neequote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:56 schreef SpeedyRich het volgende:
--> PTA
inkoppertje idd... wel toepasselijk!quote:
Jammer dat je die nooit meer zietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:02 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[afbeelding]
Geen toelichting nodig.
Als dat een hummer limo is ben ik de paashaas....quote:
vechten?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:07 schreef DrDentz het volgende:
ah kappen nousjonniebakken zijn irritatieopwekkend
Slowakije en Polen echt overal!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jammer dat je die nooit meer ziet
Wel begrijpelijk... Maar toch jammer.
hmmm.. inspiratie!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Het "Wrak" (aparte auto) van de Week
Daarom wil ik daar ok naar toe op vakantiequote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:08 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Slowakije en Polen echt overal!![]()
in de bochten danquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:08 schreef Nosh het volgende:
[afbeelding]
Door die spoiler gaat ie vet harder!
dat is nog eens een kutauto!!!quote:
Tupperware auto.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oja, van die lelleke tuningsbakken.
Deze dan.
[afbeelding]
Shit zeg.
Dat is gewoon niet waar. De Ford K is klein en een Ford maar geen kutauto.quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:36 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet waar. De Ford K is klein maar geen kutauto.
Die is niet eens echtquote:
Whehe.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:25 schreef Nega het volgende:
[..]
Ik vind die auto juist stijlvol.![]()
Bewondertopic.
Dat is een echte kutauto
Je bent me voor, wilde al een echte kutauto soepen. Maar de grap zal geen impact meer hebbenquote:
Er schijnt een nog veel betere versie bestaan te hebben, maar die foto was schijnbaar zo schunnig dat ze hem overal waar ie gepost is al gedelete hebben. Ben wel nieuwsgierig nu.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:32 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Je bent me voor, wilde al een echte kutauto soepen. Maar de grap zal geen impact meer hebben![]()
wat is hier raar aan. dat is bij treinen ook altijd zo dus waarom bij auto;s niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:46 schreef DaveMasteR het volgende:
Welke kant wil je op?
[afbeelding]
Ik ga naar linksquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:46 schreef DaveMasteR het volgende:
Welke kant wil je op?
[afbeelding]
naar voren.....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:46 schreef DaveMasteR het volgende:
Welke kant wil je op?
[afbeelding]
die is lief!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:46 schreef DaveMasteR het volgende:
Welke kant wil je op?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:56 schreef DaveMasteR het volgende:
Een echte kut tietenauto
[afbeelding]
quote:
Ik geloof dat ie auto zo ongelovelijk hard in waarde daalt dat je de eigenaar recht in z'n gezicht uit mag lachenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:43 schreef Mastertje het volgende:
[afbeelding]
Ik zie het liever zo:
[afbeelding]
Bek dichtquote:
Ik wens u ook een fijne crematie toe.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:23 schreef Sunrise het volgende:
[..]
Bek dichtDuitsers maken toch echt wel de betere auto's, Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen...
Dit zijn pas KUT auto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze mogen van mij part ceremonieel verbrand worden, alles wat Frans is trouwens![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een DeLorean... wetenschappelijk bewezen kut auto
Fiat Multipla met dat debiele vetrandje, net een rollade... en de Ford Ka met die belachelijk dikke reet.. (Ford Street Ka kan er wel mee door) maar die zijn al voorbij geweest
Alsof daar ooit sprake van zou zijn geweest.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:33 schreef Netsplitter het volgende:
Godzijdank nooit uit gekomen...
[afbeelding]
Lees de topic ff door voor je wat post...quote:
Leer jij ff Nederlands voor je iemand af gaat zeiken...quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:51 schreef G-string het volgende:
[..]
Lees de topic ff door voor je wat post...![]()
![]()
to·pic (de ~, ~s)quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:55 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Leer jij ff Nederlands voor je iemand af gaat zeiken...![]()
![]()
Oe lekker, harder graag!quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:55 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Leer jij ff Nederlands voor je iemand af gaat zeiken...![]()
![]()
Ik vind die Hummer op het plaatje echt wel meevallen, die kan in mijn ogen niet door voor kutauto.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:30 schreef SwiffMeister het volgende:
[afbeelding]
Ik vind alleen de orginele Humvee en de burgeruitvoering de Hummer H1 mooi.
Enige auto die daarbij een beetje in de buurt komt is de Lamborghini LM002 (4x4 terreinwagen van lambo met een countach motor)
Het gaat bij autos niet alleen m hoe ze eruit zien, maar ook wat ze kunnen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:48 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ik vind die Hummer op het plaatje echt wel meevallen, die kan in mijn ogen niet door voor kutauto.
Ikquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:07 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Het gaat bij autos niet alleen m hoe ze eruit zien, maar ook wat ze kunnen.
Sorry hoor, maar een hummer is een auto gebouwd om te rijden waar niets anders kan rijden. Dat moet je eens proberen met een h2 als je jezelf al niet vastrijdt omdat hij zo laag is bij de grond, dan kun je na dat ritje je hele auto gaan poetsen, omdat een auto met zoveel chroom er totaal niet uit ziet. Verder is een h2 voor 60% plastic, en wie wil er nou een lastic auto?
We have a winnerquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:11 schreef taart het volgende:
een alto met zulke velgen:
[afbeelding]
![]()
![]()
miniquote:Op maandag 27 februari 2006 11:19 schreef logicum het volgende:
Ford F150
[afbeelding]
http://www.bridger.us/2002/12/16/CrashTestingMINICooperVsFordF150
[afbeelding]
Het zal je pookie maar zijn... Krijg je nooit van ze leven meer grip op...quote:Op maandag 27 februari 2006 18:03 schreef D.Rose het volgende:
ff googlen levert mij dit op
[afbeelding]
sowieso altoquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:11 schreef taart het volgende:
een alto met zulke velgen:
[afbeelding]
![]()
![]()
Hahahaha ik lig in een deukquote:Op maandag 27 februari 2006 18:03 schreef D.Rose het volgende:
ff googlen levert mij dit op
[afbeelding]
de Daewoo-Chevy's danquote:Op maandag 27 februari 2006 23:10 schreef taart het volgende:
[..]
chevrolets mogen van mij ook wel in een deuk liggen
[afbeelding]
ow, je hebt dus geen smaakquote:Op maandag 27 februari 2006 23:16 schreef taart het volgende:
[..]
met name.
maar ik vind amerikaanse auto's zowieso niet mooi
Dat is denk ik zelfspot, en zelfspot is coolquote:
Jezus daar staan echt ernstige bakken op. Wel lachequote:Op maandag 27 februari 2006 23:19 schreef spideramn het volgende:
Japanners
http://tanetane92.web.infoseek.co.jp/20050116tas2.html
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 23:31 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat is denk ik zelfspot, en zelfspot is cool
iddquote:Op maandag 27 februari 2006 23:31 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat is denk ik zelfspot, en zelfspot is cool
Zeker voor de wat dikkere bruidquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:05 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Als dat een hummer limo is ben ik de paashaas....
DIT is een hummerlimo!
[afbeelding]
te huur bij ondergetekende
Je kunt 'm zeker niet betalen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:22 schreef LSS het volgende:
Kansloze proletenbak voor sukkels die iets kleins te compenseren hebben.
Jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:48 schreef LSS het volgende:
[..]
Zou jij zo'n ding kopen als je ergens nog een ton had liggen?
Nou nee, ik heb een paar dingen hoger op mijn verlanglijstje staan, maar ik hem zeker wel willen hebbenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:48 schreef LSS het volgende:
[..]
Zou jij zo'n ding kopen als je ergens nog een ton had liggen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I know, zou hem ook graag hebben.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:38 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
[..]
OMG WTF! Da's een legende man!![]()
oud..... heel oudquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:12 schreef dazzled het volgende:
het merk is kut en de auto ook en ........
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |