quote:
En 1-1quote:
Hij scoorde welquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Gewisseld. Vindt het een overschatte speler.
Geen idee, er was geen herhaling van.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:14 schreef Black-Death het volgende:
Wat was er gebeurt met Kah en Nilsson?
strax maar de wedstrijden kijkenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:15 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Geen idee, er was geen herhaling van.
Belachelijk dat niet eens het hele veld/station gefilmd wordtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Het was dus niet op camera te zien.
dan worden ze waarschijnlijk vrijgesprokenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Het was dus niet op camera te zien.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:25 schreef Jasza het volgende:
Mooi goede zaken, morgen staan we weer 4e
negatievelingquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:39 schreef F1Bas het volgende:
Gaat steeds moeizamer met Groningen, die vallen nog wel terug.
Steeds nipte zeges tegen kleine tegenstanders. Maar van mij mogen ze hoog eindigen. Als het maar onder Ajax isquote:
Ach, stijgen zullen ze in elk geval niet meerquote:
zie eerst maar eens van RBC te winnen..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:48 schreef Black-Death het volgende:
Maar na morgen (Als Ajax dus gespeelt heeft) staat Gruningen weer netjes vijfde
Als Ajax verliest, loop ik in m'n boxershort over het Vrijthof (Maastricht)quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
zie eerst maar eens van RBC te winnen..![]()
![]()
Hij had gewoon moeten staken. Het doet er helemaal niet toe wat Lurling ervan vindt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:20 schreef venomsnake het volgende:
Rare scheids die V.Egmond, iedereen wil doorspelen, zelfs LULring geeft aan dat ie geen last van de stoute liedjes heeft, dan komt Egmond er aan 'regels zijn regels' en hij staakt de wedstrijd voor jawel '8 minuutjes' pfffffff![]()
![]()
Schoen opetenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:14 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Als Ajax verliest, loop ik in m'n boxershort over het Vrijthof (Maastricht)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |