abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35238881
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 22:47 schreef Lemmeb het volgende:
Om maar ff het niveau van dat FOX news aan te geven:

http://www.foxnews.com/story/0,2933,170850,00.html

echt sodom en gomorra, dat Nederland.
Die man is ook niet helemaal lekker Goede argumentatie ook
pi_35238960
Dat artikel ! Gewoon jaloezie, die schrijver wilt ook met 2 vrouwen trouwen. Dat is nou wat de rest van de wereld 'tolerant-Nederland' noemt.
pi_35239154
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 22:52 schreef Dwaashaas het volgende:
Dat artikel ! Gewoon jaloezie, die schrijver wilt ook met 2 vrouwen trouwen. Dat is nou wat de rest van de wereld 'tolerant-Nederland' noemt.
Volgens mij was die man niet legaal met 2 vrouwen getrouwd. wel met eentje en met die andere voor de vorm. Of zoiets.
pi_35239191
Maar dat is dus wel de shit waar Joran vd Sloot mee te maken krijgt straks in de rechtzaal. Zie nu nog maar eens een onbevooroordeelde jury bij elkaar te krijgen in het land waar geld regeert boven alles. Of ie nou schuldig is of niet, hij is gewoon toast.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 18 februari 2006 @ 23:03:09 #65
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_35239532
Nu heb ik ook werkelijk niet het idee dat die Joran in het echt een hele nette, fijne gozer is, maar dat Holloway wijf was volgens mij ook gewoon een hoer, dus dat heft elkaar lekker op.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_35239546
Inderdaad, niks geen onafhankelijke rechter die objectief naar de zaak kijkt.
pi_35239969
hahahahaha, wat een lul die vent (http://www.foxnews.com/story/0,2933,170850,00.html)

hij beweerd doordat hier in nederland iemand met twee vrouwen tegenlijk kan trouwen, Joran dus ook maar vrij mag rondlopen. fantastisch, wat een kerel
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Moderator zaterdag 18 februari 2006 @ 23:31:51 #68
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_35240553
as long as it makes sense to him

maar Joran komt zowieso niet in een Amerikaanse rechtbank terecht neem ik aan, misschien voor die geldboete, maar die betaald hij gewoon niet ... kan hij niet gewoon weer het eerste de beste vliegtuig terug naar Nederland nemen of mag hij nu het land niet meer uit

waar the fuck is onze held Balkenende in deze
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_35243397
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 23:31 schreef sp3c het volgende:
as long as it makes sense to him

maar Joran komt zowieso niet in een Amerikaanse rechtbank terecht neem ik aan, misschien voor die geldboete, maar die betaald hij gewoon niet ... kan hij niet gewoon weer het eerste de beste vliegtuig terug naar Nederland nemen of mag hij nu het land niet meer uit

waar the fuck is onze held Balkenende in deze
Dan ken jij de Amerikaanse rechtspraak nog niet.
  Moderator zondag 19 februari 2006 @ 01:12:11 #70
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_35243625
nee daarom vraag ik het
pi_35243686
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:01 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dan ken jij de Amerikaanse rechtspraak nog niet.
desnoods sturen we een setje commando's op dat land af

moet je kijken hoe oj simpson de schijn tegen had, daarmee kom je in de vs toch ook weg!? al dat gemekker van die amerikanen over dat rechtsysteem hier.

en die ma van holloway vind ik een vervelend mens.
pi_35243753
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:12 schreef sp3c het volgende:
nee daarom vraag ik het
Nou, ik ben bang dat die jongen nu echt een probleem heeft, wat hem misschien de rest van zijn leven zal achtervolgen, tenzij dat meisje boven water komt natuurlijk. Soms is het aanwijzen van een schuldige belangrijker dan het bovehalen van de waarheid, en ik denk dat dat hier het geval is. Die moeder wil gewoon iemand laten boeten voor haar eigen genoegdoening, maakt verder niet uit of ie schuldig is of niet.
pi_35243762
Joran is dus onschuldig maar je weet hoe het gaat in dat hypocriete Amerika
Ik gok op een schadeclaim van $5 miljoen en dat kan Joran niet betalen dus dan gaan ze 'm "gijzelen"
Wat een ziek land dat Amerika, ik ga er iig nooit meer heen...
  Moderator zondag 19 februari 2006 @ 01:22:50 #74
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_35243802
nu ja dan is het toch echt zijn eigen stomme schuld ... doe dat interview dan ook via de telefoon
pi_35243843
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:22 schreef sp3c het volgende:
nu ja dan is het toch echt zijn eigen stomme schuld ... doe dat interview dan ook via de telefoon
Dat ook, ik snap niet waarom ze ABC niet naar Nederland hebben laten komen voor dat interview
Ze hadden moeten weten dat ze zich in het hol van leeuw gingen begeven door naar het hypocriete Amerika af te reizen...
pi_35243871
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:25 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Dat ook, ik snap niet waarom ze ABC niet naar Nederland hebben laten komen voor dat interview
Ze hadden moeten weten dat ze zich in het hol van leeuw gingen begeven...
Je laat het klinken alsof Amerika een of ander duister hol vol anarchie is of zo, dit had toch niemand verwacht ?
  Moderator zondag 19 februari 2006 @ 01:26:55 #77
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_35243879
wat vind hij (of zijn ouders) er zelf van, hebben die al wat van zich laten horen of liggen die gewoon op het strand?
pi_35243889
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:26 schreef Hathor het volgende:

[..]

Je laat het klinken alsof Amerika een of ander duister hol vol anarchie is of zo, dit had toch niemand verwacht ?
Waarom denk je dat Adam Curry Amerika voor Engeland heeft verruild?
pi_35243911
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:26 schreef sp3c het volgende:
wat vind hij (of zijn ouders) er zelf van, hebben die al wat van zich laten horen of liggen die gewoon op het strand?
Nogmaals... vergeet niet dat zijn vader een rechter is, misschien spelen ze hier wel een heel hoog spelletje. In het ergste geval gaat Joran een paar jaar nat, als ie wint kan ie miljoenen eisen.
pi_35243923
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:27 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Waarom denk je dat Adam Curry Amerika voor Engeland heeft verruild?
Vertel het eens
pi_35243927
quote:

[..]

Idd, always expect the unexpected
Joran en z'n ouders zijn al maanden door privé detectives in de gaten gehouden en ABC heeft gelekt zodat ze nu onterecht worden gedagvaardt...
pi_35243963
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:30 schreef Hathor het volgende:

[..]

Vertel het eens
Omdat je als vader in Amerika niet eens je kind naar school kan brengen zonder met scheve ogen aangekeken te worden en als er een playboy op tafel ligt dan zijn de rapen helemaal gaar want dat mag niet in het hypocriete Amerika...
pi_35243979
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:30 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Idd, always expect the unexpected
Joran en z'n ouders zijn al maanden door privé detectives in de gaten gehouden en ABC heeft gelekt zodat ze nu onterecht worden gedagvaardt...
Hij heeft gewoon de pech om met een van de rijkste families van Alabama overhoop te liggen. De Nederlandse overheid zou hier moeten ingrijpen, want dit word geen eerlijke rechtzaak.
pi_35244022
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:33 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon de pech om met een van de rijkste families van Alabama overhoop te liggen. De Nederlandse overheid zou hier moeten ingrijpen, want dit word geen eerlijke rechtzaak.
Als je naar die civiele zaak van O.J. kijkt dan weet ik bijna zeker dat deze zaak ook dramatisch gaat eindigen
Dit wordt minstens $1 miljoen en dat kan Joran, noch z'n ouders, betalen en dan wordt het een gijzelingskwestie en dat maakt het des te triester...
  Moderator zondag 19 februari 2006 @ 01:39:31 #85
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_35244085
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:29 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nogmaals... vergeet niet dat zijn vader een rechter is, misschien spelen ze hier wel een heel hoog spelletje. In het ergste geval gaat Joran een paar jaar nat, als ie wint kan ie miljoenen eisen.
kun je uberhaupt als Nederlands staatsburger gebruik maken van het Amerikaanse rechtssysteem?
pi_35244181
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:39 schreef sp3c het volgende:

[..]

kun je uberhaupt als Nederlands staatsburger gebruik maken van het Amerikaanse rechtssysteem?
Ik denk dat dat systeem zich uitstekend leent voor wat voor zaak dan ook. Hoe meer ze deze zaak opblazen, en dat doen ze, hoe meer voor schut ze gaan als ze opnieuw helemaal niks kunnen bewijzen. Dit geval op zich is al schande genoeg voor ze.
  Moderator zondag 19 februari 2006 @ 01:46:14 #87
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_35244200
nu ja gijzeling ... het is niet uniek dat mensen door een ander land aangeklaagd worden natuurlijk, in Azie hangen ze je op als je drugs bij je hebt, of je nu uit dat land komt of niet.

het is wat vreemd dat in dit geval het vermeende misdrijf niet op Amerikaans grondgebied is gebeurt maja, Scheveningen zit ook stampvol voormalige Joegoslaven.

Ik denk dat het probleem hier echt is dat hij met van die rijke Amerikaanse mensen te maken heeft, andere families zullen niet zo snel een civiele rechtzaak (kantongerecht in Nederland) aanspannen als ze niet 100% zeker weten dat ze kunnen winnen want het kost je gewoon zakken met geld zeker in Amerika waar zowieso belachelijk hoge bedragen omgaan in dit soort zaken.

ik ga er gewoon vanuit dat ze hem gewoon vrij spreken omdat er geen bewijs is
pi_35244257
Ik zou de zaak niet onderschatten als ik jou was, de hele media in Amerika zit er bovenop. Dit stopt niet voor er een schuldige is aangewezen. Hier is geld aan het werk, en daar win je niet van.
  Moderator zondag 19 februari 2006 @ 01:55:55 #89
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_35244364
de media zat ook op michael jackson zijn case ... en die is zo goed als bankroet
pi_35244395
quote:

[..]

Volgens dat item op Nova wel dus, want daarin zei Joran's vader dat hun advocaat in Aruba was gebleven omdat hij het er niet mee eens was dat de hele familie naar Amerika ging. En Joran's moeder zei in een telefoongesprek dat het precies zo ging als hun advocaat voorspeld had.

Joran's ouders wilden zelf eigenlijk ook al niet naar Amerika gaan maar gingen toch omdat Joran per se wou gaan en ze wilden hem steunen. Dus hij is genoeg gewaarschuwd.

Als je hem zo in dat interview hoorde dan vond ik hem toch wel wat naief en onschuldig overkomen. Maar ik vind zijn verklaring toch een beetje vaag verhaal.
Hij vond haar opdringering en niet aardig en het was niet zijn type maar hij bleef wel alleen met haar achter op het strand en uiteindelijk is hij zelf weggegaan en zou er helemaal niets gebeurd zijn, ik kan me dat niet voorstellen.
Vermoorden is ook wel een hele grote stap maar een jongen en een meisje 's nachts alleen op het strand in Aruba dan zou je toch verwachten dat er wat aangerommeld wordt.
  Moderator zondag 19 februari 2006 @ 02:15:53 #91
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_35244687
mjah dat dacht ik eerst ook maar hoe hij het vertelde (ook met hoe hij er uitziet) vond ik het nog best geloofwaardig eigenlijk

hij vond het gewoon een lekker ding en toen het puntje bij het paaltje kwam had hij toch weinig zin om op het strand te neuken met 1 of ander irritant wijf.

maar goed, ik geloof hem eigenlijk wel ... ik hoop iig dat hij het niet gedaan heeft, al was het alleen maar om dr. Phil
pi_35246362
Hij laat een meisje alleen in de nacht achter op een verlaten strand, en liegt erg gemakkelijk tegen de politie....lekker *geloofwardige gast*. In geloofwaardig overkomen heeft hij ook genoeg tijd in gehad om op te trainen.

Bij mij komt hij over alsof zijn pa hem alles voorkauwt. Zijn pa doet het denk-werk, vertelt Joran wat hij moet zeggen etc, en Joran volgt hem gewoon.

Verder spreekte hij zichzelf ook tegen door te zeggen dat het hem niks interesseert wat anderen denken, maar dan vervolgens weer wel naar de VS gaan om zichzelf te bewijzen. Ze hopen onschuldig over te komen door een erg gedurfde strategische zet: het gaan naar de VS. Verder hoopt hij misschien ook wat geld te ontvangen met de interviews.
pi_35246419
Die gozer heeft haar echt wel gekilled.
Weet het niet zeker, maar zou er veel geld op durven zetten .
pi_35246441
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat Joran naar Amerika is gegaan om dat interview met ABC te doen, als ze slim waren geweest dan hadden ze ABC naar Nederland laten komen
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan...
pi_35246455
quote:
Op zondag 19 februari 2006 05:11 schreef Salvad0R het volgende:
Die gozer heeft haar echt wel gekilled.
Weet het niet zeker, maar zou er veel geld op durven zetten .
Dan moet je dat interview in NOVA nog maar een keer terug kijken, Joran heeft dat dronken mokkeltje afgezet bij het strand maar hij heeft haar echt niet vermoord, dat weet ik na het interview in NOVA voor de volle 100% zeker...
  zondag 19 februari 2006 @ 06:04:46 #96
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_35246621
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:57 schreef Lister het volgende:

[..]

Maar ik vind zijn verklaring toch een beetje vaag verhaal.
Hij vond haar opdringering en niet aardig en het was niet zijn type maar hij bleef wel alleen met haar achter op het strand en uiteindelijk is hij zelf weggegaan en zou er helemaal niets gebeurd zijn, ik kan me dat niet voorstellen.
ik kan me dat juist heel goed voorstellen...
te bang/verlegen/beleefd om haar te zeggen dat ze moest oprotten omdat hij haar niet zo aardig vond
en toen t toch echt tijd begon te worden liet hij haar toch maar achter

zoiets denk ik er dan bij
en die natalee lijkt leek mij idd niet zo heel aardig
verder zijn amerikanen sowieso verkankert en adoreer ik dr phil
pi_35248691
Of ie het gedaan heeft weet ik niet, maar ik vertrouw die Joram, of hoe heet ie, niet helemaal. Zag eens een paar vakantiekiekjes van hem op Aruba (link op Geen Stijl).....
pi_35249985
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 22:56 schreef Hathor het volgende:
Maar dat is dus wel de shit waar Joran vd Sloot mee te maken krijgt straks in de rechtzaal. Zie nu nog maar eens een onbevooroordeelde jury bij elkaar te krijgen in het land waar geld regeert boven alles. Of ie nou schuldig is of niet, hij is gewoon toast.
Je hebt helemaal geen jury bij een civiele zaak in de VS. Dat geldt alleen voor strafzaken.

Verder... volgens mij mag hij gewoon het land verlaten. Hij is namelijk niet gearresteerd ofzo, alleen gedagvaardigd. In NL mag je in ieder geval ook gewoon niet op komen dagen voor een civiele procedure. Of het slim is, is de vraag, want als je niet komt opdagen kun je je verhaal ook niet doen.
pi_35250428
quote:
Op zondag 19 februari 2006 05:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dan moet je dat interview in NOVA nog maar een keer terug kijken, Joran heeft dat dronken mokkeltje afgezet bij het strand maar hij heeft haar echt niet vermoord, dat weet ik na het interview in NOVA voor de volle 100% zeker...
Haha, jij hebt wel erg snel vertrouwen in mensen zeg , vooral als je dat baseert op dat interview.
pi_35253346
quote:
Op zondag 19 februari 2006 12:42 schreef mwuhaha het volgende:

[..]

Haha, jij hebt wel erg snel vertrouwen in mensen zeg , vooral als je dat baseert op dat interview.
Ik steek voor niemand mijn hand in het vuur maar ik heb het interview gezien en die gozer komt ook niet bepaald over als een kille moordenaar of zo. Ik vind het zowiezo maar een vreemd verhaal allemaal.
  zondag 19 februari 2006 @ 15:16:08 #101
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_35255154
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 23:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
hahahahaha, wat een lul die vent (http://www.foxnews.com/story/0,2933,170850,00.html)

hij beweerd doordat hier in nederland iemand met twee vrouwen tegenlijk kan trouwen, Joran dus ook maar vrij mag rondlopen. fantastisch, wat een kerel
Ach ja, appels met peren vergelijken zijn ze goed in.
i did not have any................................With miss.....

Het tekent de bekrompenheid van een land wat niet weet om te gaan met vrijheden in een ander land. Als ze iets meer zelfreflectie hadden, konden zie weten hoe de moslim gemeenschap zich moet voelen als de Amerikaanse normen worden opgedrongen..maar dat terzijde..
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zondag 19 februari 2006 @ 15:19:47 #102
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_35255254
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:39 schreef sp3c het volgende:

[..]

rare vraag misschien. Maar het is toch gebeurd op Aruba. Dan geld het rechtsysteem van daar toch? De amerikaanse wetgeving heeft er dan toch niks mee te maken?
Het is een amerikaans staatsburger ja, so what. Alleen voor laster of smaad ofzo kan hij daar worden berecht. Maar kan dat zo dramatisch aflopen?

Als er iemand voor smaad/laster aangeklaagd kan worden is het dr Phil wel. Kan joram de eventuele boete betalen met het geld van mister phil.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zondag 19 februari 2006 @ 15:20:59 #103
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_35255272
Wat die zaak Holloway betreft zit ik toch een beetje in tweestrijd.

Aan de ene kant ben ik natuurlijk op m'n Hollandse pik getrapt dat die tiefus-Amerikanen het flikken om een Nederlands staatsburger zo schofterig te behandelen. Maar aan de andere kant is het ook wel een heel raar verhaal, van die verdwijning, en is die Joran in mijn ogen nu ook niet bepaald het prototype van een lief, onschuldig kereltje.
pi_35255493
quote:
Op zondag 19 februari 2006 15:20 schreef Lemmeb het volgende:
Wat die zaak Holloway betreft zit ik toch een beetje in tweestrijd.

Aan de ene kant ben ik natuurlijk op m'n Hollandse pik getrapt dat die tiefus-Amerikanen het flikken om een Nederlands staatsburger zo schofterig te behandelen. Maar aan de andere kant is het ook wel een heel raar verhaal, van die verdwijning, en is die Joran in mijn ogen nu ook niet bepaald het prototype van een lief, onschuldig kereltje.
Niet ? Ik vind hem er juist als een kneus uitzien, en niet bepaald als een koelbloedige moordenaar, die onder druk gewoon blijft volhouden dat ie er niks mee te maken heeft. Kan me vergissen natuurlijk, Ted Bundy zag er ook uit als een leuke vlotte gozer.
  zondag 19 februari 2006 @ 15:37:09 #105
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_35255691
quote:
Op zondag 19 februari 2006 15:30 schreef Hathor het volgende:

[..]

Niet ? Ik vind hem er juist als een kneus uitzien
Mwah, als een enorme player zag hij er inderdaad niet uit, nee. Eerder een corpsballetje. Maar dat zegt niks, daar zitten ook enorme klootzakken tussen. Bovendien kan hij zich ook bewust een beetje kneuzeriger gepresenteerd hebben, als dat hij in werkelijkheid is.

Trouwens, het is nog een erg jonge gozer. Als je er over nadenkt is het erg knap hoe hij gisteren dat interview effetjes weggaf, terwijl hij weet dat hij diep in de shit zit. Dat doen niet veel gasten van die leeftijd hem na.
pi_35255837
Ja, hij heeft duidelijk mediatraining van zijn ouwe heer gekregen.
pi_35258158
Joran heeft het profiel ook niet van een koelbloedige moordenaar, verkrachter of wat dan ook, inclusief het wegwerken van een lijk zonder ook maar één spoor daarvan achter te laten. Het is onwaarschijnlijk dattie dat heeft kunnen doen. Dat hij geen lievertje is en soms domme dingen doet, is een ander verhaal. Dat maakt iemand nog geen 'predator'.
Ma Twitty is gewoon ziek en heeft het vermogen om anderen in haar ziekelijke gedrag mee te slepen.
pi_35258582
quote:
Op zondag 19 februari 2006 16:52 schreef fokje het volgende:
Joran heeft het profiel ook niet van een koelbloedige moordenaar, verkrachter of wat dan ook
Ik heb hem alleen van voren gezien, dus ik zou het niet weten. Maar als het zo eenvoudig was moordenaars, verkrachters etc. te herkennen, dan zou de wereld een stuk plezieriger zijn. Bovendien; hoe koelbloedig ben je als je alibi aan alle kanten gaten vertoont?
pi_35258670
Verder word ik ook onpasselijk van de mobilisatie van al die Amerikaanse praatjesmakers.
pi_35263848
quote:
Op zondag 19 februari 2006 14:10 schreef dazzle123 het volgende:

[..]

Ik steek voor niemand mijn hand in het vuur maar ik heb het interview gezien en die gozer komt ook niet bepaald over als een kille moordenaar of zo. Ik vind het zowiezo maar een vreemd verhaal allemaal.
Hij komt over zoals hij wil overkomen. Hij heeft daar lang genoeg op kunnen trainen. Dat zou iedereen doen, of je nou schuldig of onschuldig bent, je wilt onschuldig overkomen.
pi_35264034
quote:
Op zondag 19 februari 2006 16:52 schreef fokje het volgende:
Joran heeft het profiel ook niet van een koelbloedige moordenaar, verkrachter of wat dan ook, inclusief het wegwerken van een lijk zonder ook maar één spoor daarvan achter te laten. Het is onwaarschijnlijk dattie dat heeft kunnen doen. Dat hij geen lievertje is en soms domme dingen doet, is een ander verhaal. Dat maakt iemand nog geen 'predator'.
Ma Twitty is gewoon ziek en heeft het vermogen om anderen in haar ziekelijke gedrag mee te slepen.
Dat kun je wel stellen ja, het hele land schijnt in de ban van deze zaak te zijn, en das knap in een land waar gemiddeld per jaar 11.000 mensen omkomen door vuurwapengeweld.
  zondag 19 februari 2006 @ 19:20:25 #112
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_35264196
En niemand daar heeft het over de persoonlijkheid van dat meisje, ze schijnt een wilde tante te zijn geweest, niet zo aardig en nogal drammerig. Tenminste aldus Joran. Maar volgens heel Amerika was het een onschuldig engeltje onder valse voorwendselen meegevoerd naar een strand...Terwijl ze daar zelf heen wilde. Natuurlijk beweer ik niet dat ze het zelf wilde en het haar eigen schuld is maar er zijn meer kanten aan het verhaal.
pi_35265883
Hier staat wel een mooi stukje over deze zaak:

http://misdaadjournalist.web-log.nl/log/4998436
  zondag 19 februari 2006 @ 22:10:51 #114
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_35271023
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:06 schreef dazzle123 het volgende:
Hier staat wel een mooi stukje over deze zaak:

http://misdaadjournalist.web-log.nl/log/4998436
Die wou ik ook net posten!

Een andere dan maar:
http://www.flickr.com/photos/joranvandersloot/page2/
  zondag 19 februari 2006 @ 22:23:11 #115
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_35271505
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:20 schreef Aventura het volgende:
En niemand daar heeft het over de persoonlijkheid van dat meisje, ze schijnt een wilde tante te zijn geweest, niet zo aardig en nogal drammerig. Tenminste aldus Joran. Maar volgens heel Amerika was het een onschuldig engeltje onder valse voorwendselen meegevoerd naar een strand...Terwijl ze daar zelf heen wilde. Natuurlijk beweer ik niet dat ze het zelf wilde en het haar eigen schuld is maar er zijn meer kanten aan het verhaal.
Ja, en als je dan ook al leest dat ze het eerder heeft gedaan en pas terug kwam toen het geld op was....
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 19 februari 2006 @ 22:27:14 #116
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35271659
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:20 schreef Aventura het volgende:
En volgens mij was ze ook wel eens van huis weggerend, dat is wel opzienbarend.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_35272250
Ik denk dat ie onschuldig is. Maar ik vind het wel oliedom dat hij naar New York is gekomen. Hij had ABC gewoon naar Nederland moeten laten komen. Of kreeg ie soms heel veel geld als ie naar NY ging?
pi_35273015
Dit vind ik zo'n rare aanklacht:
De vader van Joran wordt verweten het 'gewelddadige antisociale gedrag' van zijn zoon mogelijk te hebben gemaakt.

Misschien is het wel een slechte vader hoor, maar sinds wanneer kan je daarvoor aangeklaagd worden??
Zou wat zijn als in Amerika al die kinderen hun junkie-ouders aan gaan klagen.

En verder vind ik die hele aanklacht maar geldklopperij.
Ik ga haast denken dat die ouders d'r zelf om hebben laten brengen en op deze manier aan geld willen komen.

En bemoeit de nederlandse overheid er zich eigenlijk nog mee? Gaat er niet iemand met een amerikaanse politicus praten ofzo?
Heel Nederland en vooral Aruba worden zwartgemaakt, zoiets kan je toch niet toestaan??
Straks valt Bush ons land nog binnen omdat we onze weed verbergen ofzo, want deze zaak word echt te gek.
  maandag 20 februari 2006 @ 09:24:50 #119
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_35279453
Ik hoop in ieder geval dat er wel een keer duidelijk wordt wat er gebeurd is.
Ik denk dat je als ouders met die onzekerheid niet kunt leven. En haar ouders zijn er nu eenmaal van overtuigd dat Joran in ieder geval meer weet en dan is het natuurlijk onverteerbaar dat dat niet naar buiten komt.
En eerlijk gezegd denk ik ook dat Joran wel meer weet. Geen idee of hij haar vermoord heeft of niet, maar door al zijn leugenachtige verklaringen van het begin heb ik wel het vermoeden dat hij in ieder geval meer weet.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 20 februari 2006 @ 12:05:33 #120
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_35283258
Ik heb niet alle threads gelezen, maar ik vind in de situatie zoals die in de media beschreven word een aantal dingen vreemd:
Ten eerste, de rol van Natalee's vrienden. Zijn het eigenlijk wel vrienden? Heeft ze iets over Joran tegen hun gezegd (in de trant van, dat is een leuke jongen, of, hij is opdringerig). Ik kan me niet voorstellen dat dit niet is gebeurd. Als Natalee ergens met Joran was heengegaan om ergens te gaan flikflooien, kan ik me van de ene kant wel voorstellen dat ze niks tegen haar vrienden zegt, maar van de andere kant, waarom zegt ze niet: ik ben even weg?
Blijkbaar letten haar vrienden niet erg op haar, want het valt ze pas op dat ze er niet is als ze haar vliegtuig mist...
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')