Die man is ook niet helemaal lekkerquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:47 schreef Lemmeb het volgende:
Om maar ff het niveau van dat FOX news aan te geven:
http://www.foxnews.com/story/0,2933,170850,00.htmlecht sodom en gomorra, dat Nederland.
Volgens mij was die man niet legaal met 2 vrouwen getrouwd. wel met eentje en met die andere voor de vorm. Of zoiets.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:52 schreef Dwaashaas het volgende:Dat artikel ! Gewoon jaloezie, die schrijver wilt ook met 2 vrouwen trouwen. Dat is nou wat de rest van de wereld 'tolerant-Nederland' noemt.
Dan ken jij de Amerikaanse rechtspraak nog niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:31 schreef sp3c het volgende:
as long as it makes sense to him
maar Joran komt zowieso niet in een Amerikaanse rechtbank terecht neem ik aan, misschien voor die geldboete, maar die betaald hij gewoon niet ... kan hij niet gewoon weer het eerste de beste vliegtuig terug naar Nederland nemen of mag hij nu het land niet meer uit
waar the fuck is onze held Balkenende in deze
desnoods sturen we een setje commando's op dat land afquote:Op zondag 19 februari 2006 01:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan ken jij de Amerikaanse rechtspraak nog niet.
Nou, ik ben bang dat die jongen nu echt een probleem heeft, wat hem misschien de rest van zijn leven zal achtervolgen, tenzij dat meisje boven water komt natuurlijk. Soms is het aanwijzen van een schuldige belangrijker dan het bovehalen van de waarheid, en ik denk dat dat hier het geval is. Die moeder wil gewoon iemand laten boeten voor haar eigen genoegdoening, maakt verder niet uit of ie schuldig is of niet.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:12 schreef sp3c het volgende:
nee daarom vraag ik het
Dat ook, ik snap niet waarom ze ABC niet naar Nederland hebben laten komen voor dat interviewquote:Op zondag 19 februari 2006 01:22 schreef sp3c het volgende:
nu ja dan is het toch echt zijn eigen stomme schuld ... doe dat interview dan ook via de telefoon
Je laat het klinken alsof Amerika een of ander duister hol vol anarchie is of zo, dit had toch niemand verwacht ?quote:Op zondag 19 februari 2006 01:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat ook, ik snap niet waarom ze ABC niet naar Nederland hebben laten komen voor dat interview
Ze hadden moeten weten dat ze zich in het hol van leeuw gingen begeven...
Waarom denk je dat Adam Curry Amerika voor Engeland heeft verruild?quote:Op zondag 19 februari 2006 01:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je laat het klinken alsof Amerika een of ander duister hol vol anarchie is of zo, dit had toch niemand verwacht ?
Nogmaals... vergeet niet dat zijn vader een rechter is, misschien spelen ze hier wel een heel hoog spelletje. In het ergste geval gaat Joran een paar jaar nat, als ie wint kan ie miljoenen eisen.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:26 schreef sp3c het volgende:
wat vind hij (of zijn ouders) er zelf van, hebben die al wat van zich laten horen of liggen die gewoon op het strand?
Vertel het eensquote:Op zondag 19 februari 2006 01:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Adam Curry Amerika voor Engeland heeft verruild?
Idd, always expect the unexpectedquote:Op zondag 19 februari 2006 01:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je laat het klinken alsof Amerika een of ander duister hol vol anarchie is of zo, dit had toch niemand verwacht ?
Omdat je als vader in Amerika niet eens je kind naar school kan brengen zonder met scheve ogen aangekeken te worden en als er een playboy op tafel ligt dan zijn de rapen helemaal gaar want dat mag niet in het hypocriete Amerika...quote:
Hij heeft gewoon de pech om met een van de rijkste families van Alabama overhoop te liggen. De Nederlandse overheid zou hier moeten ingrijpen, want dit word geen eerlijke rechtzaak.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Idd, always expect the unexpected
Joran en z'n ouders zijn al maanden door privé detectives in de gaten gehouden en ABC heeft gelekt zodat ze nu onterecht worden gedagvaardt...![]()
Als je naar die civiele zaak van O.J. kijkt dan weet ik bijna zeker dat deze zaak ook dramatisch gaat eindigenquote:Op zondag 19 februari 2006 01:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon de pech om met een van de rijkste families van Alabama overhoop te liggen. De Nederlandse overheid zou hier moeten ingrijpen, want dit word geen eerlijke rechtzaak.
kun je uberhaupt als Nederlands staatsburger gebruik maken van het Amerikaanse rechtssysteem?quote:Op zondag 19 februari 2006 01:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nogmaals... vergeet niet dat zijn vader een rechter is, misschien spelen ze hier wel een heel hoog spelletje. In het ergste geval gaat Joran een paar jaar nat, als ie wint kan ie miljoenen eisen.
Ik denk dat dat systeem zich uitstekend leent voor wat voor zaak dan ook. Hoe meer ze deze zaak opblazen, en dat doen ze, hoe meer voor schut ze gaan als ze opnieuw helemaal niks kunnen bewijzen. Dit geval op zich is al schande genoeg voor ze.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
kun je uberhaupt als Nederlands staatsburger gebruik maken van het Amerikaanse rechtssysteem?
Volgens dat item op Nova wel dus, want daarin zei Joran's vader dat hun advocaat in Aruba was gebleven omdat hij het er niet mee eens was dat de hele familie naar Amerika ging. En Joran's moeder zei in een telefoongesprek dat het precies zo ging als hun advocaat voorspeld had.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan moet je dat interview in NOVA nog maar een keer terug kijken, Joran heeft dat dronken mokkeltje afgezet bij het strand maar hij heeft haar echt niet vermoord, dat weet ik na het interview in NOVA voor de volle 100% zeker...quote:Op zondag 19 februari 2006 05:11 schreef Salvad0R het volgende:
Die gozer heeft haar echt wel gekilled.
Weet het niet zeker, maar zou er veel geld op durven zetten .
ik kan me dat juist heel goed voorstellen...quote:Op zondag 19 februari 2006 01:57 schreef Lister het volgende:
[..]
Maar ik vind zijn verklaring toch een beetje vaag verhaal.
Hij vond haar opdringering en niet aardig en het was niet zijn type maar hij bleef wel alleen met haar achter op het strand en uiteindelijk is hij zelf weggegaan en zou er helemaal niets gebeurd zijn, ik kan me dat niet voorstellen.
Je hebt helemaal geen jury bij een civiele zaak in de VS. Dat geldt alleen voor strafzaken.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:56 schreef Hathor het volgende:
Maar dat is dus wel de shit waar Joran vd Sloot mee te maken krijgt straks in de rechtzaal. Zie nu nog maar eens een onbevooroordeelde jury bij elkaar te krijgen in het land waar geld regeert boven alles. Of ie nou schuldig is of niet, hij is gewoon toast.
Haha, jij hebt wel erg snel vertrouwen in mensen zegquote:Op zondag 19 februari 2006 05:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dan moet je dat interview in NOVA nog maar een keer terug kijken, Joran heeft dat dronken mokkeltje afgezet bij het strand maar hij heeft haar echt niet vermoord, dat weet ik na het interview in NOVA voor de volle 100% zeker...
Ik steek voor niemand mijn hand in het vuur maar ik heb het interview gezien en die gozer komt ook niet bepaald over als een kille moordenaar of zo. Ik vind het zowiezo maar een vreemd verhaal allemaal.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:42 schreef mwuhaha het volgende:
[..]
Haha, jij hebt wel erg snel vertrouwen in mensen zeg, vooral als je dat baseert op dat interview.
Ach ja, appels met peren vergelijken zijn ze goed in.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
hahahahaha, wat een lul die vent (http://www.foxnews.com/story/0,2933,170850,00.html)
hij beweerd doordat hier in nederland iemand met twee vrouwen tegenlijk kan trouwen, Joran dus ook maar vrij mag rondlopen. fantastisch, wat een kerel
rare vraag misschien. Maar het is toch gebeurd op Aruba. Dan geld het rechtsysteem van daar toch? De amerikaanse wetgeving heeft er dan toch niks mee te maken?quote:Op zondag 19 februari 2006 01:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
kun je uberhaupt als Nederlands staatsburger gebruik maken van het Amerikaanse rechtssysteem?
Niet ? Ik vind hem er juist als een kneus uitzien, en niet bepaald als een koelbloedige moordenaar, die onder druk gewoon blijft volhouden dat ie er niks mee te maken heeft. Kan me vergissen natuurlijk, Ted Bundy zag er ook uit als een leuke vlotte gozer.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:20 schreef Lemmeb het volgende:
Wat die zaak Holloway betreft zit ik toch een beetje in tweestrijd.
Aan de ene kant ben ik natuurlijk op m'n Hollandse pik getrapt dat die tiefus-Amerikanen het flikken om een Nederlands staatsburger zo schofterig te behandelen. Maar aan de andere kant is het ook wel een heel raar verhaal, van die verdwijning, en is die Joran in mijn ogen nu ook niet bepaald het prototype van een lief, onschuldig kereltje.
Mwah, als een enorme player zag hij er inderdaad niet uit, nee. Eerder een corpsballetje. Maar dat zegt niks, daar zitten ook enorme klootzakken tussen. Bovendien kan hij zich ook bewust een beetje kneuzeriger gepresenteerd hebben, als dat hij in werkelijkheid is.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Niet ? Ik vind hem er juist als een kneus uitzien
Ik heb hem alleen van voren gezien, dus ik zou het niet weten. Maar als het zo eenvoudig was moordenaars, verkrachters etc. te herkennen, dan zou de wereld een stuk plezieriger zijn. Bovendien; hoe koelbloedig ben je als je alibi aan alle kanten gaten vertoont?quote:Op zondag 19 februari 2006 16:52 schreef fokje het volgende:
Joran heeft het profiel ook niet van een koelbloedige moordenaar, verkrachter of wat dan ook
Hij komt over zoals hij wil overkomen. Hij heeft daar lang genoeg op kunnen trainen. Dat zou iedereen doen, of je nou schuldig of onschuldig bent, je wilt onschuldig overkomen.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:10 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Ik steek voor niemand mijn hand in het vuur maar ik heb het interview gezien en die gozer komt ook niet bepaald over als een kille moordenaar of zo. Ik vind het zowiezo maar een vreemd verhaal allemaal.
Dat kun je wel stellen ja, het hele land schijnt in de ban van deze zaak te zijn, en das knap in een land waar gemiddeld per jaar 11.000 mensen omkomen door vuurwapengeweld.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:52 schreef fokje het volgende:
Joran heeft het profiel ook niet van een koelbloedige moordenaar, verkrachter of wat dan ook, inclusief het wegwerken van een lijk zonder ook maar één spoor daarvan achter te laten. Het is onwaarschijnlijk dattie dat heeft kunnen doen. Dat hij geen lievertje is en soms domme dingen doet, is een ander verhaal. Dat maakt iemand nog geen 'predator'.
Ma Twitty is gewoon ziek en heeft het vermogen om anderen in haar ziekelijke gedrag mee te slepen.
Die wou ik ook net posten!quote:Op zondag 19 februari 2006 20:06 schreef dazzle123 het volgende:
Hier staat wel een mooi stukje over deze zaak:
http://misdaadjournalist.web-log.nl/log/4998436
Ja, en als je dan ook al leest dat ze het eerder heeft gedaan en pas terug kwam toen het geld op was....quote:Op zondag 19 februari 2006 19:20 schreef Aventura het volgende:
En niemand daar heeft het over de persoonlijkheid van dat meisje, ze schijnt een wilde tante te zijn geweest, niet zo aardig en nogal drammerig. Tenminste aldus Joran. Maar volgens heel Amerika was het een onschuldig engeltje onder valse voorwendselen meegevoerd naar een strand...Terwijl ze daar zelf heen wilde. Natuurlijk beweer ik niet dat ze het zelf wilde en het haar eigen schuld is maar er zijn meer kanten aan het verhaal.
En volgens mij was ze ook wel eens van huis weggerend, dat is wel opzienbarend.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:20 schreef Aventura het volgende:
En niemand daar heeft het over de persoonlijkheid van dat meisje, ze schijnt een wilde tante te zijn geweest, niet zo aardig en nogal drammerig. Tenminste aldus Joran. Maar volgens heel Amerika was het een onschuldig engeltje onder valse voorwendselen meegevoerd naar een strand...Terwijl ze daar zelf heen wilde. Natuurlijk beweer ik niet dat ze het zelf wilde en het haar eigen schuld is maar er zijn meer kanten aan het verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |