abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68191380
-weg-

Ken je mij persoonlijk? NEE. Ik ben niet degene die zich moet schamen. Ik kom uit een eerlijke hardwerkende familie.
Wij ontduiken geen belasting en NEE wij hebben ook geen hennepplantage.
En wie is er nu asociaal? Ik ga een normaal gesprek aan over een voor mij serieus onderwerp.
Jij begint hier te schelden als een asociaal stuk stront!!!

[ Bericht 30% gewijzigd door BrandX op 20-04-2009 07:37:11 ]
pi_68191423
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_68191609
Als iemand serieuze vragen of opmerkingen heeft over dit onderwerp dan ga ik daar graag op in, maar als 1 van jullie ook maar even de moeite neemt om verder terug te lezen. Dan zul je zien dat er meteen gescheld en getiert word zodra er ook ma 1 iemand van het kamp normaal reageert!!!

zo zie je ma weer wie er asociaal is.
pi_68191627
quote:
Op maandag 20 april 2009 02:02 schreef ELISABETH25 het volgende:
Als iemand serieuze vragen of opmerkingen heeft over dit onderwerp dan ga ik daar graag op in, maar als 1 van jullie ook maar even de moeite neemt om verder terug te lezen. Dan zul je zien dat er meteen gescheld en getiert word zodra er ook ma 1 iemand van het kamp normaal reageert!!!

Je ma is asociaal?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_68191653
Nogmaals als je een serieuze vraag heb. Dan geef ik daar graag een serieus antwoordt op.
  † In Memoriam † maandag 20 april 2009 @ 02:13:59 #231
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_68191669
quote:
Op maandag 20 april 2009 02:10 schreef ELISABETH25 het volgende:
Nogmaals als je een serieuze vraag heb. Dan geef ik daar graag een serieus antwoordt op.
begrijp niet dat je nog reageert een boer blijft een boer wat je ook zegt
zijn hier toch allemaal internet helden
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_68191670
quote:

het kampvolk dus, ze voelen zich meteen aangevallen en kruipen in een hoekje, van dat is onze cultuur en zo leven wij, nou en? het past niet meer in deze tijd om kinderen te ondhouden van school, meisjes te laten trouwen voor ze 16 zijn, en Nederland klaagt over moslims. kijk eens naar de "cultuur "van het kampvolk.
De Puta Madre
  maandag 20 april 2009 @ 02:16:05 #233
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_68191679
Ik vind het helemaal niet zo aardig dat 'wij' niet in 'jullie' kamp mogen wonen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_68191686
quote:

Waarom heeft zo'n groot gedeelte van het kampvolk zo'n kort lontje, bijvoorbeeld jouw reacties hier?
pi_68191706
quote:
Op maandag 20 april 2009 02:14 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

het kampvolk dus, ze voelen zich meteen aangevallen en kruipen in een hoekje, van dat is onze cultuur en zo leven wij, nou en? het past niet meer in deze tijd om kinderen te ondhouden van school, meisjes te laten trouwen voor ze 16 zijn, en Nederland klaagt over moslims. kijk eens naar de "cultuur "van het kampvolk.

Hoe kom je erbij dat wij onze kinderen van school onthouden. Bij mijn familie en kennissen kring hebben ze allemaal een hbo diploma en we doen zeker niet aan uithuwelijken!!

Ik snap gewoon niet dat wij allemaal over 1 kam geschoren worden.
Als er bij jou om de hoek een kinderverkrachter woont dat betekent toch niet dat jij er 1 bent?
pi_68191712
quote:
Op maandag 20 april 2009 02:17 schreef Emimich het volgende:

[..]

Waarom heeft zo'n groot gedeelte van het kampvolk zo'n kort lontje, bijvoorbeeld jouw reacties hier?

Omdat je wel van je af moet bijten anders word er over je heen gelopen!
pi_68191715
quote:
Op maandag 20 april 2009 02:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind het helemaal niet zo aardig dat 'wij' niet in 'jullie' kamp mogen wonen.
heel dat kampvolk meent zich meer als dat het is. laat het zo blijven, de meesten zien eruit als inteelt omdat ze anders hun plaats en uitkering en subsidie kwijtraken. en hun dikke BMW.
De Puta Madre
  maandag 20 april 2009 @ 02:27:45 #238
183230 MiVer
a.b.s.mp3.dance
pi_68191734
ik vind cammen met kampers soms wel ok
maar ja, is geilheid dus
Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!
pi_68191736
quote:
Op maandag 20 april 2009 02:23 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

heel dat kampvolk meent zich meer als dat het is. laat het zo blijven, de meesten zien eruit als inteelt omdat ze anders hun plaats en uitkering en subsidie kwijtraken. en hun dikke BMW.
Ik snap echt niet waar je vandaan haalt dat ik een uitkering en subsidie ontvang. Of dat ik in een BMW rij???
Ik waan mezelf echt niet meer dan een ander. Ik behandel iemand zoals diegene mij ook behandelt.
  † In Memoriam † maandag 20 april 2009 @ 02:28:08 #240
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_68191739
quote:
Op maandag 20 april 2009 02:23 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

hoi mam het is voortaan een mercedes
  maandag 20 april 2009 @ 02:29:15 #241
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_68191743
quote:
Op maandag 20 april 2009 02:27 schreef ELISABETH25 het volgende:

[..]

Ik snap echt niet waar je vandaan haalt dat ik een uitkering en subsidie ontvang. Of dat ik in een BMW rij???
Ik waan mezelf echt niet meer dan een ander. Ik behandel iemand zoals diegene mij ook behandelt.
Jij mag van mij best in mijn straat komen wonen, ik niet in die van jou
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_68191760
quote:
Op maandag 20 april 2009 02:20 schreef ELISABETH25 het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat wij onze kinderen van school onthouden. Bij mijn familie en kennissen kring hebben ze allemaal een hbo diploma en we doen zeker niet aan uithuwelijken!!

Ik snap gewoon niet dat wij allemaal over 1 kam geschoren worden.
Als er bij jou om de hoek een kinderverkrachter woont dat betekent toch niet dat jij er 1 bent?
en je gaat weer in de verdediging,
je hebt goede en slechte kamperds, wat hier woont is schorum. vechten, wietteelers en mishandeling. plus dat kamp kijkt meer op een vuilnisbelt. niet erg leefbaar voor kinderen, ik ken de opa's de zonen en de kleinzonen, er veranderd niets.
De Puta Madre
pi_68191761

Hoi
pi_68191775
quote:
Op maandag 20 april 2009 02:28 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

hoi mam het is voortaan een mercedes
dat is een bouwvakkers- Ferrary ik bedoel BMW .
De Puta Madre
pi_68191781
quote:
Op maandag 20 april 2009 02:31 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

en je gaat weer in de verdediging,
je hebt goede en slechte kamperds, wat hier woont is schorum. vechten, wietteelers en mishandeling. plus dat kamp kijkt meer op een vuilnisbelt. niet erg leefbaar voor kinderen, ik ken de opa's de zonen en de kleinzonen, er veranderd niets.

En dat is dus het hele punt. Dat ze toevallig zo op dat kamp zo zijn dat betekent toch niet dat alle kampen zo zijn?
  † In Memoriam † maandag 20 april 2009 @ 02:36:34 #246
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_68191784
quote:
Op maandag 20 april 2009 02:34 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

dat is een bouwvakkers- Ferrary ik bedoel BMW .
sorry was vergeten dat het zo wordt genoemd in helmond
ferrary=ferrari
pi_68191786
quote:
Op maandag 20 april 2009 02:31 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]

Hoi
dit is een Jhonny. wannebee kamper.
De Puta Madre
pi_68191801
Aangezien ik netjes ben opgevoed (jaaaa t is een schok) wens ik jullie allemaal een goedenacht
xx
pi_68191877
quote:
Op maandag 20 april 2009 02:36 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

sorry was vergeten dat het zo wordt genoemd in helmond
ferrary=ferrari
haha, achterstand opgelopen school door de kampers die niet mee konden. niet waar.
het kampvolk werd me pas duidelijk toen wij ons huis kochten, december 1981 winter dus. tegen de lente werd duidelijk waaron ons huis zo goedkoop was, in verhouding met de rente, toen 12.4 % . die kampers aan de overkant [ huurhuis ] verpesten de hele buurt. we wonen er nu nog steeds . omdat ik erop afstap , vaak kon ik de port niet uit met de kinderwagen. het leek net een autogarage op de stoep nu is het nog net zo, behalve voor mijn deur, die mensen zijn echt niet te helpen
De Puta Madre
  Boks-Chick maandag 20 april 2009 @ 07:39:15 #250
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_68192452
onnodig gebash, getroll, gezuig en ruziegezoek weggehaald. Verder graag gewoon normaal on topic, thanks
lolwut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')