quote:Op zondag 19 februari 2006 12:56 schreef Devano het volgende:
Ik kwam dit linkje tegen... Real Madrid - AjaxZijn er ergens online nog meer van dergelijke beelden te vinden?
Behalve dat hij te langzaam, te duur en te onbekwaam is niet, mag ik hopen.quote:
Geen komma's bedoel je? Zie het net iddquote:Op zondag 19 februari 2006 13:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Timmy, wat typ je vreemd?
Geen hoofdletters en foutjes bijvoorbeeld, ben ik niet van je gewend.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:53 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Geen komma's bedoel je? Zie het net idd
Achja, kan gebeurenquote:Op zondag 19 februari 2006 13:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Geen hoofdletters en foutjes bijvoorbeeld, ben ik niet van je gewend.![]()
Eigenlijk verwacht ik dat ook wel. Gewoon een goede pot afleveren en winnen met minstens 2-0. Iig geen tegendoelpunten graagquote:Maar goed, eens kijken hoeveel goals Ajax maakt vanmiddag. Een stuk of vier zou een keer lekker zijn.
Galasek en Lindenbergh samen boezemt mij nooit erg veel vertrouwen in.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:00 schreef Black-Death het volgende:
Definitieve opstelling Ajax: Trabelsi in basis, Heitinga op de bank [wijzig]
Ajax:
Stekelenburg
Trabelsi, Maduro, Vermaelen, Emanuelson
Galásek, Sarpong, Lindenbergh
Rosales, Huntelaar, Rosenberg
Bank: Vonk, Heitinga, Juanfran, Timisela, Boukhari, Babel, Charisteas.
Mooier nog is het feit dat zelfs de Madrileense fans na afloop klapten voor Ajax.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:04 schreef Da_Sandman het volgende:
"Ajax, ik kan het niet anders zeggen, deklasseert hier de Koninklijke in eigen huis, als nooit te voren"
Ahh okeequote:Op zondag 19 februari 2006 14:25 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Sneijder wordt gespaard voor Inter, ivm zijn blessure.
Ben toch benieuwd waarom Blind Maduro als een betere optie als centrale verdediger ziet dan Heitinga. Maduro kan met Trabelsi en Emanuelson aan de zijkanten niet mee opkomen als een nummer vier.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:30 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ahh okee
Heitinga zal wel weer balen trouwens..
Yilderim is ook zo inconstant als de netenquote:Op zondag 19 februari 2006 14:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ugur Yilderim zou echt prima zijn voor Ajax.
Beter dan Jenner...
Yildirim is een dramatische voetballer. Aardige trap, voor de rest GGD-niveau.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ugur Yilderim zou echt prima zijn voor Ajax.
Beter dan Jenner...
die zie ik al jaren niet meer bij AJAX. Bij Oranje trouwens ook niet.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:49 schreef Suijk het volgende:
Het zou wel eens leuk zijn als er bijv. goede corners worden genomen...
Ja, vandaar dat Yilderim al weet ik veel hoeveel assists heeft en ook met assists blijft strooien..quote:Op zondag 19 februari 2006 14:47 schreef Radegast het volgende:
[..]
Yildirim is een dramatische voetballer. Aardige trap, voor de rest GGD-niveau.
Jenner heeft tenminste nog snelheid en een passeerbeweging...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |