Bek dichtquote:
Ik wens u ook een fijne crematie toe.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:23 schreef Sunrise het volgende:
[..]
Bek dichtDuitsers maken toch echt wel de betere auto's, Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen...
Dit zijn pas KUT auto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze mogen van mij part ceremonieel verbrand worden, alles wat Frans is trouwens![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een DeLorean... wetenschappelijk bewezen kut auto
Fiat Multipla met dat debiele vetrandje, net een rollade... en de Ford Ka met die belachelijk dikke reet.. (Ford Street Ka kan er wel mee door) maar die zijn al voorbij geweest
Alsof daar ooit sprake van zou zijn geweest.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:33 schreef Netsplitter het volgende:
Godzijdank nooit uit gekomen...
[afbeelding]
Lees de topic ff door voor je wat post...quote:
Leer jij ff Nederlands voor je iemand af gaat zeiken...quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:51 schreef G-string het volgende:
[..]
Lees de topic ff door voor je wat post...![]()
![]()
to·pic (de ~, ~s)quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:55 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Leer jij ff Nederlands voor je iemand af gaat zeiken...![]()
![]()
Oe lekker, harder graag!quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:55 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Leer jij ff Nederlands voor je iemand af gaat zeiken...![]()
![]()
Ik vind die Hummer op het plaatje echt wel meevallen, die kan in mijn ogen niet door voor kutauto.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:30 schreef SwiffMeister het volgende:
[afbeelding]
Ik vind alleen de orginele Humvee en de burgeruitvoering de Hummer H1 mooi.
Enige auto die daarbij een beetje in de buurt komt is de Lamborghini LM002 (4x4 terreinwagen van lambo met een countach motor)
Het gaat bij autos niet alleen m hoe ze eruit zien, maar ook wat ze kunnen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:48 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ik vind die Hummer op het plaatje echt wel meevallen, die kan in mijn ogen niet door voor kutauto.
Ikquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:07 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Het gaat bij autos niet alleen m hoe ze eruit zien, maar ook wat ze kunnen.
Sorry hoor, maar een hummer is een auto gebouwd om te rijden waar niets anders kan rijden. Dat moet je eens proberen met een h2 als je jezelf al niet vastrijdt omdat hij zo laag is bij de grond, dan kun je na dat ritje je hele auto gaan poetsen, omdat een auto met zoveel chroom er totaal niet uit ziet. Verder is een h2 voor 60% plastic, en wie wil er nou een lastic auto?
We have a winnerquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:11 schreef taart het volgende:
een alto met zulke velgen:
[afbeelding]
![]()
![]()
miniquote:Op maandag 27 februari 2006 11:19 schreef logicum het volgende:
Ford F150
[afbeelding]
http://www.bridger.us/2002/12/16/CrashTestingMINICooperVsFordF150
[afbeelding]
Het zal je pookie maar zijn... Krijg je nooit van ze leven meer grip op...quote:Op maandag 27 februari 2006 18:03 schreef D.Rose het volgende:
ff googlen levert mij dit op
[afbeelding]
sowieso altoquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:11 schreef taart het volgende:
een alto met zulke velgen:
[afbeelding]
![]()
![]()
Hahahaha ik lig in een deukquote:Op maandag 27 februari 2006 18:03 schreef D.Rose het volgende:
ff googlen levert mij dit op
[afbeelding]
de Daewoo-Chevy's danquote:Op maandag 27 februari 2006 23:10 schreef taart het volgende:
[..]
chevrolets mogen van mij ook wel in een deuk liggen
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |