Die mag Montana posten als tvpquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:28 schreef Houniet het volgende:
jna waar is dat mooie AFC AJAX logo man?
Je bent toch geen zwartrijder hè? Netjes stempelen die strippenkaart.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:33 schreef TimmyAsd het volgende:
Anders zit ik voor niets wel 15/20 hele minuten in de metro
Voor een visueel traumaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:10 schreef Jasza het volgende:
Ik zou wel bang zijn als Adriano, Heitinga tegenover je
waarom had je die verkocht danquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:14 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik begin er nu wel spijt van te krijgen dat ik me kaartjes voor Ajax - Inter heb verkocht
Whehe.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:55 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Je bent toch geen zwartrijder hè? Netjes stempelen die strippenkaart.![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:24 schreef Black-Death het volgende:
Nog paar minuten en dan verliest Heerenveen. We winnen tegen RBC en komen vierde te staan!
Edit: Heerenveen dus verloren
Inderdaad wat een idioten...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn alle spelers goed verzekerd? Misschien wat extra bescherming aantrekken
eerst maar eens winnen morgenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Jottum vierde! (bijna)
Logisch...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Omdat die andere club uit milaan dan in San Siro speelt
RBC thuis altijd lastig.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:28 schreef Cart_man het volgende:
Eerste winstpartij van RBC dit seizoen.
echt, als het gebeurt, het zou me niet eens verbazenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:28 schreef Cart_man het volgende:
Scheer je weg!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:28 schreef Cart_man het volgende:
uit z'n notitieboekje:quote:Ajax' assistent-coach Gerard van der Lem zal zaterdagavond voor de Amsterdammers in Italië gaan spioneren. Van der Lem brengt een bezoek aan Internazionale, de aanstaande tegenstander van Ajax in de Champions League. Vanavond zit de Amsterdammer volgens Het Parool op de tribune tijdens de competitiewedstrijd van Inter tegen Livorno.
De andere assistent-trainer bij Ajax, Ruud Krol, bekeek eerder ook al twee duels van de nummer twee in de Serie A.
quote:Amsterdam, vrijdag 26 februari 1999
Hij had aanbiedingen op zak van Bayern Munchen, Newcastle United en Barcelona, maar Jesper Grønkjær koos bewust voor Amsterdam. In Denemarken geldt de 21-jarige aanvaller als een groot talent en ook in Nederland begrijpen we nu waarom. Met zijn fabuleuze snelheid en dribbel laat Grønkjær zijn tegenstanders schijnbaar achteloos zich.
Mag ook welquote:Op zondag 19 februari 2006 04:04 schreef -Wolf- het volgende:
AJAX wint verrassend met 3-0 van Inter. [afbeelding]
Wat is de verrassing dan?quote:Op zondag 19 februari 2006 04:04 schreef -Wolf- het volgende:
AJAX wint verrassend met 3-0 van Inter. [afbeelding]
Omdat mijn tvp plaatje een standaard onderdeel is van mijn manier waarop ik in deze thread post. Het plaatje hoort bij mijn eerste post in de Ajax threads. Maar ik kan inderdaad gewoon onder het plaatje typen wat ik daarna in een andere post zet, wat ik voortaan dan ook zal doen.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:05 schreef Nashje het volgende:
Sorry Roeni3 maar waarom post je een tvp als je daarna toch gewoon inhoudelijk reageert?
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Inter is een beetje uit vorm.
Ze kunnen tegen Ajax het vertrouwen opkrikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |