Idd ik moet er niks van hebben. Vuile belasting ontlopers met pimp bakken, illegale handeltjes en grote bekkenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:48 schreef Camplo het volgende:
Ze zijn 19 en hebben een mercedes C 220..... komt dat zoolleyes:
En zulke figuren heb je tussen de burgers niet rondrijden natuurlijkquote:Op maandag 20 februari 2006 22:13 schreef Nega het volgende:
Bij mij wonen op 50 meter ook kampers. Met 1 kan ik dr wel goed opschieten, en de rest is beetje van: ik kijk andere kant op als ik je zie, want ik ken je toch niet. Ze zeggen dus niet veel, en je ziet ze niet veel.
Dan is dr ook nog zo een dik geval, zo een wijf, en die tuft dan op dr scootertje dat bijna inzaktEcht zo mooi.
Nee ik ben geen kamperquote:Op maandag 20 februari 2006 20:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik heb ze neit gezien, dus kan geen oordeel vellen.
UIt de reacties van anderen klinkt het alsof je er uit ziet alsof je zelf een kamper bent?
inderdaad, een wonderquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:10 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vind het eigenlijk altijd wel lache als ze in de C1000 komen
Ze hebben wel meestal dikke mercedesen en mooie goude kettingen
Trouwens een wonder dat mijn naam nog niet is genoemd in dit topic
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:07 schreef BrandX het volgende:
[..]Ik heb ze neit gezien, dus kan geen oordeel vellen.
UIt de reacties van anderen klinkt het alsof je er uit ziet alsof je zelf een kamper bent?is niet meer zichtbaar...![]()
![]()
Je bent er blijkbaar mee bevriendquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:50 schreef cultheld het volgende:
Ik kan het over het algemeen goed vinden met reizigers. De reizigers die ik ken zijn erg aardig als je ze kent en beschikken over een enorme loyaliteit. Met kickboksen doen er ook wel eens wat mee en behalve dat je er goed mee kunt ouwehoeren, kun je ook nog eens op steun rekenen als er bonje is.
je hebt gelijk. Dit geeft mij geen kamper of woonwagenbewoonster-associaties. Gewoon een foto van een vrouw.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:03 schreef -Why- het volgende:
BrandX ik denk dat je er naast zit
quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
je hebt gelijk. Dit geeft mij geen kamper of woonwagenbewoonster-associaties. Gewoon een foto van een vrouw.
hmmm. daar zou ik hem in een lollige bui best in kunnen steken.quote:
uiteraard, met een trekhaakquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:48 schreef Camplo het volgende:
Ze zijn 19 en hebben een mercedes C 220..... komt dat zoolleyes:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 03:15 schreef ToonKloon het volgende:
Geen ervaring met woonwagenbewoners ... misschien contactgestoord door vooroordelen
Goed geformuleerd!quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hmmm. daar zou ik hem in een lollige bui best in kunnen steken.
Nooit worden er kinderen verkracht op een woonwagenkamp. Op een woonwagenkamp is er niet zoiets als een slot op een voordeur omdat men elkaar vertrouwt; Er zitten echt niet alleen maar nadelen aan het leven op een woonwagenkampquote:Op donderdag 16 maart 2006 03:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]Ben jij contactgestoord door vooroordelen.
Woonwagenbewoners zijn gewoon leuke, gezellige en spontane mensen. Niks mis mee, zolang je ze maar niet dwars zit, hoef je in ieder geval geen problemen te verwachten.
Je zal er in ieder geval niet meemaken dat er iemand maanden dood in z'n woning ligt, zonder dat ze door iemand gemist worden. Iets wat in de burger maatschappij helaas wel gebeurd... Bij vreugde of verdriet, iedereen leeft mee en iedereen is er voor elkaar. Zou in de burgermaatschappij ook wat meer moeten zijn.
Dat bedoel ik precies te zeggenquote:Op donderdag 16 maart 2006 03:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nooit worden er kinderen verkracht op een woonwagenkamp. Op een woonwagenkamp is er niet zoiets als een slot op een voordeur omdat men elkaar vertrouwt; Er zitten echt niet alleen maar nadelen aan het leven op een woonwagenkamp.
Ja .. probeer iets te innen:quote:Op donderdag 16 maart 2006 03:18 schreef Snaptnix het volgende:
Woonwagenbewoners zijn gewoon leuke, gezellige en spontane mensen. Niks mis mee, zolang je ze maar niet dwars zit, hoef je in ieder geval geen problemen te verwachten.
dat moest er nog eens bij komen jaquote:Op donderdag 16 maart 2006 03:32 schreef cultheld het volgende:
Nooit worden er kinderen verkracht op een woonwagenkamp. Op een woonwagenkamp is er niet zoiets als een slot op een voordeur omdat men elkaar vertrouwt; Er zitten echt niet alleen maar nadelen aan het leven op een woonwagenkamp.
Leukquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:01 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik ben dus een woonwagenbewoonster, of zoals dat in de volksmond genoemd wordt een kamper. Ik vind het heel erg jammer dat iedereen altijd over een kant gegooid wordt want in iedere bevolkingsgroep heb je slechten, criminelen en aso's. Net zo goed als dat Jantje van drie hoog achter zijn vriendin het hele huis door mept, in drugs dealt en in gestolen spullen handelt heb je die lui ook tussen woonwagenbewoners zitten en tussen arabieren, antilianen etc.. Ik woon al mijn hele leven in een woonwagen, eerst op het grootste woonwagenkamp van Amsterdam, tot mijn 6e. Daarna verhuist naar een klein kampje van 10 wagens en 2 jaar geleden weer verhuisd naar een ander nieuw gebouwd kamp. Ik heb mijn mbo diploma, heb mijn middle management diploma, heb engels gestudeerd en werk als directie secretaresse. Ben getrouwd met een militair (geen woonwagenbewoner) en heb een kind. Ik deal niet in drugs, gestolen goederen en ben zeker geen aso. Maar zoals bij iedere woonwagenbewoner trek je wel je schoenen uit bij mij thuis. O ja en ik woon in zo'n "huis" van een wagen. Zelf betaald met een persoonlijke lening omdat wij woonwagenbewoners geen hypotheek krijgen zoals een ieder die in een stenen huis woont, maar we moeten wel onroerend goed belasting betalen. En uiteraard heb ik net als alle andere woonwagenbewoners 2 grote honden, Husky's, die buiten rond lopen.
Dat gebeurt in sommige huizen wel.quote:Op donderdag 16 maart 2006 04:14 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
dat moest er nog eens bij komen ja![]()
Deze woonwagenbewoners zijn de zgn kampers. En niet de 'originele' woonwagenbewoners, die in woonwagens wonen vanwege hun beroep oid.quote:Op donderdag 16 maart 2006 04:11 schreef ToonKloon het volgende:
[..]
Ja .. probeer iets te innen:
http://weblog.roelonline.net/archives/001934.php
http://frontpage.fok.nl/nieuws/40562 (met files tot gevolg)
http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items&r=dossiers&b=94103&a=121340 (Belastingdienst)
En jij werkt bij de politie ofzo?quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:47 schreef boyv het volgende:
Zo he, een goede,niet-criminele woonwagenbewoner. Gelukkig bevestigd zo'n uitzondering de regel![]()
En in sommige woonwagens ook.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat gebeurt in sommige huizen wel.
Hier nog een "kamper".quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:01 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik ben dus een woonwagenbewoonster, of zoals dat in de volksmond genoemd wordt een kamper. Ik vind het heel erg jammer dat iedereen altijd over een kant gegooid wordt want in iedere bevolkingsgroep heb je slechten, criminelen en aso's. Net zo goed als dat Jantje van drie hoog achter zijn vriendin het hele huis door mept, in drugs dealt en in gestolen spullen handelt heb je die lui ook tussen woonwagenbewoners zitten en tussen arabieren, antilianen etc.. Ik woon al mijn hele leven in een woonwagen, eerst op het grootste woonwagenkamp van Amsterdam, tot mijn 6e. Daarna verhuist naar een klein kampje van 10 wagens en 2 jaar geleden weer verhuisd naar een ander nieuw gebouwd kamp. Ik heb mijn mbo diploma, heb mijn middle management diploma, heb engels gestudeerd en werk als directie secretaresse. Ben getrouwd met een militair (geen woonwagenbewoner) en heb een kind. Ik deal niet in drugs, gestolen goederen en ben zeker geen aso. Maar zoals bij iedere woonwagenbewoner trek je wel je schoenen uit bij mij thuis. O ja en ik woon in zo'n "huis" van een wagen. Zelf betaald met een persoonlijke lening omdat wij woonwagenbewoners geen hypotheek krijgen zoals een ieder die in een stenen huis woont, maar we moeten wel onroerend goed belasting betalen. En uiteraard heb ik net als alle andere woonwagenbewoners 2 grote honden, Husky's, die buiten rond lopen.
doe us ff positief.... je bent wie je bent. en je doet wat je doet.quote:
Dan zou je in een gewoon huis kunnen gaan wonen, dan heb je al die problemen niet. Daarnaast is 90% van de kampers in mindere of meerdere mate crimineel, en ik kan me prima indenken dat ouders het niet leuk vinden als hun kinderen op een kamp lopen. Ik zou het zelf ook niet leuk vinden als ik kinderen zou hebben vrees ikquote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hier nog een "kamper".
(....)
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind het nog steeds moeilijk om tegen zulke situaties aan te lopen en heb vaak het gevoel mezelf, m'n mannetje en vooral de kleine te moeten verdedigen tegen al die vooroordelen.![]()
Ken er zelf ok genoeg die niet helemaal in de haak zijn, maar ken ook genoeg burgers waar ik liever niets mee van doen heb.
WAT BEDOEL JEquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat zijn idd wel nare ervaringen. was dat ook het kamp waar peter r de vries zijn scorpion vandaan had?
Met als gevolg dat als een ervan je niet mag de hele groep zich ermee bemoeit, dat zie je ook bij sommige noord-afrikaanse families en andere mensen van de onderkant van de samenleving.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:29 schreef Cosworth het volgende:
Ik heb met woonwagenbewoners gewerkt en het valt best mee, als je maar normaal doet. Ze vormen met hun kamp vaak een heel sociale groep en daar kom je moeilijk tussen. Ik heb wel meer respect voor ze gekregen sinds die tijd.
Oh plz..quote:Alleen willen helaas velen dat niet inzien, het blijft pijnlijk hoe vaak je de confrontatie aan moet gaan (staan redelijk dichtbij een dure wijk). De kinderen hier bespuugd en verrot geslagen worden, want het zijn vieze kampers en dus bij voorbaat crimineeltjes in de dop.
Iemand die ik ken heeft een autobedrijf voor exotische auto's. Kwam daar laatst ook een familie binnen, wilden een nieuwe BMW M5 oid kopen. Betaalden ze met boodschappentassen vol briefjes van twintig.quote:Op zondag 9 april 2006 13:05 schreef FireFreak het volgende:
bij ons in de buurt zijn ook zoon woonwagens.. mooie autos die ze hebben!! een neef van mij die is daarmee bevriend en ze halen regelmatig oud ijzer op (verdient flink geld hoor)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |