Het gaat bij autos niet alleen m hoe ze eruit zien, maar ook wat ze kunnen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:48 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ik vind die Hummer op het plaatje echt wel meevallen, die kan in mijn ogen niet door voor kutauto.
Ikquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:07 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Het gaat bij autos niet alleen m hoe ze eruit zien, maar ook wat ze kunnen.
Sorry hoor, maar een hummer is een auto gebouwd om te rijden waar niets anders kan rijden. Dat moet je eens proberen met een h2 als je jezelf al niet vastrijdt omdat hij zo laag is bij de grond, dan kun je na dat ritje je hele auto gaan poetsen, omdat een auto met zoveel chroom er totaal niet uit ziet. Verder is een h2 voor 60% plastic, en wie wil er nou een lastic auto?
We have a winnerquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:11 schreef taart het volgende:
een alto met zulke velgen:
[afbeelding]
![]()
![]()
miniquote:Op maandag 27 februari 2006 11:19 schreef logicum het volgende:
Ford F150
[afbeelding]
http://www.bridger.us/2002/12/16/CrashTestingMINICooperVsFordF150
[afbeelding]
Het zal je pookie maar zijn... Krijg je nooit van ze leven meer grip op...quote:Op maandag 27 februari 2006 18:03 schreef D.Rose het volgende:
ff googlen levert mij dit op
[afbeelding]
sowieso altoquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:11 schreef taart het volgende:
een alto met zulke velgen:
[afbeelding]
![]()
![]()
Hahahaha ik lig in een deukquote:Op maandag 27 februari 2006 18:03 schreef D.Rose het volgende:
ff googlen levert mij dit op
[afbeelding]
de Daewoo-Chevy's danquote:Op maandag 27 februari 2006 23:10 schreef taart het volgende:
[..]
chevrolets mogen van mij ook wel in een deuk liggen
[afbeelding]
ow, je hebt dus geen smaakquote:Op maandag 27 februari 2006 23:16 schreef taart het volgende:
[..]
met name.
maar ik vind amerikaanse auto's zowieso niet mooi
Dat is denk ik zelfspot, en zelfspot is coolquote:
Jezus daar staan echt ernstige bakken op. Wel lachequote:Op maandag 27 februari 2006 23:19 schreef spideramn het volgende:
Japanners
http://tanetane92.web.infoseek.co.jp/20050116tas2.html
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 23:31 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat is denk ik zelfspot, en zelfspot is cool
iddquote:Op maandag 27 februari 2006 23:31 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat is denk ik zelfspot, en zelfspot is cool
Zeker voor de wat dikkere bruidquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:05 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Als dat een hummer limo is ben ik de paashaas....
DIT is een hummerlimo!
[afbeelding]
te huur bij ondergetekende
Je kunt 'm zeker niet betalen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:22 schreef LSS het volgende:
Kansloze proletenbak voor sukkels die iets kleins te compenseren hebben.
Jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:48 schreef LSS het volgende:
[..]
Zou jij zo'n ding kopen als je ergens nog een ton had liggen?
Nou nee, ik heb een paar dingen hoger op mijn verlanglijstje staan, maar ik hem zeker wel willen hebbenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:48 schreef LSS het volgende:
[..]
Zou jij zo'n ding kopen als je ergens nog een ton had liggen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |