Je ma is asociaal?quote:Op maandag 20 april 2009 02:02 schreef ELISABETH25 het volgende:
Als iemand serieuze vragen of opmerkingen heeft over dit onderwerp dan ga ik daar graag op in, maar als 1 van jullie ook maar even de moeite neemt om verder terug te lezen. Dan zul je zien dat er meteen gescheld en getiert word zodra er ook ma 1 iemand van het kamp normaal reageert!!!
zo zie je ma weer wie er asociaal is.
begrijp niet dat je nog reageert een boer blijft een boer wat je ook zegtquote:Op maandag 20 april 2009 02:10 schreef ELISABETH25 het volgende:
Nogmaals als je een serieuze vraag heb. Dan geef ik daar graag een serieus antwoordt op.
het kampvolk dus, ze voelen zich meteen aangevallen en kruipen in een hoekje, van dat is onze cultuur en zo leven wij, nou en? het past niet meer in deze tijd om kinderen te ondhouden van school, meisjes te laten trouwen voor ze 16 zijn, en Nederland klaagt over moslims. kijk eens naar de "cultuur "van het kampvolk.quote:Op maandag 20 april 2009 02:02 schreef ELISABETH25 het volgende:
Als iemand serieuze vragen of opmerkingen heeft over dit onderwerp dan ga ik daar graag op in, maar als 1 van jullie ook maar even de moeite neemt om verder terug te lezen. Dan zul je zien dat er meteen gescheld en getiert word zodra er ook ma 1 iemand van het kamp normaal reageert!!!
Waarom heeft zo'n groot gedeelte van het kampvolk zo'n kort lontje, bijvoorbeeld jouw reacties hier?quote:Op maandag 20 april 2009 02:02 schreef ELISABETH25 het volgende:
quote:Op maandag 20 april 2009 02:14 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
het kampvolk dus, ze voelen zich meteen aangevallen en kruipen in een hoekje, van dat is onze cultuur en zo leven wij, nou en? het past niet meer in deze tijd om kinderen te ondhouden van school, meisjes te laten trouwen voor ze 16 zijn, en Nederland klaagt over moslims. kijk eens naar de "cultuur "van het kampvolk.
quote:Op maandag 20 april 2009 02:17 schreef Emimich het volgende:
[..]
Waarom heeft zo'n groot gedeelte van het kampvolk zo'n kort lontje, bijvoorbeeld jouw reacties hier?
heel dat kampvolk meent zich meer als dat het is. laat het zo blijven, de meesten zien eruit als inteelt omdat ze anders hun plaats en uitkering en subsidie kwijtraken. en hun dikke BMW.quote:Op maandag 20 april 2009 02:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind het helemaal niet zo aardig dat 'wij' niet in 'jullie' kamp mogen wonen.
Ik snap echt niet waar je vandaan haalt dat ik een uitkering en subsidie ontvang. Of dat ik in een BMW rij???quote:Op maandag 20 april 2009 02:23 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
heel dat kampvolk meent zich meer als dat het is. laat het zo blijven, de meesten zien eruit als inteelt omdat ze anders hun plaats en uitkering en subsidie kwijtraken. en hun dikke BMW.
hoi mam het is voortaan een mercedesquote:Op maandag 20 april 2009 02:23 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
heel dat kampvolk meent zich meer als dat het is. laat het zo blijven, de meesten zien eruit als inteelt omdat ze anders hun plaats en uitkering en subsidie kwijtraken. en hun dikke BMW.
Jij mag van mij best in mijn straat komen wonen, ik niet in die van jouquote:Op maandag 20 april 2009 02:27 schreef ELISABETH25 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waar je vandaan haalt dat ik een uitkering en subsidie ontvang. Of dat ik in een BMW rij???
Ik waan mezelf echt niet meer dan een ander. Ik behandel iemand zoals diegene mij ook behandelt.
en je gaat weer in de verdediging,quote:Op maandag 20 april 2009 02:20 schreef ELISABETH25 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat wij onze kinderen van school onthouden. Bij mijn familie en kennissen kring hebben ze allemaal een hbo diploma en we doen zeker niet aan uithuwelijken!!
Ik snap gewoon niet dat wij allemaal over 1 kam geschoren worden.
Als er bij jou om de hoek een kinderverkrachter woont dat betekent toch niet dat jij er 1 bent?
dat is een bouwvakkers- Ferrary ik bedoel BMW .quote:Op maandag 20 april 2009 02:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoi mam het is voortaan een mercedes
quote:Op maandag 20 april 2009 02:31 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
en je gaat weer in de verdediging,
je hebt goede en slechte kamperds, wat hier woont is schorum. vechten, wietteelers en mishandeling. plus dat kamp kijkt meer op een vuilnisbelt. niet erg leefbaar voor kinderen, ik ken de opa's de zonen en de kleinzonen, er veranderd niets.
sorry was vergeten dat het zo wordt genoemd in helmondquote:Op maandag 20 april 2009 02:34 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
dat is een bouwvakkers- Ferrary ik bedoel BMW .
haha, achterstand opgelopen school door de kampers die niet mee konden. niet waar.quote:Op maandag 20 april 2009 02:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sorry was vergeten dat het zo wordt genoemd in helmond![]()
ferrary=ferrari
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |