyenoord of Ajax.
Wie rept nog over het gelijkspel in Milaan van PSV in de poulefase dat met hangen en wurgen behaald werd, toen vervolgens in de thuiswedsstrijd het karwei nog eens overtuigend over gedaan werd. Als Ajax zo van Milaan had gewonnen was de vlag uitgehangen wegens het resultaat. Ook de neutrale kijker moet dan objectief kunnen vaststellen dat men het knap gedaan heeft, ook al is dat niet met sexy Barca-voetbal.
Je moet je plaats weten in het voetbal, en dit PSV in het zoveelste overgangsjaar met zoveel nieuw bloed mag lekker heerlijk counteren wat mij betreft, zolang die Fransen maar frustie zonder punten staan.
hebben ze geluk dan, lijkt me meer iets van klassequote:Op maandag 20 februari 2006 17:44 schreef Jajong het volgende:
Ik denk dat PSV niet zoveel geluk zal hebben als in de Eredivisie.
Morgen lekker PSV kijken dan. Controlerend voetbal met levensgevaarlijke uitbraken kan vaak veel mooier zijn dan eindeloos Ajax-achtig gebrei in de breedte zonder gevaarlijk te worden.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Fuck PSV. Ik wil morgenavond gewoon een leuke pot voetbal zien. Wie er wint zal me aan mij reet roesten.
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Europees kan PSV me meestal wel vermaken, ik kan wel genieten van eentectisch
prima uitgevoerd strijdplan.
Ik weet niet of ik dat NOG een keer aankan...quote:Op maandag 20 februari 2006 23:01 schreef dndiek het volgende:
Ik ga voor hetzelfde scenario als vorig jaar...
maar dat zal niet erg makkelijk worden
Belachelijk zeg. Waarom ben je niet gewoon voor de Nederlandse club in een Europese competitie.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:17 schreef methodmich het volgende:
Ik hoop uiteraard op Lyon, maar ik denk dat PSV minstens gelijk kan spelen morgen.
De trainer van Lyon zei zelf dat ze in Eindhoven nog een open rekening hebben staan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:58 schreef Shreyas het volgende:
Olympique Lyon wint in Eindhoven denk ik. Het wordt 1-2 of 1-3.
Uiteraard hoop ik dat PSV wint, maar Lyon is naar mijn idee sterker dan vorig jaar, zullen twee keer zo gemotiveerd beginnen aan de 1/8 finale wedstrijden tegen PSV en van onderschatting zal totaal geen sprake zijn, wat misschien vorig jaar wel een beetje het geval was.
Precies ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:09 schreef pascalheister het volgende:
die motivatie kan ook verkeerd uitpakken natuurlijk
Zullen we daar nog even twee weekjes op wachten dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zeg dat het weer penals worden.
Geloof dat ik dit vorig jaar ook al zei bij de eerste wedstrijdquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:12 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Zullen we daar nog even twee weekjes op wachten dan?![]()
Waarom moet Lyon dan komen? 1-0 uit is niet desastreus hoor. Helemaal niet als je Lyon bent.quote:Na de 1-0 zal Lyon moeten en willen scoren, en PSV countert dat op zijn laatst weer vernietigend uit.
ik zou toch echt uit niet willen verliezen zonder zelf te scoren. als je uit met 1-0 verliest en thuis per ongeluk een goaltje tegen krijgt, hoe knullig ook, zit je gelijk met de gebakken peren, want dan moet je 3x scoren.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:13 schreef ErikT het volgende:
[..]
Waarom moet Lyon dan komen? 1-0 uit is niet desastreus hoor. Helemaal niet als je Lyon bent.
Dat snap ik ook wel, maar PSV scoort niet in uitwedstrijden dit jaar en Lyon wel 3 keer thuis.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:25 schreef WeebI het volgende:
ik zou toch echt uit niet willen verliezen zonder zelf te scoren. als je uit met 1-0 verliest en thuis per ongeluk een goaltje tegen krijgt, hoe knullig ook, zit je gelijk met de gebakken peren, want dan moet je 3x scoren.
Wat geweest is telt allemaal niet, en is zeker niet meer maatgevend. PSV zal een flinke boost krijgen als men straks thuis wint, het team is een stuk beter ingespeeld dan in de poulefase en zal zeker kansen krijgen op goals in Lyon. Het is de verdediging en het middenveld die uberscherp moet zijn en de zwaarste taak heeft om Lyon hun spel te beletten. De aanval kan als vanouds rekenen op kansjes.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:29 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar PSV scoort niet in uitwedstrijden dit jaar en Lyon wel 3 keer thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |