Veul wiet voor weinig.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:56 schreef Oksel het volgende:
En dat je er goedkoop autoonderdelen kunt kopen..
Jij komt regelmatig op het kamp zeg je..Maar ik heb ook gehoort dat je heel moeilijk bevriend kan raken met een woonwagenbewoner..IVB met hun gesloten familie kring...Ik vind ze best wel afschikwekkend met al hun goud mooie grote auto's.....Maar ik kan niet meepraten over hoe ze in het dagelijksleven zijn ...Ik zie ze ook wel eens in het winkelcentrum..en dan zijn ze toch vaak opvallend...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:53 schreef method21 het volgende:
Je heb slechte turken, je hebt slechte nederlanders, je heb slechte marokkanen, en je heb slechte woonwagenbewoners, ik kom hier regelmatig op het kamp en het valt reuze mee, als jij normaal doet doen hun (meestal) ook normaal, en wat betreft die huizen, heel veel kom jij niet eens binnen met je schoenen ... verder zijn het gewoon mensen net als jij , ik en achmed ....
En die durf jij dan niet van je af te schoppen..want ja ze zijn van het woonwagenkamp?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:58 schreef Mr-Z het volgende:
En dat als je er kranten gaat gooien je 15 honden achter je aan krijgt...
Ben jij een woonwagenbewoner ofzo?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:59 schreef boyv het volgende:
en goedkoop wiet en wapens kunt halen
Kan best gezellig en knus zijnquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:10 schreef boyv het volgende:
Nee, gelukkig woon ik niet in zo'n rijdend hok.
Nee psies ik haal dr nog ff een setje glocks. Paar vuilniszakken wiet erbij en het weekend kan niet meer stuk tochquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:08 schreef -Why- het volgende:
[..]
Want zeg nou zelf het is niet legaal
het zijn er dan ook niet veel en die in het nieuws komen blinken niet uit in justitiele schoonheidsprijzen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:26 schreef -Why- het volgende:
Weinig mensen hier,die ervaring hebben met woonwagenbewoners...valt me best tegen
Waar dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:11 schreef zoalshetis het volgende:
ze hadden destijds in arnhem een woonwagenkamp neergezet in een villawijk. veel protest in het begin, maar dat veranderde naarmate men aan elkaar kon 'snuffelen'. inbraak in die buurt nam flink af.
vlak bij de menthenberg.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:28 schreef wouswous het volgende:
[..]
Waar dan?
Arnhem zuid ofzo, bij Elderveld?
Ik ken er verschillende... Zijn wel apartelingen, maar ik heb er totaal geen problemen mee.. zoals eerder gezegd: als jij je gedraagt naar hun toe, gedragen hun zich ook...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:26 schreef -Why- het volgende:
Weinig mensen hier,die ervaring hebben met woonwagenbewoners...valt me best tegen
Nou daar ben ik het niet mee eens...(gedraag jij je gedragen hun zich ook)quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:31 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik ken er verschillende... Zijn wel apartelingen, maar ik heb er totaal geen problemen mee.. zoals eerder gezegd: als jij je gedraagt naar hun toe, gedragen hun zich ook...
nou dat hoef dan echt geen woonwagenbewoners te zijn,bedoel dat kan willekeurige gasten zijn die gewoon verdomd irri zijnquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:44 schreef -Why- het volgende:
[..]
Nou daar ben ik het niet mee eens...(gedraag jij je gedragen hun zich ook)
Want het verhaal van een vriendin stuit me dan omhoog...
Ze stond in een patatzaak..En zag daar een stel woonwagenbewoners zitten, etend aan een tafel
Dus ze stond te kijken van hoe gezellig ze deden, kreeg ze gelijk de kat dat ze voorzich moest kijken...Deed ze dat niet, dan zou ze een schop onder haar hol krijgen.....![]()
Officieel wel, maar of ze het ook daadwerkelijk allemaal doen betwijfel ik ten zeerste. De belastinginspecteur kan gerust zo'n kamp oplopen, maar de kans is groot dat ie recht in zijn gezicht word uitgelachen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:18 schreef zoalshetis het volgende:
moeten ze eigenlijk al belasting betalen?
omdat het mobiel is hebben ze die status. vind ik ook niet kunnen ma ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Officieel wel, maar of ze het ook daadwerkelijk allemaal doen betwijfel ik ten zeerste. De belastinginspecteur kan gerustr zo'n kamp oplopen, maar de kans is groot dat ie recht in zijn gezicht word uitgelachen.Ik denk dat zij in een soort gedoog categorie zitten. Pure angsthazen politiek vind ik dat. Als jij knoeit met je aangifte, staan ze binnen de kortste keren op je stoep.
Nou, echt mobiel zijn ze al lang niet meer, die woonwagens staan gewoon op een soort fundering, die komen nooit meer van hun plaats af.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
omdat het mobiel is hebben ze die status. vind ik ook niet kunnen ma ja.
dat bedoel ik. ik had mobiel tussen aanhalingstekens moeten zetten.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou, echt mobiel zijn ze al lang niet meer, die woonwagens staan gewoon op een soort fundering, die komen nooit meer van hun plaats af.
lekker relaxed wonen daar.quote:
fransie bauer.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:37 schreef SCH het volgende:
Je ziet het aan Rafael van der Vaart
Niet werken?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:42 schreef frankium het volgende:
Beetje jammer dat ze het hele jaar in hun caravan zitten en dus ook denken dat ze niet hoeven te werken.
Mwoah, da's niet helemaal waar. De meeste zijn best harde werkers. Dat dat zwart is en ze daarnaast vaak een uitkering krijgen doet daar niets aan af.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:42 schreef frankium het volgende:
Beetje jammer dat ze het hele jaar in hun caravan zitten en dus ook denken dat ze niet hoeven te werken.
Nouquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:52 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Mwoah, da's niet helemaal waar. De meeste zijn best harde werkers. Dat dat zwart is en ze daarnaast vaak een uitkering krijgen doet daar niets aan af.
Het zijn handelaartjes.. in drugs en auto's, voornamelijk. Verder wat nepmerkkleding en beetje bouwen..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:52 schreef -Why- het volgende:
[..]
Niet werken?
Aan hun spullentjes te zien doen ze dat wel degelijk
Hoe kunnen ze dan dat alles kopen
ben ik niet mee eensquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:52 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Mwoah, da's niet helemaal waar. De meeste zijn best harde werkers. Dat dat zwart is en ze daarnaast vaak een uitkering krijgen doet daar niets aan af.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:55 schreef Oksel het volgende:
[..]
Het zijn handelaartjes.. in drugs en auto's, voornamelijk. Verder wat nepmerkkleding en beetje bouwen..
betalen woonwagenbewoners gewoon belastingen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:58 schreef BrandX het volgende:
Kort door de bocht gezegd dus: Kampers zijn die asocialen met giga wietplantages die weigeren belasting te betalen, met 'woonwagens' die niet meer van hun plek te krijgen zijn, woonwagenbewoners zijn harde werkers die zich normaal gedragen, waarvan hun woonwagens mobiel zijn.
Yep, staangeld, wegenbelasting, riool/afwatering, gemeentebelasting en al dat soort dingen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
betalen woonwagenbewoners gewoon belastingen?
inkomensbelasting?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
Yep, staangeld, wegenbelasting, riool/afwatering, gemeentebelasting en al dat soort dingen.
Nee, dat vind ik ook, maar iemand die zwart 55 uur per week werkt kun je niet als "lui" betitelen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:56 schreef -Why- het volgende:
[..]
ben ik niet mee eens
zwart werken hoort niet zoals men zegt
kale huur woonwagen bewonersquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
huur is niet het enige, dat is logisch. ik heb het over inkomstenbelastingen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:06 schreef -Why- het volgende:
[..]
kale huur woonwagen bewoners
17 okt (2006)
Als u een aanvraagformulier huurtoeslag voor een woonwagen heeft gekregen met in de rubriek kale huur en/of huur standplaats ¤ 0, dan is dat een foute vermelding. De Belastingdienst heeft deze fout inmiddels hersteld. U kunt het formulier verder wel invullen en terugsturen aan de Belastingdienst. Bij het berekenen van de huurtoeslag wordt uitgegaan van de juiste gegevens die de Belastingdienst van het Ministerie van VROM heeft ontvangen.
Ik denk het dus vanwel
Solly dan begreep ik het verkeerdquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
huur is niet het enige, dat is logisch. ik heb het over inkomstenbelastingen.
nee maar er zijn er toch genoeg die wel hard werken. werk hoeft niet per definitie zwart te zijn. betalen de vele witwerkers gewoon inkomstenbelasting?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:12 schreef -Why- het volgende:
[..]
Solly dan begreep ik het verkeerd
als ze van de sociale dienst trekken, dan zal dat wel zo zijn
maar als ze zwart werken..Nah wat denk je dan zelf ?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:58 schreef -Why- het volgende:
[..]
En misschien wel spaarzamen mensen
Weetje mensen die goed en lang sparen ..zodat ze dat soort leuke en mooie dingen kunnen kopen
Volgens mij wel jaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee maar er zijn er toch genoeg die wel hard werken. werk hoeft niet per definitie zwart te zijn. betalen de vele witwerkers gewoon inkomstenbelasting?
Daarom zijn het misschien allemaal zuinige kampers hahahahahaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zou wel heel toevallig zijn allemaalVrijwel elk kamp heeft dikke Mercedessen staan...
Of Soesterberg dan, Hummer H2, Ferrari 360 spider, zoontje van net 18 een eigen BMW X5 4.4
ik dacht tot voor zeer kort dus niet eigenlijk.quote:
met genoeg weed kan jij makkelijk een ferarri rijden. en dat ie tweede hands is zie je toch niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:35 schreef Hugster het volgende:
Het zijn gewoon allemaal lucratieve handelaren. En hun zaakjes kunnen ze verder redelijk goed verborgen houden en 90% kom je gewoon niet te weten.
Iedereen loopt altijd maar wat in duister te tasten over hoe zijn aan hun geld komen, en vaak wordt er meteen wiet en het omkatten van auto's genoemd.
Maar met een paar schuurtjes wiet rijd jij geen Ferrari hoorSommige kampen hebben gewoon echt hele rijke bewoners, bijna 100% zeker verkregen met zaken die het daglicht niet kunnen verdragen.
dat zijn idd wel nare ervaringen. was dat ook het kamp waar peter r de vries zijn scorpion vandaan had?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:51 schreef aidyl het volgende:
Ik vind het kamp tussen Den Bosch en Vlijmen (waar Hathor het over had) niet geweldig om het voorzichtig te zeggen...
Ik moest daar vroeger vaak langs fietsen om naar Den Bosch te gaan, en dan wisten ze je altijd te stoppen bij de betonnen blokken op de weg. Blokkeerden ze gewoon en dan trokken ze je van je fiets af en gingen ze je lastig vallen...
Na een paar keer daar lastig gevallen te zijn nam ik voortaan een (voor mij) grote omweg over de fietsbrug en dan langs de helftheuvel...
En in Vlijmen hadden er 2 van 1 kamp moeilijkheden met elkaar, waardoor de ene helft naar Nieuwkuijk werd verplaatst, dat ging daar ook niet echt lekker
Ik heb dus een slecht beeld over kampers, door de ervaringen die ik met ze heb. Het kunnen inderdaad best de rotte appels zijn, maar ik kom wel net altijd de rotte appels tegen...
Hoe andere kampbewoners zijn, geen idee en dat ga ik ook niet uitzoeken
Daar zitten ook veel autosloperijen in de buurt toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:37 schreef Hathor het volgende:
Die burgemeester van Maastricht heeft er anders flink op los gehakt in dat kamp daar. Daar zullen ze nu op zoek moeten naar andere bronnen van inkomst.
Slaat echt nergens op, hoeveel woonwagens heb jij van binnen gezien ? Smaak verschilt van huis tot huis, en dat geld ook voor woonwagens.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:43 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Woonwagens hebben doorgaans vreselijke kitschinterieurs. Allemaal witte plastic troep, waarvan ze zelf veronderstellen dat het hartstikke chique is. Walgelijk
Nee ik heb gelijk. Dat is net zoiets als in een tent of een grotwoning, daar hebben ze ook áltijd hetdezelfde interieur!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Slaat echt nergens op, hoeveel woonwagens heb jij van binnen gezien ? Smaak verschilt van huis tot huis, en dat geld ook voor woonwagens.![]()
Idd. Van die witte zuilen-achtige dingen. Of van die glimmende porseleinen beeldjes van hondenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:43 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Woonwagens hebben doorgaans vreselijke kitschinterieurs. Allemaal witte plastic troep, waarvan ze zelf veronderstellen dat het hartstikke chique is. Walgelijk
Nogmaals...hoeveel woonwagens heb jij van binnen gezien ?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:48 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Nee ik heb gelijk. Dat is net zoiets als in een tent of een grotwoning, daar hebben ze ook áltijd hetdezelfde interieur!
Gips met vernisquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd. Van die witte zuilen-achtige dingen. Of van die glimmende porseleinen beeldjes van honden.
Toch zeker 3! (op TV)quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nogmaals...hoeveel woonwagens heb jij van binnen gezien ?
Het is wel een vooroordeel alhoewel het in veel wagens wel praal en pracht is.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Slaat echt nergens op, hoeveel woonwagens heb jij van binnen gezien ? Smaak verschilt van huis tot huis, en dat geld ook voor woonwagens.![]()
Ik begrijp je vooroordeel, maar het ligt toch echt iets anders dan het plaatje dat je altijd voorgeschoteld is. Antiek en eiken is inderdaad iets wat je vaak ziet in woonwagens, maar echt niet meer of minder dan in een gemiddeld Hollands interieur. Sommige woonwagenbewoners zijn qua meubelsmaak net zo ver geevolueerd als de mensen in een normaal huis, en houden net zo van moderene kunst als de gemiddelde jup in de dure buitenwijk. Het zijn toch echt doodnormale mensen met een eigen voorkeur en zo hoor.quote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:04 schreef Socratestikel het volgende:
Tja... woonwagens. Wat moet ik er van zeggen, 't zijn de laatste èchte avonturiers he!
Lees maar es over het gebruik van PIs.quote:
Hangt er helemaal vanaf wat jouw definitie van avonturier is.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:11 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Lees maar es over het gebruik van PIs.
Ja , en vooral als ze met een groep zijn en genoeg bier op hebben, dan kun je maar beter niet in de ogen kijken, want dan gaan ze op hun manier avonturieren.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:04 schreef Socratestikel het volgende:
Tja... woonwagens. Wat moet ik er van zeggen, 't zijn de laatste èchte avonturiers he!
Hier in het Oosten worden we ook wel "boeren" genoemd.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:57 schreef mjammetje het volgende:
[..]
Wat ik minder vind is dat ze toch vaak andere normen en waarden hebben dan de gemiddelde mens. Daar moet je behoorlijk aan wennen als "burger" want zo noemen ze de mensen die niet van het woonwagenkamp komen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:56 schreef Oksel het volgende:
Dat je er goedkope fietsen kunt kopen.
En dat ze altijd in de pauze bij Carglass kwamen om sterretjes in de ruiten van hun Mercedes V12's te laten maken.. en elke week met een andere dikke bak kwamen.
En dat er lekkere wijven wonen die je hard achterlangs mag nemen, ondanks dat ze een vriend hebben..En dat je dan het condoom op de grond van het schuurtje gooit... en die vergeet mee te nemen, dat die gevonden wordt door paps en dat ze je nooit meer wilt zien..
En dat die vriend van haar best een beetje een enge kamper / messentrekker blijkt te zijn..
![]()
probeer je erachter te komen hoe de gemiddelde fokker over jou denktquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:42 schreef -Why- het volgende:
Hoi Hoi
Kwam vandaag langs een woonwagenkamp af...Jeetje daar staan zowat complete huizen...
Ik heb het zelf nog nooit doen gehad met een woonwagenbewoner of woonwagenbewoonster..
Maar ik heb er ,wel verhalen over gehoort, dat ze best wel accociaal kunnen zijn en agressief (waar zou dat aan kunnen liggen trouwens ?)..Maar aan hun woningen te zien ,moet dat denk ik best wel meevallen...Want dat ziet er toch wel klasse uit moet ik zeggen...
Wat zijn jullie ervaringen met woonwagen bewoners ??
En hoe denken jullie over ze ?
Groetjes van Why![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wereld is op hol geslagen
Als ze zin hebben wel.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:19 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
probeer je erachter te komen hoe de gemiddelde fokker over jou denkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet ik me nu vereerd voelen ?Hoge bomen vangen veel wind......
Hier bij de Vinkenslag hadden (hebben?) ze een regeling met de gemeente dat ze minder hoefde te betalen. En toen ze te horen kregen dat ze gewoon (of in ieder geval meer) moesten gaan betalen waren ze natuurlijk op de kloten getrapt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Omdat ik voor rotte vis wert uitgemaaktquote:Op maandag 20 februari 2006 01:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want je hebt je foto's snel weggehaald gister....![]()
Ik heb ze neit gezien, dus kan geen oordeel vellen.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:23 schreef -Why- het volgende:
[..]
Omdat ik voor rotte vis wert uitgemaakt![]()
Maar ik snap dan nog niet wat dat met fotos te maken heeft
Als je de gemiddelde kamper een keer een dienst bewijst, of in ieder geval aantoont dat je geen last van ze hebt en ze wel kan helpen met sommige dingen, dan zijn het je vrienden en zullen ze nooit meer iets tegen je doen. Vroeger voordat we verhuist waren had mijn vader een keer iets gedaan (wel legaal) voor een kamper, en door heel de buurt kwamen altijd klachen van dingen die weggejat werden, behalve bij onsquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:03 schreef -Why- het volgende:
[..]
Jij komt regelmatig op het kamp zeg je..Maar ik heb ook gehoort dat je heel moeilijk bevriend kan raken met een woonwagenbewoner..IVB met hun gesloten familie kring...Ik vind ze best wel afschikwekkend met al hun goud mooie grote auto's.....Maar ik kan niet meepraten over hoe ze in het dagelijksleven zijn ...Ik zie ze ook wel eens in het winkelcentrum..en dan zijn ze toch vaak opvallend...![]()
dit komt mij ook bekend voor. was/ben altijd goede vrienden geweest met een kamp uit de buurt van mijn togen.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:51 schreef JosvG het volgende:
[..]
Als je de gemiddelde kamper een keer een dienst bewijst, of in ieder geval aantoont dat je geen last van ze hebt en ze wel kan helpen met sommige dingen, dan zijn het je vrienden en zullen ze nooit meer iets tegen je doen. Vroeger voordat we verhuist waren had mijn vader een keer iets gedaan (wel legaal) voor een kamper, en door heel de buurt kwamen altijd klachen van dingen die weggejat werden, behalve bij ons.
Je kunt nadat je echt bevriend bent geworden met een kamper trouwens wel heel makkelijk aan spullen komen, de nieuwste GSM's, een mooie auto, veel auto-onderdelen en allemaal van dat soort dingen voor heel weinig geld (uiteraard van de vrachtwagen gevallen).
Idd ik moet er niks van hebben. Vuile belasting ontlopers met pimp bakken, illegale handeltjes en grote bekkenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:48 schreef Camplo het volgende:
Ze zijn 19 en hebben een mercedes C 220..... komt dat zoolleyes:
En zulke figuren heb je tussen de burgers niet rondrijden natuurlijkquote:Op maandag 20 februari 2006 22:13 schreef Nega het volgende:
Bij mij wonen op 50 meter ook kampers. Met 1 kan ik dr wel goed opschieten, en de rest is beetje van: ik kijk andere kant op als ik je zie, want ik ken je toch niet. Ze zeggen dus niet veel, en je ziet ze niet veel.
Dan is dr ook nog zo een dik geval, zo een wijf, en die tuft dan op dr scootertje dat bijna inzaktEcht zo mooi.
Nee ik ben geen kamperquote:Op maandag 20 februari 2006 20:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik heb ze neit gezien, dus kan geen oordeel vellen.
UIt de reacties van anderen klinkt het alsof je er uit ziet alsof je zelf een kamper bent?
inderdaad, een wonderquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:10 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vind het eigenlijk altijd wel lache als ze in de C1000 komen
Ze hebben wel meestal dikke mercedesen en mooie goude kettingen
Trouwens een wonder dat mijn naam nog niet is genoemd in dit topic
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:07 schreef BrandX het volgende:
[..]Ik heb ze neit gezien, dus kan geen oordeel vellen.
UIt de reacties van anderen klinkt het alsof je er uit ziet alsof je zelf een kamper bent?is niet meer zichtbaar...![]()
![]()
Je bent er blijkbaar mee bevriendquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:50 schreef cultheld het volgende:
Ik kan het over het algemeen goed vinden met reizigers. De reizigers die ik ken zijn erg aardig als je ze kent en beschikken over een enorme loyaliteit. Met kickboksen doen er ook wel eens wat mee en behalve dat je er goed mee kunt ouwehoeren, kun je ook nog eens op steun rekenen als er bonje is.
je hebt gelijk. Dit geeft mij geen kamper of woonwagenbewoonster-associaties. Gewoon een foto van een vrouw.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:03 schreef -Why- het volgende:
BrandX ik denk dat je er naast zit
quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
je hebt gelijk. Dit geeft mij geen kamper of woonwagenbewoonster-associaties. Gewoon een foto van een vrouw.
hmmm. daar zou ik hem in een lollige bui best in kunnen steken.quote:
uiteraard, met een trekhaakquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:48 schreef Camplo het volgende:
Ze zijn 19 en hebben een mercedes C 220..... komt dat zoolleyes:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 03:15 schreef ToonKloon het volgende:
Geen ervaring met woonwagenbewoners ... misschien contactgestoord door vooroordelen
Goed geformuleerd!quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hmmm. daar zou ik hem in een lollige bui best in kunnen steken.
Nooit worden er kinderen verkracht op een woonwagenkamp. Op een woonwagenkamp is er niet zoiets als een slot op een voordeur omdat men elkaar vertrouwt; Er zitten echt niet alleen maar nadelen aan het leven op een woonwagenkampquote:Op donderdag 16 maart 2006 03:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]Ben jij contactgestoord door vooroordelen.
Woonwagenbewoners zijn gewoon leuke, gezellige en spontane mensen. Niks mis mee, zolang je ze maar niet dwars zit, hoef je in ieder geval geen problemen te verwachten.
Je zal er in ieder geval niet meemaken dat er iemand maanden dood in z'n woning ligt, zonder dat ze door iemand gemist worden. Iets wat in de burger maatschappij helaas wel gebeurd... Bij vreugde of verdriet, iedereen leeft mee en iedereen is er voor elkaar. Zou in de burgermaatschappij ook wat meer moeten zijn.
Dat bedoel ik precies te zeggenquote:Op donderdag 16 maart 2006 03:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nooit worden er kinderen verkracht op een woonwagenkamp. Op een woonwagenkamp is er niet zoiets als een slot op een voordeur omdat men elkaar vertrouwt; Er zitten echt niet alleen maar nadelen aan het leven op een woonwagenkamp.
Ja .. probeer iets te innen:quote:Op donderdag 16 maart 2006 03:18 schreef Snaptnix het volgende:
Woonwagenbewoners zijn gewoon leuke, gezellige en spontane mensen. Niks mis mee, zolang je ze maar niet dwars zit, hoef je in ieder geval geen problemen te verwachten.
dat moest er nog eens bij komen jaquote:Op donderdag 16 maart 2006 03:32 schreef cultheld het volgende:
Nooit worden er kinderen verkracht op een woonwagenkamp. Op een woonwagenkamp is er niet zoiets als een slot op een voordeur omdat men elkaar vertrouwt; Er zitten echt niet alleen maar nadelen aan het leven op een woonwagenkamp.
Leukquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:01 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik ben dus een woonwagenbewoonster, of zoals dat in de volksmond genoemd wordt een kamper. Ik vind het heel erg jammer dat iedereen altijd over een kant gegooid wordt want in iedere bevolkingsgroep heb je slechten, criminelen en aso's. Net zo goed als dat Jantje van drie hoog achter zijn vriendin het hele huis door mept, in drugs dealt en in gestolen spullen handelt heb je die lui ook tussen woonwagenbewoners zitten en tussen arabieren, antilianen etc.. Ik woon al mijn hele leven in een woonwagen, eerst op het grootste woonwagenkamp van Amsterdam, tot mijn 6e. Daarna verhuist naar een klein kampje van 10 wagens en 2 jaar geleden weer verhuisd naar een ander nieuw gebouwd kamp. Ik heb mijn mbo diploma, heb mijn middle management diploma, heb engels gestudeerd en werk als directie secretaresse. Ben getrouwd met een militair (geen woonwagenbewoner) en heb een kind. Ik deal niet in drugs, gestolen goederen en ben zeker geen aso. Maar zoals bij iedere woonwagenbewoner trek je wel je schoenen uit bij mij thuis. O ja en ik woon in zo'n "huis" van een wagen. Zelf betaald met een persoonlijke lening omdat wij woonwagenbewoners geen hypotheek krijgen zoals een ieder die in een stenen huis woont, maar we moeten wel onroerend goed belasting betalen. En uiteraard heb ik net als alle andere woonwagenbewoners 2 grote honden, Husky's, die buiten rond lopen.
Dat gebeurt in sommige huizen wel.quote:Op donderdag 16 maart 2006 04:14 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
dat moest er nog eens bij komen ja![]()
Deze woonwagenbewoners zijn de zgn kampers. En niet de 'originele' woonwagenbewoners, die in woonwagens wonen vanwege hun beroep oid.quote:Op donderdag 16 maart 2006 04:11 schreef ToonKloon het volgende:
[..]
Ja .. probeer iets te innen:
http://weblog.roelonline.net/archives/001934.php
http://frontpage.fok.nl/nieuws/40562 (met files tot gevolg)
http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items&r=dossiers&b=94103&a=121340 (Belastingdienst)
En jij werkt bij de politie ofzo?quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:47 schreef boyv het volgende:
Zo he, een goede,niet-criminele woonwagenbewoner. Gelukkig bevestigd zo'n uitzondering de regel![]()
En in sommige woonwagens ook.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat gebeurt in sommige huizen wel.
Hier nog een "kamper".quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:01 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik ben dus een woonwagenbewoonster, of zoals dat in de volksmond genoemd wordt een kamper. Ik vind het heel erg jammer dat iedereen altijd over een kant gegooid wordt want in iedere bevolkingsgroep heb je slechten, criminelen en aso's. Net zo goed als dat Jantje van drie hoog achter zijn vriendin het hele huis door mept, in drugs dealt en in gestolen spullen handelt heb je die lui ook tussen woonwagenbewoners zitten en tussen arabieren, antilianen etc.. Ik woon al mijn hele leven in een woonwagen, eerst op het grootste woonwagenkamp van Amsterdam, tot mijn 6e. Daarna verhuist naar een klein kampje van 10 wagens en 2 jaar geleden weer verhuisd naar een ander nieuw gebouwd kamp. Ik heb mijn mbo diploma, heb mijn middle management diploma, heb engels gestudeerd en werk als directie secretaresse. Ben getrouwd met een militair (geen woonwagenbewoner) en heb een kind. Ik deal niet in drugs, gestolen goederen en ben zeker geen aso. Maar zoals bij iedere woonwagenbewoner trek je wel je schoenen uit bij mij thuis. O ja en ik woon in zo'n "huis" van een wagen. Zelf betaald met een persoonlijke lening omdat wij woonwagenbewoners geen hypotheek krijgen zoals een ieder die in een stenen huis woont, maar we moeten wel onroerend goed belasting betalen. En uiteraard heb ik net als alle andere woonwagenbewoners 2 grote honden, Husky's, die buiten rond lopen.
doe us ff positief.... je bent wie je bent. en je doet wat je doet.quote:
Dan zou je in een gewoon huis kunnen gaan wonen, dan heb je al die problemen niet. Daarnaast is 90% van de kampers in mindere of meerdere mate crimineel, en ik kan me prima indenken dat ouders het niet leuk vinden als hun kinderen op een kamp lopen. Ik zou het zelf ook niet leuk vinden als ik kinderen zou hebben vrees ikquote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hier nog een "kamper".
(....)
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind het nog steeds moeilijk om tegen zulke situaties aan te lopen en heb vaak het gevoel mezelf, m'n mannetje en vooral de kleine te moeten verdedigen tegen al die vooroordelen.![]()
Ken er zelf ok genoeg die niet helemaal in de haak zijn, maar ken ook genoeg burgers waar ik liever niets mee van doen heb.
WAT BEDOEL JEquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat zijn idd wel nare ervaringen. was dat ook het kamp waar peter r de vries zijn scorpion vandaan had?
Met als gevolg dat als een ervan je niet mag de hele groep zich ermee bemoeit, dat zie je ook bij sommige noord-afrikaanse families en andere mensen van de onderkant van de samenleving.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:29 schreef Cosworth het volgende:
Ik heb met woonwagenbewoners gewerkt en het valt best mee, als je maar normaal doet. Ze vormen met hun kamp vaak een heel sociale groep en daar kom je moeilijk tussen. Ik heb wel meer respect voor ze gekregen sinds die tijd.
Oh plz..quote:Alleen willen helaas velen dat niet inzien, het blijft pijnlijk hoe vaak je de confrontatie aan moet gaan (staan redelijk dichtbij een dure wijk). De kinderen hier bespuugd en verrot geslagen worden, want het zijn vieze kampers en dus bij voorbaat crimineeltjes in de dop.
Iemand die ik ken heeft een autobedrijf voor exotische auto's. Kwam daar laatst ook een familie binnen, wilden een nieuwe BMW M5 oid kopen. Betaalden ze met boodschappentassen vol briefjes van twintig.quote:Op zondag 9 april 2006 13:05 schreef FireFreak het volgende:
bij ons in de buurt zijn ook zoon woonwagens.. mooie autos die ze hebben!! een neef van mij die is daarmee bevriend en ze halen regelmatig oud ijzer op (verdient flink geld hoor)
Groningen?quote:Op zondag 9 april 2006 12:25 schreef EKG het volgende:
[..]
Oh plz..![]()
Hier verderop zit ook een kamp, en zo lang als ik me kan herinneren terroriseren hun kinderen de rest. Slechts een enkeling gedraagt zich normaal, steelt niet alles wat los en vast zit en slaat geen andere kinderen in elkaar om onbenullige redenen. Dat was 15 jaar geleden zo, en dat is tegenwoordig nog precies hetzelfde. De ouders, daar hoef je niet bij aan te kloppen, die hebben gewoon schijt aan de maatschappij en ons "burgers".
Natuurlijk behoort niet elke woonwagenbewoner tot het schuim der aarde, en ze zijn lang niet allemaal geweldadig, maar wie durft te ontkennen dat een buitenproportioneel groot deel gewoon erg crimineel is opgevoed is een leugenaar.
Kampers zullen zich mijns inziens nooit wat aantrekken van deze kritiek, zolang hun maffia praktijken geld in het laadje blijven brengen om dikke Mercedessen en ander speelgoed te kunnen kopen. Tja, geef ze eens ongelijk... Toch niemand die er wat aan doet.
M.A.W je bent jaloers ?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:46 schreef Rizz00 het volgende:
Ze hebben geen klasse het is tuig. Het zijn geen mooie huizen, het zijn grote patservilla's met grote lelijke kitscherige beelden in de tuin die ze hebben gekocht van crimineel geld. Ze leven boven hun stand van crimineel geld. Als je ze kent zijn het aardige mensen, dat is altijd zo, maar tegenover de buitenwereld zijn ze asociaal.
Maar jij bent dan ook kamper in hart en nieren.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:47 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
M.A.W je bent jaloers ?
Btw de huizen wel kenker vet hoor
Jij snapt pas echt hoe de wereld in elkaar steekt. Knap van je. Ga zo door. Oogkleppen op een doorrauzenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:46 schreef Rizz00 het volgende:
Ze hebben geen klasse het is tuig. Het zijn geen mooie huizen, het zijn grote patservilla's met grote lelijke kitscherige beelden in de tuin die ze hebben gekocht van crimineel geld. Ze leven boven hun stand van crimineel geld. Als je ze kent zijn het aardige mensen, dat is altijd zo, maar tegenover de buitenwereld zijn ze asociaal.
Ik draag gewoon een mooie ketting, en die oorbel heb ik al sinds me 7de, ik woon gewoon in een normaal huis. Check maar in ONZ dat topic over de misgelopen meet, kan je zien van : hey die gast woont in een normaal huis.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:52 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook kamper in hart en nieren.![]()
woonwagenkampbewoner is zo lang, vandaar dat dat kortweg kamper genoemd wordt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:58 schreef BrandX het volgende:
Laat ik bij deze even een belangrijk onderscheid aanbrengen tussen kampers en woonwagenbewoners.
De eerste, kampers, dat zijn die lui die jullie op het nieuws zien, en waar hier in hoofdmoot over gepraat wordt.
Kampers zijn mensen die gewoon in huizen woonden, en zouden kunnen wonen, maar dit niet (meer) willen. Doorgaans zijn dit asociale mensen, dat klopt (let wel: niet allen, maar het gros wel).![]()
Dan heb je de echte originele woonwagenbewoners (geen zigeuners). Dit zijn mensen die al generaties in woonwagens wonen en wel om de volgende reden: zij reizen kermissen en braderies af. Dit vind vooral in de periode van april t/m oktober plaats. Van november tot april staan zij op een vaste plek op een woonwagenkamp. Van deze mensen heeft de gemeente en de rest van de omwonenden doorgaans geen last (uiteraard heb je hier ook je uitzonderingen)
Gezien de groei van de welvaart enz. hebben ook veel van de originele woonwagenbewoners dusdanig mooie wagens, dat ze ofwel vast op het kamp staan, en ze een tweede hebben waar ze mee reizen. Maar de 'vaste' wagens zijn vrij simpel weer mobiel te maken. Bij kampers zijn het geen meestal mobiele wagens meer.
Kort door de bocht gezegd dus: Kampers zijn die asocialen met giga wietplantages die weigeren belasting te betalen, met 'woonwagens' die niet meer van hun plek te krijgen zijn, woonwagenbewoners zijn harde werkers die zich normaal gedragen en gewoon belasting betalen (en gas en licht enz.) waarvan hun woonwagens mobiel zijn.
Uhhh... wacht even, dus ik moet in een huis gaan wonen om als mens behandeld te wordenquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:24 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dan zou je in een gewoon huis kunnen gaan wonen, dan heb je al die problemen niet. Daarnaast is 90% van de kampers in mindere of meerdere mate crimineel, en ik kan me prima indenken dat ouders het niet leuk vinden als hun kinderen op een kamp lopen. Ik zou het zelf ook niet leuk vinden als ik kinderen zou hebben vrees ik
Ja, dat is top idd, echt een soort "Cosa Nostra"quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:51 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en als je ze aan jouw kant hebt staan zijn ze ongelofelijk hecht en gaan ze door het vuur voor je! Dat absoluut!
Alleen tof als het in jouw voordeel isquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, dat is top idd, echt een soort "Cosa Nostra"
Als het in je nadeel is, heb je het in veel gevallen aan jezelf te danken. Zoals gezegd ze gaan door het vuur voor elkaar en degenen die ze aan het hart gaan.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alleen tof als het in jouw voordeel is![]()
Noh, ik ken iemand wie zijn telefoon afgejat is dmv. bedreiging met een mes. Hij heeft aangifte gedaan... Sinds dien kijkt hij altijd achteromquote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:15 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Als het in je nadeel is, heb je het in veel gevallen aan jezelf te danken. Zoals gezegd ze gaan door het vuur voor elkaar en degenen die ze aan het hart gaan.
Daarom zei ik dus ook "veel gevallen." Helaas komen dit soort trieste zaken ook voor jaquote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Noh, ik ken iemand wie zijn telefoon afgejat is dmv. bedreiging met een mes. Hij heeft aangifte gedaan... Sinds dien kijkt hij altijd achterom
En het had natuurlijk geen burger kunnen zijn?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Noh, ik ken iemand wie zijn telefoon afgejat is dmv. bedreiging met een mes. Hij heeft aangifte gedaan... Sinds dien kijkt hij altijd achterom
Hij kent ze.. En zij hem.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
En het had natuurlijk geen burger kunnen zijn?
Maar, hypothetisch he, ze weten dat ze aangegeven zijn voor gewoon ordinaire straatroof met bedreiging blabla, denk je dat op zn minst je ramen nog heel blijven.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:26 schreef cultheld het volgende:
Ik bedoel meer hypothetisch natuurlijk.
En toch zijn ze eerlijk!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:46 schreef Rizz00 het volgende:
Absoluut nietquote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:32 schreef cultheld het volgende:
Maakt dat alle kampers fout?
Dat hoor je mij niet zeggen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:32 schreef cultheld het volgende:
Maakt dat alle kampers fout?
Mja, het was meer een retorische vraag aan die Renequote:
Reedsch beantwoordquote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Mja, het was meer een retorische vraag aan die Rene.
Het is ook een groot nadeel als je op 1 km van een achterbuurt woont. Ik zie het verschil niet zo tussen een woonwagen en tussen een goedkoop huurhuis (waar meestal een hoop tuig woont, maar waar ook goed volk tussen zitt).quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen.
Maar dat is een groot nadeel om 1 km van een woonwagenkamp te wonen.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
En toch zijn ze eerlijk!
klinkt gek maar als ze je mogen mogen ze je en dat merk je dan ook wel zo niet dan totaal niet!
Maar dan merk je dat ook!
Vaak zijn deze figuren juist nog vele malen erger, net als de kamper wannabe's.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het is ook een groot nadeel als je op 1 km van een achterbuurt woont. Ik zie het verschil niet zo tussen een woonwagen en tussen een goedkoop huurhuis (waar meestal een hoop tuig woont, maar waar ook goed volk tussen zitt).
Maar, in die zin heeft een achterbuurt niet zoveel 'gekliek' , dat soort mensen kom je ook in mijn buurt tegen...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het is ook een groot nadeel als je op 1 km van een achterbuurt woont. Ik zie het verschil niet zo tussen een woonwagen en tussen een goedkoop huurhuis (waar meestal een hoop tuig woont, maar waar ook goed volk tussen zitt).
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Ken genoeg buurten waar ik als buitenstaander niet graag doorheen loop, laat staan dat ik er dichtbij in de buurt zou moeten wonen, juist omdat het wel 1 grote kliek is die geen buitenstaanders dulden in hun wijk.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar, in die zin heeft een achterbuurt niet zoveel 'gekliek' , dat soort mensen kom je ook in mijn buurt tegen...
Het enige is dat het zich zo laat zien, vandaag ook bij de snackbar, stond helemaal vol, blinkende scooters, veel goud bling bling, veel 'dialect' - het heeft wat meer van daar neem ik afstand van. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, maar als je 1 op 1 staat wil doorgaans een woonwagenbewoner laten zien wie hij is, en zo'n jongen die uit een achterstandswijk komt laat dat niet gelijk zo zien is mijn ervaring...
Nee. Kan het niet uitleggen.
Ja, nou, zolang ik die wijken hier niet echt tegengekomen ben heb ik die mening niet, sorry..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:47 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Ken genoeg buurten waar ik als buitenstaander niet graag doorheen loop, laat staan dat ik er dichtbij in de buurt zou moeten wonen, juist omdat het wel 1 grote kliek is die geen buitenstaanders dulden in hun wijk.
Nee, hier bij ons niet. Ijzerhandel integendeel wel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 05:15 schreef Hathor het volgende:
Geen autohandel meer?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 04:56 schreef AryaMehr het volgende:
Aangezien ik geen zin heb om een heel nieuw topic te openen over woonwagenbewoners zet ik het maar even hier neer.
Ik woon zelf misschien net circa 10/20 meter achter een woonwagenkamp, dus ik heb het 1 en ander meegemaakt. Ik als ''allochtoon'' heb geen enkel probleem met de woonwagenbewoners die bij mij in de buurt wonen.
Ik las een reactie van iemand die zei dat als je ruzie krijgt met 1 woonwagenbewoner er meteen 10 woonwagenbewoners op je dak staan, zelf zie ik hier het negatieve niet van in. Dit getuigt immers van broerderliefde en niet van lafheid.
Al me al heb ik dus geen problemen met woonwagenbewoners.
Nodig? nee, ik heb geen 20 man nodig om een ruzie op te lossen. Het is gewoon zo dat wanneer er 1 iemand wordt aangevallen, het gevoel is alsof er een hele groep wordt aangevallen , zeg maar het één voor allen, allen voor één mentaliteit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:39 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
![]()
Precies de reden waarom de mensen die een hekel aan kampers hebben dit ook aan marokkanen, sommige groepen allochtonen die ook altijd hun familie nodig hebben bij ruzie, hebben![]()
Je suggereert alsof het een feit is, dat ze allemaal overdag niet werken. Ik ken genoeg woonwagenbewoners die overdag werken, er zullen vast ook wel woonwagenbewoners zijn die op een andere tijdstip werken. Ik begrijp trouwens wel waar je heen wilt. Maar het lijkt me beter als je voortaan je vragen een beetje beter formuleert.quote:Waarom hebben ze trouwens nooit werk overdag?
Het is laf en achterbaks om als je een probleem met iemand hebt met een hele groep mensen langs te komen. Dat is exact de reden waarom in landen in het MO alle problemen zo uit de hand lopen. Misschien moeten jullie (kampers +MO bewoners+andere tokkies die hun hele familie erbij halen) een wat leren relativeren. Je hoeft niet altijd gelijk met een hele groep ergens op af te gaan, laat mensen lekker zelf hun problemen uitzoeken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nodig? nee, ik heb geen 20 man nodig om een ruzie op te lossen. Het is gewoon zo dat wanneer er 1 iemand wordt aangevallen, het gevoel is alsof er een hele groep wordt aangevallen , zeg maar het één voor allen, allen voor één mentaliteit.
Amerika gaat toch ook niet naar Irak met 50 tanks en een paar honderd man die allemaal uitgerust zijn met kalasjnikov's omdat het anders niet ''fair'' zou zijn.
[..]
Je suggereert alsof het een feit is, dat ze allemaal overdag niet werken. Ik ken genoeg woonwagenbewoners die overdag werken, er zullen vast ook wel woonwagenbewoners zijn die op een andere tijdstip werken. Ik begrijp trouwens wel waar je heen wilt. Maar het lijkt me beter als je voortaan je vragen een beetje beter formuleert.
Sorry?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 08:43 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Het is laf en achterbaks om als je een probleem met iemand hebt met een hele groep mensen langs te komen. Dat is exact de reden waarom in landen in het MO alle problemen zo uit de hand lopen. Misschien moeten jullie (kampers +MO bewoners+andere tokkies die hun hele familie erbij halen) een wat leren relativeren. Je hoeft niet altijd gelijk met een hele groep ergens op af te gaan, laat mensen lekker zelf hun problemen uitzoeken.
Het is natuurlijk wat onzinnig om een oorlogsituatie te vergelijken met een normaal privé conflict. De overheid is de enige die geweld mag gebruiken bij een conflict, jij dus niet, en daarom heb je niets aan je 30 neefjes die achter je staan.
Je zou natuurlijk ook naar school kunnen gaan om zo op een normale manier te leren met conflicten om te gaan, dan heb je geen 30 neefjes nodig als je ruzie hebt maar kun je dit op een volwassen manier oplossen.
Jij bent precies de reden waarom mensen verplicht naar school moeten totdat ze minimaal hun MBO diploma hebben, dan zouden ze al niet meer zulke domme dingen zeggen![]()
Iedereen kan daar wel wat neerzettenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:28 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Sorry?
Ik ben geen woonwagenbewoner, lezen is ook een vak.
Dus ik ben de reden waarom mensen verplicht naar school moeten totdat ze minimaal hun MBO diploma hebben?
Check mijn fotoboek eens, kijk eens wat er bij studierichting staat!
![]()
de meeste die ik gekend heb hadden gewoon een vriend van buiten hun gemeenschap.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:08 schreef BigBadPete het volgende:
Die kampwijven zien er vaak best wel ordinair geil uit. Zijn ze eigenlijk ook voor niet-kampers batsbaar?
Misschien kun jij me dan uitleggen waarom het volgende aan deze persoon zelf te danken was:quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:15 schreef nomen_nescio het volgende:
Als het in je nadeel is, heb je het in veel gevallen aan jezelf te danken. Zoals gezegd ze gaan door het vuur voor elkaar en degenen die ze aan het hart gaan.
Roma = zigeuner, das toch iets anders dan iemand van het kamp ?quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
Goede kick.
Overigens zou ik best wel eens zo'n Roma-meisje willen doen.
nee dat is niks anders. het gaat om de profiteur van een samenleving. ik ken roma die heel erg goed zijn, ik ken ook criminele roma die het voor de rest verpesten op dit moment.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Roma = zigeuner, das toch iets anders dan iemand van het kamp ?
als jij dat zegt dan weet je niks. roma en sinti zijn juist de porcelein kampers.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:32 schreef Sapstengel het volgende:
Natuurlijk is dat wel iets anders. Roma zijn een volk, bestaande uit verschillende stammen zoals Sinti, Kaldersh enz. Kampers zijn (althans van wat ik heb gezien) vooral blanke Nederlanders met een voorkeur voor ordinaire dingen zoals porselein, marmeren zuilen in huis en kleding met goudkleurige accenten.
yeah right, en zonder beeldjes...quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:44 schreef Sapstengel het volgende:
De kampers waar ik bij thuis ben geweest waren dat ook, maar die waren gewoon Nederlands.
Stoer hey dat jij die mensen kentquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee dat is niks anders. het gaat om de profiteur van een samenleving. ik ken roma die heel erg goed zijn, ik ken ook criminele roma die het voor de rest verpesten op dit moment.
ik ken ook kampers die goed zijn en sommige kampers die het voor de rest verpesten.
wat ken jij?
Je username deed me ergens aan denkenquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:19 schreef mercedess het volgende:
Hallo Iedereen
Ik kwam hier terecht omdat ik een verslag moet maken met nog een paar andere mensen over cultuur verschillen.. Nu is het zo dat ik zelf ook in een woonwagen woon en er ben geboren.. En wat ik hier allemaal lees vind ik best erg want zeg nu zelf het percentage woonwagen bewoners is toch veel kleiner dan die van de burgers en ja idd er zitten een paar mislukkelingen tussen maar zitten die ook niet bij de burgers????? maar nee dat valt niet zo op omdat die groep zoveel groter is.. En over mensen die werken of niet.. De buren hier werken bijna allemaal de meesten hebben een eigen onderneming de een bouwt wagens de ander heeft een cafe en er werken ook wel een paar voor een baas.. Zo nu de belastingen enz... Ja wij moeten ook belastingen betalen net als de burgers en dat we zo goed met elkaar omgaan komt zeer waarschijnlijk omdat we allemaal familie zijn.. Maar stel jezelf eens de vraag hebben jullie nooit dingen gedaan waarvan je dacht dat had ik beter niet of anders kunnen doen???? iedereen maakt fouten alleen omdat wij een kleinere gemeenschap zijn komen wij sneller in het nieuws.. O ja en zigeuners en wij daar zit toch wel wat verschil in hoor!!! En die blinkende beelden Ik denk dat je zou willen dat je ze kon kopen..En bij deze let eerst op jezelf en dan op een ander!!!!!!!
H.H.H.
Bij ons huur je de grond, al zet je dr een tent op dat zal hun de reet roesten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:36 schreef Braddie het volgende:
*Kick* Weet iemand wat de huur is van een woonwagen?.
De famillie van mijn ma dr kant komt van het kamp af, Dus ik wil graag weten hoeveel de huur is aangezien ik er over een a twee jaar wil wonen.
Je ma is asociaal?quote:Op maandag 20 april 2009 02:02 schreef ELISABETH25 het volgende:
Als iemand serieuze vragen of opmerkingen heeft over dit onderwerp dan ga ik daar graag op in, maar als 1 van jullie ook maar even de moeite neemt om verder terug te lezen. Dan zul je zien dat er meteen gescheld en getiert word zodra er ook ma 1 iemand van het kamp normaal reageert!!!
zo zie je ma weer wie er asociaal is.
begrijp niet dat je nog reageert een boer blijft een boer wat je ook zegtquote:Op maandag 20 april 2009 02:10 schreef ELISABETH25 het volgende:
Nogmaals als je een serieuze vraag heb. Dan geef ik daar graag een serieus antwoordt op.
het kampvolk dus, ze voelen zich meteen aangevallen en kruipen in een hoekje, van dat is onze cultuur en zo leven wij, nou en? het past niet meer in deze tijd om kinderen te ondhouden van school, meisjes te laten trouwen voor ze 16 zijn, en Nederland klaagt over moslims. kijk eens naar de "cultuur "van het kampvolk.quote:Op maandag 20 april 2009 02:02 schreef ELISABETH25 het volgende:
Als iemand serieuze vragen of opmerkingen heeft over dit onderwerp dan ga ik daar graag op in, maar als 1 van jullie ook maar even de moeite neemt om verder terug te lezen. Dan zul je zien dat er meteen gescheld en getiert word zodra er ook ma 1 iemand van het kamp normaal reageert!!!
Waarom heeft zo'n groot gedeelte van het kampvolk zo'n kort lontje, bijvoorbeeld jouw reacties hier?quote:Op maandag 20 april 2009 02:02 schreef ELISABETH25 het volgende:
quote:Op maandag 20 april 2009 02:14 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
het kampvolk dus, ze voelen zich meteen aangevallen en kruipen in een hoekje, van dat is onze cultuur en zo leven wij, nou en? het past niet meer in deze tijd om kinderen te ondhouden van school, meisjes te laten trouwen voor ze 16 zijn, en Nederland klaagt over moslims. kijk eens naar de "cultuur "van het kampvolk.
quote:Op maandag 20 april 2009 02:17 schreef Emimich het volgende:
[..]
Waarom heeft zo'n groot gedeelte van het kampvolk zo'n kort lontje, bijvoorbeeld jouw reacties hier?
heel dat kampvolk meent zich meer als dat het is. laat het zo blijven, de meesten zien eruit als inteelt omdat ze anders hun plaats en uitkering en subsidie kwijtraken. en hun dikke BMW.quote:Op maandag 20 april 2009 02:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind het helemaal niet zo aardig dat 'wij' niet in 'jullie' kamp mogen wonen.
Ik snap echt niet waar je vandaan haalt dat ik een uitkering en subsidie ontvang. Of dat ik in een BMW rij???quote:Op maandag 20 april 2009 02:23 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
heel dat kampvolk meent zich meer als dat het is. laat het zo blijven, de meesten zien eruit als inteelt omdat ze anders hun plaats en uitkering en subsidie kwijtraken. en hun dikke BMW.
hoi mam het is voortaan een mercedesquote:Op maandag 20 april 2009 02:23 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
heel dat kampvolk meent zich meer als dat het is. laat het zo blijven, de meesten zien eruit als inteelt omdat ze anders hun plaats en uitkering en subsidie kwijtraken. en hun dikke BMW.
Jij mag van mij best in mijn straat komen wonen, ik niet in die van jouquote:Op maandag 20 april 2009 02:27 schreef ELISABETH25 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waar je vandaan haalt dat ik een uitkering en subsidie ontvang. Of dat ik in een BMW rij???
Ik waan mezelf echt niet meer dan een ander. Ik behandel iemand zoals diegene mij ook behandelt.
en je gaat weer in de verdediging,quote:Op maandag 20 april 2009 02:20 schreef ELISABETH25 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat wij onze kinderen van school onthouden. Bij mijn familie en kennissen kring hebben ze allemaal een hbo diploma en we doen zeker niet aan uithuwelijken!!
Ik snap gewoon niet dat wij allemaal over 1 kam geschoren worden.
Als er bij jou om de hoek een kinderverkrachter woont dat betekent toch niet dat jij er 1 bent?
dat is een bouwvakkers- Ferrary ik bedoel BMW .quote:Op maandag 20 april 2009 02:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoi mam het is voortaan een mercedes
quote:Op maandag 20 april 2009 02:31 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
en je gaat weer in de verdediging,
je hebt goede en slechte kamperds, wat hier woont is schorum. vechten, wietteelers en mishandeling. plus dat kamp kijkt meer op een vuilnisbelt. niet erg leefbaar voor kinderen, ik ken de opa's de zonen en de kleinzonen, er veranderd niets.
sorry was vergeten dat het zo wordt genoemd in helmondquote:Op maandag 20 april 2009 02:34 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
dat is een bouwvakkers- Ferrary ik bedoel BMW .
haha, achterstand opgelopen school door de kampers die niet mee konden. niet waar.quote:Op maandag 20 april 2009 02:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sorry was vergeten dat het zo wordt genoemd in helmond![]()
ferrary=ferrari
als eerst wil ik die banners weg zien, ik kan de laatste regels niet zien door die troep, ik weiger om die aan te klikken. FOK zooi.quote:Op maandag 20 april 2009 12:21 schreef Robin__ het volgende:
altijd leuk als mensen online stereotypes proberen te ontkrachten.. olie op het vuur voor de relnerds.
Als je echt geloofd dat iedereen hier echt denk dat álle kampers hetzelfde zijn (incl wiet, merc met hoefijzer, muzieksmaak en dagbesteding) zegt dat denk ik ook wel wat over jou.
De goede moeten onder de slechte leiden, vraag maar aan de marokkannenen waar er 2 vechten hebben er 2 schuld. Wat doe jij zelf als vriendjes/vriendinnetjes niet mogen komen spelen.. stap je dan ooit op die ouders af of ben je er bij als er gezegd word dat het niet mag om ze te overtuigen dat je net zo normaal bent als iedere moeder op het plein of zit je je er alleen een beetje boos om te maken op internet. Bovendien maakt het denk ik nogal uit waar je zit.. zit je op de vinkenslag vind ik het niet heel gek dat ouders dat niet willen
andersom zijn er ook heus wel buurten waar jij niet wil dat je kinderen op straat spelen..
Kaf blijft gescheiden van Koren. duidelijk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:55 schreef AndreaW het volgende:
Kaf en koren onderscheiden zoals in elke gemeenschap!! Hier hebben we ook een vrij grote woonwagen park .. niets mis mee..
kun je uitschakelenquote:Op dinsdag 21 april 2009 02:00 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
als eerst wil ik die banners weg zien, ik kan de laatste regels niet zien door die troep, ik weiger om die aan te klikken. FOK zooi.
over de ouders van kampkinderen. wat ik meemaak op school is dat ze helemaal niet met andere mensen\ moeders om willen gaan. bij alle activiteiten houden ze hun kinderen thuis, ook zie ik nooit een ouder als vrijwilliger.
Zoals je misschien weet zit 90% hier om een ander te bezeiken / uit te dagen, dat gebeurd in dit topic dus ookquote:Op woensdag 22 april 2009 20:44 schreef ELISABETH25 het volgende:
Dat is dus 't punt. In elke gemeenschap zijn er "rotte appels", maar dat is toch geen reden om die hele gemeenschap er op aan te kijken?!
90 % ben jij, wegwezen.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zoals je misschien weet zit 90% hier om een ander te bezeiken / uit te dagen, dat gebeurd in dit topic dus ook
Als jij anders bent dan het stereotype dat hier genoemd word dan is dat toch gewoon goed ? Wat maakt het uit wat mensen op een forum zeggen ? Heulemoal niks !
quote:
wel jah herr Hitler . we beginnen met jouw.quote:
niet te geloven???quote:
dit is een uitspraak die niet gezegd mag worden. bij deze excuus uit schaamte voor dom gezwets.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:17 schreef ELISABETH25 het volgende:
[..]
niet te geloven???
durf je dat ook te zeggen in mn gezicht??
jouw?quote:Op donderdag 23 april 2009 00:13 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
wel jah herr Hitler . we beginnen met jouw.
Klinkt goed, maar als de zelfde bewoner gaat klagen over overlast een keer..krijgt hij misschien de zelfde twee dobermans en dubbelloops jachtgeweer voor zijn giechel:)quote:Op donderdag 23 april 2009 16:58 schreef fathank het volgende:
Maat van me woont in een vrijstaand huis naast een woonwagenkamp. Huis is geen flikker meer waard voor de buitenwereld, maar die lui zijn de meest relaxe buren die kunt wensen. Als je op vakantie gaat hoef je de deuren niet eens op slot te doen want als ze ook maar iets horen staat de opperkamper met 2 dobermans en een dubbelloops jachtgeweer voor de deur om polshoogte te nemen.
En ze weten hoe je een feestje moet bouwen.
Ze wonen er al een jaar of 15 en ik heb nog nooit een kwaad woord over die mensen gehoord van hem dus dat zal wel meevallenquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:16 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar als de zelfde bewoner gaat klagen over overlast een keer..krijgt hij misschien de zelfde twee dobermans en dubbelloops jachtgeweer voor zijn giechel:)
echt niet. in arnhem hebben ze een woonwagenkamp vlakbij een van de duurste wijken gezet. als het echt te veel lawaai, overlast of zelfs belletje trekken werd, besprak een van de bewoners het euvel met de 'chief' en dan was het meteen afgelopen. de inbraken in die buurt daalden met 100%. dat was dus een goede groep met een intelligente 'chief'. en ja, misschien kweekten ze wat weed? misschien hadden ze soms iets te dure auto's staan? het waren gewoon toffe gasten. en uitermate keurig en eerlijk.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:16 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar als de zelfde bewoner gaat klagen over overlast een keer..krijgt hij misschien de zelfde twee dobermans en dubbelloops jachtgeweer voor zijn giechel:)
Supertofquote:Op donderdag 23 april 2009 16:58 schreef fathank het volgende:
Maat van me woont in een vrijstaand huis naast een woonwagenkamp. Huis is geen flikker meer waard voor de buitenwereld, maar die lui zijn de meest relaxe buren die kunt wensen. Als je op vakantie gaat hoef je de deuren niet eens op slot te doen want als ze ook maar iets horen staat de opperkamper met 2 dobermans en een dubbelloops jachtgeweer voor de deur om polshoogte te nemen.
Jij bent de gene die hier onderscheid maakt tussen kampbewoners en anderenquote:Op zondag 18 april 2010 11:33 schreef BellaVita88 het volgende:
veel letters
Hulde voor deze post. Iets wat ik ook al eens eerder probeerde uit te leggen aan diverse Fokkers.quote:Op zondag 18 april 2010 11:33 schreef BellaVita88 het volgende:
nou even om alle onduidelijkheid uit de wereld te helpen,
echt 90 % van wat jullie hier nu uitkramen is onzin.. jullie zeggen dingen wat jullie denken te weten terwijl jullie dat niet doen..
jullie hebben allemaal een mening terwijl 9 van de 10 niet eens in aanraking is geweest met een woonwagen bewoner..
ik ben een kamper en zoals jullie kunnen zien praat ik volgens mij redelijk beleefd..?
en al die onzin over wiet en wapens en troep..
indd miss is dat bij sommigen kampen het geval..
maar vergeet niet dat al die handel net zovaak bij jullie in de straat gebeurd als bij ons..
alleen bij de woonwagen bewoners komt het mega groot op de voorpagina te staan op zelfs op tv..
terwijl als het bij jullie in de straat gebeurd er maar een heel klein advertentietje in de krant staat wie je amper kunt zien, en over dat wij in dikke auto's rijden en zogezegd een uitkering hebben...
nou volgens wij beschuldigen jullie het verkeerde ras/volk !;)
Wij Werken Allemaal Heel Hard Voor Onze Centjes En Om Onze Ouders En Overgrootouders Te Onderhouden Maar Dat Die Mensen Anders Geen Geld Hebben Omdat Ze Van De Gemeente Niks Krijgen..
want dat gaat allemaal naar de turken en marokanen omdat ze niet aan werk kunnen komen omdat ze onze taal niet spreken, en ik ben helemaal niet tegen de buitenlanders maar dit is hoe het gewoon zit..
en dan ook nog is dat jullie ons vergelijken met de zigeuners..
dat zijn totaaal andere mensen.. mensen waar woonwagen bewoners 9 van de 10 keer niet eens contact mee willen.. en de renen zullen jullie vast zelf wel weten..
en dat wij niet sociaal zijn kan ik me amper voor stellen..
want wat ik me namelijk kan herrineren is dat bij welk kamp ik ook kom.. vreemd of bekend..
er altijd een extra bordje eten klaar staat.. er altijd voor gezorgd word dat jeje thuis voelt..
mijn vrienden uit een huis.. willen het liefste hier wonen..
en indd... wij zijn heel hecht met onze familie.. en als er 1 ruzie heeft word die gene ook geholpen en beschermd... vergeet niet dat wij door jullie gezegd woonwagenbewooners al JAREN worden uitgescholden voor uitschot terwijl jullie nooit om een verklaring hebben gevraagd,,
jullie in een huis horen net zo hecht te zijn met je familie als wij.. denk daar maar is over na..
en zogezegd zijn de dames van het kamp makkelijk te pakken qua seks etc.. nou miss moeten jullie is naar die hocky kutjes kijken wie de strengste ouders hebben van het land en die op elk hocky feest straal bezopen van het bier zich eigen als een del gedragen en op hun 16e al meer als 3 vriendjes over hun heen hebben gehad...
en het maakt eigenlijk allemaal geen flikker uit wat jullie zeggen... maar oordeel niet voordat je de waarheid kent..
want jullie zeggen het zelf al..je kunt er goedkoop auto onderdelen etc kopen..
nou als jullie de woonwagen bewoners zo erg vinden, dan moeten julllie ook geen onderdelen bij ons kopen
beetje scheinheilig of niet..?
Goed gezegdquote:Op zondag 18 april 2010 17:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hulde voor deze post. Iets wat ik ook al eens eerder probeerde uit te leggen aan diverse Fokkers.
Ik heb ze gekent, ermee op school gezeten, bij ze op het kamp geweest. Zelfs een "kamper" in mijn peloton bij Luchtmobiel gehad.
"Kampers" zijn goede lieden die er een wat andere levensstijl op nahouden dan de gewone man. Waar familiewaarden ook nog hoog in het vaandel staan en men elkaar helpt.
Ik heb speciaal voor jou de spelfouten eruit gehaald.quote:Op zondag 18 april 2010 11:33 schreef BellaVita88 het volgende:
nou even om alle onduidelijkheid uit de wereld te helpen,
echt 90 % van wat jullie hier nu uitkramen is onzin.. jullie zeggen dingen wat jullie denken te weten terwijl jullie dat niet doen..
jullie hebben allemaal een mening terwijl 9 van de 10 niet eens in aanraking is geweest met een woonwagen bewoner..
ik ben een kamper en zoals jullie kunnen zien praat ik volgens mij redelijk beleefd..?
en al die onzin over wiet en wapens en troep..
indd miss is dat bij sommigen kampen het geval..
maar vergeet niet dat al die handel net zovaak bij jullie in de straat gebeurd als bij ons..
alleen bij de woonwagen bewoners komt het mega groot op de voorpagina te staan op zelfs op tv..
terwijl als het bij jullie in de straat gebeurd er maar een heel klein advertentietje in de krant staat wie je amper kunt zien, en over dat wij in dikke auto's rijden en zogezegd een uitkering hebben...
nou volgens wij beschuldigen jullie het verkeerde ras/volk !;)
Wij Werken Allemaal Heel Hard Voor Onze Centjes En Om Onze Ouders En Overgrootouders Te Onderhouden Maar Dat Die Mensen Anders Geen Geld Hebben Omdat Ze Van De Gemeente Niks Krijgen..
want dat gaat allemaal naar de turken en marokanen omdat ze niet aan werk kunnen komen omdat ze onze taal niet spreken, en ik ben helemaal niet tegen de buitenlanders maar dit is hoe het gewoon zit..
en dan ook nog is dat jullie ons vergelijken met de zigeuners..
dat zijn totaaal andere mensen.. mensen waar woonwagen bewoners 9 van de 10 keer niet eens contact mee willen.. en de renen zullen jullie vast zelf wel weten..
en dat wij niet sociaal zijn kan ik me amper voor stellen..
want wat ik me namelijk kan herrineren is dat bij welk kamp ik ook kom.. vreemd of bekend..
er altijd een extra bordje eten klaar staat.. er altijd voor gezorgd word dat jeje thuis voelt..
mijn vrienden uit een huis.. willen het liefste hier wonen..
en indd... wij zijn heel hecht met onze familie.. en als er 1 ruzie heeft word die gene ook geholpen en beschermd... vergeet niet dat wij door jullie gezegd woonwagenbewooners al JAREN worden uitgescholden voor uitschot terwijl jullie nooit om een verklaring hebben gevraagd,,
jullie in een huis horen net zo hecht te zijn met je familie als wij.. denk daar maar is over na..
en zogezegd zijn de dames van het kamp makkelijk te pakken qua seks etc.. nou miss moeten jullie is naar die hocky kutjes kijken wie de strengste ouders hebben van het land en die op elk hocky feest straal bezopen van het bier zich eigen als een del gedragen en op hun 16e al meer als 3 vriendjes over hun heen hebben gehad...
en het maakt eigenlijk allemaal geen flikker uit wat jullie zeggen... maar oordeel niet voordat je de waarheid kent..
want jullie zeggen het zelf al..je kunt er goedkoop auto onderdelen etc kopen..
nou als jullie de woonwagen bewoners zo erg vinden, dan moeten julllie ook geen onderdelen bij ons kopen
beetje scheinheilig of niet..?
waarschijnlijk omdat ze de dag erna naar de tandarts moeten?quote:Op zondag 18 april 2010 21:14 schreef DrDentz het volgende:
Ik ken alleen woonwagenbewoners van op mijn lagere school: ik zat in groep 3 en 4 bij twee ervan in de klas. Hun gymspullen stonken omdat ze die nooit mee naar huis namen om uit te laten wassen, maar die bleven een heel jaar op school hangen (geen vooroordeel, maar een feitje). En nu het rare: ze waren 2x per jaar jarig. Is dat een gewoonte op het kamp om het ook te vieren dat je over een half jaar jarig bent?
Denk het niet, rotte tandjes. Geen vooroordeel maar een feitje.quote:Op maandag 19 april 2010 00:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat ze de dag erna naar de tandarts moeten?
beter naar de tandarts gaan. een slecht gebit is vragen om een vroege dood.quote:Op maandag 19 april 2010 00:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Denk het niet, rotte tandjes. Geen vooroordeel maar een feitje.
Emile Ratelband zei eens dat als je naar een gekkenhuis gaat, je ziet dat bijna iedere patient scheve tanden heeft. Scheve tanden = verknipt karakter. Tsjakka.quote:Op maandag 19 april 2010 00:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
beter naar de tandarts gaan. een slecht gebit is vragen om een vroege dood.
Helaasch voor jou woont die niet in een woonwagenkamp...........quote:Op zondag 18 april 2010 12:12 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Ricky - Genot
REMIXXX
Vreselijke woonwagenbewoner die Ricky
Goeie kickquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:37 schreef 16lila het volgende:
ik denk eerlijk gezegd dat als je snel op je teentjes getrapt bent dat, dat in je aard ligt en niet aan wie je bent, of je nu een hollander, een marokkaan of een kamper bent.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:37 schreef 16lila het volgende:
ik denk eerlijk gezegd dat als je snel op je teentjes getrapt bent dat, dat in je aard ligt en niet aan wie je bent, of je nu een hollander, een marokkaan of een kamper bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |