als eerst wil ik die banners weg zien, ik kan de laatste regels niet zien door die troep, ik weiger om die aan te klikken. FOK zooi.quote:Op maandag 20 april 2009 12:21 schreef Robin__ het volgende:
altijd leuk als mensen online stereotypes proberen te ontkrachten.. olie op het vuur voor de relnerds.
Als je echt geloofd dat iedereen hier echt denk dat álle kampers hetzelfde zijn (incl wiet, merc met hoefijzer, muzieksmaak en dagbesteding) zegt dat denk ik ook wel wat over jou.
De goede moeten onder de slechte leiden, vraag maar aan de marokkannenen waar er 2 vechten hebben er 2 schuld. Wat doe jij zelf als vriendjes/vriendinnetjes niet mogen komen spelen.. stap je dan ooit op die ouders af of ben je er bij als er gezegd word dat het niet mag om ze te overtuigen dat je net zo normaal bent als iedere moeder op het plein of zit je je er alleen een beetje boos om te maken op internet. Bovendien maakt het denk ik nogal uit waar je zit.. zit je op de vinkenslag vind ik het niet heel gek dat ouders dat niet willen
andersom zijn er ook heus wel buurten waar jij niet wil dat je kinderen op straat spelen..
Kaf blijft gescheiden van Koren. duidelijk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:55 schreef AndreaW het volgende:
Kaf en koren onderscheiden zoals in elke gemeenschap!! Hier hebben we ook een vrij grote woonwagen park .. niets mis mee..
kun je uitschakelenquote:Op dinsdag 21 april 2009 02:00 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
als eerst wil ik die banners weg zien, ik kan de laatste regels niet zien door die troep, ik weiger om die aan te klikken. FOK zooi.
over de ouders van kampkinderen. wat ik meemaak op school is dat ze helemaal niet met andere mensen\ moeders om willen gaan. bij alle activiteiten houden ze hun kinderen thuis, ook zie ik nooit een ouder als vrijwilliger.
Zoals je misschien weet zit 90% hier om een ander te bezeiken / uit te dagen, dat gebeurd in dit topic dus ookquote:Op woensdag 22 april 2009 20:44 schreef ELISABETH25 het volgende:
Dat is dus 't punt. In elke gemeenschap zijn er "rotte appels", maar dat is toch geen reden om die hele gemeenschap er op aan te kijken?!
90 % ben jij, wegwezen.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zoals je misschien weet zit 90% hier om een ander te bezeiken / uit te dagen, dat gebeurd in dit topic dus ook
Als jij anders bent dan het stereotype dat hier genoemd word dan is dat toch gewoon goed ? Wat maakt het uit wat mensen op een forum zeggen ? Heulemoal niks !
quote:
wel jah herr Hitler . we beginnen met jouw.quote:
niet te geloven???quote:
dit is een uitspraak die niet gezegd mag worden. bij deze excuus uit schaamte voor dom gezwets.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:17 schreef ELISABETH25 het volgende:
[..]
niet te geloven???
durf je dat ook te zeggen in mn gezicht??
jouw?quote:Op donderdag 23 april 2009 00:13 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
wel jah herr Hitler . we beginnen met jouw.
Klinkt goed, maar als de zelfde bewoner gaat klagen over overlast een keer..krijgt hij misschien de zelfde twee dobermans en dubbelloops jachtgeweer voor zijn giechel:)quote:Op donderdag 23 april 2009 16:58 schreef fathank het volgende:
Maat van me woont in een vrijstaand huis naast een woonwagenkamp. Huis is geen flikker meer waard voor de buitenwereld, maar die lui zijn de meest relaxe buren die kunt wensen. Als je op vakantie gaat hoef je de deuren niet eens op slot te doen want als ze ook maar iets horen staat de opperkamper met 2 dobermans en een dubbelloops jachtgeweer voor de deur om polshoogte te nemen.
En ze weten hoe je een feestje moet bouwen.
Ze wonen er al een jaar of 15 en ik heb nog nooit een kwaad woord over die mensen gehoord van hem dus dat zal wel meevallenquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:16 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar als de zelfde bewoner gaat klagen over overlast een keer..krijgt hij misschien de zelfde twee dobermans en dubbelloops jachtgeweer voor zijn giechel:)
echt niet. in arnhem hebben ze een woonwagenkamp vlakbij een van de duurste wijken gezet. als het echt te veel lawaai, overlast of zelfs belletje trekken werd, besprak een van de bewoners het euvel met de 'chief' en dan was het meteen afgelopen. de inbraken in die buurt daalden met 100%. dat was dus een goede groep met een intelligente 'chief'. en ja, misschien kweekten ze wat weed? misschien hadden ze soms iets te dure auto's staan? het waren gewoon toffe gasten. en uitermate keurig en eerlijk.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:16 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar als de zelfde bewoner gaat klagen over overlast een keer..krijgt hij misschien de zelfde twee dobermans en dubbelloops jachtgeweer voor zijn giechel:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |