inkomensbelasting?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
Yep, staangeld, wegenbelasting, riool/afwatering, gemeentebelasting en al dat soort dingen.
Nee, dat vind ik ook, maar iemand die zwart 55 uur per week werkt kun je niet als "lui" betitelen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:56 schreef -Why- het volgende:
[..]
ben ik niet mee eens
zwart werken hoort niet zoals men zegt
kale huur woonwagen bewonersquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
betalen woonwagenbewoners gewoon belastingen?
huur is niet het enige, dat is logisch. ik heb het over inkomstenbelastingen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:06 schreef -Why- het volgende:
[..]
kale huur woonwagen bewoners
17 okt (2006)
Als u een aanvraagformulier huurtoeslag voor een woonwagen heeft gekregen met in de rubriek kale huur en/of huur standplaats ¤ 0, dan is dat een foute vermelding. De Belastingdienst heeft deze fout inmiddels hersteld. U kunt het formulier verder wel invullen en terugsturen aan de Belastingdienst. Bij het berekenen van de huurtoeslag wordt uitgegaan van de juiste gegevens die de Belastingdienst van het Ministerie van VROM heeft ontvangen.
Ik denk het dus vanwel
Solly dan begreep ik het verkeerdquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
huur is niet het enige, dat is logisch. ik heb het over inkomstenbelastingen.
nee maar er zijn er toch genoeg die wel hard werken. werk hoeft niet per definitie zwart te zijn. betalen de vele witwerkers gewoon inkomstenbelasting?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:12 schreef -Why- het volgende:
[..]
Solly dan begreep ik het verkeerd
als ze van de sociale dienst trekken, dan zal dat wel zo zijn
maar als ze zwart werken..Nah wat denk je dan zelf ?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:58 schreef -Why- het volgende:
[..]
En misschien wel spaarzamen mensen
Weetje mensen die goed en lang sparen ..zodat ze dat soort leuke en mooie dingen kunnen kopen
Volgens mij wel jaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee maar er zijn er toch genoeg die wel hard werken. werk hoeft niet per definitie zwart te zijn. betalen de vele witwerkers gewoon inkomstenbelasting?
Daarom zijn het misschien allemaal zuinige kampers hahahahahaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zou wel heel toevallig zijn allemaalVrijwel elk kamp heeft dikke Mercedessen staan...
Of Soesterberg dan, Hummer H2, Ferrari 360 spider, zoontje van net 18 een eigen BMW X5 4.4
ik dacht tot voor zeer kort dus niet eigenlijk.quote:
met genoeg weed kan jij makkelijk een ferarri rijden. en dat ie tweede hands is zie je toch niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:35 schreef Hugster het volgende:
Het zijn gewoon allemaal lucratieve handelaren. En hun zaakjes kunnen ze verder redelijk goed verborgen houden en 90% kom je gewoon niet te weten.
Iedereen loopt altijd maar wat in duister te tasten over hoe zijn aan hun geld komen, en vaak wordt er meteen wiet en het omkatten van auto's genoemd.
Maar met een paar schuurtjes wiet rijd jij geen Ferrari hoorSommige kampen hebben gewoon echt hele rijke bewoners, bijna 100% zeker verkregen met zaken die het daglicht niet kunnen verdragen.
dat zijn idd wel nare ervaringen. was dat ook het kamp waar peter r de vries zijn scorpion vandaan had?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:51 schreef aidyl het volgende:
Ik vind het kamp tussen Den Bosch en Vlijmen (waar Hathor het over had) niet geweldig om het voorzichtig te zeggen...
Ik moest daar vroeger vaak langs fietsen om naar Den Bosch te gaan, en dan wisten ze je altijd te stoppen bij de betonnen blokken op de weg. Blokkeerden ze gewoon en dan trokken ze je van je fiets af en gingen ze je lastig vallen...
Na een paar keer daar lastig gevallen te zijn nam ik voortaan een (voor mij) grote omweg over de fietsbrug en dan langs de helftheuvel...
En in Vlijmen hadden er 2 van 1 kamp moeilijkheden met elkaar, waardoor de ene helft naar Nieuwkuijk werd verplaatst, dat ging daar ook niet echt lekker
Ik heb dus een slecht beeld over kampers, door de ervaringen die ik met ze heb. Het kunnen inderdaad best de rotte appels zijn, maar ik kom wel net altijd de rotte appels tegen...
Hoe andere kampbewoners zijn, geen idee en dat ga ik ook niet uitzoeken
Daar zitten ook veel autosloperijen in de buurt toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:37 schreef Hathor het volgende:
Die burgemeester van Maastricht heeft er anders flink op los gehakt in dat kamp daar. Daar zullen ze nu op zoek moeten naar andere bronnen van inkomst.
Slaat echt nergens op, hoeveel woonwagens heb jij van binnen gezien ? Smaak verschilt van huis tot huis, en dat geld ook voor woonwagens.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:43 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Woonwagens hebben doorgaans vreselijke kitschinterieurs. Allemaal witte plastic troep, waarvan ze zelf veronderstellen dat het hartstikke chique is. Walgelijk
Nee ik heb gelijk. Dat is net zoiets als in een tent of een grotwoning, daar hebben ze ook áltijd hetdezelfde interieur!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Slaat echt nergens op, hoeveel woonwagens heb jij van binnen gezien ? Smaak verschilt van huis tot huis, en dat geld ook voor woonwagens.![]()
Idd. Van die witte zuilen-achtige dingen. Of van die glimmende porseleinen beeldjes van hondenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:43 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Woonwagens hebben doorgaans vreselijke kitschinterieurs. Allemaal witte plastic troep, waarvan ze zelf veronderstellen dat het hartstikke chique is. Walgelijk
Nogmaals...hoeveel woonwagens heb jij van binnen gezien ?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:48 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Nee ik heb gelijk. Dat is net zoiets als in een tent of een grotwoning, daar hebben ze ook áltijd hetdezelfde interieur!
Gips met vernisquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd. Van die witte zuilen-achtige dingen. Of van die glimmende porseleinen beeldjes van honden.
Toch zeker 3! (op TV)quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nogmaals...hoeveel woonwagens heb jij van binnen gezien ?
Het is wel een vooroordeel alhoewel het in veel wagens wel praal en pracht is.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Slaat echt nergens op, hoeveel woonwagens heb jij van binnen gezien ? Smaak verschilt van huis tot huis, en dat geld ook voor woonwagens.![]()
Ik begrijp je vooroordeel, maar het ligt toch echt iets anders dan het plaatje dat je altijd voorgeschoteld is. Antiek en eiken is inderdaad iets wat je vaak ziet in woonwagens, maar echt niet meer of minder dan in een gemiddeld Hollands interieur. Sommige woonwagenbewoners zijn qua meubelsmaak net zo ver geevolueerd als de mensen in een normaal huis, en houden net zo van moderene kunst als de gemiddelde jup in de dure buitenwijk. Het zijn toch echt doodnormale mensen met een eigen voorkeur en zo hoor.quote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:04 schreef Socratestikel het volgende:
Tja... woonwagens. Wat moet ik er van zeggen, 't zijn de laatste èchte avonturiers he!
Lees maar es over het gebruik van PIs.quote:
Hangt er helemaal vanaf wat jouw definitie van avonturier is.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:11 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Lees maar es over het gebruik van PIs.
Ja , en vooral als ze met een groep zijn en genoeg bier op hebben, dan kun je maar beter niet in de ogen kijken, want dan gaan ze op hun manier avonturieren.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:04 schreef Socratestikel het volgende:
Tja... woonwagens. Wat moet ik er van zeggen, 't zijn de laatste èchte avonturiers he!
Hier in het Oosten worden we ook wel "boeren" genoemd.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:57 schreef mjammetje het volgende:
[..]
Wat ik minder vind is dat ze toch vaak andere normen en waarden hebben dan de gemiddelde mens. Daar moet je behoorlijk aan wennen als "burger" want zo noemen ze de mensen die niet van het woonwagenkamp komen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:56 schreef Oksel het volgende:
Dat je er goedkope fietsen kunt kopen.
En dat ze altijd in de pauze bij Carglass kwamen om sterretjes in de ruiten van hun Mercedes V12's te laten maken.. en elke week met een andere dikke bak kwamen.
En dat er lekkere wijven wonen die je hard achterlangs mag nemen, ondanks dat ze een vriend hebben..En dat je dan het condoom op de grond van het schuurtje gooit... en die vergeet mee te nemen, dat die gevonden wordt door paps en dat ze je nooit meer wilt zien..
En dat die vriend van haar best een beetje een enge kamper / messentrekker blijkt te zijn..
![]()
probeer je erachter te komen hoe de gemiddelde fokker over jou denktquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:42 schreef -Why- het volgende:
Hoi Hoi
Kwam vandaag langs een woonwagenkamp af...Jeetje daar staan zowat complete huizen...
Ik heb het zelf nog nooit doen gehad met een woonwagenbewoner of woonwagenbewoonster..
Maar ik heb er ,wel verhalen over gehoort, dat ze best wel accociaal kunnen zijn en agressief (waar zou dat aan kunnen liggen trouwens ?)..Maar aan hun woningen te zien ,moet dat denk ik best wel meevallen...Want dat ziet er toch wel klasse uit moet ik zeggen...
Wat zijn jullie ervaringen met woonwagen bewoners ??
En hoe denken jullie over ze ?
Groetjes van Why![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wereld is op hol geslagen
Als ze zin hebben wel.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:19 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
probeer je erachter te komen hoe de gemiddelde fokker over jou denkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet ik me nu vereerd voelen ?Hoge bomen vangen veel wind......
Hier bij de Vinkenslag hadden (hebben?) ze een regeling met de gemeente dat ze minder hoefde te betalen. En toen ze te horen kregen dat ze gewoon (of in ieder geval meer) moesten gaan betalen waren ze natuurlijk op de kloten getrapt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Omdat ik voor rotte vis wert uitgemaaktquote:Op maandag 20 februari 2006 01:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want je hebt je foto's snel weggehaald gister....![]()
Ik heb ze neit gezien, dus kan geen oordeel vellen.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:23 schreef -Why- het volgende:
[..]
Omdat ik voor rotte vis wert uitgemaakt![]()
Maar ik snap dan nog niet wat dat met fotos te maken heeft
Als je de gemiddelde kamper een keer een dienst bewijst, of in ieder geval aantoont dat je geen last van ze hebt en ze wel kan helpen met sommige dingen, dan zijn het je vrienden en zullen ze nooit meer iets tegen je doen. Vroeger voordat we verhuist waren had mijn vader een keer iets gedaan (wel legaal) voor een kamper, en door heel de buurt kwamen altijd klachen van dingen die weggejat werden, behalve bij onsquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:03 schreef -Why- het volgende:
[..]
Jij komt regelmatig op het kamp zeg je..Maar ik heb ook gehoort dat je heel moeilijk bevriend kan raken met een woonwagenbewoner..IVB met hun gesloten familie kring...Ik vind ze best wel afschikwekkend met al hun goud mooie grote auto's.....Maar ik kan niet meepraten over hoe ze in het dagelijksleven zijn ...Ik zie ze ook wel eens in het winkelcentrum..en dan zijn ze toch vaak opvallend...![]()
dit komt mij ook bekend voor. was/ben altijd goede vrienden geweest met een kamp uit de buurt van mijn togen.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:51 schreef JosvG het volgende:
[..]
Als je de gemiddelde kamper een keer een dienst bewijst, of in ieder geval aantoont dat je geen last van ze hebt en ze wel kan helpen met sommige dingen, dan zijn het je vrienden en zullen ze nooit meer iets tegen je doen. Vroeger voordat we verhuist waren had mijn vader een keer iets gedaan (wel legaal) voor een kamper, en door heel de buurt kwamen altijd klachen van dingen die weggejat werden, behalve bij ons.
Je kunt nadat je echt bevriend bent geworden met een kamper trouwens wel heel makkelijk aan spullen komen, de nieuwste GSM's, een mooie auto, veel auto-onderdelen en allemaal van dat soort dingen voor heel weinig geld (uiteraard van de vrachtwagen gevallen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |