Je laat het klinken alsof Amerika een of ander duister hol vol anarchie is of zo, dit had toch niemand verwacht ?quote:Op zondag 19 februari 2006 01:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat ook, ik snap niet waarom ze ABC niet naar Nederland hebben laten komen voor dat interview
Ze hadden moeten weten dat ze zich in het hol van leeuw gingen begeven...
Waarom denk je dat Adam Curry Amerika voor Engeland heeft verruild?quote:Op zondag 19 februari 2006 01:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je laat het klinken alsof Amerika een of ander duister hol vol anarchie is of zo, dit had toch niemand verwacht ?
Nogmaals... vergeet niet dat zijn vader een rechter is, misschien spelen ze hier wel een heel hoog spelletje. In het ergste geval gaat Joran een paar jaar nat, als ie wint kan ie miljoenen eisen.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:26 schreef sp3c het volgende:
wat vind hij (of zijn ouders) er zelf van, hebben die al wat van zich laten horen of liggen die gewoon op het strand?
Vertel het eensquote:Op zondag 19 februari 2006 01:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Adam Curry Amerika voor Engeland heeft verruild?
Idd, always expect the unexpectedquote:Op zondag 19 februari 2006 01:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je laat het klinken alsof Amerika een of ander duister hol vol anarchie is of zo, dit had toch niemand verwacht ?
Omdat je als vader in Amerika niet eens je kind naar school kan brengen zonder met scheve ogen aangekeken te worden en als er een playboy op tafel ligt dan zijn de rapen helemaal gaar want dat mag niet in het hypocriete Amerika...quote:
Hij heeft gewoon de pech om met een van de rijkste families van Alabama overhoop te liggen. De Nederlandse overheid zou hier moeten ingrijpen, want dit word geen eerlijke rechtzaak.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Idd, always expect the unexpected
Joran en z'n ouders zijn al maanden door privé detectives in de gaten gehouden en ABC heeft gelekt zodat ze nu onterecht worden gedagvaardt...![]()
Als je naar die civiele zaak van O.J. kijkt dan weet ik bijna zeker dat deze zaak ook dramatisch gaat eindigenquote:Op zondag 19 februari 2006 01:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon de pech om met een van de rijkste families van Alabama overhoop te liggen. De Nederlandse overheid zou hier moeten ingrijpen, want dit word geen eerlijke rechtzaak.
kun je uberhaupt als Nederlands staatsburger gebruik maken van het Amerikaanse rechtssysteem?quote:Op zondag 19 februari 2006 01:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nogmaals... vergeet niet dat zijn vader een rechter is, misschien spelen ze hier wel een heel hoog spelletje. In het ergste geval gaat Joran een paar jaar nat, als ie wint kan ie miljoenen eisen.
Ik denk dat dat systeem zich uitstekend leent voor wat voor zaak dan ook. Hoe meer ze deze zaak opblazen, en dat doen ze, hoe meer voor schut ze gaan als ze opnieuw helemaal niks kunnen bewijzen. Dit geval op zich is al schande genoeg voor ze.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
kun je uberhaupt als Nederlands staatsburger gebruik maken van het Amerikaanse rechtssysteem?
Volgens dat item op Nova wel dus, want daarin zei Joran's vader dat hun advocaat in Aruba was gebleven omdat hij het er niet mee eens was dat de hele familie naar Amerika ging. En Joran's moeder zei in een telefoongesprek dat het precies zo ging als hun advocaat voorspeld had.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan moet je dat interview in NOVA nog maar een keer terug kijken, Joran heeft dat dronken mokkeltje afgezet bij het strand maar hij heeft haar echt niet vermoord, dat weet ik na het interview in NOVA voor de volle 100% zeker...quote:Op zondag 19 februari 2006 05:11 schreef Salvad0R het volgende:
Die gozer heeft haar echt wel gekilled.
Weet het niet zeker, maar zou er veel geld op durven zetten .
ik kan me dat juist heel goed voorstellen...quote:Op zondag 19 februari 2006 01:57 schreef Lister het volgende:
[..]
Maar ik vind zijn verklaring toch een beetje vaag verhaal.
Hij vond haar opdringering en niet aardig en het was niet zijn type maar hij bleef wel alleen met haar achter op het strand en uiteindelijk is hij zelf weggegaan en zou er helemaal niets gebeurd zijn, ik kan me dat niet voorstellen.
Je hebt helemaal geen jury bij een civiele zaak in de VS. Dat geldt alleen voor strafzaken.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:56 schreef Hathor het volgende:
Maar dat is dus wel de shit waar Joran vd Sloot mee te maken krijgt straks in de rechtzaal. Zie nu nog maar eens een onbevooroordeelde jury bij elkaar te krijgen in het land waar geld regeert boven alles. Of ie nou schuldig is of niet, hij is gewoon toast.
Haha, jij hebt wel erg snel vertrouwen in mensen zegquote:Op zondag 19 februari 2006 05:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dan moet je dat interview in NOVA nog maar een keer terug kijken, Joran heeft dat dronken mokkeltje afgezet bij het strand maar hij heeft haar echt niet vermoord, dat weet ik na het interview in NOVA voor de volle 100% zeker...
Ik steek voor niemand mijn hand in het vuur maar ik heb het interview gezien en die gozer komt ook niet bepaald over als een kille moordenaar of zo. Ik vind het zowiezo maar een vreemd verhaal allemaal.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:42 schreef mwuhaha het volgende:
[..]
Haha, jij hebt wel erg snel vertrouwen in mensen zeg, vooral als je dat baseert op dat interview.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |