oei dit zie ik nog fout gaan voor utregquote:Op zondag 19 februari 2006 13:50 schreef fanneke het volgende:
2-3 Koevermans
Ik denk het ook jaquote:Op zondag 19 februari 2006 13:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Zo
Die Van Gaal heeft zeker een donderpreek gehouden in de kleedkamer!
Ja, maar ik bedoel dat het verschil bij Perez tussen goed of slecht spel nogal groot is.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is met elke speler toch zo![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 13:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Zo
Die Van Gaal heeft zeker een donderpreek gehouden in de kleedkamer!
Welke Timmerquote:Op zondag 19 februari 2006 13:48 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Timmer ligt te ketsen met een collega van me, naar het schijnt.![]()
Het zal toch niet he..quote:Op zondag 19 februari 2006 13:50 schreef fanneke het volgende:
2-3 Koevermans
Henk.quote:
als sparta elke wedstrijd de kansen er in zouden schoppen stonden ze boven ajaxquote:Op zondag 19 februari 2006 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja, en als Sparta de kansen gewoon er in zou schieten zou het in Rotterdam ook nog leuk zijn geweest...
Zoiets doet Henk nietquote:
ik denk dat dit het laatste jaar is dat psv kampioen zal worden, wanneer cocu, alex, farfan vertrekken cq stopt en mocht guus een stapje terugdoen is wel over met de kracht van PSV.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik gun AZ meer een titel dan PSV eigenlijk (als Feyenoord het niet wordt uiteraard).
Psv is het de laatste jaren al zovaak geworden, nu weten we het wel. Dat begint saai te worden.
dat zeiden ze de dit seizoen en vorig jaar ookquote:Op zondag 19 februari 2006 14:01 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
ik denk dat dit het laatste jaar is dat psv kampioen zal worden, wanneer cocu, alex, farfan vertrekken cq stopt en mocht guus een stapje terugdoen is wel over met de kracht van PSV.
Komende jaren gaat het denk ik tussen ajax en feyenoord en misschien AZ
Was gisteravond ook al... Ik luister nu lekker naar Radio Rijnmondquote:Op zondag 19 februari 2006 14:07 schreef Spideyman het volgende:
Nog meer mensen met aanhoudende echo op radio 1 stream?
Ik denk het niet hoor, PSV heeft er volgend jaar ook wel weer een kampioenwaardig elftal staan. Ben ik niet bang voor.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:01 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
ik denk dat dit het laatste jaar is dat psv kampioen zal worden, wanneer cocu, alex, farfan vertrekken cq stopt en mocht guus een stapje terugdoen is wel over met de kracht van PSV.
Komende jaren gaat het denk ik tussen ajax en feyenoord en misschien AZ
6 ofzoquote:Op zondag 19 februari 2006 14:14 schreef xFriendx het volgende:
Hoeveel minuten nog in Alkmaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |