abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 februari 2006 @ 15:02:32 #51
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35221687
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 15:01 schreef BrandX het volgende:

[..]

Yep, staangeld, wegenbelasting, riool/afwatering, gemeentebelasting en al dat soort dingen.
inkomensbelasting?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 18 februari 2006 @ 15:02:48 #52
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_35221695
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 14:56 schreef -Why- het volgende:

[..]

ben ik niet mee eens
zwart werken hoort niet zoals men zegt
Nee, dat vind ik ook, maar iemand die zwart 55 uur per week werkt kun je niet als "lui" betitelen.
Vampire Romance O+
  zaterdag 18 februari 2006 @ 15:06:42 #53
141734 -Why-
Why..?.Why not
pi_35221831
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 15:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

betalen woonwagenbewoners gewoon belastingen?
kale huur woonwagen bewoners
17 okt (2005)

Als u een aanvraagformulier huurtoeslag voor een woonwagen heeft gekregen met in de rubriek kale huur en/of huur standplaats ¤ 0, dan is dat een foute vermelding. De Belastingdienst heeft deze fout inmiddels hersteld. U kunt het formulier verder wel invullen en terugsturen aan de Belastingdienst. Bij het berekenen van de huurtoeslag wordt uitgegaan van de juiste gegevens die de Belastingdienst van het Ministerie van VROM heeft ontvangen.

Ik denk het dus vanwel
Hoge bomen vangen veel wind......
  zaterdag 18 februari 2006 @ 15:08:31 #54
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35221894
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 15:06 schreef -Why- het volgende:

[..]

kale huur woonwagen bewoners
17 okt (2006)

Als u een aanvraagformulier huurtoeslag voor een woonwagen heeft gekregen met in de rubriek kale huur en/of huur standplaats ¤ 0, dan is dat een foute vermelding. De Belastingdienst heeft deze fout inmiddels hersteld. U kunt het formulier verder wel invullen en terugsturen aan de Belastingdienst. Bij het berekenen van de huurtoeslag wordt uitgegaan van de juiste gegevens die de Belastingdienst van het Ministerie van VROM heeft ontvangen.

Ik denk het dus vanwel
huur is niet het enige, dat is logisch. ik heb het over inkomstenbelastingen.
  zaterdag 18 februari 2006 @ 15:12:09 #55
141734 -Why-
Why..?.Why not
pi_35222007
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 15:08 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

huur is niet het enige, dat is logisch. ik heb het over inkomstenbelastingen.
Solly dan begreep ik het verkeerd

als ze van de sociale dienst trekken, dan zal dat wel zo zijn

maar als ze zwart werken..Nah wat denk je dan zelf ?
  zaterdag 18 februari 2006 @ 15:13:29 #56
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35222065
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 15:12 schreef -Why- het volgende:

[..]

Solly dan begreep ik het verkeerd

als ze van de sociale dienst trekken, dan zal dat wel zo zijn

maar als ze zwart werken..Nah wat denk je dan zelf ?
nee maar er zijn er toch genoeg die wel hard werken. werk hoeft niet per definitie zwart te zijn. betalen de vele witwerkers gewoon inkomstenbelasting?
pi_35222081
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 14:58 schreef -Why- het volgende:

[..]

En misschien wel spaarzamen mensen

Weetje mensen die goed en lang sparen ..zodat ze dat soort leuke en mooie dingen kunnen kopen

Zou wel heel toevallig zijn allemaal Vrijwel elk kamp heeft dikke Mercedessen staan...
Of Soesterberg dan, Hummer H2, Ferrari 360 spider, zoontje van net 18 een eigen BMW X5 4.4
  zaterdag 18 februari 2006 @ 15:18:30 #58
141734 -Why-
Why..?.Why not
pi_35222222
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 15:13 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee maar er zijn er toch genoeg die wel hard werken. werk hoeft niet per definitie zwart te zijn. betalen de vele witwerkers gewoon inkomstenbelasting?
Volgens mij wel ja
  zaterdag 18 februari 2006 @ 15:21:12 #59
141734 -Why-
Why..?.Why not
pi_35222304
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 15:14 schreef Hugster het volgende:

[..]

Zou wel heel toevallig zijn allemaal Vrijwel elk kamp heeft dikke Mercedessen staan...
Of Soesterberg dan, Hummer H2, Ferrari 360 spider, zoontje van net 18 een eigen BMW X5 4.4
Daarom zijn het misschien allemaal zuinige kampers hahahahaha
Misschien ook niet ..Misschien is het ook wel zo dat ze zich vaak bezig houden met illigalen gedoe..

Maar ja goed, ze hebben dan toch vaak, wat ze hebben willen...Dat de overheid daar niet achteraan zit ...Of zou dat misschien toch wel zo zijn ?
dat moet hun toch ook niet ontgaan..
  zaterdag 18 februari 2006 @ 15:29:05 #60
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35222557
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 15:18 schreef -Why- het volgende:

[..]

Volgens mij wel ja
ik dacht tot voor zeer kort dus niet eigenlijk.
pi_35222774
Het zijn gewoon allemaal lucratieve handelaren. En hun zaakjes kunnen ze verder redelijk goed verborgen houden en 90% kom je gewoon niet te weten.
Iedereen loopt altijd maar wat in duister te tasten over hoe zijn aan hun geld komen, en vaak wordt er meteen wiet en het omkatten van auto's genoemd.

Maar met een paar schuurtjes wiet rijd jij geen Ferrari hoor Sommige kampen hebben gewoon echt hele rijke bewoners, bijna 100% zeker verkregen met zaken die het daglicht niet kunnen verdragen.
pi_35222833
Die burgemeester van Maastricht heeft er anders flink op los gehakt in dat kamp daar. Daar zullen ze nu op zoek moeten naar andere bronnen van inkomst.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 18 februari 2006 @ 15:39:08 #63
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35222891
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 15:35 schreef Hugster het volgende:
Het zijn gewoon allemaal lucratieve handelaren. En hun zaakjes kunnen ze verder redelijk goed verborgen houden en 90% kom je gewoon niet te weten.
Iedereen loopt altijd maar wat in duister te tasten over hoe zijn aan hun geld komen, en vaak wordt er meteen wiet en het omkatten van auto's genoemd.

Maar met een paar schuurtjes wiet rijd jij geen Ferrari hoor Sommige kampen hebben gewoon echt hele rijke bewoners, bijna 100% zeker verkregen met zaken die het daglicht niet kunnen verdragen.
met genoeg weed kan jij makkelijk een ferarri rijden. en dat ie tweede hands is zie je toch niet.
pi_35223170
Ik vind het kamp tussen Den Bosch en Vlijmen (waar Hathor het over had) niet geweldig om het voorzichtig te zeggen...
Ik moest daar vroeger vaak langs fietsen om naar Den Bosch te gaan, en dan wisten ze je altijd te stoppen bij de betonnen blokken op de weg. Blokkeerden ze gewoon en dan trokken ze je van je fiets af en gingen ze je lastig vallen...
Na een paar keer daar lastig gevallen te zijn nam ik voortaan een (voor mij) grote omweg over de fietsbrug en dan langs de helftheuvel...
En in Vlijmen hadden er 2 van 1 kamp moeilijkheden met elkaar, waardoor de ene helft naar Nieuwkuijk werd verplaatst, dat ging daar ook niet echt lekker

Ik heb dus een slecht beeld over kampers, door de ervaringen die ik met ze heb. Het kunnen inderdaad best de rotte appels zijn, maar ik kom wel net altijd de rotte appels tegen...

Hoe andere kampbewoners zijn, geen idee en dat ga ik ook niet uitzoeken
15 jaar te laat geboren...
  zaterdag 18 februari 2006 @ 16:00:53 #65
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35223420
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 15:51 schreef aidyl het volgende:
Ik vind het kamp tussen Den Bosch en Vlijmen (waar Hathor het over had) niet geweldig om het voorzichtig te zeggen...
Ik moest daar vroeger vaak langs fietsen om naar Den Bosch te gaan, en dan wisten ze je altijd te stoppen bij de betonnen blokken op de weg. Blokkeerden ze gewoon en dan trokken ze je van je fiets af en gingen ze je lastig vallen...
Na een paar keer daar lastig gevallen te zijn nam ik voortaan een (voor mij) grote omweg over de fietsbrug en dan langs de helftheuvel...
En in Vlijmen hadden er 2 van 1 kamp moeilijkheden met elkaar, waardoor de ene helft naar Nieuwkuijk werd verplaatst, dat ging daar ook niet echt lekker

Ik heb dus een slecht beeld over kampers, door de ervaringen die ik met ze heb. Het kunnen inderdaad best de rotte appels zijn, maar ik kom wel net altijd de rotte appels tegen...

Hoe andere kampbewoners zijn, geen idee en dat ga ik ook niet uitzoeken
dat zijn idd wel nare ervaringen. was dat ook het kamp waar peter r de vries zijn scorpion vandaan had?
pi_35223686
pfffffffff geen idee? Ik denk zelf dat dat in Drunen was (is er niet zo ver vandaan), daar hebben ze een paar jaar geleden ook nog iemand omgelegt wat geloof ik ook bij Peter R de Vries was
15 jaar te laat geboren...
  zaterdag 18 februari 2006 @ 19:19:42 #67
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_35230333
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 15:37 schreef Hathor het volgende:
Die burgemeester van Maastricht heeft er anders flink op los gehakt in dat kamp daar. Daar zullen ze nu op zoek moeten naar andere bronnen van inkomst.
Daar zitten ook veel autosloperijen in de buurt toch?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_35231084
Wel weer een typisch voorbeeld van stammenoorlog, de bewoners van een huis tegen de bewoners van een mobiel huis. De menselijke domheid ten voeten uit.
pi_35231216
Woonwagens hebben doorgaans vreselijke kitschinterieurs. Allemaal witte plastic troep, waarvan ze zelf veronderstellen dat het hartstikke chique is. Walgelijk
feest
pi_35231369
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 19:43 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Woonwagens hebben doorgaans vreselijke kitschinterieurs. Allemaal witte plastic troep, waarvan ze zelf veronderstellen dat het hartstikke chique is. Walgelijk
Slaat echt nergens op, hoeveel woonwagens heb jij van binnen gezien ? Smaak verschilt van huis tot huis, en dat geld ook voor woonwagens.
pi_35231432
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 19:46 schreef Hathor het volgende:

[..]

Slaat echt nergens op, hoeveel woonwagens heb jij van binnen gezien ? Smaak verschilt van huis tot huis, en dat geld ook voor woonwagens.
Nee ik heb gelijk. Dat is net zoiets als in een tent of een grotwoning, daar hebben ze ook áltijd hetdezelfde interieur!
feest
pi_35231443
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 19:43 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Idd. Van die witte zuilen-achtige dingen. Of van die glimmende porseleinen beeldjes van honden .
pi_35231517
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 19:48 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

Nee ik heb gelijk. Dat is net zoiets als in een tent of een grotwoning, daar hebben ze ook áltijd hetdezelfde interieur!
Nogmaals...hoeveel woonwagens heb jij van binnen gezien ?
pi_35231532
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 19:48 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Idd. Van die witte zuilen-achtige dingen. Of van die glimmende porseleinen beeldjes van honden .
Gips met vernis
feest
pi_35231548
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 19:51 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nogmaals...hoeveel woonwagens heb jij van binnen gezien ?
Toch zeker 3! (op TV)
feest
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')