Whehe.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:25 schreef Nega het volgende:
[..]
Ik vind die auto juist stijlvol.![]()
Bewondertopic.
Dat is een echte kutauto
Je bent me voor, wilde al een echte kutauto soepen. Maar de grap zal geen impact meer hebbenquote:
Er schijnt een nog veel betere versie bestaan te hebben, maar die foto was schijnbaar zo schunnig dat ze hem overal waar ie gepost is al gedelete hebben. Ben wel nieuwsgierig nu.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:32 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Je bent me voor, wilde al een echte kutauto soepen. Maar de grap zal geen impact meer hebben![]()
wat is hier raar aan. dat is bij treinen ook altijd zo dus waarom bij auto;s niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:46 schreef DaveMasteR het volgende:
Welke kant wil je op?
[afbeelding]
Ik ga naar linksquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:46 schreef DaveMasteR het volgende:
Welke kant wil je op?
[afbeelding]
naar voren.....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:46 schreef DaveMasteR het volgende:
Welke kant wil je op?
[afbeelding]
die is lief!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:46 schreef DaveMasteR het volgende:
Welke kant wil je op?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:56 schreef DaveMasteR het volgende:
Een echte kut tietenauto
[afbeelding]
quote:
Ik geloof dat ie auto zo ongelovelijk hard in waarde daalt dat je de eigenaar recht in z'n gezicht uit mag lachenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:43 schreef Mastertje het volgende:
[afbeelding]
Ik zie het liever zo:
[afbeelding]
Bek dichtquote:
Ik wens u ook een fijne crematie toe.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:23 schreef Sunrise het volgende:
[..]
Bek dichtDuitsers maken toch echt wel de betere auto's, Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen...
Dit zijn pas KUT auto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze mogen van mij part ceremonieel verbrand worden, alles wat Frans is trouwens![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een DeLorean... wetenschappelijk bewezen kut auto
Fiat Multipla met dat debiele vetrandje, net een rollade... en de Ford Ka met die belachelijk dikke reet.. (Ford Street Ka kan er wel mee door) maar die zijn al voorbij geweest
Alsof daar ooit sprake van zou zijn geweest.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:33 schreef Netsplitter het volgende:
Godzijdank nooit uit gekomen...
[afbeelding]
Lees de topic ff door voor je wat post...quote:
Leer jij ff Nederlands voor je iemand af gaat zeiken...quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:51 schreef G-string het volgende:
[..]
Lees de topic ff door voor je wat post...![]()
![]()
to·pic (de ~, ~s)quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:55 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Leer jij ff Nederlands voor je iemand af gaat zeiken...![]()
![]()
Oe lekker, harder graag!quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:55 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Leer jij ff Nederlands voor je iemand af gaat zeiken...![]()
![]()
Ik vind die Hummer op het plaatje echt wel meevallen, die kan in mijn ogen niet door voor kutauto.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:30 schreef SwiffMeister het volgende:
[afbeelding]
Ik vind alleen de orginele Humvee en de burgeruitvoering de Hummer H1 mooi.
Enige auto die daarbij een beetje in de buurt komt is de Lamborghini LM002 (4x4 terreinwagen van lambo met een countach motor)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |