Dankjequote:Op zondag 19 februari 2006 17:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[afbeelding]
VS.
[afbeelding]
Ziet er net ff iets beter uit
daar wil ik wel voor tekenenquote:Op zondag 19 februari 2006 17:13 schreef venomsnake het volgende:
Spannende pot, nipte 1-0 overwinning voor PSV.
Lijkt me een leuke pot.
Ik ook. Kan je me vast die 10 euro geven voor die Vonlanthen weddenschapquote:
Wij waren toch al een counterploeg? Gaan beide ploegen dan op hun eigen helft staan en de bal naar elkaar schieten: "Kom dan!"quote:Op zondag 19 februari 2006 17:23 schreef Jasza het volgende:
Thuis he, denk dat Lyon dan wel wint want die counteren er gewoon op los.
Dat was Vitessequote:Op zondag 19 februari 2006 17:57 schreef jpg97 het volgende:
ben bang dat ze klop gaan krijgen.. als je ziet hoe ze vrijdag tegen Roda speelden
maar ik HOOP natuurlijk dat ze gaan winnen
Ik ga daarin mee, behalve dat Farfan een keer scoort, en Cocu de andere maakt.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:24 schreef cultheld het volgende:
PSV gaat winnen met 2-0. Farfán scoort twee maal
Ik denk 1-1.quote:
Ja tegen vitesse speelden ze ook dra-ma-tischquote:
Zou mooi zijn, maar ik vrees toch dat het een oersaaie 1-1 wordt...quote:Op zondag 19 februari 2006 17:14 schreef Radegast het volgende:
Pak slaag: 1-3
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:17 schreef Cart_man het volgende:
Ik denk dat Lyon wint. Hoop het ook.
Ik vind dat ik-gun-een-ander-niets-omdat-wij-niet-presteren-gehuilie zo zielig...quote:Op maandag 20 februari 2006 11:17 schreef Cart_man het volgende:
Ik denk dat Lyon wint. Hoop het ook.
Hé, ik ben trots op mijn afkomst.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:14 schreef PyTh het volgende:
Waarom heb je een foto van je vader in je ava CM?
Hahaha.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik vind dat ik-gun-een-ander-niets-omdat-wij-niet-presteren-gehuilie zo zielig...
Zo is het gewoon. Feyenoord wordt er alleen maar beter op mocht PSV winnen. Qua wedstrijden die PSV dan nog moet spelen tov Feyenoord en qua punten voor de fifalijst. Als PSV en Ajax de komende jaren niets meer Europees presteren kan Feyenoord de CL wel schudden. Aangezien jullie vrijwel nooit kampioen worden.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:23 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hahaha.
Waarom denkt iedereen dat altijd.
De liefde voor mijn club is de voornaamste reden dat ik andere clubs niks gun.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zo is het gewoon. Feyenoord wordt er alleen maar beter op mocht PSV winnen. Qua wedstrijden die PSV dan nog moet spelen tov Feyenoord en qua punten voor de fifalijst. Als PSV en Ajax de komende jaren niets meer Europees presteren kan Feyenoord de CL wel schudden. Aangezien jullie vrijwel nooit kampioen worden.
Maar bij jou is het meer de haat jegens de andere clubs (vooral Ajax) ipv de liefde voor je eigen club.
Is een keuze, maar ik wil je er wel op wijzen dat Lyon óók een club is.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:29 schreef Cart_man het volgende:
[..]
De liefde voor mijn club is de voornaamste reden dat ik andere clubs niks gun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |