Denk het ook ja...zo verspelen ze in 2 weken bijna alles, op de gatorade cup na...quote:Op zondag 19 februari 2006 14:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer, AZ haakt nu definitief af.
Vind ik niet, dan moet PSV daar volgende week gaan winnen.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Idd, erg jammer imo.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:26 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op zondag 19 februari 2006 14:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is de opstelling van Ajax? Ben benieuwd hoeveel wijzigingen Blind nu weer heeft toegepast![]()
Ik snap niet feyenoord zo gezapig speelt terwijl ze geen europees en beker voetbal meer hebben dan ga je toch gewoon elke week helemaal tot aan het bot?quote:Op zondag 19 februari 2006 14:32 schreef H.Flick het volgende:
Ik leef de hele week toe naar de derby en dan is dit toch wel een beetje een anticlimax. Vooral de tweede helft was enorm saai en traag. Sparta kon niet beter en Feyenoord wilde niet meer.
Yeaaaaaaaaaaaaaah en dat is 1 !!!!!!!!!!!quote:Op zondag 19 februari 2006 14:37 schreef Bos81 het volgende:
1-0 Huntelaar
2-2quote:Op zondag 19 februari 2006 14:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Sta je daar van te kijken tegen RBC![]()
2-2quote:Op zondag 19 februari 2006 14:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
quote:
psv ook met heraclesquote:Op zondag 19 februari 2006 14:40 schreef SCH het volgende:
Feyenoord had het anders maar knap lastig tegen Sparta
Misschien krachten sparen voor de lastige 'Kameraadjes wedstrijd' komende woensdag (net zoiets als Ajax tegen Fc Sprookjesbos)quote:Op zondag 19 februari 2006 14:36 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
Ik snap niet feyenoord zo gezapig speelt terwijl ze geen europees en beker voetbal meer hebben dan ga je toch gewoon elke week helemaal tot aan het bot?
Moet ik de prijzenkast even posten op dit momentquote:Op zondag 19 februari 2006 14:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Moet ik weer even de ranglijst posten van dit moment![]()
Nee, niet echt.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Moet ik even zeggen welke Nederlandse club de laatste Europeese prijs heeft gepaktquote:Op zondag 19 februari 2006 14:41 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Moet ik de prijzenkast even posten op dit moment
Tegen KV Mechelen toch?quote:Op zondag 19 februari 2006 14:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Misschien krachten sparen voor de lastige 'Kameraadjes wedstrijd' komende woensdag (net zoiets als Ajax tegen Fc Sprookjesbos)
Volgens mij wel, weet alleen niet meer wie de voorzet gaf.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:42 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Toch niet uit een voorzet vanaf de flank he![]()
Misschien gaat dit nog wel uitkomen ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Scheer je weg!
We winnen met 4-0, Huntelaar, Rosenberg, Huntelaar, Rosales
Gaat het hier om de rivaliteit tussen Feyenoord en Ajax of om de wedstrijden die momenteel gespeeld worden in de eredivisie?quote:Op zondag 19 februari 2006 14:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Moet ik even zeggen welke Nederlandse club de laatste Europeese prijs heeft gepakt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |