Zou mooi zijn, maar ik vrees toch dat het een oersaaie 1-1 wordt...quote:Op zondag 19 februari 2006 17:14 schreef Radegast het volgende:
Pak slaag: 1-3
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:17 schreef Cart_man het volgende:
Ik denk dat Lyon wint. Hoop het ook.
Ik vind dat ik-gun-een-ander-niets-omdat-wij-niet-presteren-gehuilie zo zielig...quote:Op maandag 20 februari 2006 11:17 schreef Cart_man het volgende:
Ik denk dat Lyon wint. Hoop het ook.
Hé, ik ben trots op mijn afkomst.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:14 schreef PyTh het volgende:
Waarom heb je een foto van je vader in je ava CM?
Hahaha.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik vind dat ik-gun-een-ander-niets-omdat-wij-niet-presteren-gehuilie zo zielig...
Zo is het gewoon. Feyenoord wordt er alleen maar beter op mocht PSV winnen. Qua wedstrijden die PSV dan nog moet spelen tov Feyenoord en qua punten voor de fifalijst. Als PSV en Ajax de komende jaren niets meer Europees presteren kan Feyenoord de CL wel schudden. Aangezien jullie vrijwel nooit kampioen worden.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:23 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hahaha.
Waarom denkt iedereen dat altijd.
De liefde voor mijn club is de voornaamste reden dat ik andere clubs niks gun.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zo is het gewoon. Feyenoord wordt er alleen maar beter op mocht PSV winnen. Qua wedstrijden die PSV dan nog moet spelen tov Feyenoord en qua punten voor de fifalijst. Als PSV en Ajax de komende jaren niets meer Europees presteren kan Feyenoord de CL wel schudden. Aangezien jullie vrijwel nooit kampioen worden.
Maar bij jou is het meer de haat jegens de andere clubs (vooral Ajax) ipv de liefde voor je eigen club.
Is een keuze, maar ik wil je er wel op wijzen dat Lyon óók een club is.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:29 schreef Cart_man het volgende:
[..]
De liefde voor mijn club is de voornaamste reden dat ik andere clubs niks gun.
En de neutrale kijker weer totaal niet zal genieten van 90min voetbalquote:Op maandag 20 februari 2006 18:01 schreef LuukBes het volgende:
Krappe overwinning van PSV wordt het. Met keurig controlerend neutraliserend PSV-spel waarbij de Fransen weer zwaar gefrustreerd het stadion zullen verlaten als een stel aangebrande stokbroden.
Fuck de neutrale kijker. Dit is CL, big bucks, groot prestige. Als je lelijk wint van een dergelijke topploeg met heel degelijk spel, speel je naar je mogelijkheden zoals Sparta of Heracles dat doet tegen Feyenoord of Ajax.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En de neutrale kijker weer totaal niet zal genieten van 90min voetbal
Fuck PSV. Ik wil morgenavond gewoon een leuke pot voetbal zien. Wie er wint zal me aan mij reet roesten.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:10 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Fuck de neutrale kijker. Dit is CL, big bucks, groot prestige. Als je lelijk wint van een dergelijke topploeg met heel degelijk spel, speel je naar je mogelijkheden zoals Sparta of Heracles dat doet tegen Feyenoord of Ajax.
Wie rept nog over het gelijkspel in Milaan van PSV in de poulefase dat met hangen en wurgen behaald werd, toen vervolgens in de thuiswedsstrijd het karwei nog eens overtuigend over gedaan werd. Als Ajax zo van Milaan had gewonnen was de vlag uitgehangen wegens het resultaat. Ook de neutrale kijker moet dan objectief kunnen vaststellen dat men het knap gedaan heeft, ook al is dat niet met sexy Barca-voetbal.
Je moet je plaats weten in het voetbal, en dit PSV in het zoveelste overgangsjaar met zoveel nieuw bloed mag lekker heerlijk counteren wat mij betreft, zolang die Fransen maar frustie zonder punten staan.
hebben ze geluk dan, lijkt me meer iets van klassequote:Op maandag 20 februari 2006 17:44 schreef Jajong het volgende:
Ik denk dat PSV niet zoveel geluk zal hebben als in de Eredivisie.
Morgen lekker PSV kijken dan. Controlerend voetbal met levensgevaarlijke uitbraken kan vaak veel mooier zijn dan eindeloos Ajax-achtig gebrei in de breedte zonder gevaarlijk te worden.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Fuck PSV. Ik wil morgenavond gewoon een leuke pot voetbal zien. Wie er wint zal me aan mij reet roesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |