Common sense; waarom liegen over het hele verhaal? Wat heb je tot nu toe gehoord?quote:
Het zee rondom Aruba was erg ruw die nacht van haar vermissing, vanwege een storing. Er waren hoge golven en de zeestroom was erg sterk. De meeste durfden al dagen niet meer het water in.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:39 schreef matthijst het volgende:
Denk niet dat hij haar vermoord heeft, wel dat hij erbij was dat ze dood ging, of bewusteloos achterliet:
- ze ging zwemmen en is verdronken, in paniek is hij gevlucht
- ze was bewusteloos, hij liet haar achter, 's ochtends weggespoeld: eb/vloed?
- ze viel dood neer terwijl ze aan het neuken waren, ' 's ochtends weggespoeld: eb/vloed?
http://www.nu.nl/news/687(...)ht_stichting_op.htmlquote:Moeder vermiste Natalee Holloway richt stichting op
Uitgegeven: 3 maart 2006 22:33
MUNCIE - De moeder van de Amerikaanse tiener Natalee Holloway, die vorig jaar tijdens een vakantie op Aruba verdween, richt een stichting op. Ze wil veiligheidstips geven aan jongeren die alleen op reis gaan. Met dat doel begint ze ook een website.
De stichting en de website moeten voorkomen dat jongeren in de problemen komen tijdens hun vakantie, verklaarde Beth Holloway Twitty vrijdag tegen een Amerikaanse krant.
Natalee Holloway verdween eind mei vorig jaar spoorloos. De Arubaanse justitie vermoedde aanvankelijk dat de 18-jarige Nederlander Joran van der Sloot met de verdwijning van de Amerikaanse toeriste te maken had.
Ah, en prostituees mag je met een gerust hart vermoorden...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:03 schreef Lemmeb het volgende:
Nu heb ik ook werkelijk niet het idee dat die Joran in het echt een hele nette, fijne gozer is, maar dat Holloway wijf was volgens mij ook gewoon een hoer, dus dat heft elkaar lekker op.
bronquote:Interview Van der Sloot bij Shownieuws
Shownieuws 'heeft de hand weten te leggen' op het exclusieve interview dat Joran van der Sloot onlangs gaf aan de Amerikaanse tv-zender ABC. De Nederlandse Joran was lange tijd hoofdverdachte in de zaak rond de verdwijning van de Amerikaanse studente Natalee Holloway op Aruba.
Het gesprek is deze week in twee delen te zien op donderdag 9 en vrijdag 10 maart in de vroege editie van Shownieuws om 19.25 uur bij SBS 6. De 18-jarige Joran van der Sloot zou de laatste persoon zijn geweest die Natalee levend heeft gezien.
Joran werd opgepakt en weken verhoord, maar uiteindelijk bij gebrek aan bewijs vrijgelaten. In het interview, dat in Amerika bekeken werd door 12,4 miljoen mensen, vertelt Joran onder meer over wat er die bewuste avond is gebeurd op het strand. Ook vertelt hij dat de twee plannen hadden om seks te hebben. Joran legt uit waarom hij in eerste instantie tegen de politie heeft gelogen en hoe hij na zijn arrestatie werd verhoord. In het interview vertelt hij dat het iedere dag aan hem knaagt dat het misschien heel anders was gelopen als hij Natalee niet alleen had achtergelaten op het strand.
Staat dat interview in zijn geheel op de site van ABC?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:37 schreef PLAE@ het volgende:
het staat al tijden online op de site van abc.
Ja, dat waren volgens mij ook enkele fragmenten hoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:56 schreef PLAE@ het volgende:
Ik neem aan dat het niet het complete interview was. Kan het nu niet vinden overigens.
of gebrek aan liefde aandacht etc etc door pa en ma holloway?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 05:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar wel vreemd dat Natalee tegen Joran vertelde dat haar moeder de zus van Hitler zou zijn, slechte Arubaanse coke misschien
Maar het is lastig je eigen lijk verbergen natuurlijkquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:37 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ze kan dus ook zelfmoord hebbn gepleegd, want wat ik van de verhalen heb gehoord kwam ze aardig labiel over. Maar over zelfmoord begint niemand, want daar heerst een taboe op. Daar beschuldig je iemand die verdwenen is, liever niet van natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |