Die mag Montana posten als tvpquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:28 schreef Houniet het volgende:
jna waar is dat mooie AFC AJAX logo man?
Je bent toch geen zwartrijder hè? Netjes stempelen die strippenkaart.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:33 schreef TimmyAsd het volgende:
Anders zit ik voor niets wel 15/20 hele minuten in de metro
Voor een visueel traumaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:10 schreef Jasza het volgende:
Ik zou wel bang zijn als Adriano, Heitinga tegenover je
waarom had je die verkocht danquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:14 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik begin er nu wel spijt van te krijgen dat ik me kaartjes voor Ajax - Inter heb verkocht
Whehe.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:55 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Je bent toch geen zwartrijder hè? Netjes stempelen die strippenkaart.![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:24 schreef Black-Death het volgende:
Nog paar minuten en dan verliest Heerenveen. We winnen tegen RBC en komen vierde te staan!
Edit: Heerenveen dus verloren
Inderdaad wat een idioten...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn alle spelers goed verzekerd? Misschien wat extra bescherming aantrekken
eerst maar eens winnen morgenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Jottum vierde! (bijna)
Logisch...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Omdat die andere club uit milaan dan in San Siro speelt
RBC thuis altijd lastig.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:28 schreef Cart_man het volgende:
Eerste winstpartij van RBC dit seizoen.
echt, als het gebeurt, het zou me niet eens verbazenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:28 schreef Cart_man het volgende:
Scheer je weg!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:28 schreef Cart_man het volgende:
uit z'n notitieboekje:quote:Ajax' assistent-coach Gerard van der Lem zal zaterdagavond voor de Amsterdammers in Italië gaan spioneren. Van der Lem brengt een bezoek aan Internazionale, de aanstaande tegenstander van Ajax in de Champions League. Vanavond zit de Amsterdammer volgens Het Parool op de tribune tijdens de competitiewedstrijd van Inter tegen Livorno.
De andere assistent-trainer bij Ajax, Ruud Krol, bekeek eerder ook al twee duels van de nummer twee in de Serie A.
quote:Amsterdam, vrijdag 26 februari 1999
Hij had aanbiedingen op zak van Bayern Munchen, Newcastle United en Barcelona, maar Jesper Grønkjær koos bewust voor Amsterdam. In Denemarken geldt de 21-jarige aanvaller als een groot talent en ook in Nederland begrijpen we nu waarom. Met zijn fabuleuze snelheid en dribbel laat Grønkjær zijn tegenstanders schijnbaar achteloos zich.
Mag ook welquote:Op zondag 19 februari 2006 04:04 schreef -Wolf- het volgende:
AJAX wint verrassend met 3-0 van Inter. [afbeelding]
Wat is de verrassing dan?quote:Op zondag 19 februari 2006 04:04 schreef -Wolf- het volgende:
Omdat mijn tvp plaatje een standaard onderdeel is van mijn manier waarop ik in deze thread post. Het plaatje hoort bij mijn eerste post in de Ajax threads. Maar ik kan inderdaad gewoon onder het plaatje typen wat ik daarna in een andere post zet, wat ik voortaan dan ook zal doen.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:05 schreef Nashje het volgende:
Sorry Roeni3 maar waarom post je een tvp als je daarna toch gewoon inhoudelijk reageert?
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Inter is een beetje uit vorm.
Ze kunnen tegen Ajax het vertrouwen opkrikken.
Inter zwalkt inderdaad heel hard richting de 2e plaats in de Serie A. Die moeten we kunnen pakkenquote:Op zondag 19 februari 2006 12:13 schreef SiemeN het volgende:
Ajax en Inter zwalken beiden al het gehele seizoen
Nouja, oké, zwalken is misschien wat overdreven.. maar echt fantastisch vind ik ze niet momenteelquote:Op zondag 19 februari 2006 12:14 schreef twi het volgende:
[..]
Inter zwalkt inderdaad heel hard richting de 2e plaats in de Serie A. Die moeten we kunnen pakken
De naam van Didi Longuet is een foutje van de UEFAquote:Players
Goalkeepers
No Name Nationality
1 Maarten Stekelenburg » HOL
12 Hans Vonk » RSA
30 Kenneth Vermeer * HOL
35 Henrik Moisander * FIN
Defenders
No Name Nationality
2 Hatem Trabelsi » TUN
3 Zdeněk Grygera » CZE
4 Johnny Heitinga » HOL
15 Thomas Vermaelen » BEL
19 Urby Emanuelson * » HOL
31 Emanuel Boakye * GHA
33 Robbert Schilder * HOL
45 Michael Timisela * HOL
Midfielders
No Name Nationality
Didi Longuet HOL
6 TomᨠGalásek » CZE
8 Hedwiges Maduro * » HOL
10 Steven Pienaar » RSA
18 Wesley Sneijder » HOL
21 Olaf Lindenbergh » HOL
22 Juanfran » ESP
38 Jeffrey Sarpong * HOL
44 Murat Yildirim * HOL
46 Jan Vertonghen * HOL
Forwards
No Name Nationality
7 Mauro Rosales » ARG
9 Angelos Charisteas » GRE
11 Ryan Babel * » HOL
17 Yannis Anastasiou » GRE
24 Markus Rosenberg » SWE
25 Klaas Jan Huntelaar » HOL
27 Edgar Manucharyan » ARM
28 Nourdin Boukhari » HOL
29 Nicolae Mitea » ROM
32 Vurnon Anita » HOL
36 Javier Martina » HOL
42 Derk Boerrigter » HOL
Dat is niet lief maar realiteit.quote:
Ik ga gewoon van een 0-1 uit.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:14 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daarom zou het extra mooi en knap zijn als Inter onderuit gaat.
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:16 schreef Black-Death het volgende:
De inschrijvingslijst van de tweede helft v/d Champions League!
[..]
De naam van Didi Longuet is een foutje van de UEFA
quote:19/2/2006 - Huntelaar, Martina, Boerrigter speelgerechtigd in Champions League
Op de nieuwe A-lijst van spelers die gerechtigd zijn om voor Ajax uit te komen in de Champions League is uiteraard Klaas-Jan Huntelaar toegevoegd. Daarnaast zijn onder andere Martina en Boerrigter toegevoegd. Er kwam plaats op de A-lijst vanwege de in de winterstop vertrokken spelers. Anita stond al op die A-lijst. Spelers die meerdere jaren de jeugdopleiding hebben doorlopen mogen op de B-lijst van talenten gestald worden. Ook zij zijn uiteraard speelgerechtigd. Emanuelson, Maduro, Babel en Sarpong staan om die reden op de B-lijst om ruimte te maken op de A-lijst voor andere talenten die anders niet speelgerechtigd zouden zijn. De aanwezigheid van Didi Longuet (zonder nummer) lijkt een foutje te zijn van UEFA.com).
Het zou fantastisch zijn als er wordt gewonnen, het zou heel erg goed zijn wanneer het 0-0 wordt, erg goed als het 1-1 wordt, normaal als het 0-1 wordt, maar met de kansen die we regelmatig weggeven zou zelfs een grotere score me niet verbazen.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga gewoon van een 0-1 uit.
Verliezen mag al helemaal niet.
Ik verwacht wel wat toverwerk van Adriano.
Speelt bij RKC.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:22 schreef Roeni3 het volgende:
Misschien is die Didi Longuet wel een talent die angstvallig is stilgehouden door Blind en consorten.
Stond bij de reacties op Voetbalzonequote:During the last few days the rumours about a transfer between ajax and Chelsea have become stronger and stronger. Dew to the competition on the left side Damien duff could be the target for ajax, the supposed transfer would be based on a loan with an option to take over the player at the end of next season, the opposite way the young defender Heitinga would come to strengthen the selection with Chelsea. But it is still in an early stage so it will be interesting to see what the Irish international will do.
John Richards bbc.
Hoe vond ´ie de koffie?quote:Op zondag 19 februari 2006 12:35 schreef Nashje het volgende:
Volgens voetbalzone zijn de eerste gesprekken met Jenner gevoerd.
Haha, gelijk doen voordat Abramovich en Duff hersteld zijn van hun zware hersenschuddingenquote:Op zondag 19 februari 2006 12:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Stond bij de reacties op Voetbalzone
Duff? Wtf moet die bij een kleine club als Ajax?quote:Op zondag 19 februari 2006 12:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Idd en wat moet Heitinga bij Chelsea?quote:Op zondag 19 februari 2006 12:38 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Duff? Wtf moet die bij een kleine club als Ajax?
Ik zou om Robben vragenquote:Op zondag 19 februari 2006 12:40 schreef Nashje het volgende:
Anders neem je dat bericht lekker serieus.
Laten we d'r maar niet verder op in gaan voordat half VBL er weer vanuit gaat dat Duff komt.
Snel doen dan. Meteen Lampard een aanbieding geven. Als Roman weer hersteld is van z'n hersenschudding is half Chelsea naar Ajaxquote:
Nedved kwam ook al, gaat dat samen met Lampard?quote:Op zondag 19 februari 2006 12:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Snel doen dan. Meteen Lampard een aanbieding geven. Als Roman weer hersteld is van z'n hersenschudding is half Chelsea naar Ajax.
Uiteraard, Pavel heeft zich maar te schikken met een positie op links. Dan mag Lampard centraal.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:45 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Nedved kwam ook al, gaat dat samen met Lampard?
Chelsea is al vriendjes met PSV.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Voetbalzonequote:Op zondag 19 februari 2006 12:35 schreef Nashje het volgende:
Volgens voetbalzone zijn de eerste gesprekken met Jenner gevoerd.
En jij gaat hier serieus op in ...quote:Op zondag 19 februari 2006 12:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Chelsea is al vriendjes met PSV.
Dat bericht had jij toch naar Voetbalzone gestuurd?quote:Op zondag 19 februari 2006 12:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Voetbalzone![]()
En Voetbalzone heeft het weer van Soccernews![]()
![]()
![]()
Soccernews is dat niet die site die dat bericht van Theo Jansen naar Feyenoord op hun site zetten dat ik had verzonnen![]()
![]()
![]()
![]()
Nee alleen naar V-bal, soccernews en nog wat van die site's. Alleen Voetbalzone nam het daarna gewoon over van die sites.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:04 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat bericht had jij toch naar Voetbalzone gestuurd?
Wat een wedstrijd was datquote:Op zondag 19 februari 2006 12:56 schreef Devano het volgende:
Ik kwam dit linkje tegen... Real Madrid - AjaxZijn er ergens online nog meer van dergelijke beelden te vinden?
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:16 schreef Black-Death het volgende:
De inschrijvingslijst van de tweede helft v/d Champions League!
[45 Michael Timisela * HOL]
Khoop etquote:Op zondag 19 februari 2006 13:15 schreef Suijk het volgende:
Ik kan niet naar Ajax vandaag. Zal dus wel een keer meer dan 2 goals worden.
hij kan wel voetballen hoor. hoop dat ie het niveau ook aan kan.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:29 schreef Jasza het volgende:
Timisela volgens mij, maar ik hoorde dat die gozer echt een kneus is die niet kan voetballen
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:56 schreef Devano het volgende:
Ik kwam dit linkje tegen... Real Madrid - AjaxZijn er ergens online nog meer van dergelijke beelden te vinden?
Behalve dat hij te langzaam, te duur en te onbekwaam is niet, mag ik hopen.quote:
Geen komma's bedoel je? Zie het net iddquote:Op zondag 19 februari 2006 13:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Timmy, wat typ je vreemd?
Geen hoofdletters en foutjes bijvoorbeeld, ben ik niet van je gewend.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:53 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Geen komma's bedoel je? Zie het net idd
Achja, kan gebeurenquote:Op zondag 19 februari 2006 13:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Geen hoofdletters en foutjes bijvoorbeeld, ben ik niet van je gewend.![]()
Eigenlijk verwacht ik dat ook wel. Gewoon een goede pot afleveren en winnen met minstens 2-0. Iig geen tegendoelpunten graagquote:Maar goed, eens kijken hoeveel goals Ajax maakt vanmiddag. Een stuk of vier zou een keer lekker zijn.
Galasek en Lindenbergh samen boezemt mij nooit erg veel vertrouwen in.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:00 schreef Black-Death het volgende:
Definitieve opstelling Ajax: Trabelsi in basis, Heitinga op de bank [wijzig]
Ajax:
Stekelenburg
Trabelsi, Maduro, Vermaelen, Emanuelson
Galásek, Sarpong, Lindenbergh
Rosales, Huntelaar, Rosenberg
Bank: Vonk, Heitinga, Juanfran, Timisela, Boukhari, Babel, Charisteas.
Mooier nog is het feit dat zelfs de Madrileense fans na afloop klapten voor Ajax.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:04 schreef Da_Sandman het volgende:
"Ajax, ik kan het niet anders zeggen, deklasseert hier de Koninklijke in eigen huis, als nooit te voren"
Ahh okeequote:Op zondag 19 februari 2006 14:25 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Sneijder wordt gespaard voor Inter, ivm zijn blessure.
Ben toch benieuwd waarom Blind Maduro als een betere optie als centrale verdediger ziet dan Heitinga. Maduro kan met Trabelsi en Emanuelson aan de zijkanten niet mee opkomen als een nummer vier.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:30 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ahh okee
Heitinga zal wel weer balen trouwens..
Yilderim is ook zo inconstant als de netenquote:Op zondag 19 februari 2006 14:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ugur Yilderim zou echt prima zijn voor Ajax.
Beter dan Jenner...
Yildirim is een dramatische voetballer. Aardige trap, voor de rest GGD-niveau.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ugur Yilderim zou echt prima zijn voor Ajax.
Beter dan Jenner...
die zie ik al jaren niet meer bij AJAX. Bij Oranje trouwens ook niet.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:49 schreef Suijk het volgende:
Het zou wel eens leuk zijn als er bijv. goede corners worden genomen...
Ja, vandaar dat Yilderim al weet ik veel hoeveel assists heeft en ook met assists blijft strooien..quote:Op zondag 19 februari 2006 14:47 schreef Radegast het volgende:
[..]
Yildirim is een dramatische voetballer. Aardige trap, voor de rest GGD-niveau.
Jenner heeft tenminste nog snelheid en een passeerbeweging...
Alleen een goede voorzet is niet genoeg. Dave van den Bergh heeft het ook niet gemaakt bij Ajax.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat Yilderim al weet ik veel hoeveel assists heeft en ook met assists blijft strooien..
Want stel je voor dat je een vleugelspeler koopt met een goeie voorzet he?.
.
Nee joh! Je moet spelers halen die op de nummer 10 positie spelen, en die dan op de vleugels zettenquote:Op zondag 19 februari 2006 14:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
.
Wanneer Yilderim een matige periode heeft, heb je echt 0,0 aan hem hoor. Wanneer die voorzet niet loopt, dan zul je geen passeeractie zien om dan maar een kans te creeeren.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat Yilderim al weet ik veel hoeveel assists heeft en ook met assists blijft strooien..
.
Euh Perez heeft jaren op de vleugel gespeeldquote:Op zondag 19 februari 2006 14:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee joh! Je moet spelers halen die op de nummer 10 positie spelen, en die dan op de vleugels zetten![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 14:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee joh! Je moet spelers halen die op de nummer 10 positie spelen, en die dan op de vleugels zetten![]()
Is beter op de nummer 10quote:Op zondag 19 februari 2006 14:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Euh Perez heeft jaren op de vleugel gespeelden nog goed ook
.
Multi-inzetbaar, is goed toch?quote:
Beter betekend niet dat je hem daar hoeft te plaatsen, en daarnaast zien we volgend seizoen wel. Ik zie namelijk Sneijder ook nog wel vertrekkenquote:
N'Kufo natuurlijk...quote:
De debielen die hem en Arveladze lieten gaan zijn nu natuurlijk wel wegquote:Op zondag 19 februari 2006 15:06 schreef Fonzarelli het volgende:
Snap trouwens niet dat gelul over gronkjaer. T was mijn favoriete speler destijds, maar ik meen te herinneren dat hij niet echt blij was dattie opeens aan Chelsea was verkocht...volgens had ie iets gezegd van "ik kom hier nooit meer terug"...naja we zullen zien.
Ugur heeft er toch al 5 dit jaar. (vi)quote:Op zondag 19 februari 2006 15:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Trouwens, zullen we ff het aantal assists vergelijken tussen Jenner en Ugur.
Iemand wat stats in de buurt.?
Vijf! Wat een held, meteen kopen!quote:Op zondag 19 februari 2006 15:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ugur heeft er toch al 5 dit jaar. (vi)
Dat was het ooit wel.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:12 schreef twi het volgende:
Ik blijf me maar afvragen wie Stekelenburg ooit heeft verteld dat zijn uittrap goed is, waardoor 'ie nu keer op keer die bal inlevert bij de tegenstander.
Jij hebt hem dat dus ooit verteldquote:
Als Mitea straks een paar maandjes goed speelt en Chelsea biedt 12 mijoen euro, verkopen we 'm ook. Gronkjaer was geen 30 miljoen gulden waard, dus dan pak je dat gewoon.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
De debielen die hem en Arveladze lieten gaan zijn nu natuurlijk wel weg
Hoeveel wedstrijden?quote:Op zondag 19 februari 2006 15:14 schreef BadRabbit het volgende:
Rosenberg staat inmiddels alweer op 11 doelpunten![]()
En dat is meer dan Koné en evenveel als Kalou.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:14 schreef BadRabbit het volgende:
Rosenberg staat inmiddels alweer op 11 doelpunten![]()
Hebben we daar 30 miljoen voor gevangen?quote:Op zondag 19 februari 2006 15:14 schreef twi het volgende:
[..]
Als Mitea straks een paar maandjes goed speelt en Chelsea biedt 12 mijoen euro, verkopen we 'm ook. Gronkjaer was geen 30 miljoen gulden waard, dus dan pak je dat gewoon.
22 geloof ik.quote:
2005/06 Ajax 22 11 Eredivisiequote:
Fuck, Black-Death, je gaat gelijk krijgen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Scheer je weg!
We winnen met 4-0, Huntelaar, Rosenberg, Huntelaar, Rosales
quote:I've paid my dues -
Time after time -
I've done my sentence
But committed no crime -
And bad mistakes
I've made a few
I've had my share of sand kicked in my face -
But I've come through
We are the champions - my friends
And we'll keep on fighting - till the end -
We are the champions -
We are the champions
No time for losers
'Cause we are the champions - of the world -
I've taken my bows
And my curtain calls -
You brought me fame and fortuen and everything that goes with it
-
I thank you all -
But it's been no bed of roses
No pleasure cruise -
I consider it a challenge before the whole human race -
And I ain't gonna lose -
We are the champions - my friends
And we'll keep on fighting - till the end -
We are the champions -
We are the champions
No time for losers
'Cause we are the champions - of the world -
Humor?quote:Op zondag 19 februari 2006 16:22 schreef cultheld het volgende:
Waarom kom je met zo'n volledig misplaatste songtekst, Nashje?
Neuh hoor.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:25 schreef ErikT het volgende:
Dit is echt een geweldige uitslag, voor iedereen behalve Ajax.
Nu blijft Blind nog langer zitten
Je kunt beter 6 duels op rij met 1-0 winnen. Maar leuk voor de fans natuurlijk en ik vind 't mooi voor Huntelaar.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:25 schreef VoreG het volgende:
Zaten hele goede combinaties in vandaag. Vooral aan het einde van de wedstrijd. Knappe goals van Huntelaar en Rosenberg ook.
Maar je hoort ook gewoon met 6-0 te winnen van een club als RBC.
Triestelingquote:Op zondag 19 februari 2006 16:29 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding] "Ik ben he-he-helemaal idolaat van jou." [afbeelding]
speciaal voor jouquote:
exactely my thoughtsquote:Op zondag 19 februari 2006 16:31 schreef Urquhart het volgende:
Geen geweldige wedstrijd, maar eindelijk weer eens veel doelpunten
The Hunter
De jaloezie slaat al toequote:Op zondag 19 februari 2006 16:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Triesteling![]()
Echt kentmerkent voor een Ajax suporter die denkt dat het bij 1 zwaluw al zomer is![]()
Wat is jouw probleem?quote:Op zondag 19 februari 2006 16:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Triesteling![]()
Echt kentmerkent voor een Ajax suporter die denkt dat het bij 1 zwaluw al zomer is![]()
Waaruit concludeer jij dat? Een winstpartij tegen RBCquote:Op zondag 19 februari 2006 16:34 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Op het feit dat jullie straks met lege handen staan, en wij niet
Ondanks Dirk Kuijt, die dan al lang en breed op Aruba aan het genieten is van z'n transfer naar een Engelse club.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:34 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Op het feit dat jullie straks met lege handen staan, en wij niet
Dat concludeer ik uit het feit dat Feyenoord altijd instort en omdat er play-offs zijn.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waaruit concludeer jij dat? Een winstpartij tegen RBC![]()
Op het feit dat jullie uitgeschakeld zijn in de beker en PSV gewoon kampioen wordt, maar wij al tenminste de JC schaal EN KJ Huntelaar hebbenquote:Op zondag 19 februari 2006 16:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Weer normaal doen graag. Je ging zo goed.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Altijd instortquote:Op zondag 19 februari 2006 16:35 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Dat concludeer ik uit het feit dat Feyenoord altijd instort en omdat er play-offs zijn.
Hoe deden jullie het internationaal nou eigenlijk? en in de beker? en wanneer was jullie laatste kampioenschap?quote:Op zondag 19 februari 2006 16:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ohja, de seizoenen daarvoor hadden jullie niet eens een piek.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Altijd instortIs alleen vorig seizoen gebeurt. Toen hadden we ook nog eens een flutcoach.
Daarvoor was het inderdaad constant geen plaats 1 en 2.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Altijd instortIs alleen vorig seizoen gebeurt. Toen hadden we ook nog eens een flutcoach.
de mensen die Rosenberg de grond inschreven aan het begin mogen wel op hun woorden terugkomen ondertussen. Het is gewoon een klasbak.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:39 schreef Nashje het volgende:
Huntelaar op 23 goals, Rosenberg op 12.
Mogen ze eerst wel leren verdedigen, daar ligt het grootste probleem.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik voel een stunt aankomen tegen Inter
quote:Op zondag 19 februari 2006 16:40 schreef TheVulture het volgende:
Mogelijkheid?quote:Op zondag 19 februari 2006 16:42 schreef Saekerhett het volgende:
We krijgen ECHT een goed elftal hoor volgend seizoen...
Perez erbij, BOOMSTAM erbij, Huntelaar & Rosenberg voorin, Sneijder & Maduro op het middenveld die weer een jaartje ouder zijn... ik zie het kampioenschap volgend jaar wel als een mogelijkheid
Een stunt tegen Inter zie ik niet gebeuren: Ajax mag 2 aardige spitsen hebben, maar de aanvoer van Ajax is slechts goed genoeg tegen clubs als RBC. De backs van Inter worden niet bang van de Ajax aanvoer, dus ik verwacht een 0-1 en een 2-0. (alleen Sneijder zou iets kunnen forceren, maar die zal het verschil niet maken met die buffels van Inter in z'n nek)quote:Op zondag 19 februari 2006 16:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
de mensen die Rosenberg de grond inschreven aan het begin mogen wel op hun woorden terugkomen ondertussen. Het is gewoon een klasbak.
da's waar maar Inter zit nu in een aardige dip... de Italianen blijven natuurlijk favoriet maar ik acht Ajax niet kansloosquote:Op zondag 19 februari 2006 16:41 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Mogen ze eerst wel leren verdedigen, daar ligt het grootste probleem.
Dan was het 6-5, big dealquote:Op zondag 19 februari 2006 16:42 schreef HomerJ het volgende:
De verdediging was echt dramatisch, serieus. RBC heeft z'on 4/5 100% kansen gekregen die er gewoon in hadden gemoeten![]()
Nu nog een leuke buitenspeler en middenvelder en het gaat echt leuk wordenquote:Op zondag 19 februari 2006 16:42 schreef Saekerhett het volgende:
We krijgen ECHT een goed elftal hoor volgend seizoen...
Perez erbij, BOOMSTAM erbij, Huntelaar & Rosenberg voorin, Sneijder & Maduro op het middenveld die weer een jaartje ouder zijn... ik zie het kampioenschap volgend jaar wel als een mogelijkheid
Volgend jaar worden er geen DVD's uitgebracht in Rotterdamquote:Op zondag 19 februari 2006 16:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
Heerlijk dit
Ook leuk dat er mensen zijn die zelfs jaloers zijn op 4 goals van een spits in één wedstrijd tegen een zwakke tegenstander terwijl z'n club velen malen hoger staat als Ajax op dit moment
Rosales na de zomer naar Riverplate...quote:Julian Jenner heeft de eerste gesprekken met Ajax reeds gevoerd, zo meldt EuroSoccer. De buitenspeler van NAC Breda wordt al geruime tijd gelinkt aan de Amsterdamse club, waar hij in aanmerking moet komen voor de rechtsbuitenpositie.
Ajax zal wel haast moeten maken met een eventuele transfer. Naar verluidt zijn meerdere clubs geinteresseerd in Jenner. Het zou sowieso gaan om AZ en Feyenoord. Jenner heeft echter zijn voorkeur voor Ajax uitgesproken.
De Amsterdammers kunnen Jenner eventueel voor een redelijke transfersom binnenhalen. NAC Breda zou een bedrag van rond de 1,5 miljoen euro vragen voor de aanvaller, die dit seizoen echt doorbrak in het eerste elftal van de Brabanders.
Mocht Ajax naast Jenner grijpen, dan heeft de club meer ijzers in het vuur. Volgens diverse media zou technisch directeur Martin van Geel ook de ontwikkeling van Ugur Yildirim (SC Heerenveen) en Jesper Gronkjaer (VFB Stuttgart) in de gaten houden.
Niet té optimistisch hequote:
Laat ons nu eens hopen op een stuntje zegquote:Op zondag 19 februari 2006 16:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een stunt tegen Inter zie ik niet gebeuren: Ajax mag 2 aardige spitsen hebben, maar de aanvoer van Ajax is slechts goed genoeg tegen clubs als RBC. De backs van Inter worden niet bang van de Ajax aanvoer, dus ik verwacht een 0-1 en een 2-0. (alleen Sneijder zou iets kunnen forceren, maar die zal het verschil niet maken met die buffels van Inter in z'n nek)
Wees realistisch man, voor de wedstrijd tegen RBC zegt iedereen dat het niks word tegen Inter. Nu speel je de eerste 70 minuten gewoon kut tegen RBC waar Vos nog kanzen krijgt op een goal, en daarna durf jij te beweren dat er gestunt kan worden tegen Inter? Word wakker het is maar RBC. Denk je nou werkenlijk dat die lui van Inter die op de tribune zaten bang onder de indruk waren van RBC?quote:Op zondag 19 februari 2006 16:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Was het niet juist kenmerkend voor de Ajacied dat hij altijd kritisch is?quote:Op zondag 19 februari 2006 16:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Triesteling![]()
Gronkjear hoeft voor mij niet perse terug te komen. Yildirim zou wel een nuttige aankoop zijn denk ikquote:
Da's waar....quote:Op zondag 19 februari 2006 16:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Niet té optimistisch he
Niet meteen roepen: OOHHH WE WORDEN KAMPIOEN EN SLACHTEN BARCA IN DE CL FINALE MET 4-0.
Goedemorgen, Spuit 11.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Rosales na de zomer naar Riverplate...
Ik ook. Ik denk dat ze er over twee wedstrijden met minder dan 5-0 afgaanquote:Op zondag 19 februari 2006 16:40 schreef TheVulture het volgende:
ik baseer die stunt niet op deze wedsrtrijd maar op mijn gevoel... niemand geeft een stuiver voor de kansen van Ajax op voorhand, maar Inter draait nu ook voor geen meter meer... daarom acht ik een stunt mogelijk.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wees realistisch man, voor de wedstrijd tegen RBC zegt iedereen dat het niks word tegen Inter. Nu speel je de eerste 70 minuten gewoon kut tegen RBC waar Vos nog kanzen krijgt op een goal, en daarna durf jij te beweren dat er gestunt kan worden tegen Inter? Word wakker het is maar RBC. Denk je nou werkenlijk dat die lui van Inter die op de tribune zaten bang onder de indruk waren van RBC?
Graag normaal reageren want het is gewoon de realiteit.
Ik heb het al meerdere malen gezegd:quote:Op zondag 19 februari 2006 16:40 schreef TheVulture het volgende:
Dat klopt wel, maar 6-0 had ook niemand verwacht en is op dit moment gewoon even lekker.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wees realistisch man, voor de wedstrijd tegen RBC zegt iedereen dat het niks word tegen Inter. Nu speel je de eerste 70 minuten gewoon kut tegen RBC waar Vos nog kanzen krijgt op een goal, en daarna durf jij te beweren dat er gestunt kan worden tegen Inter? Word wakker het is maar RBC. Denk je nou werkenlijk dat die lui van Inter die op de tribune zaten bang onder de indruk waren van RBC?
quote:Op zondag 19 februari 2006 16:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Noem dat maar gerust een wereldstunt. Van NEC, Utrecht en SCH verliezen en Inter over 2 wedstrijden verslaan: Dat is een trap in het gezicht van de Serie Aquote:Op zondag 19 februari 2006 16:44 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Laat ons nu eens hopen op een stuntje zeg
Bij Liverpool was het op voorhand niet verwacht, maar zo langzamerhand wordt ze eens wakker daar op Anfield, zie ook de uitstekende prestaties dit seizoen weer. Liverpool wordt denk ik ontzettend onderschat.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
En stunten kan altijd, ook al speel je kut. Zie Liverpool.
Op de training van Barca in 2006/2007?quote:Op zondag 19 februari 2006 16:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Moet lukken, Sneijder gaat Ronaldinho dollen!
Ik heb wel het gevoel van "Het kan zomaar gebeuren" maar ik weet dat het ook een keiharde afstraffing kan worden, en idd het zou zeker een klap voor de Serie A zijn als Ajax tegen Inter stunt (2x dan he)quote:Op zondag 19 februari 2006 16:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Noem dat maar gerust een wereldstunt. Van NEC, Utrecht en SCH verliezen en Inter over 2 wedstrijden verslaan: Dat is een trap in het gezicht van de Serie AZou ik op zich wel kunnen waarderen.
Wil je daar nog iets aan verbinden?quote:Op zondag 19 februari 2006 16:46 schreef -Wolf- het volgende:
Ik heb het al meerdere malen gezegd:
Als jij dat wil!quote:Op zondag 19 februari 2006 16:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Op de training van Barca in 2006/2007?
kenmerkend moet een d hoor.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Triesteling![]()
Gefrustreerd dat jullie 4de straanquote:Op zondag 19 februari 2006 16:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En supporter met 2 p's.
Maar Dirkie Kut is de Nederlandse taal niet echt bijzonder machtig.
Die moeten ze afschieten. Balle coach.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:55 schreef twi het volgende:
Danny Blind vond het een redelijke eerste helft
quote:Op zondag 19 februari 2006 16:55 schreef twi het volgende:
Danny Blind vond het een redelijke eerste helft
We gaan dus winnen woensdagquote:Op zondag 19 februari 2006 16:57 schreef twi het volgende:
Galasek kan niet spelen woensdag, waarschijnlijk, dijbeenblessure.
Als er iemand is die afgeschoten moet worden...quote:Op zondag 19 februari 2006 16:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die moeten ze afschieten. Balle coach.
quote:Op zondag 19 februari 2006 16:58 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Als er iemand is die afgeschoten moet worden...
Leg eens uit. Omdat Ajax 4e staat, zijn wij gefrustreerd en gaan we jouw spelfouten verbeterenquote:Op zondag 19 februari 2006 16:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gefrustreerd dat jullie 4de straan![]()
Hmz Sarpong dan maar weerquote:Op zondag 19 februari 2006 16:59 schreef twi het volgende:
Sneijder speelt niet woensdag.
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:10 schreef Urquhart het volgende:
Er zijn geruchten over een overgang van Damien Duff van Chelsea naar Ajax. Ik weet echter niet hoe betrouwbaar dit is.
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:10 schreef Urquhart het volgende:
Er zijn geruchten over een overgang van Damien Duff van Chelsea naar Ajax. Ik weet echter niet hoe betrouwbaar dit is.
Ik haal het ook alleen maar van Ajax Netwerkquote:
quote:During the last few days the rumours about a transfer between Ajax and Chelsea have become stronger and stronger. Dew to the competition on the left side Damien Duff could be the target for Ajax, the supposed transfer would be based on a loan with an option to take over the player at the end of next season, the opposite way the young defender Heitinga would come to strengthen the selection with Chelsea. But it is still in an early stage so it will be interesting to see what the Irish international will do.
John Richards bbc.
Heel erg waar. Abramovich heeft tijdens het delen van zijn waterpijp met Van Geel een wurgcontract ondertekend, waardoor Duff nu op huurbasis met Geremi, Johnson en Cudicini naar Amsterdam komtquote:Op zondag 19 februari 2006 17:10 schreef Urquhart het volgende:
Van Geelquote:Op zondag 19 februari 2006 17:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Heel erg waar. Abramovich heeft tijdens het delen van zijn waterpijp met Van Geel een wurgcontract ondertekend, waardoor Duff nu op huurbasis met Geremi, Johnson en Cudicini naar Amsterdam komt.
Is vanmiddag ook al gepost trouwens.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik haal het ook alleen maar van Ajax Netwerk
[..]
Cudicini komt niet. Cech komt.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Heel erg waar. Abramovich heeft tijdens het delen van zijn waterpijp met Van Geel een wurgcontract ondertekend, waardoor Duff nu op huurbasis met Geremi, Johnson en Cudicini naar Amsterdam komt.
Ok excusesquote:Op zondag 19 februari 2006 17:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Is vanmiddag ook al gepost trouwens.
Eerste 20 minuten en laatste 20 waren wel leuk om te zien, daartussen heb ik bijna liggen slapen op de tribunequote:Op zondag 19 februari 2006 17:16 schreef jimjim1983 het volgende:
Debuut voor Timisela
Mooie goals van Huntelaar
maar wel een slechte wedstrijd
ik zat me druk te maken omdat Timisela al 20 minuten warm zat te lopen voordat ie er in kwamquote:Op zondag 19 februari 2006 17:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Eerste 20 minuten en laatste 20 waren wel leuk om te zien, daartussen heb ik bijna liggen slapen op de tribune![]()
En dan waren er nog mensen die hem op de bank wilden, zoals Danny B.quote:
Was jij degene die in het publiek aan het warmlopen was?quote:Op zondag 19 februari 2006 17:35 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik zat me druk te maken omdat Timisela al 20 minuten warm zat te lopen voordat ie er in kwam![]()
Hoe weet je dat? Voor zover ik weet hebben ze Sneijder de laatste wedstrijden in de luwte gehouden om hem zo fit te laten zijn voor Inter. Dat zijn ook de woorden van Blind.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:59 schreef twi het volgende:
Sneijder speelt niet woensdag.
Blind heeft er geen verstand van.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:45 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Voor zover ik weet hebben ze Sneijder de laatste wedstrijden in de luwte gehouden om hem zo fit te laten zijn voor Inter. Dat zijn ook de woorden van Blind.
Doe nou eens niet zo lomp. Dat is het punt niet. Laat me het herformuleren: de technische staf van Ajax probeert Sneijder juist op tijd voor Inter fit te krijgen.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Blind heeft er geen verstand van.
Euh hij laat hem toch spelen aapquote:Op zondag 19 februari 2006 17:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
En dan waren er nog mensen die hem op de bank wilden, zoals Danny B.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |