abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 februari 2006 @ 21:54:04 #101
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_35305902
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 13:48 schreef Camplo het volgende:
Ze zijn 19 en hebben een mercedes C 220..... komt dat zo olleyes:
Idd ik moet er niks van hebben. Vuile belasting ontlopers met pimp bakken, illegale handeltjes en grote bekken
pi_35306884
Bij mij wonen op 50 meter ook kampers. Met 1 kan ik dr wel goed opschieten, en de rest is beetje van: ik kijk andere kant op als ik je zie, want ik ken je toch niet. Ze zeggen dus niet veel, en je ziet ze niet veel.
Dan is dr ook nog zo een dik geval, zo een wijf, en die tuft dan op dr scootertje dat bijna inzakt Echt zo mooi.
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
pi_35307683
quote:
Op maandag 20 februari 2006 22:13 schreef Nega het volgende:
Bij mij wonen op 50 meter ook kampers. Met 1 kan ik dr wel goed opschieten, en de rest is beetje van: ik kijk andere kant op als ik je zie, want ik ken je toch niet. Ze zeggen dus niet veel, en je ziet ze niet veel.
Dan is dr ook nog zo een dik geval, zo een wijf, en die tuft dan op dr scootertje dat bijna inzakt Echt zo mooi.
En zulke figuren heb je tussen de burgers niet rondrijden natuurlijk
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_35307939
Jawel, maar om haar zo te zien is natuurlijk wel grappiger want ze is een kamper
  dinsdag 21 februari 2006 @ 11:51:21 #105
141734 -Why-
Why..?.Why not
pi_35321573
quote:
Op maandag 20 februari 2006 20:25 schreef BrandX het volgende:

[..]

Ik heb ze neit gezien, dus kan geen oordeel vellen.

UIt de reacties van anderen klinkt het alsof je er uit ziet alsof je zelf een kamper bent?
Nee ik ben geen kamper

Ik was gewoon nieuwsgierig
Hoge bomen vangen veel wind......
  dinsdag 21 februari 2006 @ 11:55:29 #106
141734 -Why-
Why..?.Why not
pi_35321711

Oordeel zelf
  Boks-Chick donderdag 23 februari 2006 @ 22:07:17 #107
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_35423201
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 11:55 schreef -Why- het volgende:
[afbeelding]

Oordeel zelf
is niet meer zichtbaar...
lolwut
  donderdag 23 februari 2006 @ 22:17:03 #108
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_35423549
Fransje Bauer & Rafaël v. der vaart waren vroegah ook woonwagenbewoners
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
  donderdag 23 februari 2006 @ 23:10:05 #109
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_35425608
Ik vind het eigenlijk altijd wel lache als ze in de C1000 komen

Ze hebben wel meestal dikke mercedesen en mooie goude kettingen

Trouwens een wonder dat mijn naam nog niet is genoemd in dit topic
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_35427105
Maikuuul!
  dinsdag 14 maart 2006 @ 14:17:30 #111
141734 -Why-
Why..?.Why not
pi_36022123
Schop schop schopperder hop
  Moderator dinsdag 14 maart 2006 @ 14:31:27 #112
138438 crew  Pizzakoppo
pi_36022566
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:10 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vind het eigenlijk altijd wel lache als ze in de C1000 komen

Ze hebben wel meestal dikke mercedesen en mooie goude kettingen

Trouwens een wonder dat mijn naam nog niet is genoemd in dit topic
inderdaad, een wonder
  dinsdag 14 maart 2006 @ 14:46:50 #113
141734 -Why-
Why..?.Why not
pi_36023064
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:07 schreef BrandX het volgende:

[..]Ik heb ze neit gezien, dus kan geen oordeel vellen.

UIt de reacties van anderen klinkt het alsof je er uit ziet alsof je zelf een kamper bent?
is niet meer zichtbaar...

Oordeel zelf
pi_36023177
Ik kan het over het algemeen goed vinden met reizigers. De reizigers die ik ken zijn erg aardig als je ze kent en beschikken over een enorme loyaliteit. Met kickboksen doen er ook wel eens wat mee en behalve dat je er goed mee kunt ouwehoeren, kun je ook nog eens op steun rekenen als er bonje is.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 15:10:20 #115
141734 -Why-
Why..?.Why not
pi_36023892
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 14:50 schreef cultheld het volgende:
Ik kan het over het algemeen goed vinden met reizigers. De reizigers die ik ken zijn erg aardig als je ze kent en beschikken over een enorme loyaliteit. Met kickboksen doen er ook wel eens wat mee en behalve dat je er goed mee kunt ouwehoeren, kun je ook nog eens op steun rekenen als er bonje is.
Je bent er blijkbaar mee bevriend
  woensdag 15 maart 2006 @ 12:03:14 #116
141734 -Why-
Why..?.Why not
pi_36050775
BrandX ik denk dat je er naast zit
  Boks-Chick woensdag 15 maart 2006 @ 20:30:30 #117
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_36067301
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:03 schreef -Why- het volgende:
BrandX ik denk dat je er naast zit
je hebt gelijk. Dit geeft mij geen kamper of woonwagenbewoonster-associaties. Gewoon een foto van een vrouw.
lolwut
  woensdag 15 maart 2006 @ 20:41:01 #118
141734 -Why-
Why..?.Why not
pi_36067669
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 20:30 schreef BrandX het volgende:

[..]

je hebt gelijk. Dit geeft mij geen kamper of woonwagenbewoonster-associaties. Gewoon een foto van een vrouw.
  woensdag 15 maart 2006 @ 20:56:46 #119
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_36068180
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 14:46 schreef -Why- het volgende:

[..]

[afbeelding]

Oordeel zelf
hmmm. daar zou ik hem in een lollige bui best in kunnen steken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_36068203
Hoewel... die oorbel... en dat bh bandje
  woensdag 15 maart 2006 @ 21:38:24 #121
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_36069474
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 13:48 schreef Camplo het volgende:
Ze zijn 19 en hebben een mercedes C 220..... komt dat zo olleyes:
uiteraard, met een trekhaak

en op het kamp kun je een autoradio kopen verpakt in een Gucci schoenendoos
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_36076414
Geen ervaring met woonwagenbewoners ... misschien contactgestoord door vooroordelen
Formerly known as an anonymous Fok!Lurker
Fervent '...'- en :')-gebruiker
pi_36076424
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 03:15 schreef ToonKloon het volgende:
Geen ervaring met woonwagenbewoners ... misschien contactgestoord door vooroordelen
Ben jij contactgestoord door vooroordelen.

Woonwagenbewoners zijn gewoon leuke, gezellige en spontane mensen. Niks mis mee, zolang je ze maar niet dwars zit, hoef je in ieder geval geen problemen te verwachten.

Je zal er in ieder geval niet meemaken dat er iemand maanden dood in z'n woning ligt, zonder dat ze door iemand gemist worden. Iets wat in de burger maatschappij helaas wel gebeurd... Bij vreugde of verdriet, iedereen leeft mee en iedereen is er voor elkaar. Zou in de burgermaatschappij ook wat meer moeten zijn.
pi_36076435
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 20:56 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hmmm. daar zou ik hem in een lollige bui best in kunnen steken.
Goed geformuleerd!
pi_36076461
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 03:18 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Ben jij contactgestoord door vooroordelen.

Woonwagenbewoners zijn gewoon leuke, gezellige en spontane mensen. Niks mis mee, zolang je ze maar niet dwars zit, hoef je in ieder geval geen problemen te verwachten.

Je zal er in ieder geval niet meemaken dat er iemand maanden dood in z'n woning ligt, zonder dat ze door iemand gemist worden. Iets wat in de burger maatschappij helaas wel gebeurd... Bij vreugde of verdriet, iedereen leeft mee en iedereen is er voor elkaar. Zou in de burgermaatschappij ook wat meer moeten zijn.
Nooit worden er kinderen verkracht op een woonwagenkamp. Op een woonwagenkamp is er niet zoiets als een slot op een voordeur omdat men elkaar vertrouwt; Er zitten echt niet alleen maar nadelen aan het leven op een woonwagenkamp .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_36076463
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 03:32 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nooit worden er kinderen verkracht op een woonwagenkamp. Op een woonwagenkamp is er niet zoiets als een slot op een voordeur omdat men elkaar vertrouwt; Er zitten echt niet alleen maar nadelen aan het leven op een woonwagenkamp .
Dat bedoel ik precies te zeggen
pi_36076555
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 03:18 schreef Snaptnix het volgende:

Ja .. probeer iets te innen:

http://weblog.roelonline.net/archives/001934.php
http://frontpage.fok.nl/nieuws/40562 (met files tot gevolg)
http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items&r=dossiers&b=94103&a=121340 (Belastingdienst)
pi_36076563
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 03:32 schreef cultheld het volgende:

dat moest er nog eens bij komen ja
pi_36076569
hier is nog een kamp topic

Wie woont er in een woonwagen?

de TS hiervan heeft een nogal "speciale" username
pi_36078624
Ik ben dus een woonwagenbewoonster, of zoals dat in de volksmond genoemd wordt een kamper. Ik vind het heel erg jammer dat iedereen altijd over een kant gegooid wordt want in iedere bevolkingsgroep heb je slechten, criminelen en aso's. Net zo goed als dat Jantje van drie hoog achter zijn vriendin het hele huis door mept, in drugs dealt en in gestolen spullen handelt heb je die lui ook tussen woonwagenbewoners zitten en tussen arabieren, antilianen etc.. Ik woon al mijn hele leven in een woonwagen, eerst op het grootste woonwagenkamp van Amsterdam, tot mijn 6e. Daarna verhuist naar een klein kampje van 10 wagens en 2 jaar geleden weer verhuisd naar een ander nieuw gebouwd kamp. Ik heb mijn mbo diploma, heb mijn middle management diploma, heb engels gestudeerd en werk als directie secretaresse. Ben getrouwd met een militair (geen woonwagenbewoner) en heb een kind. Ik deal niet in drugs, gestolen goederen en ben zeker geen aso. Maar zoals bij iedere woonwagenbewoner trek je wel je schoenen uit bij mij thuis. O ja en ik woon in zo'n "huis" van een wagen. Zelf betaald met een persoonlijke lening omdat wij woonwagenbewoners geen hypotheek krijgen zoals een ieder die in een stenen huis woont, maar we moeten wel onroerend goed belasting betalen. En uiteraard heb ik net als alle andere woonwagenbewoners 2 grote honden, Husky's, die buiten rond lopen.
pi_36079767
Zo he, een goede,niet-criminele woonwagenbewoner. Gelukkig bevestigd zo'n uitzondering de regel
  donderdag 16 maart 2006 @ 10:53:24 #132
141734 -Why-
Why..?.Why not
pi_36079957
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 10:01 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik ben dus een woonwagenbewoonster, of zoals dat in de volksmond genoemd wordt een kamper. Ik vind het heel erg jammer dat iedereen altijd over een kant gegooid wordt want in iedere bevolkingsgroep heb je slechten, criminelen en aso's. Net zo goed als dat Jantje van drie hoog achter zijn vriendin het hele huis door mept, in drugs dealt en in gestolen spullen handelt heb je die lui ook tussen woonwagenbewoners zitten en tussen arabieren, antilianen etc.. Ik woon al mijn hele leven in een woonwagen, eerst op het grootste woonwagenkamp van Amsterdam, tot mijn 6e. Daarna verhuist naar een klein kampje van 10 wagens en 2 jaar geleden weer verhuisd naar een ander nieuw gebouwd kamp. Ik heb mijn mbo diploma, heb mijn middle management diploma, heb engels gestudeerd en werk als directie secretaresse. Ben getrouwd met een militair (geen woonwagenbewoner) en heb een kind. Ik deal niet in drugs, gestolen goederen en ben zeker geen aso. Maar zoals bij iedere woonwagenbewoner trek je wel je schoenen uit bij mij thuis. O ja en ik woon in zo'n "huis" van een wagen. Zelf betaald met een persoonlijke lening omdat wij woonwagenbewoners geen hypotheek krijgen zoals een ieder die in een stenen huis woont, maar we moeten wel onroerend goed belasting betalen. En uiteraard heb ik net als alle andere woonwagenbewoners 2 grote honden, Husky's, die buiten rond lopen.
Leuk
pi_36087034
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 04:14 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

dat moest er nog eens bij komen ja
Dat gebeurt in sommige huizen wel.
  Boks-Chick donderdag 16 maart 2006 @ 18:45:45 #134
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_36093298
quote:
Deze woonwagenbewoners zijn de zgn kampers. En niet de 'originele' woonwagenbewoners, die in woonwagens wonen vanwege hun beroep oid.
(zie een eerdere reactie ergens in het begin van mij )
lolwut
pi_36093755
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 10:47 schreef boyv het volgende:
Zo he, een goede,niet-criminele woonwagenbewoner. Gelukkig bevestigd zo'n uitzondering de regel
En jij werkt bij de politie ofzo?
pi_36094304
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:05 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat gebeurt in sommige huizen wel.
En in sommige woonwagens ook.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_36106265
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 10:01 schreef Faja-Lobi het volgende:
Hier nog een "kamper".

Wij zijn dan nog in de gelukkige omstandigheid, dat we een van de weinige uitzonderingen zijn en wel een hypotheek hebben op de wagen+vak. Alleen max looptijd is =verkort naar 15 jaar en verzekeren kunnen we nog steeds niet. Altijd kerig met tweeen gewerkt, ikzelf als financieel manager en later de IT ingegaan en mannetje altijd al in de IT als programmeur. Altijd keurig belasting betaald en zijn gewoon normaal gezin met een kleine. Zoals je zegt echt geen aso's en verre van crimineel.

Alleen willen helaas velen dat niet inzien, het blijft pijnlijk hoe vaak je de confrontatie aan moet gaan (staan redelijk dichtbij een dure wijk). De kinderen hier bespuugd en verrot geslagen worden, want het zijn vieze kampers en dus bij voorbaat crimineeltjes in de dop. Kinderen uit de wijk, die hier meespelen fluisteren je dan nog wel eens toe, het is hier altijd zo gezellig en vind het hier leuk, maar mag hier niet komen van mijn papa en mama, want jullie doen in drugs en wapens enzo.. Zal wel aan mij liggen, maar ik vind het nog steeds moeilijk om tegen zulke situaties aan te lopen en heb vaak het gevoel mezelf, m'n mannetje en vooral de kleine te moeten verdedigen tegen al die vooroordelen.

Ken er zelf ok genoeg die niet helemaal in de haak zijn, maar ken ook genoeg burgers waar ik liever niets mee van doen heb.
pi_36106518
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 02:47 schreef Snaptnix het volgende:

[..]
doe us ff positief.... je bent wie je bent. en je doet wat je doet.

en nee ik ben geen kamper, maar laat iedereen in hun waarde
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  zaterdag 8 april 2006 @ 19:24:53 #139
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_36773105
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 02:47 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Hier nog een "kamper".

(....)
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind het nog steeds moeilijk om tegen zulke situaties aan te lopen en heb vaak het gevoel mezelf, m'n mannetje en vooral de kleine te moeten verdedigen tegen al die vooroordelen.

Ken er zelf ok genoeg die niet helemaal in de haak zijn, maar ken ook genoeg burgers waar ik liever niets mee van doen heb.
Dan zou je in een gewoon huis kunnen gaan wonen, dan heb je al die problemen niet. Daarnaast is 90% van de kampers in mindere of meerdere mate crimineel, en ik kan me prima indenken dat ouders het niet leuk vinden als hun kinderen op een kamp lopen. Ik zou het zelf ook niet leuk vinden als ik kinderen zou hebben vrees ik
pi_36773240
Ik heb met woonwagenbewoners gewerkt en het valt best mee, als je maar normaal doet. Ze vormen met hun kamp vaak een heel sociale groep en daar kom je moeilijk tussen. Ik heb wel meer respect voor ze gekregen sinds die tijd.
pi_36773414
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 16:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat zijn idd wel nare ervaringen. was dat ook het kamp waar peter r de vries zijn scorpion vandaan had?
WAT BEDOEL JE

Is het niet zijn Scorpio-element?
  zaterdag 8 april 2006 @ 22:08:46 #142
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_36777792
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 19:29 schreef Cosworth het volgende:
Ik heb met woonwagenbewoners gewerkt en het valt best mee, als je maar normaal doet. Ze vormen met hun kamp vaak een heel sociale groep en daar kom je moeilijk tussen. Ik heb wel meer respect voor ze gekregen sinds die tijd.
Met als gevolg dat als een ervan je niet mag de hele groep zich ermee bemoeit, dat zie je ook bij sommige noord-afrikaanse families en andere mensen van de onderkant van de samenleving.
pi_36779687
Op een woonwagenkamp woont voornamelijk familie.

Dus het is echt familie eerst.

En dan heb je groepen kampen en die zijn ook weer familie van elkaar door trouwen etc.

Behandel jij hun goed en normaal dan behandelen zei je ook goed en normaal en met respect !
  zondag 9 april 2006 @ 11:48:13 #144
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_36787411

Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_36787551
Over het algemeen zijn het gezellige mensen die veel waarde hechten aan familie enzo. Maar als je normaal doet en jezelf niet boven hun verheft dan kan je heel normaal met ze omgaan.

En wat andere mensen in dit topic ook al zeiden, dat je er goedkoop bepaalde handel kan halen.
  zondag 9 april 2006 @ 12:25:59 #146
142365 EKG
Raggamuffin
pi_36788361
quote:
Alleen willen helaas velen dat niet inzien, het blijft pijnlijk hoe vaak je de confrontatie aan moet gaan (staan redelijk dichtbij een dure wijk). De kinderen hier bespuugd en verrot geslagen worden, want het zijn vieze kampers en dus bij voorbaat crimineeltjes in de dop.
Oh plz..
Hier verderop zit ook een kamp, en zo lang als ik me kan herinneren terroriseren hun kinderen de rest. Slechts een enkeling gedraagt zich normaal, steelt niet alles wat los en vast zit en slaat geen andere kinderen in elkaar om onbenullige redenen. Dat was 15 jaar geleden zo, en dat is tegenwoordig nog precies hetzelfde. De ouders, daar hoef je niet bij aan te kloppen, die hebben gewoon schijt aan de maatschappij en ons "burgers".

Natuurlijk behoort niet elke woonwagenbewoner tot het schuim der aarde, en ze zijn lang niet allemaal geweldadig, maar wie durft te ontkennen dat een buitenproportioneel groot deel gewoon erg crimineel is opgevoed is een leugenaar.

Kampers zullen zich mijns inziens nooit wat aantrekken van deze kritiek, zolang hun maffia praktijken geld in het laadje blijven brengen om dikke Mercedessen en ander speelgoed te kunnen kopen. Tja, geef ze eens ongelijk... Toch niemand die er wat aan doet.
pi_36789397
bij ons in de buurt zijn ook zoon woonwagens.. mooie autos die ze hebben!! een neef van mij die is daarmee bevriend en ze halen regelmatig oud ijzer op (verdient flink geld hoor)
firefreak heeft altijd gelijk
pi_36789552
quote:
Op zondag 9 april 2006 13:05 schreef FireFreak het volgende:
bij ons in de buurt zijn ook zoon woonwagens.. mooie autos die ze hebben!! een neef van mij die is daarmee bevriend en ze halen regelmatig oud ijzer op (verdient flink geld hoor)
Iemand die ik ken heeft een autobedrijf voor exotische auto's. Kwam daar laatst ook een familie binnen, wilden een nieuwe BMW M5 oid kopen. Betaalden ze met boodschappentassen vol briefjes van twintig.
pi_36790456
Op VInkeslag staan voor elke woonwagen ( lees villa ) 20 auto's voor de deur

Niet allemaal in goede staat maar toch.
pi_36791022
Zulke wagens?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')