Ik kan ff niet luisteren, maar wat was er?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je dit soort onnozel gelul altijd nog meepakt met de eerste wedstrijden...
Ik kan ff niet snel op de username van hem komen, maar er is een PSV-er die een grote bek had toen Ajax steeds met 1-0 wedstrijden kampioen werdt, en die nu het geweldig vind van PSVquote:Op zondag 19 februari 2006 13:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bedankt
En vrijdag was je er nog om aan het schelden
Hoe een mens kan veranderen
Wat mis ik allemaal? Jezus.. geiten... een spotje van kerken??quote:Op zondag 19 februari 2006 13:17 schreef LuNaTiC het volgende:
OMG
Dan is de AEL toch zo gek nog niet.
dan liever wat kermende geiten hoor
(@ Radio 1)
quote:Op zondag 19 februari 2006 13:20 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik kan ff niet snel op de username van hem komen, maar er is een PSV-er die een grote bek had toen Ajax steeds met 1-0 wedstrijden kampioen werdt, en die nu het geweldig vind van PSV
Neej dat kloptquote:Op zondag 19 februari 2006 13:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik was het in ieder geval niet.
ChristenUnie gelul uit een kerk in Amsterdam waarbij er heel veel "Praise the lord" oid geroepen werd.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik kan ff niet luisteren, maar wat was er?
Bel eens naar vermist.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:25 schreef Mr.Mills het volgende:
Waar is die Tony_Montana67 ofzo eigenlijk gebleven?
Ik voel sympathie voor jou Feyenoord-sympathisant. Zielig voor jequote:Op zondag 19 februari 2006 13:27 schreef H.Flick het volgende:
Kutzooi. Ik was uitermate tevreden over het spel van Sparta en dan krijg je dit
.
Speelde Sparta goed?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:27 schreef H.Flick het volgende:
Kutzooi. Ik was uitermate tevreden over het spel van Sparta en dan krijg je dit
.
Die heeft Fok alweer een hele tijd geleden vaarwel gezegd.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:25 schreef Mr.Mills het volgende:
Waar is die Tony_Montana67 ofzo eigenlijk gebleven?
Het eerste half uur zeker. Tot die tijd waren de beste kansen voor Sparta.quote:
Waarom eigenlijk?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die heeft Fok alweer een hele tijd geleden vaarwel gezegd.
Hoop voor Timmer dat zijn Marianne het straks beter doet!quote:Op zondag 19 februari 2006 13:36 schreef DeTolk het volgende:
Wat is er met AZ aan de hand?
Denk 't niet, meestal is hij wel beschikbaar na een verlies hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 13:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Nu AZ gaat verliezen zal Frikandel wel een week zoek zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |