Veul wiet voor weinig.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:56 schreef Oksel het volgende:
En dat je er goedkoop autoonderdelen kunt kopen..
Jij komt regelmatig op het kamp zeg je..Maar ik heb ook gehoort dat je heel moeilijk bevriend kan raken met een woonwagenbewoner..IVB met hun gesloten familie kring...Ik vind ze best wel afschikwekkend met al hun goud mooie grote auto's.....Maar ik kan niet meepraten over hoe ze in het dagelijksleven zijn ...Ik zie ze ook wel eens in het winkelcentrum..en dan zijn ze toch vaak opvallend...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:53 schreef method21 het volgende:
Je heb slechte turken, je hebt slechte nederlanders, je heb slechte marokkanen, en je heb slechte woonwagenbewoners, ik kom hier regelmatig op het kamp en het valt reuze mee, als jij normaal doet doen hun (meestal) ook normaal, en wat betreft die huizen, heel veel kom jij niet eens binnen met je schoenen ... verder zijn het gewoon mensen net als jij , ik en achmed ....
En die durf jij dan niet van je af te schoppen..want ja ze zijn van het woonwagenkamp?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:58 schreef Mr-Z het volgende:
En dat als je er kranten gaat gooien je 15 honden achter je aan krijgt...
Ben jij een woonwagenbewoner ofzo?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:59 schreef boyv het volgende:
en goedkoop wiet en wapens kunt halen
Kan best gezellig en knus zijnquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:10 schreef boyv het volgende:
Nee, gelukkig woon ik niet in zo'n rijdend hok.
Nee psies ik haal dr nog ff een setje glocks. Paar vuilniszakken wiet erbij en het weekend kan niet meer stuk tochquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:08 schreef -Why- het volgende:
[..]
Want zeg nou zelf het is niet legaal
het zijn er dan ook niet veel en die in het nieuws komen blinken niet uit in justitiele schoonheidsprijzen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:26 schreef -Why- het volgende:
Weinig mensen hier,die ervaring hebben met woonwagenbewoners...valt me best tegen
Waar dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:11 schreef zoalshetis het volgende:
ze hadden destijds in arnhem een woonwagenkamp neergezet in een villawijk. veel protest in het begin, maar dat veranderde naarmate men aan elkaar kon 'snuffelen'. inbraak in die buurt nam flink af.
vlak bij de menthenberg.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:28 schreef wouswous het volgende:
[..]
Waar dan?
Arnhem zuid ofzo, bij Elderveld?
Ik ken er verschillende... Zijn wel apartelingen, maar ik heb er totaal geen problemen mee.. zoals eerder gezegd: als jij je gedraagt naar hun toe, gedragen hun zich ook...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:26 schreef -Why- het volgende:
Weinig mensen hier,die ervaring hebben met woonwagenbewoners...valt me best tegen
Nou daar ben ik het niet mee eens...(gedraag jij je gedragen hun zich ook)quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:31 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik ken er verschillende... Zijn wel apartelingen, maar ik heb er totaal geen problemen mee.. zoals eerder gezegd: als jij je gedraagt naar hun toe, gedragen hun zich ook...
nou dat hoef dan echt geen woonwagenbewoners te zijn,bedoel dat kan willekeurige gasten zijn die gewoon verdomd irri zijnquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:44 schreef -Why- het volgende:
[..]
Nou daar ben ik het niet mee eens...(gedraag jij je gedragen hun zich ook)
Want het verhaal van een vriendin stuit me dan omhoog...
Ze stond in een patatzaak..En zag daar een stel woonwagenbewoners zitten, etend aan een tafel
Dus ze stond te kijken van hoe gezellig ze deden, kreeg ze gelijk de kat dat ze voorzich moest kijken...Deed ze dat niet, dan zou ze een schop onder haar hol krijgen.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |