Ach ja, appels met peren vergelijken zijn ze goed in.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
hahahahaha, wat een lul die vent (http://www.foxnews.com/story/0,2933,170850,00.html)
hij beweerd doordat hier in nederland iemand met twee vrouwen tegenlijk kan trouwen, Joran dus ook maar vrij mag rondlopen. fantastisch, wat een kerel
rare vraag misschien. Maar het is toch gebeurd op Aruba. Dan geld het rechtsysteem van daar toch? De amerikaanse wetgeving heeft er dan toch niks mee te maken?quote:Op zondag 19 februari 2006 01:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
kun je uberhaupt als Nederlands staatsburger gebruik maken van het Amerikaanse rechtssysteem?
Niet ? Ik vind hem er juist als een kneus uitzien, en niet bepaald als een koelbloedige moordenaar, die onder druk gewoon blijft volhouden dat ie er niks mee te maken heeft. Kan me vergissen natuurlijk, Ted Bundy zag er ook uit als een leuke vlotte gozer.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:20 schreef Lemmeb het volgende:
Wat die zaak Holloway betreft zit ik toch een beetje in tweestrijd.
Aan de ene kant ben ik natuurlijk op m'n Hollandse pik getrapt dat die tiefus-Amerikanen het flikken om een Nederlands staatsburger zo schofterig te behandelen. Maar aan de andere kant is het ook wel een heel raar verhaal, van die verdwijning, en is die Joran in mijn ogen nu ook niet bepaald het prototype van een lief, onschuldig kereltje.
Mwah, als een enorme player zag hij er inderdaad niet uit, nee. Eerder een corpsballetje. Maar dat zegt niks, daar zitten ook enorme klootzakken tussen. Bovendien kan hij zich ook bewust een beetje kneuzeriger gepresenteerd hebben, als dat hij in werkelijkheid is.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Niet ? Ik vind hem er juist als een kneus uitzien
Ik heb hem alleen van voren gezien, dus ik zou het niet weten. Maar als het zo eenvoudig was moordenaars, verkrachters etc. te herkennen, dan zou de wereld een stuk plezieriger zijn. Bovendien; hoe koelbloedig ben je als je alibi aan alle kanten gaten vertoont?quote:Op zondag 19 februari 2006 16:52 schreef fokje het volgende:
Joran heeft het profiel ook niet van een koelbloedige moordenaar, verkrachter of wat dan ook
Hij komt over zoals hij wil overkomen. Hij heeft daar lang genoeg op kunnen trainen. Dat zou iedereen doen, of je nou schuldig of onschuldig bent, je wilt onschuldig overkomen.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:10 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Ik steek voor niemand mijn hand in het vuur maar ik heb het interview gezien en die gozer komt ook niet bepaald over als een kille moordenaar of zo. Ik vind het zowiezo maar een vreemd verhaal allemaal.
Dat kun je wel stellen ja, het hele land schijnt in de ban van deze zaak te zijn, en das knap in een land waar gemiddeld per jaar 11.000 mensen omkomen door vuurwapengeweld.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:52 schreef fokje het volgende:
Joran heeft het profiel ook niet van een koelbloedige moordenaar, verkrachter of wat dan ook, inclusief het wegwerken van een lijk zonder ook maar één spoor daarvan achter te laten. Het is onwaarschijnlijk dattie dat heeft kunnen doen. Dat hij geen lievertje is en soms domme dingen doet, is een ander verhaal. Dat maakt iemand nog geen 'predator'.
Ma Twitty is gewoon ziek en heeft het vermogen om anderen in haar ziekelijke gedrag mee te slepen.
Die wou ik ook net posten!quote:Op zondag 19 februari 2006 20:06 schreef dazzle123 het volgende:
Hier staat wel een mooi stukje over deze zaak:
http://misdaadjournalist.web-log.nl/log/4998436
Ja, en als je dan ook al leest dat ze het eerder heeft gedaan en pas terug kwam toen het geld op was....quote:Op zondag 19 februari 2006 19:20 schreef Aventura het volgende:
En niemand daar heeft het over de persoonlijkheid van dat meisje, ze schijnt een wilde tante te zijn geweest, niet zo aardig en nogal drammerig. Tenminste aldus Joran. Maar volgens heel Amerika was het een onschuldig engeltje onder valse voorwendselen meegevoerd naar een strand...Terwijl ze daar zelf heen wilde. Natuurlijk beweer ik niet dat ze het zelf wilde en het haar eigen schuld is maar er zijn meer kanten aan het verhaal.
En volgens mij was ze ook wel eens van huis weggerend, dat is wel opzienbarend.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:20 schreef Aventura het volgende:
En niemand daar heeft het over de persoonlijkheid van dat meisje, ze schijnt een wilde tante te zijn geweest, niet zo aardig en nogal drammerig. Tenminste aldus Joran. Maar volgens heel Amerika was het een onschuldig engeltje onder valse voorwendselen meegevoerd naar een strand...Terwijl ze daar zelf heen wilde. Natuurlijk beweer ik niet dat ze het zelf wilde en het haar eigen schuld is maar er zijn meer kanten aan het verhaal.
Je kan overal voor worden aangeklaagd. Ik kan jou morgen ook aanklagen omdat je zogenaamd mijn auto hebt gestolen. Een aanklacht zegt echter niks. Het is ook geen strafzaak maar een civielrechtelijke zaak. kortom burger tegen burger. Iederen burger kan een andere burger voor de rechter dagen. Het wil ook niet zeggen dat een rechtbank deze zaak uberhaupt in behandeling gaat nemen laat staan dat het tot een veroordeling komt. Een gevangenisstraf is zowiezo onmogelijk en Joran en zijn ouders kunnen zonder probleem het land verlaten en kunnen niet opgepakt worden.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:08 schreef Troeta het volgende:
Dit vind ik zo'n rare aanklacht:
De vader van Joran wordt verweten het 'gewelddadige antisociale gedrag' van zijn zoon mogelijk te hebben gemaakt.
Misschien is het wel een slechte vader hoor, maar sinds wanneer kan je daarvoor aangeklaagd worden??
Zou wat zijn als in Amerika al die kinderen hun junkie-ouders aan gaan klagen.
Allang? Sinds wanneer?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:43 schreef broodmonkeh het volgende:
hij is allang weer terug in NL
Maar met alle aandacht die de verdwijning heeft gekregen, moet iemand haar toch wel gezien hebben?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:17 schreef broodmonkeh het volgende:
volgens mij is het ook nog steeds de vraag of ze wel is vermoord. Ze had er blijkbaar geen moeite mee om contact op te nemen met haar ouders totdat haar geld op was toen ze wegliep.
Mischien op de 1 of andere manier van aruba af gekomen en zit ze nu ergens met der christal meth te chillen.
time will learn..
heeft iemand bin laden al gezien met al die aandacht?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:20 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Maar met alle aandacht die de verdwijning heeft gekregen, moet iemand haar toch wel gezien hebben?
En dan heeft niemand aangife gedaan? En geen van die getuigen heeft Joran herkend of niet-herkend? Broodje aap verhaal volgens mij. Maar och dat hoort geloof ik wel bij het verhaal.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:44 schreef miki het volgende:
Ik lees ook net op Riehlworld dat er in de dagen voor Natalee verdween een soort verkrachtingsgolf plaatsvond, onder andere op het strand waar Joran haar heeft achtergelaten. Misschien dat dat een verklaring is?
Dat vind ik ook zo vreemd. Dat je als je met je klasgenoten op een vakantie gaat en er iemand verdwijnt je niet meteen alarm slaat. Wat de verantwoordelijkheid is van de leraren die meegaan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:25 schreef schatje het volgende:
Ik zie totaal geen kwaad in die jongen. Maar ja, schijn bedriegt. Voor hetzelfde geldt heeft ie het wel gedaan. Moeilijk hoor.
Verder, wie was er eigenlijk verantwoordelijk voor Natalee op dat eiland? Hadden die personen ook niet op haar moeten letten?
We zijn niet de enige die zich dit afvragen. Lees het volgende stuk maar eens:quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo vreemd. Dat je als je met je klasgenoten op een vakantie gaat en er iemand verdwijnt je niet meteen alarm slaat. Wat de verantwoordelijkheid is van de leraren die meegaan.
bronquote:Aruba, Senior Trip, Vanished, and Chaperones
Strange how we hear over and over again what is needed from the police in Aruba and how the cooperation of the entire island is being solicited, but we hear nothing about confronting the chaperones or the classmates of Natalee Holloway. I find that extremely strange. The first place I would go would be the chaperones. Where were they at 1 am in the morning when an 18 year old girl they were chaperoning is leaving a club accompanied only by three local young men?
Why weren't the girls using a buddy system and advised not to go anywhere without their buddies and never go anywhere alone with men? Why did Natalee's friends who saw her leave that early morning with three young local men allow her to leave with them without interceding? She might as well have taken the trip to Aruba by herself and not go through the charade of a chaperoned trip with her classmates.
Why weren't her chaperones waiting up for her if not at the club with the girls? Why wasn't she reported missing at 1 am when she didn't arrive at her hotel? Why did no one ever check on whether she was back at the hotel at any time that night or early morning? What is the purpose of a chaperone if not to know where you are and where you are going and when you get back? Were there no rules guiding these girls? Again I say, then why not go unaccompanied to Aruba and stop pretending that parents can rest easy because the girls are chaperoned?
Only once did I hear the word chaperone come up and a reporter asked Natalee's mother if she had any questions for the chaperones, and she replied, "Absolutely not!" I ask, "Why not?" She was also asked if she had any questions for her friends that saw her leave, and again she replied, "Absolutely not."
Then I say, "Don't expect the people of Aruba to successfully do the work of finding a vanished girl after the fact, when your system of protection was non-existent prior to her disappearance. Look to your own and ask, "Where were you when my daughter was alive and at risk? Why weren't you watching out for her and for each other?"
Vreemd, het werd aangekondigd als iets heel groots en nou blijkt het dus een heel kort item te zijn, het is niet eens de coverstoryquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
Straks om 18:35 in RTL Boulevard meer slecht nieuws over deze zieke zaak en de laatste videobeelden van Joran en Natalee
Dat doen ze wel vaker, om kijkers te trekken. De cover-story zal wel al lang vantevoren geland zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Vreemd, het werd aangekondigd als iets heel groots en nou blijkt het dus een heel kort item te zijn, het is niet eens de coverstory
Maar ja, nu dus...
sja, in mijn ogen zit er toch echt een steekje los aan de Alabama-posse, maar goed. Ik ben dat soort mensen dan ook niet gewend ofzo.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:28 schreef JohnDope het volgende:
Haha ik heb nog nooit zo'n leugenaar gezien.
o.a.: ("ik moest de volgende dag vroeg naar school en daarom liet ik haar achter") Aldus de masterpimp![]()
Die gozer is compleet gestoord (en ik ben best wel wat gewend wat mensen betreft)
In gezelschap van de loense broertjes?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:43 schreef fokje het volgende:
[..]
sja, in mijn ogen zit er toch echt een steekje los aan de Alabama-posse, maar goed. Ik ben dat soort mensen dan ook niet gewend ofzo.![]()
Met Joran is er IMHO weinig mis; hij vond het grietje toch niet zo leuk. Sja, dan laat je zo iemand gewoon in het zand zitten.
Kerel ben je een billemaatje van joran? die gooz is guilty as hell.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:43 schreef fokje het volgende:
[..]
sja, in mijn ogen zit er toch echt een steekje los aan de Alabama-posse, maar goed. Ik ben dat soort mensen dan ook niet gewend ofzo.![]()
Met Joran is er IMHO weinig mis; hij vond het grietje toch niet zo leuk. Sja, dan laat je zo iemand gewoon in het zand zitten.
Waarom? Wat zijn de bewijzen dan voor jou?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:01 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Kerel ben je een billemaatje van joran? die gooz is guilty as hell.
er zijn er geen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Waarom? Wat zijn de bewijzen dan voor jou?
Dat is heel vaak zo, dat problem child meisjes in dit soort shit belanden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
Tja, meisje zelf was ook best een 'problem child.'
Ik blijf erbij, ze is op de een of andere manier in de zee verzeild geraakt en dood of levend door haai(en) opgevreten. Misschien was ze ongesteld ofzo...![]()
Gaaaap.quote:Laten we het er op houden dat Joran blij mag zijn dat Holloway niet mijn dochtert is, want dan was de waarheid allang boven tafel gekomen
Ik heb genoeg gezegd, ik laat Joran aan God over.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Gaaaap.
Als mijn dochter zou weglopen met flink wat van mijn geld en zich pas zou gaan melden als het op was zou ze ook wensen nooit mijn dochter te zijn geweest.
Ik zeg niet dat die Joran volledig onschuldig is, maar denk wel dat dit verhaal wel eens twee kanten kan hebben.
En verander je profielpic eens niet zo vaak zeg!
een hoop mafkezen in deze zaak inderdaad.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:15 schreef JohnDope het volgende:
Kom op mensen, wie vertelt mij een grotere grap ik heb nog niet genoeg gelachen hier
mwaw invloedrijk en redneck zal denk ik wel meevallen. Als het een echte invloedrijke redneck was geweest, dan had hij allang een andere weg gekozen, dan de weg van justitie.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:58 schreef fokje het volgende:
[..]
een hoop mafkezen in deze zaak inderdaad.
je zal maar als laatste gezien zijn met een dochter van een invloedrijke redneck.
Dat is heel simpel , stel je voor jij bent 17 chickie verdwijnt , jij weet dat je haar ergens hebt achter gelaten en wilt geen gezeik dus vertel je dat je haar netjes heb thuis gebracht ....quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:15 schreef JohnDope het volgende:
[..]
En laten we het maar niet over zijn eerste verklaring hebben, dat hij haar bij haar hotel had afgezet, als er geen camera's hadden gehangen hadden we dat verhaal moeten geloven.
Als ik met een chickie/scharreltje ben dan zorg ik dat ze veilig thuis komt of veilig bij mij blijft, ik zal haar nooit achterlaten op een verlaten stuk strand(hoe van de wereld ik ook ben)quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:49 schreef dontcare het volgende:
[..]
Dat is heel simpel , stel je voor jij bent 17 chickie verdwijnt , jij weet dat je haar ergens hebt achter gelaten en wilt geen gezeik dus vertel je dat je haar netjes heb thuis gebracht ....
Imo is Joran een mietje en had hij als hij het gedaan had echt wel wat verteld na ruim 3 maanden van verhoor en die andere 2 ook
Nathalee is gewoon met haar dronken kop de zee in gelopen om te zwemmen en nooit meer er uit gekomen .....
Het gaat niet over jouquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:09 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als ik met een chickie/scharreltje ben dan zorg ik dat ze veilig thuis komt of veilig bij mij blijft, ik zal haar nooit achterlaten op een verlaten stuk strand(hoe van de wereld ik ook ben)![]()
Als iemand je inprent dat je nooit moet bekennen al heb je bloed aan je handen, dan beken je ook niet, dus of hij een mietje is of niet kan ik niet over oordelen. Iedereen is anders.
en jij hebt aan het front gezetenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:57 schreef sp3c het volgende:
ik kan me met de beste wil van de wereld gewoon geen motief bedenken om haar te vermoorden.
neequote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:06 schreef JohnDope het volgende:
[..]
en jij hebt aan het front gezeten
voorbeelden genoeg van mensen die niet bekend hebben terwijl ze wel wat gedaan hebbenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:53 schreef dontcare het volgende:
[..]
voorbeelden genoeg van mensen die wel bekent hebben terwijl ze niks gedaan hadden .
keej dacht ik..... maar dat verklaart een hoop.quote:
zoals ...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:11 schreef JohnDope het volgende:
[..]
keej dacht ik..... maar dat verklaart een hoop.
naief tot in den kist.quote:
Says who??quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:24 schreef sp3c het volgende:
waarom reageer ik eigenlijk nog op jouw ... komt geen zinnig woord uit
Waarom denk je negers?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:23 schreef SeLang het volgende:
Waarschijnlijk is ze nadat Joran weg was op dat strand gewoon door een groep negers ge-anaaliseerd en daarna aan de haaien gevoerd
waaruit leid je dat af ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:39 schreef matthijst het volgende:
Denk niet dat hij haar vermoord heeft, wel dat hij erbij was dat ze dood ging, of bewusteloos achterliet:
Common sense; waarom liegen over het hele verhaal? Wat heb je tot nu toe gehoord?quote:
Het zee rondom Aruba was erg ruw die nacht van haar vermissing, vanwege een storing. Er waren hoge golven en de zeestroom was erg sterk. De meeste durfden al dagen niet meer het water in.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:39 schreef matthijst het volgende:
Denk niet dat hij haar vermoord heeft, wel dat hij erbij was dat ze dood ging, of bewusteloos achterliet:
- ze ging zwemmen en is verdronken, in paniek is hij gevlucht
- ze was bewusteloos, hij liet haar achter, 's ochtends weggespoeld: eb/vloed?
- ze viel dood neer terwijl ze aan het neuken waren, ' 's ochtends weggespoeld: eb/vloed?
http://www.nu.nl/news/687(...)ht_stichting_op.htmlquote:Moeder vermiste Natalee Holloway richt stichting op
Uitgegeven: 3 maart 2006 22:33
MUNCIE - De moeder van de Amerikaanse tiener Natalee Holloway, die vorig jaar tijdens een vakantie op Aruba verdween, richt een stichting op. Ze wil veiligheidstips geven aan jongeren die alleen op reis gaan. Met dat doel begint ze ook een website.
De stichting en de website moeten voorkomen dat jongeren in de problemen komen tijdens hun vakantie, verklaarde Beth Holloway Twitty vrijdag tegen een Amerikaanse krant.
Natalee Holloway verdween eind mei vorig jaar spoorloos. De Arubaanse justitie vermoedde aanvankelijk dat de 18-jarige Nederlander Joran van der Sloot met de verdwijning van de Amerikaanse toeriste te maken had.
Ah, en prostituees mag je met een gerust hart vermoorden...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:03 schreef Lemmeb het volgende:
Nu heb ik ook werkelijk niet het idee dat die Joran in het echt een hele nette, fijne gozer is, maar dat Holloway wijf was volgens mij ook gewoon een hoer, dus dat heft elkaar lekker op.
bronquote:Interview Van der Sloot bij Shownieuws
Shownieuws 'heeft de hand weten te leggen' op het exclusieve interview dat Joran van der Sloot onlangs gaf aan de Amerikaanse tv-zender ABC. De Nederlandse Joran was lange tijd hoofdverdachte in de zaak rond de verdwijning van de Amerikaanse studente Natalee Holloway op Aruba.
Het gesprek is deze week in twee delen te zien op donderdag 9 en vrijdag 10 maart in de vroege editie van Shownieuws om 19.25 uur bij SBS 6. De 18-jarige Joran van der Sloot zou de laatste persoon zijn geweest die Natalee levend heeft gezien.
Joran werd opgepakt en weken verhoord, maar uiteindelijk bij gebrek aan bewijs vrijgelaten. In het interview, dat in Amerika bekeken werd door 12,4 miljoen mensen, vertelt Joran onder meer over wat er die bewuste avond is gebeurd op het strand. Ook vertelt hij dat de twee plannen hadden om seks te hebben. Joran legt uit waarom hij in eerste instantie tegen de politie heeft gelogen en hoe hij na zijn arrestatie werd verhoord. In het interview vertelt hij dat het iedere dag aan hem knaagt dat het misschien heel anders was gelopen als hij Natalee niet alleen had achtergelaten op het strand.
Staat dat interview in zijn geheel op de site van ABC?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:37 schreef PLAE@ het volgende:
het staat al tijden online op de site van abc.
Ja, dat waren volgens mij ook enkele fragmenten hoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:56 schreef PLAE@ het volgende:
Ik neem aan dat het niet het complete interview was. Kan het nu niet vinden overigens.
of gebrek aan liefde aandacht etc etc door pa en ma holloway?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 05:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar wel vreemd dat Natalee tegen Joran vertelde dat haar moeder de zus van Hitler zou zijn, slechte Arubaanse coke misschien
Maar het is lastig je eigen lijk verbergen natuurlijkquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:37 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ze kan dus ook zelfmoord hebbn gepleegd, want wat ik van de verhalen heb gehoord kwam ze aardig labiel over. Maar over zelfmoord begint niemand, want daar heerst een taboe op. Daar beschuldig je iemand die verdwenen is, liever niet van natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |