abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 september 2008 @ 20:02:00 #201
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61584750
ik ben nog steeds gecharmeerd van roma of andere kampers/zigeuners (ok ik weet dat dat laatste een scheldwoord is)

maar kom op. voor elk kind is kamperen heerlijk. ik ben er als selfproclaimed 'survivor' in blijven hangen. en daarnaast heb ik ooit stiekem een kutje gelikt van een kampster. en ik heb nooit meer in mijn leven zo'n frisse muts geproefd. die mensen zijn zo fris en heerlijk bezig met hun uiterlijk en half innerlijk.

al moet ik zeggen dat de nieuwe roma's uit het oostblok gewoon heel erg veel stelen, want dat zijn ze gewend in hun thuisland.

woonwagenbewoners zijn lachen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 12 september 2008 @ 20:10:43 #202
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_61585003
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
Goede kick.

Overigens zou ik best wel eens zo'n Roma-meisje willen doen.
Roma = zigeuner, das toch iets anders dan iemand van het kamp ?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  vrijdag 12 september 2008 @ 20:23:59 #203
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61585402
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 20:10 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Roma = zigeuner, das toch iets anders dan iemand van het kamp ?
nee dat is niks anders. het gaat om de profiteur van een samenleving. ik ken roma die heel erg goed zijn, ik ken ook criminele roma die het voor de rest verpesten op dit moment.

ik ken ook kampers die goed zijn en sommige kampers die het voor de rest verpesten.

wat ken jij?
pi_61585654
Natuurlijk is dat wel iets anders . Roma zijn een volk, bestaande uit verschillende stammen zoals Sinti, Kaldersh enz. Kampers zijn (althans van wat ik heb gezien) vooral blanke Nederlanders met een voorkeur voor ordinaire dingen zoals porselein, marmeren zuilen in huis en kleding met goudkleurige accenten.
  vrijdag 12 september 2008 @ 20:38:09 #205
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61585823
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 20:32 schreef Sapstengel het volgende:
Natuurlijk is dat wel iets anders . Roma zijn een volk, bestaande uit verschillende stammen zoals Sinti, Kaldersh enz. Kampers zijn (althans van wat ik heb gezien) vooral blanke Nederlanders met een voorkeur voor ordinaire dingen zoals porselein, marmeren zuilen in huis en kleding met goudkleurige accenten.
als jij dat zegt dan weet je niks. roma en sinti zijn juist de porcelein kampers.
pi_61586008
De kampers waar ik bij thuis ben geweest waren dat ook, maar die waren gewoon Nederlands.
  vrijdag 12 september 2008 @ 20:46:38 #207
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61586078
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 20:44 schreef Sapstengel het volgende:
De kampers waar ik bij thuis ben geweest waren dat ook, maar die waren gewoon Nederlands.
yeah right, en zonder beeldjes...
  vrijdag 12 september 2008 @ 20:53:47 #208
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_61586311
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 20:23 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee dat is niks anders. het gaat om de profiteur van een samenleving. ik ken roma die heel erg goed zijn, ik ken ook criminele roma die het voor de rest verpesten op dit moment.

ik ken ook kampers die goed zijn en sommige kampers die het voor de rest verpesten.

wat ken jij?
Stoer hey dat jij die mensen kent

Royal Sadness post deze, royal
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_61603752
waar is kamper piet eigenlijk in dit topic?
pi_61606470
Resultaten 1 - 10 van circa 2.040 voor kamperbak (0,16 seconden)
pi_61640657
Kampers zijn toch normaal van die vertyfte Nederlanders? Hier in ieder geval wel. De echte zigeuners (Roma en Sinti) wonen in stenen huizen
Whoop whoop, politie.
pi_62036795
Hallo Iedereen

Ik kwam hier terecht omdat ik een verslag moet maken met nog een paar andere mensen over cultuur verschillen.. Nu is het zo dat ik zelf ook in een woonwagen woon en er ben geboren.. En wat ik hier allemaal lees vind ik best erg want zeg nu zelf het percentage woonwagen bewoners is toch veel kleiner dan die van de burgers en ja idd er zitten een paar mislukkelingen tussen maar zitten die ook niet bij de burgers????? maar nee dat valt niet zo op omdat die groep zoveel groter is.. En over mensen die werken of niet.. De buren hier werken bijna allemaal de meesten hebben een eigen onderneming de een bouwt wagens de ander heeft een cafe en er werken ook wel een paar voor een baas.. Zo nu de belastingen enz... Ja wij moeten ook belastingen betalen net als de burgers en dat we zo goed met elkaar omgaan komt zeer waarschijnlijk omdat we allemaal familie zijn.. Maar stel jezelf eens de vraag hebben jullie nooit dingen gedaan waarvan je dacht dat had ik beter niet of anders kunnen doen???? iedereen maakt fouten alleen omdat wij een kleinere gemeenschap zijn komen wij sneller in het nieuws.. O ja en zigeuners en wij daar zit toch wel wat verschil in hoor!!! En die blinkende beelden Ik denk dat je zou willen dat je ze kon kopen.. En bij deze let eerst op jezelf en dan op een ander!!!!!!!

H.H.H.
pi_62039562
Nou eerlijk gezegd zijn ze best te pruimen..
je moet ze nooit belazeren dat zal je berouwen, maar dat is ook niet erg toch, als je dit eenmaal weet?
Recht voor zijn raap lui, stoer en sterk, qua kleding maakt het ze geen reet uit wat ze dragen als ze maar iets aan hebben.
Nou? Het kan ze geen reet schelen allemaal wat je van ze vindt enzo..
hou ik wel van zulke peeps.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 1 oktober 2008 @ 00:04:19 #214
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_62039822
Zigeuners werden in de WWII toch ook vergast?
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_62042537
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 22:19 schreef mercedess het volgende:
Hallo Iedereen

Ik kwam hier terecht omdat ik een verslag moet maken met nog een paar andere mensen over cultuur verschillen.. Nu is het zo dat ik zelf ook in een woonwagen woon en er ben geboren.. En wat ik hier allemaal lees vind ik best erg want zeg nu zelf het percentage woonwagen bewoners is toch veel kleiner dan die van de burgers en ja idd er zitten een paar mislukkelingen tussen maar zitten die ook niet bij de burgers????? maar nee dat valt niet zo op omdat die groep zoveel groter is.. En over mensen die werken of niet.. De buren hier werken bijna allemaal de meesten hebben een eigen onderneming de een bouwt wagens de ander heeft een cafe en er werken ook wel een paar voor een baas.. Zo nu de belastingen enz... Ja wij moeten ook belastingen betalen net als de burgers en dat we zo goed met elkaar omgaan komt zeer waarschijnlijk omdat we allemaal familie zijn.. Maar stel jezelf eens de vraag hebben jullie nooit dingen gedaan waarvan je dacht dat had ik beter niet of anders kunnen doen???? iedereen maakt fouten alleen omdat wij een kleinere gemeenschap zijn komen wij sneller in het nieuws.. O ja en zigeuners en wij daar zit toch wel wat verschil in hoor!!! En die blinkende beelden Ik denk dat je zou willen dat je ze kon kopen.. En bij deze let eerst op jezelf en dan op een ander!!!!!!!

H.H.H.
Je username deed me ergens aan denken

Ze hebben allemaal zulke auto's!
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  woensdag 1 oktober 2008 @ 11:15:13 #216
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62045871
ga maar eens naar de nieuwe ooster begraafplaats. daar liggen veel zigeuners. het ene graf nog groter en potsierlijker dan het ander. en helemaal mooi is een zwart graf met een geëmailleerde foto van de man en zijn mercedes...
pi_62060010
Ik heb vroeger voor de hobby in auto's gehandeld en dan kom je nog eens ergens, zeker als je onderdelen nodig hebt.

Mijn ervaring is dat heel veel autoslopers/autohandelaars van het kamp afkomstig zijn. Een enkele auto die ik van ze kocht was omgekat of bestond uit 2 auto's (kop/kont). Dat was weer wat minder. Je kan op zich prima zaken met ze doen, maar er is inderdaad wel een wij/zij gevoel. Dat wij/zij gevoel hebben ze ook met de nederlandse overheid/instanties, ze zien zich echt als een aparte gemeenschap t.o.v. van 'ons'. Dat is trouwens niet uniek aan 'kampers' (ze hebben trouwens een enorme hekel aan dat woord), met Urkers en Volendammers heb je dat ook.

Verder was ook opvallend dat er veel niet konden lezen of schrijven.
Newton is dood, Einstein is overleden en ik voel me ook niet lekker..
pi_62066855
O ja dat was ik vergeten te zeggen haha ik heb helaas geen mercedes ik heb een oud barrel die nog geen ¤ 500,- waard is!! haha
pi_65512771
*Kick* Weet iemand wat de huur is van een woonwagen?.
De famillie van mijn ma dr kant komt van het kamp af, Dus ik wil graag weten hoeveel de huur is aangezien ik er over een a twee jaar wil wonen.
  donderdag 29 januari 2009 @ 01:13:07 #220
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_65514879
Die huizen op een kamp komen uit een standaard catalogus oid ?
Zijn altijd dezelfde
pi_65537850
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 23:36 schreef Braddie het volgende:
*Kick* Weet iemand wat de huur is van een woonwagen?.
De famillie van mijn ma dr kant komt van het kamp af, Dus ik wil graag weten hoeveel de huur is aangezien ik er over een a twee jaar wil wonen.
Bij ons huur je de grond, al zet je dr een tent op dat zal hun de reet roesten.
Vaak word de wagen als aanbouw gebruikt en is het woonhuis een ruime villa.
Die ze vaak nog zelf hebben gebouwd ook.

En als de familie van je ma dr kant van t kamp komt kun je die vraag daar toch wel neerleggen ?
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
  Moderator donderdag 29 januari 2009 @ 19:18:08 #222
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65540175
Mensen die op een woonwagenkamp wonen verschillen volgens mij weinig tot niets met mensen die gewoon in een rijtjeshuis wonen.

De criminaliteit die voorkomt op een kamp wordt meestal onder een vergrootglas gelegd zodat iedereen weer kan roepen "zie je wel, we hadden toch gelijk". Maar als iemand verderop in jouw straat gepakt wordt met een weedplantage is er nooit zoveel ophef.

Het enige verschil wat ik zou kunnen bedenken is :

Ik heb nooit op een woonwagenkamp gewoond. Kan ik daar "zomaar" gaan wonen als ik dat wil? Aangezien ik in de rest van Nederland zelf mag bepalen waar ik ga wonen. In welk rijtjeshuis/flat dan ook

Dus een vraagje aan mensen die op een woonwagenkamp wonen :

Kan dat?

Niet dat ik het wil overigens, maar het is gewoon interesse en ben benieuwd of dit dan "het" verschil is tussen woonwagenbewoners & mensen in een rijtjeshuis
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_68190627
Als het je zou lukken om een vak te krijgen waar je je woonwagen op mag zetten, natuurlijk kan je dan op het kamp gaan wonen. Maar ik denk niet dat ze erg blij met je zouden zijn aangezien we erg op ons eigen (familie) gesteld zijn en jij zou dan op die manier een vak weg jatten die voor een zoon/dochter bestemt zou zijn.

En bij deze nodig ik je van harte uit om langs te komen voor een bak koffie zodat je nieuwsgierigheid gestild kan worden

Ik wil nog even melden dat ik het ronduit schandalig vind hoe sommigen op deze topic reageren.
Ik vind t heel erg hoe wij ( ik, mijn 2kindjes, mn zus, mn broer en de rest van mn familie) zo door de stront gehaalt
worden.

Om terug te komen op onze "asociale" aanblik. Als je van kinds af aan al met de nek word aangekeken, voor rotte vis wordt uit gemaakt, vriendjes en vriendinnetjes niet mogen komen spelen,als je nooit bij een vriendje of vriendinnetjes mag langs komen. Dan is het toch niet zo gek dat we erg naar elkaar toetrekken?! SAMEN STA JE STERK toch?!
  maandag 20 april 2009 @ 01:16:30 #224
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_68191099
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_68191170
Ik vind het ook erg triest hoe er hier gereageerd wordt, maar dit is internet. Iedereen zegt wat hij vindt, vaak zonder argumenten.

Ikzelf heb alleen maar positieve ervaringen met 'woonwagenbewoners'. Ik snap dus niet hoe kortzichtig de meesten mensen hier zijn.
AKQ
pi_68191380
-weg-

Ken je mij persoonlijk? NEE. Ik ben niet degene die zich moet schamen. Ik kom uit een eerlijke hardwerkende familie.
Wij ontduiken geen belasting en NEE wij hebben ook geen hennepplantage.
En wie is er nu asociaal? Ik ga een normaal gesprek aan over een voor mij serieus onderwerp.
Jij begint hier te schelden als een asociaal stuk stront!!!

[ Bericht 30% gewijzigd door BrandX op 20-04-2009 07:37:11 ]
pi_68191423
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_68191609
Als iemand serieuze vragen of opmerkingen heeft over dit onderwerp dan ga ik daar graag op in, maar als 1 van jullie ook maar even de moeite neemt om verder terug te lezen. Dan zul je zien dat er meteen gescheld en getiert word zodra er ook ma 1 iemand van het kamp normaal reageert!!!

zo zie je ma weer wie er asociaal is.
pi_68191627
quote:
Op maandag 20 april 2009 02:02 schreef ELISABETH25 het volgende:
Als iemand serieuze vragen of opmerkingen heeft over dit onderwerp dan ga ik daar graag op in, maar als 1 van jullie ook maar even de moeite neemt om verder terug te lezen. Dan zul je zien dat er meteen gescheld en getiert word zodra er ook ma 1 iemand van het kamp normaal reageert!!!

Je ma is asociaal?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_68191653
Nogmaals als je een serieuze vraag heb. Dan geef ik daar graag een serieus antwoordt op.
  † In Memoriam † maandag 20 april 2009 @ 02:13:59 #231
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_68191669
quote:
Op maandag 20 april 2009 02:10 schreef ELISABETH25 het volgende:
Nogmaals als je een serieuze vraag heb. Dan geef ik daar graag een serieus antwoordt op.
begrijp niet dat je nog reageert een boer blijft een boer wat je ook zegt
zijn hier toch allemaal internet helden
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_68191670
quote:

het kampvolk dus, ze voelen zich meteen aangevallen en kruipen in een hoekje, van dat is onze cultuur en zo leven wij, nou en? het past niet meer in deze tijd om kinderen te ondhouden van school, meisjes te laten trouwen voor ze 16 zijn, en Nederland klaagt over moslims. kijk eens naar de "cultuur "van het kampvolk.
De Puta Madre
  maandag 20 april 2009 @ 02:16:05 #233
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_68191679
Ik vind het helemaal niet zo aardig dat 'wij' niet in 'jullie' kamp mogen wonen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_68191686
quote:

Waarom heeft zo'n groot gedeelte van het kampvolk zo'n kort lontje, bijvoorbeeld jouw reacties hier?
pi_68191706
quote:
Op maandag 20 april 2009 02:14 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

het kampvolk dus, ze voelen zich meteen aangevallen en kruipen in een hoekje, van dat is onze cultuur en zo leven wij, nou en? het past niet meer in deze tijd om kinderen te ondhouden van school, meisjes te laten trouwen voor ze 16 zijn, en Nederland klaagt over moslims. kijk eens naar de "cultuur "van het kampvolk.

Hoe kom je erbij dat wij onze kinderen van school onthouden. Bij mijn familie en kennissen kring hebben ze allemaal een hbo diploma en we doen zeker niet aan uithuwelijken!!

Ik snap gewoon niet dat wij allemaal over 1 kam geschoren worden.
Als er bij jou om de hoek een kinderverkrachter woont dat betekent toch niet dat jij er 1 bent?
pi_68191712
quote:
Op maandag 20 april 2009 02:17 schreef Emimich het volgende:

[..]

Waarom heeft zo'n groot gedeelte van het kampvolk zo'n kort lontje, bijvoorbeeld jouw reacties hier?

Omdat je wel van je af moet bijten anders word er over je heen gelopen!
pi_68191715
quote:
Op maandag 20 april 2009 02:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind het helemaal niet zo aardig dat 'wij' niet in 'jullie' kamp mogen wonen.
heel dat kampvolk meent zich meer als dat het is. laat het zo blijven, de meesten zien eruit als inteelt omdat ze anders hun plaats en uitkering en subsidie kwijtraken. en hun dikke BMW.
De Puta Madre
  maandag 20 april 2009 @ 02:27:45 #238
183230 MiVer
a.b.s.mp3.dance
pi_68191734
ik vind cammen met kampers soms wel ok
maar ja, is geilheid dus
Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!
pi_68191736
quote:
Op maandag 20 april 2009 02:23 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

heel dat kampvolk meent zich meer als dat het is. laat het zo blijven, de meesten zien eruit als inteelt omdat ze anders hun plaats en uitkering en subsidie kwijtraken. en hun dikke BMW.
Ik snap echt niet waar je vandaan haalt dat ik een uitkering en subsidie ontvang. Of dat ik in een BMW rij???
Ik waan mezelf echt niet meer dan een ander. Ik behandel iemand zoals diegene mij ook behandelt.
  † In Memoriam † maandag 20 april 2009 @ 02:28:08 #240
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_68191739
quote:
Op maandag 20 april 2009 02:23 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

hoi mam het is voortaan een mercedes
  maandag 20 april 2009 @ 02:29:15 #241
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_68191743
quote:
Op maandag 20 april 2009 02:27 schreef ELISABETH25 het volgende:

[..]

Ik snap echt niet waar je vandaan haalt dat ik een uitkering en subsidie ontvang. Of dat ik in een BMW rij???
Ik waan mezelf echt niet meer dan een ander. Ik behandel iemand zoals diegene mij ook behandelt.
Jij mag van mij best in mijn straat komen wonen, ik niet in die van jou
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_68191760
quote:
Op maandag 20 april 2009 02:20 schreef ELISABETH25 het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat wij onze kinderen van school onthouden. Bij mijn familie en kennissen kring hebben ze allemaal een hbo diploma en we doen zeker niet aan uithuwelijken!!

Ik snap gewoon niet dat wij allemaal over 1 kam geschoren worden.
Als er bij jou om de hoek een kinderverkrachter woont dat betekent toch niet dat jij er 1 bent?
en je gaat weer in de verdediging,
je hebt goede en slechte kamperds, wat hier woont is schorum. vechten, wietteelers en mishandeling. plus dat kamp kijkt meer op een vuilnisbelt. niet erg leefbaar voor kinderen, ik ken de opa's de zonen en de kleinzonen, er veranderd niets.
De Puta Madre
pi_68191761

Hoi
pi_68191775
quote:
Op maandag 20 april 2009 02:28 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

hoi mam het is voortaan een mercedes
dat is een bouwvakkers- Ferrary ik bedoel BMW .
De Puta Madre
pi_68191781
quote:
Op maandag 20 april 2009 02:31 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

en je gaat weer in de verdediging,
je hebt goede en slechte kamperds, wat hier woont is schorum. vechten, wietteelers en mishandeling. plus dat kamp kijkt meer op een vuilnisbelt. niet erg leefbaar voor kinderen, ik ken de opa's de zonen en de kleinzonen, er veranderd niets.

En dat is dus het hele punt. Dat ze toevallig zo op dat kamp zo zijn dat betekent toch niet dat alle kampen zo zijn?
  † In Memoriam † maandag 20 april 2009 @ 02:36:34 #246
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_68191784
quote:
Op maandag 20 april 2009 02:34 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

dat is een bouwvakkers- Ferrary ik bedoel BMW .
sorry was vergeten dat het zo wordt genoemd in helmond
ferrary=ferrari
pi_68191786
quote:
Op maandag 20 april 2009 02:31 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]

Hoi
dit is een Jhonny. wannebee kamper.
De Puta Madre
pi_68191801
Aangezien ik netjes ben opgevoed (jaaaa t is een schok) wens ik jullie allemaal een goedenacht
xx
pi_68191877
quote:
Op maandag 20 april 2009 02:36 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

sorry was vergeten dat het zo wordt genoemd in helmond
ferrary=ferrari
haha, achterstand opgelopen school door de kampers die niet mee konden. niet waar.
het kampvolk werd me pas duidelijk toen wij ons huis kochten, december 1981 winter dus. tegen de lente werd duidelijk waaron ons huis zo goedkoop was, in verhouding met de rente, toen 12.4 % . die kampers aan de overkant [ huurhuis ] verpesten de hele buurt. we wonen er nu nog steeds . omdat ik erop afstap , vaak kon ik de port niet uit met de kinderwagen. het leek net een autogarage op de stoep nu is het nog net zo, behalve voor mijn deur, die mensen zijn echt niet te helpen
De Puta Madre
  Boks-Chick maandag 20 april 2009 @ 07:39:15 #250
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_68192452
onnodig gebash, getroll, gezuig en ruziegezoek weggehaald. Verder graag gewoon normaal on topic, thanks
lolwut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')