Ik hoop dat Utrecht het nog mooier maakt. Een 0-6 ofzoquote:Op zondag 19 februari 2006 13:09 schreef Jasza het volgende:
AZ zal nog wel terugkomen tot 2-3 ofzo denk ik.
Heb ik ook. Wat je moet doen is gewoon op stop drukken en dan is het weg.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:09 schreef Ludacriss het volgende:
Wtf is er met radio 1 op internet aan de hand. Ernstig echo
thnx is wegquote:Op zondag 19 februari 2006 13:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heb ik ook. Wat je moet doen is gewoon op stop drukken en dan is het weg.
Ja dat zijn kwaliteiten he! Kenmerken van een kampioenquote:Op zondag 19 februari 2006 13:13 schreef twi het volgende:
[..]
Jullie lijken PSV wel zeg. Slechter spelen dan Sparta, maar wel winnen.
Kijk Feyenoord wil dat PSV - Feyenoord de kampioens wedstrijd wordt.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:13 schreef twi het volgende:
[..]
Jullie lijken PSV wel zeg. Slechter spelen dan Sparta, maar wel winnen.
Iddquote:Op zondag 19 februari 2006 13:17 schreef LuNaTiC het volgende:
OMG
Dan is de AEL toch zo gek nog niet.
dan liever wat kermende geiten hoor
(@ Radio 1)
Ik vind het jammer dat je dit soort onnozel gelul altijd nog meepakt met de eerste wedstrijden...quote:Op zondag 19 februari 2006 13:17 schreef LuNaTiC het volgende:
OMG
(@ Radio 1)
Ik zit te genieten!quote:Op zondag 19 februari 2006 13:15 schreef Gizmo112 het volgende:
Kom net even kijken, maar serieus AZ nu al met 3-0 op de broek thuis. Pijnlijk...
Bedanktquote:Op zondag 19 februari 2006 13:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja dat zijn kwaliteiten he! Kenmerken van een kampioen![]()
Ik kan ff niet luisteren, maar wat was er?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je dit soort onnozel gelul altijd nog meepakt met de eerste wedstrijden...
Ik kan ff niet snel op de username van hem komen, maar er is een PSV-er die een grote bek had toen Ajax steeds met 1-0 wedstrijden kampioen werdt, en die nu het geweldig vind van PSVquote:Op zondag 19 februari 2006 13:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bedankt
En vrijdag was je er nog om aan het schelden
Hoe een mens kan veranderen
Wat mis ik allemaal? Jezus.. geiten... een spotje van kerken??quote:Op zondag 19 februari 2006 13:17 schreef LuNaTiC het volgende:
OMG
(@ Radio 1)
quote:Op zondag 19 februari 2006 13:20 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik kan ff niet snel op de username van hem komen, maar er is een PSV-er die een grote bek had toen Ajax steeds met 1-0 wedstrijden kampioen werdt, en die nu het geweldig vind van PSV
Neej dat kloptquote:Op zondag 19 februari 2006 13:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik was het in ieder geval niet.
ChristenUnie gelul uit een kerk in Amsterdam waarbij er heel veel "Praise the lord" oid geroepen werd.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik kan ff niet luisteren, maar wat was er?
Bel eens naar vermist.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:25 schreef Mr.Mills het volgende:
Waar is die Tony_Montana67 ofzo eigenlijk gebleven?
Ik voel sympathie voor jou Feyenoord-sympathisant. Zielig voor jequote:Op zondag 19 februari 2006 13:27 schreef H.Flick het volgende:
Kutzooi. Ik was uitermate tevreden over het spel van Sparta en dan krijg je dit
.
Speelde Sparta goed?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:27 schreef H.Flick het volgende:
Kutzooi. Ik was uitermate tevreden over het spel van Sparta en dan krijg je dit
.
Die heeft Fok alweer een hele tijd geleden vaarwel gezegd.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:25 schreef Mr.Mills het volgende:
Waar is die Tony_Montana67 ofzo eigenlijk gebleven?
Het eerste half uur zeker. Tot die tijd waren de beste kansen voor Sparta.quote:
Waarom eigenlijk?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die heeft Fok alweer een hele tijd geleden vaarwel gezegd.
Hoop voor Timmer dat zijn Marianne het straks beter doet!quote:Op zondag 19 februari 2006 13:36 schreef DeTolk het volgende:
Wat is er met AZ aan de hand?
Denk 't niet, meestal is hij wel beschikbaar na een verlies hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 13:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Nu AZ gaat verliezen zal Frikandel wel een week zoek zijn.
Dat heeft met achter de schermen gedoe te maken gehad. TM67 komt zo af en toe nog eens lurken en verschijnt nog wel op meets enzoquote:Op zondag 19 februari 2006 13:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Weet de redenen niet, was voor m'n tijd.
Ik denk dat het kampioenschap nu al verloren is. 8 punten achter op PSV is veel, zelfs als je zelf nog tegen PSV mag aantreden en misschien wint. Dan hou je nog 5 punten over.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Feyenoord speelt inderdaad dramatisch, en Sparta krijgt de beste kansen.
Maar ja, beter dramatisch spelen en toch winnen (zoals Psv ook doet) dan met 0-3 achterstaan zoals AZ.
Ben wel benieuwd naar vanavond, leverd vast leuke televisie op een Louis van Gaal die gefrustreerd is. Wellicht schiet hij weer 'ns uit z'n slof
Beloofd echter niet veel goeds voor volgend weekend bij AZ-Psv, een wedstrijd die AZ eigenlijk moet winnen om het nog spannend te houden in de strijd om het kampioenschap.
5 punten achterstand hoor. Op het moment 8 punten achterstand omdat Feyenoord 1 wedstrijd minder heeft gespeeld (die is nu bezig).quote:Op zondag 19 februari 2006 13:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik denk dat het kampioenschap nu al verloren is. 8 punten achter op PSV is veel, zelfs als je zelf nog tegen PSV mag aantreden en misschien wint. Dan hou je nog 5 punten over.
die zit met zn koppie als ergens andersquote:Op zondag 19 februari 2006 13:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Perez was slecht bezig zeg de eerste helft![]()
Gewoon uit vorm, heb je wel eens.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:45 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
die zit met zn koppie als ergens anders
idd.. dat zag je al vanaf het moment dat het bekend werd.. leuk doelpunt tegen sparta, voor de rest issie vaak duidelijk te laat en onoplettend... die zit al lang en breed in AMsterdamquote:Op zondag 19 februari 2006 13:45 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
die zit met zn koppie als ergens anders
Timmer ligt te ketsen met een collega van me, naar het schijnt.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:39 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hoop voor Timmer dat zijn Marianne het straks beter doet!
Als hij goed speelt dan is Perez een heuse aanwinst, maar als hij zijn dag niet heeft is hij meer een last dan een toevoeging.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:47 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
idd.. dat zag je al vanaf het moment dat het bekend werd.. leuk doelpunt tegen sparta, voor de rest issie vaak duidelijk te laat en onoplettend... die zit al lang en breed in AMsterdam
Dat is met elke speler toch zoquote:Op zondag 19 februari 2006 13:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als hij goed speelt dan is Perez een heuse aanwinst, maar als hij zijn dag niet heeft is hij meer een last dan een toevoeging.
Raymond van Barneveld?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:48 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Timmer ligt te ketsen met een collega van me, naar het schijnt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |