Als jij dat wil!quote:Op zondag 19 februari 2006 16:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Op de training van Barca in 2006/2007?

kenmerkend moet een d hoor.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Triesteling![]()
Echt kentmerkent voor een Ajax suporter die denkt dat het bij 1 zwaluw al zomer is![]()

Gefrustreerd dat jullie 4de straanquote:Op zondag 19 februari 2006 16:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En supporter met 2 p's.
Maar Dirkie Kut is de Nederlandse taal niet echt bijzonder machtig.

Die moeten ze afschieten. Balle coach.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:55 schreef twi het volgende:
Danny Blind vond het een redelijke eerste helft

quote:Op zondag 19 februari 2006 16:55 schreef twi het volgende:
Danny Blind vond het een redelijke eerste helft

We gaan dus winnen woensdagquote:Op zondag 19 februari 2006 16:57 schreef twi het volgende:
Galasek kan niet spelen woensdag, waarschijnlijk, dijbeenblessure.

Als er iemand is die afgeschoten moet worden...quote:Op zondag 19 februari 2006 16:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die moeten ze afschieten. Balle coach.

quote:Op zondag 19 februari 2006 16:58 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Als er iemand is die afgeschoten moet worden...

Leg eens uit. Omdat Ajax 4e staat, zijn wij gefrustreerd en gaan we jouw spelfouten verbeterenquote:Op zondag 19 februari 2006 16:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gefrustreerd dat jullie 4de straan![]()

Hmz Sarpong dan maar weerquote:Op zondag 19 februari 2006 16:59 schreef twi het volgende:
Sneijder speelt niet woensdag.

quote:Op zondag 19 februari 2006 17:10 schreef Urquhart het volgende:
Er zijn geruchten over een overgang van Damien Duff van Chelsea naar Ajax. Ik weet echter niet hoe betrouwbaar dit is.

quote:Op zondag 19 februari 2006 17:10 schreef Urquhart het volgende:
Er zijn geruchten over een overgang van Damien Duff van Chelsea naar Ajax. Ik weet echter niet hoe betrouwbaar dit is.

Ik haal het ook alleen maar van Ajax Netwerkquote:
quote:During the last few days the rumours about a transfer between Ajax and Chelsea have become stronger and stronger. Dew to the competition on the left side Damien Duff could be the target for Ajax, the supposed transfer would be based on a loan with an option to take over the player at the end of next season, the opposite way the young defender Heitinga would come to strengthen the selection with Chelsea. But it is still in an early stage so it will be interesting to see what the Irish international will do.
John Richards bbc.

Heel erg waar. Abramovich heeft tijdens het delen van zijn waterpijp met Van Geel een wurgcontract ondertekend, waardoor Duff nu op huurbasis met Geremi, Johnson en Cudicini naar Amsterdam komtquote:Op zondag 19 februari 2006 17:10 schreef Urquhart het volgende:

Van Geelquote:Op zondag 19 februari 2006 17:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Heel erg waar. Abramovich heeft tijdens het delen van zijn waterpijp met Van Geel een wurgcontract ondertekend, waardoor Duff nu op huurbasis met Geremi, Johnson en Cudicini naar Amsterdam komt.

Is vanmiddag ook al gepost trouwens.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik haal het ook alleen maar van Ajax Netwerk
[..]

Cudicini komt niet. Cech komt.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Heel erg waar. Abramovich heeft tijdens het delen van zijn waterpijp met Van Geel een wurgcontract ondertekend, waardoor Duff nu op huurbasis met Geremi, Johnson en Cudicini naar Amsterdam komt.

Ok excusesquote:Op zondag 19 februari 2006 17:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Is vanmiddag ook al gepost trouwens.

Eerste 20 minuten en laatste 20 waren wel leuk om te zien, daartussen heb ik bijna liggen slapen op de tribunequote:Op zondag 19 februari 2006 17:16 schreef jimjim1983 het volgende:
Debuut voor Timisela
Mooie goals van Huntelaar
maar wel een slechte wedstrijd

ik zat me druk te maken omdat Timisela al 20 minuten warm zat te lopen voordat ie er in kwamquote:Op zondag 19 februari 2006 17:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Eerste 20 minuten en laatste 20 waren wel leuk om te zien, daartussen heb ik bijna liggen slapen op de tribune![]()

En dan waren er nog mensen die hem op de bank wilden, zoals Danny B.quote:

Was jij degene die in het publiek aan het warmlopen was?quote:Op zondag 19 februari 2006 17:35 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik zat me druk te maken omdat Timisela al 20 minuten warm zat te lopen voordat ie er in kwam![]()

Hoe weet je dat? Voor zover ik weet hebben ze Sneijder de laatste wedstrijden in de luwte gehouden om hem zo fit te laten zijn voor Inter. Dat zijn ook de woorden van Blind.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:59 schreef twi het volgende:
Sneijder speelt niet woensdag.

Blind heeft er geen verstand van.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:45 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Voor zover ik weet hebben ze Sneijder de laatste wedstrijden in de luwte gehouden om hem zo fit te laten zijn voor Inter. Dat zijn ook de woorden van Blind.

Doe nou eens niet zo lomp. Dat is het punt niet. Laat me het herformuleren: de technische staf van Ajax probeert Sneijder juist op tijd voor Inter fit te krijgen.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Blind heeft er geen verstand van.

Euh hij laat hem toch spelen aapquote:Op zondag 19 februari 2006 17:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
En dan waren er nog mensen die hem op de bank wilden, zoals Danny B.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |