quote:
En 1-1quote:
Hij scoorde welquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Gewisseld. Vindt het een overschatte speler.
Geen idee, er was geen herhaling van.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:14 schreef Black-Death het volgende:
Wat was er gebeurt met Kah en Nilsson?
strax maar de wedstrijden kijkenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:15 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Geen idee, er was geen herhaling van.
Belachelijk dat niet eens het hele veld/station gefilmd wordtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Het was dus niet op camera te zien.
dan worden ze waarschijnlijk vrijgesprokenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Het was dus niet op camera te zien.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:25 schreef Jasza het volgende:
Mooi goede zaken, morgen staan we weer 4e
negatievelingquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:39 schreef F1Bas het volgende:
Gaat steeds moeizamer met Groningen, die vallen nog wel terug.
Steeds nipte zeges tegen kleine tegenstanders. Maar van mij mogen ze hoog eindigen. Als het maar onder Ajax isquote:
Ach, stijgen zullen ze in elk geval niet meerquote:
zie eerst maar eens van RBC te winnen..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:48 schreef Black-Death het volgende:
Maar na morgen (Als Ajax dus gespeelt heeft) staat Gruningen weer netjes vijfde
Als Ajax verliest, loop ik in m'n boxershort over het Vrijthof (Maastricht)quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
zie eerst maar eens van RBC te winnen..![]()
![]()
Hij had gewoon moeten staken. Het doet er helemaal niet toe wat Lurling ervan vindt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:20 schreef venomsnake het volgende:
Rare scheids die V.Egmond, iedereen wil doorspelen, zelfs LULring geeft aan dat ie geen last van de stoute liedjes heeft, dan komt Egmond er aan 'regels zijn regels' en hij staakt de wedstrijd voor jawel '8 minuutjes' pfffffff![]()
![]()
Schoen opetenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:14 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Als Ajax verliest, loop ik in m'n boxershort over het Vrijthof (Maastricht)
Ik wist dat die snel zou komenquote:
Niet snel genoeg om de eerste te hebben. Die van je veter opetenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik wist dat die snel zou komen
Ik editte nog even snelquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Niet snel genoeg om de eerste te hebben. Die van je veter opeten![]()
uh uh uh! in mn onderbroek i saidquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:22 schreef SCH het volgende:
Ik vind bloot door de stad gaan lopen een veel beter idee dan schoenen gaan opeten.
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Go Sparta.
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:33 schreef SCH het volgende:
Hup RBC
Daar ben ik het jammer genoeg mee eens.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:35 schreef SCH het volgende:
Ik geef RBC wel een aardige kans
Nah die krijgen geen kans vandaagquote:Op zondag 19 februari 2006 12:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daar ben ik het jammer genoeg mee eens.
Ik zie het nog wel gebeuren dat RBC vandaag hun eerste partij wint. Niets is onmogelijk dit seizoen.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nah die krijgen geen kans vandaagAls ze mazzel hebben blijft het 0-0
![]()
Pff wat ben jij voor grappemaker, waar baseer jij dat in godsnaam op. Tegen Willem II ofzo hadden ze veel meer kans dan tegen Ajax.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:35 schreef SCH het volgende:
Ik geef RBC wel een aardige kans, in ieder geval de grootste van de afgelopen maanden op een overwinning.
Dat nou net welquote:Op zondag 19 februari 2006 12:46 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zie het nog wel gebeuren dat RBC vandaag hun eerste partij wint. Niets is onmogelijk dit seizoen.
Dat baseert ie op Ajax z'n seizoen.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Pff wat ben jij voor grappemaker, waar baseer jij dat in godsnaam op.
'Dan tegen Ajax'quote:Tegen Willem II ofzo hadden ze veel meer kans dan tegen Ajax.
Ja maar als je vooraf bekijkt he, maar komop zeg. Ajax is misschien niet sterk bezig maar de individuele kwaliteiten van Rosenberg en Huntelaar moeten al genoeg zijn tegen de oudjes achterin van rbcquote:Op zondag 19 februari 2006 12:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat baseert ie op Ajax z'n seizoen.
[..]
'Dan tegen Ajax'. De wedstrijd moet nog worden gespeeld.
Als je kijkt naar de individuele kwaliteiten van de spelers van Ajax had Ajax dit seizoen kampioen moeten worden.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja maar als je vooraf bekijkt he, maar komop zeg. Ajax is misschien niet sterk bezig maar de individuele kwaliteiten van Rosenberg en Huntelaar moeten al genoeg zijn tegen de oudjes achterin van rbc![]()
Utrecht is dan wel echt een reuzendoder dit seizoen, behalve tegen psv dan,quote:Op zondag 19 februari 2006 12:51 schreef SiemeN het volgende:
Goed bezig AZ, verspeel die punten maar!
Hopen dat er weinig aan de huidige score veranderd!
Mwha zitten veel overhypte spelers bij.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de individuele kwaliteiten van de spelers van Ajax had Ajax dit seizoen kampioen moeten worden.
POSTTBODEEE SIEMENNNN DUSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op zondag 19 februari 2006 12:51 schreef SiemeN het volgende:
Goed bezig AZ, verspeel die punten maar!
Hopen dat er weinig aan de huidige score veranderd!
Alsnog, als we al gaan denken dat we niet van RBC gaan winnen dan kunnen we beter niet naar het stadion gaan en onszelf afmakenquote:Op zondag 19 februari 2006 12:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de individuele kwaliteiten van de spelers van Ajax had Ajax dit seizoen kampioen moeten worden.
Had je niet verwacht he, dat deze postbode een Ajaxcied zou zijn.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:54 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
POSTTBODEEE SIEMENNNN DUSSSSSSSSSSSSSSSSS
Als ze overhypt zijn, dan kunnen ze toch ook niet brengen wat mensen verwachten?quote:Op zondag 19 februari 2006 12:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mwha zitten veel overhypte spelers bij.
Die niet kunnen brengen wat de mensen ervan verwachten.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE HOEST MET INGRIDDDD EN... hoe heet die andere muts ook al weer..quote:Op zondag 19 februari 2006 12:57 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Had je niet verwacht he, dat deze postbode een Ajaxcied zou zijn.
Alles is mogelijk dit seizoenquote:Op zondag 19 februari 2006 12:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Alsnog, als we al gaan denken dat we niet van RBC gaan winnen dan kunnen we beter niet naar het stadion gaan en onszelf afmaken![]()
Klopt beetje verkeerd getypt.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als ze overhypt zijn, dan kunnen ze toch ook niet brengen wat mensen verwachten?
§$??%!!§§ Nepsupporterquote:Op zondag 19 februari 2006 13:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
GVD kan vandaag helaas niet aanwezig zijn in de Kuip![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |