Altijd instortquote:Op zondag 19 februari 2006 16:35 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Dat concludeer ik uit het feit dat Feyenoord altijd instort en omdat er play-offs zijn.

Hoe deden jullie het internationaal nou eigenlijk? en in de beker? en wanneer was jullie laatste kampioenschap?quote:Op zondag 19 februari 2006 16:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waaruit concludeer jij dat? Een winstpartij tegen RBC![]()

Ohja, de seizoenen daarvoor hadden jullie niet eens een piek.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Altijd instortIs alleen vorig seizoen gebeurt. Toen hadden we ook nog eens een flutcoach.

Daarvoor was het inderdaad constant geen plaats 1 en 2.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Altijd instortIs alleen vorig seizoen gebeurt. Toen hadden we ook nog eens een flutcoach.

de mensen die Rosenberg de grond inschreven aan het begin mogen wel op hun woorden terugkomen ondertussen. Het is gewoon een klasbak.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:39 schreef Nashje het volgende:
Huntelaar op 23 goals, Rosenberg op 12.

Mogen ze eerst wel leren verdedigen, daar ligt het grootste probleem.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik voel een stunt aankomen tegen Inter

quote:Op zondag 19 februari 2006 16:40 schreef TheVulture het volgende:

Mogelijkheid?quote:Op zondag 19 februari 2006 16:42 schreef Saekerhett het volgende:
We krijgen ECHT een goed elftal hoor volgend seizoen...
Perez erbij, BOOMSTAM erbij, Huntelaar & Rosenberg voorin, Sneijder & Maduro op het middenveld die weer een jaartje ouder zijn... ik zie het kampioenschap volgend jaar wel als een mogelijkheid

Een stunt tegen Inter zie ik niet gebeuren: Ajax mag 2 aardige spitsen hebben, maar de aanvoer van Ajax is slechts goed genoeg tegen clubs als RBC. De backs van Inter worden niet bang van de Ajax aanvoer, dus ik verwacht een 0-1 en een 2-0. (alleen Sneijder zou iets kunnen forceren, maar die zal het verschil niet maken met die buffels van Inter in z'n nek)quote:Op zondag 19 februari 2006 16:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
de mensen die Rosenberg de grond inschreven aan het begin mogen wel op hun woorden terugkomen ondertussen. Het is gewoon een klasbak.

da's waar maar Inter zit nu in een aardige dip... de Italianen blijven natuurlijk favoriet maar ik acht Ajax niet kansloosquote:Op zondag 19 februari 2006 16:41 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Mogen ze eerst wel leren verdedigen, daar ligt het grootste probleem.

Dan was het 6-5, big dealquote:Op zondag 19 februari 2006 16:42 schreef HomerJ het volgende:
De verdediging was echt dramatisch, serieus. RBC heeft z'on 4/5 100% kansen gekregen die er gewoon in hadden gemoeten![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |