quote:
En 1-1quote:
Hij scoorde welquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Gewisseld. Vindt het een overschatte speler.
Geen idee, er was geen herhaling van.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:14 schreef Black-Death het volgende:
Wat was er gebeurt met Kah en Nilsson?
strax maar de wedstrijden kijkenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:15 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Geen idee, er was geen herhaling van.
Belachelijk dat niet eens het hele veld/station gefilmd wordtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Het was dus niet op camera te zien.
dan worden ze waarschijnlijk vrijgesprokenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Het was dus niet op camera te zien.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:25 schreef Jasza het volgende:
Mooi goede zaken, morgen staan we weer 4e
negatievelingquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:39 schreef F1Bas het volgende:
Gaat steeds moeizamer met Groningen, die vallen nog wel terug.
Steeds nipte zeges tegen kleine tegenstanders. Maar van mij mogen ze hoog eindigen. Als het maar onder Ajax isquote:
Ach, stijgen zullen ze in elk geval niet meerquote:
zie eerst maar eens van RBC te winnen..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:48 schreef Black-Death het volgende:
Maar na morgen (Als Ajax dus gespeelt heeft) staat Gruningen weer netjes vijfde
Als Ajax verliest, loop ik in m'n boxershort over het Vrijthof (Maastricht)quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
zie eerst maar eens van RBC te winnen..![]()
![]()
Hij had gewoon moeten staken. Het doet er helemaal niet toe wat Lurling ervan vindt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:20 schreef venomsnake het volgende:
Rare scheids die V.Egmond, iedereen wil doorspelen, zelfs LULring geeft aan dat ie geen last van de stoute liedjes heeft, dan komt Egmond er aan 'regels zijn regels' en hij staakt de wedstrijd voor jawel '8 minuutjes' pfffffff![]()
![]()
Schoen opetenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:14 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Als Ajax verliest, loop ik in m'n boxershort over het Vrijthof (Maastricht)
Ik wist dat die snel zou komenquote:
Niet snel genoeg om de eerste te hebben. Die van je veter opetenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik wist dat die snel zou komen
Ik editte nog even snelquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Niet snel genoeg om de eerste te hebben. Die van je veter opeten![]()
uh uh uh! in mn onderbroek i saidquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:22 schreef SCH het volgende:
Ik vind bloot door de stad gaan lopen een veel beter idee dan schoenen gaan opeten.
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Go Sparta.
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:33 schreef SCH het volgende:
Hup RBC
Daar ben ik het jammer genoeg mee eens.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:35 schreef SCH het volgende:
Ik geef RBC wel een aardige kans
Nah die krijgen geen kans vandaagquote:Op zondag 19 februari 2006 12:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daar ben ik het jammer genoeg mee eens.
Ik zie het nog wel gebeuren dat RBC vandaag hun eerste partij wint. Niets is onmogelijk dit seizoen.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nah die krijgen geen kans vandaagAls ze mazzel hebben blijft het 0-0
![]()
Pff wat ben jij voor grappemaker, waar baseer jij dat in godsnaam op. Tegen Willem II ofzo hadden ze veel meer kans dan tegen Ajax.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:35 schreef SCH het volgende:
Ik geef RBC wel een aardige kans, in ieder geval de grootste van de afgelopen maanden op een overwinning.
Dat nou net welquote:Op zondag 19 februari 2006 12:46 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zie het nog wel gebeuren dat RBC vandaag hun eerste partij wint. Niets is onmogelijk dit seizoen.
Dat baseert ie op Ajax z'n seizoen.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Pff wat ben jij voor grappemaker, waar baseer jij dat in godsnaam op.
'Dan tegen Ajax'quote:Tegen Willem II ofzo hadden ze veel meer kans dan tegen Ajax.
Ja maar als je vooraf bekijkt he, maar komop zeg. Ajax is misschien niet sterk bezig maar de individuele kwaliteiten van Rosenberg en Huntelaar moeten al genoeg zijn tegen de oudjes achterin van rbcquote:Op zondag 19 februari 2006 12:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat baseert ie op Ajax z'n seizoen.
[..]
'Dan tegen Ajax'. De wedstrijd moet nog worden gespeeld.
Als je kijkt naar de individuele kwaliteiten van de spelers van Ajax had Ajax dit seizoen kampioen moeten worden.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja maar als je vooraf bekijkt he, maar komop zeg. Ajax is misschien niet sterk bezig maar de individuele kwaliteiten van Rosenberg en Huntelaar moeten al genoeg zijn tegen de oudjes achterin van rbc![]()
Utrecht is dan wel echt een reuzendoder dit seizoen, behalve tegen psv dan,quote:Op zondag 19 februari 2006 12:51 schreef SiemeN het volgende:
Goed bezig AZ, verspeel die punten maar!
Hopen dat er weinig aan de huidige score veranderd!
Mwha zitten veel overhypte spelers bij.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de individuele kwaliteiten van de spelers van Ajax had Ajax dit seizoen kampioen moeten worden.
POSTTBODEEE SIEMENNNN DUSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op zondag 19 februari 2006 12:51 schreef SiemeN het volgende:
Goed bezig AZ, verspeel die punten maar!
Hopen dat er weinig aan de huidige score veranderd!
Alsnog, als we al gaan denken dat we niet van RBC gaan winnen dan kunnen we beter niet naar het stadion gaan en onszelf afmakenquote:Op zondag 19 februari 2006 12:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de individuele kwaliteiten van de spelers van Ajax had Ajax dit seizoen kampioen moeten worden.
Had je niet verwacht he, dat deze postbode een Ajaxcied zou zijn.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:54 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
POSTTBODEEE SIEMENNNN DUSSSSSSSSSSSSSSSSS
Als ze overhypt zijn, dan kunnen ze toch ook niet brengen wat mensen verwachten?quote:Op zondag 19 februari 2006 12:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mwha zitten veel overhypte spelers bij.
Die niet kunnen brengen wat de mensen ervan verwachten.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE HOEST MET INGRIDDDD EN... hoe heet die andere muts ook al weer..quote:Op zondag 19 februari 2006 12:57 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Had je niet verwacht he, dat deze postbode een Ajaxcied zou zijn.
Alles is mogelijk dit seizoenquote:Op zondag 19 februari 2006 12:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Alsnog, als we al gaan denken dat we niet van RBC gaan winnen dan kunnen we beter niet naar het stadion gaan en onszelf afmaken![]()
Klopt beetje verkeerd getypt.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als ze overhypt zijn, dan kunnen ze toch ook niet brengen wat mensen verwachten?
§$??%!!§§ Nepsupporterquote:Op zondag 19 februari 2006 13:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
GVD kan vandaag helaas niet aanwezig zijn in de Kuip![]()
Ik hoop dat Utrecht het nog mooier maakt. Een 0-6 ofzoquote:Op zondag 19 februari 2006 13:09 schreef Jasza het volgende:
AZ zal nog wel terugkomen tot 2-3 ofzo denk ik.
Heb ik ook. Wat je moet doen is gewoon op stop drukken en dan is het weg.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:09 schreef Ludacriss het volgende:
Wtf is er met radio 1 op internet aan de hand. Ernstig echo
thnx is wegquote:Op zondag 19 februari 2006 13:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heb ik ook. Wat je moet doen is gewoon op stop drukken en dan is het weg.
Ja dat zijn kwaliteiten he! Kenmerken van een kampioenquote:Op zondag 19 februari 2006 13:13 schreef twi het volgende:
[..]
Jullie lijken PSV wel zeg. Slechter spelen dan Sparta, maar wel winnen.
Kijk Feyenoord wil dat PSV - Feyenoord de kampioens wedstrijd wordt.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:13 schreef twi het volgende:
[..]
Jullie lijken PSV wel zeg. Slechter spelen dan Sparta, maar wel winnen.
Iddquote:Op zondag 19 februari 2006 13:17 schreef LuNaTiC het volgende:
OMG
Dan is de AEL toch zo gek nog niet.
dan liever wat kermende geiten hoor
(@ Radio 1)
Ik vind het jammer dat je dit soort onnozel gelul altijd nog meepakt met de eerste wedstrijden...quote:Op zondag 19 februari 2006 13:17 schreef LuNaTiC het volgende:
OMG
(@ Radio 1)
Ik zit te genieten!quote:Op zondag 19 februari 2006 13:15 schreef Gizmo112 het volgende:
Kom net even kijken, maar serieus AZ nu al met 3-0 op de broek thuis. Pijnlijk...
Bedanktquote:Op zondag 19 februari 2006 13:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja dat zijn kwaliteiten he! Kenmerken van een kampioen![]()
Ik kan ff niet luisteren, maar wat was er?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je dit soort onnozel gelul altijd nog meepakt met de eerste wedstrijden...
Ik kan ff niet snel op de username van hem komen, maar er is een PSV-er die een grote bek had toen Ajax steeds met 1-0 wedstrijden kampioen werdt, en die nu het geweldig vind van PSVquote:Op zondag 19 februari 2006 13:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bedankt
En vrijdag was je er nog om aan het schelden
Hoe een mens kan veranderen
Wat mis ik allemaal? Jezus.. geiten... een spotje van kerken??quote:Op zondag 19 februari 2006 13:17 schreef LuNaTiC het volgende:
OMG
(@ Radio 1)
quote:Op zondag 19 februari 2006 13:20 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik kan ff niet snel op de username van hem komen, maar er is een PSV-er die een grote bek had toen Ajax steeds met 1-0 wedstrijden kampioen werdt, en die nu het geweldig vind van PSV
Neej dat kloptquote:Op zondag 19 februari 2006 13:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik was het in ieder geval niet.
ChristenUnie gelul uit een kerk in Amsterdam waarbij er heel veel "Praise the lord" oid geroepen werd.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik kan ff niet luisteren, maar wat was er?
Bel eens naar vermist.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:25 schreef Mr.Mills het volgende:
Waar is die Tony_Montana67 ofzo eigenlijk gebleven?
Ik voel sympathie voor jou Feyenoord-sympathisant. Zielig voor jequote:Op zondag 19 februari 2006 13:27 schreef H.Flick het volgende:
Kutzooi. Ik was uitermate tevreden over het spel van Sparta en dan krijg je dit
.
Speelde Sparta goed?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:27 schreef H.Flick het volgende:
Kutzooi. Ik was uitermate tevreden over het spel van Sparta en dan krijg je dit
.
Die heeft Fok alweer een hele tijd geleden vaarwel gezegd.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:25 schreef Mr.Mills het volgende:
Waar is die Tony_Montana67 ofzo eigenlijk gebleven?
Het eerste half uur zeker. Tot die tijd waren de beste kansen voor Sparta.quote:
Waarom eigenlijk?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die heeft Fok alweer een hele tijd geleden vaarwel gezegd.
Hoop voor Timmer dat zijn Marianne het straks beter doet!quote:Op zondag 19 februari 2006 13:36 schreef DeTolk het volgende:
Wat is er met AZ aan de hand?
Denk 't niet, meestal is hij wel beschikbaar na een verlies hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 13:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Nu AZ gaat verliezen zal Frikandel wel een week zoek zijn.
Dat heeft met achter de schermen gedoe te maken gehad. TM67 komt zo af en toe nog eens lurken en verschijnt nog wel op meets enzoquote:Op zondag 19 februari 2006 13:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Weet de redenen niet, was voor m'n tijd.
Ik denk dat het kampioenschap nu al verloren is. 8 punten achter op PSV is veel, zelfs als je zelf nog tegen PSV mag aantreden en misschien wint. Dan hou je nog 5 punten over.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Feyenoord speelt inderdaad dramatisch, en Sparta krijgt de beste kansen.
Maar ja, beter dramatisch spelen en toch winnen (zoals Psv ook doet) dan met 0-3 achterstaan zoals AZ.
Ben wel benieuwd naar vanavond, leverd vast leuke televisie op een Louis van Gaal die gefrustreerd is. Wellicht schiet hij weer 'ns uit z'n slof
Beloofd echter niet veel goeds voor volgend weekend bij AZ-Psv, een wedstrijd die AZ eigenlijk moet winnen om het nog spannend te houden in de strijd om het kampioenschap.
5 punten achterstand hoor. Op het moment 8 punten achterstand omdat Feyenoord 1 wedstrijd minder heeft gespeeld (die is nu bezig).quote:Op zondag 19 februari 2006 13:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik denk dat het kampioenschap nu al verloren is. 8 punten achter op PSV is veel, zelfs als je zelf nog tegen PSV mag aantreden en misschien wint. Dan hou je nog 5 punten over.
die zit met zn koppie als ergens andersquote:Op zondag 19 februari 2006 13:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Perez was slecht bezig zeg de eerste helft![]()
Gewoon uit vorm, heb je wel eens.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:45 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
die zit met zn koppie als ergens anders
idd.. dat zag je al vanaf het moment dat het bekend werd.. leuk doelpunt tegen sparta, voor de rest issie vaak duidelijk te laat en onoplettend... die zit al lang en breed in AMsterdamquote:Op zondag 19 februari 2006 13:45 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
die zit met zn koppie als ergens anders
Timmer ligt te ketsen met een collega van me, naar het schijnt.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:39 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hoop voor Timmer dat zijn Marianne het straks beter doet!
Als hij goed speelt dan is Perez een heuse aanwinst, maar als hij zijn dag niet heeft is hij meer een last dan een toevoeging.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:47 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
idd.. dat zag je al vanaf het moment dat het bekend werd.. leuk doelpunt tegen sparta, voor de rest issie vaak duidelijk te laat en onoplettend... die zit al lang en breed in AMsterdam
Dat is met elke speler toch zoquote:Op zondag 19 februari 2006 13:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als hij goed speelt dan is Perez een heuse aanwinst, maar als hij zijn dag niet heeft is hij meer een last dan een toevoeging.
Raymond van Barneveld?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:48 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Timmer ligt te ketsen met een collega van me, naar het schijnt.![]()
oei dit zie ik nog fout gaan voor utregquote:Op zondag 19 februari 2006 13:50 schreef fanneke het volgende:
2-3 Koevermans
Ik denk het ook jaquote:Op zondag 19 februari 2006 13:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Zo
Die Van Gaal heeft zeker een donderpreek gehouden in de kleedkamer!
Ja, maar ik bedoel dat het verschil bij Perez tussen goed of slecht spel nogal groot is.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is met elke speler toch zo![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 13:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Zo
Die Van Gaal heeft zeker een donderpreek gehouden in de kleedkamer!
Welke Timmerquote:Op zondag 19 februari 2006 13:48 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Timmer ligt te ketsen met een collega van me, naar het schijnt.![]()
Het zal toch niet he..quote:Op zondag 19 februari 2006 13:50 schreef fanneke het volgende:
2-3 Koevermans
Henk.quote:
als sparta elke wedstrijd de kansen er in zouden schoppen stonden ze boven ajaxquote:Op zondag 19 februari 2006 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja, en als Sparta de kansen gewoon er in zou schieten zou het in Rotterdam ook nog leuk zijn geweest...
Zoiets doet Henk nietquote:
ik denk dat dit het laatste jaar is dat psv kampioen zal worden, wanneer cocu, alex, farfan vertrekken cq stopt en mocht guus een stapje terugdoen is wel over met de kracht van PSV.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik gun AZ meer een titel dan PSV eigenlijk (als Feyenoord het niet wordt uiteraard).
Psv is het de laatste jaren al zovaak geworden, nu weten we het wel. Dat begint saai te worden.
dat zeiden ze de dit seizoen en vorig jaar ookquote:Op zondag 19 februari 2006 14:01 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
ik denk dat dit het laatste jaar is dat psv kampioen zal worden, wanneer cocu, alex, farfan vertrekken cq stopt en mocht guus een stapje terugdoen is wel over met de kracht van PSV.
Komende jaren gaat het denk ik tussen ajax en feyenoord en misschien AZ
Was gisteravond ook al... Ik luister nu lekker naar Radio Rijnmondquote:Op zondag 19 februari 2006 14:07 schreef Spideyman het volgende:
Nog meer mensen met aanhoudende echo op radio 1 stream?
Ik denk het niet hoor, PSV heeft er volgend jaar ook wel weer een kampioenwaardig elftal staan. Ben ik niet bang voor.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:01 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
ik denk dat dit het laatste jaar is dat psv kampioen zal worden, wanneer cocu, alex, farfan vertrekken cq stopt en mocht guus een stapje terugdoen is wel over met de kracht van PSV.
Komende jaren gaat het denk ik tussen ajax en feyenoord en misschien AZ
6 ofzoquote:Op zondag 19 februari 2006 14:14 schreef xFriendx het volgende:
Hoeveel minuten nog in Alkmaar?
Dat gaat krap worden voor AZ.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:19 schreef DeTolk het volgende:
nog 2 minuten bij AZ
quote:Op zondag 19 februari 2006 14:21 schreef DeTolk het volgende:
Timmer mee naar voren.
Denk het ook ja...zo verspelen ze in 2 weken bijna alles, op de gatorade cup na...quote:Op zondag 19 februari 2006 14:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer, AZ haakt nu definitief af.
Vind ik niet, dan moet PSV daar volgende week gaan winnen.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Idd, erg jammer imo.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:26 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op zondag 19 februari 2006 14:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is de opstelling van Ajax? Ben benieuwd hoeveel wijzigingen Blind nu weer heeft toegepast![]()
Ik snap niet feyenoord zo gezapig speelt terwijl ze geen europees en beker voetbal meer hebben dan ga je toch gewoon elke week helemaal tot aan het bot?quote:Op zondag 19 februari 2006 14:32 schreef H.Flick het volgende:
Ik leef de hele week toe naar de derby en dan is dit toch wel een beetje een anticlimax. Vooral de tweede helft was enorm saai en traag. Sparta kon niet beter en Feyenoord wilde niet meer.
Yeaaaaaaaaaaaaaah en dat is 1 !!!!!!!!!!!quote:Op zondag 19 februari 2006 14:37 schreef Bos81 het volgende:
1-0 Huntelaar
2-2quote:Op zondag 19 februari 2006 14:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Sta je daar van te kijken tegen RBC![]()
2-2quote:Op zondag 19 februari 2006 14:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
quote:
psv ook met heraclesquote:Op zondag 19 februari 2006 14:40 schreef SCH het volgende:
Feyenoord had het anders maar knap lastig tegen Sparta
Misschien krachten sparen voor de lastige 'Kameraadjes wedstrijd' komende woensdag (net zoiets als Ajax tegen Fc Sprookjesbos)quote:Op zondag 19 februari 2006 14:36 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
Ik snap niet feyenoord zo gezapig speelt terwijl ze geen europees en beker voetbal meer hebben dan ga je toch gewoon elke week helemaal tot aan het bot?
Moet ik de prijzenkast even posten op dit momentquote:Op zondag 19 februari 2006 14:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Moet ik weer even de ranglijst posten van dit moment![]()
Nee, niet echt.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Moet ik even zeggen welke Nederlandse club de laatste Europeese prijs heeft gepaktquote:Op zondag 19 februari 2006 14:41 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Moet ik de prijzenkast even posten op dit moment
Tegen KV Mechelen toch?quote:Op zondag 19 februari 2006 14:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Misschien krachten sparen voor de lastige 'Kameraadjes wedstrijd' komende woensdag (net zoiets als Ajax tegen Fc Sprookjesbos)
Volgens mij wel, weet alleen niet meer wie de voorzet gaf.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:42 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Toch niet uit een voorzet vanaf de flank he![]()
Misschien gaat dit nog wel uitkomen ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Scheer je weg!
We winnen met 4-0, Huntelaar, Rosenberg, Huntelaar, Rosales
Gaat het hier om de rivaliteit tussen Feyenoord en Ajax of om de wedstrijden die momenteel gespeeld worden in de eredivisie?quote:Op zondag 19 februari 2006 14:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Moet ik even zeggen welke Nederlandse club de laatste Europeese prijs heeft gepakt![]()
Zullen we dit gesprek maar even in een ander topic voortzetten?quote:Op zondag 19 februari 2006 14:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Moet ik even zeggen welke Nederlandse club de laatste Europeese prijs heeft gepakt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |