Roma = zigeuner, das toch iets anders dan iemand van het kamp ?quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
Goede kick.
Overigens zou ik best wel eens zo'n Roma-meisje willen doen.
nee dat is niks anders. het gaat om de profiteur van een samenleving. ik ken roma die heel erg goed zijn, ik ken ook criminele roma die het voor de rest verpesten op dit moment.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Roma = zigeuner, das toch iets anders dan iemand van het kamp ?
als jij dat zegt dan weet je niks. roma en sinti zijn juist de porcelein kampers.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:32 schreef Sapstengel het volgende:
Natuurlijk is dat wel iets anders. Roma zijn een volk, bestaande uit verschillende stammen zoals Sinti, Kaldersh enz. Kampers zijn (althans van wat ik heb gezien) vooral blanke Nederlanders met een voorkeur voor ordinaire dingen zoals porselein, marmeren zuilen in huis en kleding met goudkleurige accenten.
yeah right, en zonder beeldjes...quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:44 schreef Sapstengel het volgende:
De kampers waar ik bij thuis ben geweest waren dat ook, maar die waren gewoon Nederlands.
Stoer hey dat jij die mensen kentquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee dat is niks anders. het gaat om de profiteur van een samenleving. ik ken roma die heel erg goed zijn, ik ken ook criminele roma die het voor de rest verpesten op dit moment.
ik ken ook kampers die goed zijn en sommige kampers die het voor de rest verpesten.
wat ken jij?
Je username deed me ergens aan denkenquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:19 schreef mercedess het volgende:
Hallo Iedereen
Ik kwam hier terecht omdat ik een verslag moet maken met nog een paar andere mensen over cultuur verschillen.. Nu is het zo dat ik zelf ook in een woonwagen woon en er ben geboren.. En wat ik hier allemaal lees vind ik best erg want zeg nu zelf het percentage woonwagen bewoners is toch veel kleiner dan die van de burgers en ja idd er zitten een paar mislukkelingen tussen maar zitten die ook niet bij de burgers????? maar nee dat valt niet zo op omdat die groep zoveel groter is.. En over mensen die werken of niet.. De buren hier werken bijna allemaal de meesten hebben een eigen onderneming de een bouwt wagens de ander heeft een cafe en er werken ook wel een paar voor een baas.. Zo nu de belastingen enz... Ja wij moeten ook belastingen betalen net als de burgers en dat we zo goed met elkaar omgaan komt zeer waarschijnlijk omdat we allemaal familie zijn.. Maar stel jezelf eens de vraag hebben jullie nooit dingen gedaan waarvan je dacht dat had ik beter niet of anders kunnen doen???? iedereen maakt fouten alleen omdat wij een kleinere gemeenschap zijn komen wij sneller in het nieuws.. O ja en zigeuners en wij daar zit toch wel wat verschil in hoor!!! En die blinkende beelden Ik denk dat je zou willen dat je ze kon kopen..En bij deze let eerst op jezelf en dan op een ander!!!!!!!
H.H.H.
Bij ons huur je de grond, al zet je dr een tent op dat zal hun de reet roesten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:36 schreef Braddie het volgende:
*Kick* Weet iemand wat de huur is van een woonwagen?.
De famillie van mijn ma dr kant komt van het kamp af, Dus ik wil graag weten hoeveel de huur is aangezien ik er over een a twee jaar wil wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |