abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35243871
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:25 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Dat ook, ik snap niet waarom ze ABC niet naar Nederland hebben laten komen voor dat interview
Ze hadden moeten weten dat ze zich in het hol van leeuw gingen begeven...
Je laat het klinken alsof Amerika een of ander duister hol vol anarchie is of zo, dit had toch niemand verwacht ?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Moderator zondag 19 februari 2006 @ 01:26:55 #77
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_35243879
wat vind hij (of zijn ouders) er zelf van, hebben die al wat van zich laten horen of liggen die gewoon op het strand?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_35243889
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:26 schreef Hathor het volgende:

[..]

Je laat het klinken alsof Amerika een of ander duister hol vol anarchie is of zo, dit had toch niemand verwacht ?
Waarom denk je dat Adam Curry Amerika voor Engeland heeft verruild?
pi_35243911
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:26 schreef sp3c het volgende:
wat vind hij (of zijn ouders) er zelf van, hebben die al wat van zich laten horen of liggen die gewoon op het strand?
Nogmaals... vergeet niet dat zijn vader een rechter is, misschien spelen ze hier wel een heel hoog spelletje. In het ergste geval gaat Joran een paar jaar nat, als ie wint kan ie miljoenen eisen.
pi_35243923
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:27 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Waarom denk je dat Adam Curry Amerika voor Engeland heeft verruild?
Vertel het eens
pi_35243927
quote:

[..]

Idd, always expect the unexpected
Joran en z'n ouders zijn al maanden door privé detectives in de gaten gehouden en ABC heeft gelekt zodat ze nu onterecht worden gedagvaardt...
pi_35243963
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:30 schreef Hathor het volgende:

[..]

Vertel het eens
Omdat je als vader in Amerika niet eens je kind naar school kan brengen zonder met scheve ogen aangekeken te worden en als er een playboy op tafel ligt dan zijn de rapen helemaal gaar want dat mag niet in het hypocriete Amerika...
pi_35243979
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:30 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Idd, always expect the unexpected
Joran en z'n ouders zijn al maanden door privé detectives in de gaten gehouden en ABC heeft gelekt zodat ze nu onterecht worden gedagvaardt...
Hij heeft gewoon de pech om met een van de rijkste families van Alabama overhoop te liggen. De Nederlandse overheid zou hier moeten ingrijpen, want dit word geen eerlijke rechtzaak.
pi_35244022
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:33 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon de pech om met een van de rijkste families van Alabama overhoop te liggen. De Nederlandse overheid zou hier moeten ingrijpen, want dit word geen eerlijke rechtzaak.
Als je naar die civiele zaak van O.J. kijkt dan weet ik bijna zeker dat deze zaak ook dramatisch gaat eindigen
Dit wordt minstens $1 miljoen en dat kan Joran, noch z'n ouders, betalen en dan wordt het een gijzelingskwestie en dat maakt het des te triester...
  Moderator zondag 19 februari 2006 @ 01:39:31 #85
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_35244085
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:29 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nogmaals... vergeet niet dat zijn vader een rechter is, misschien spelen ze hier wel een heel hoog spelletje. In het ergste geval gaat Joran een paar jaar nat, als ie wint kan ie miljoenen eisen.
kun je uberhaupt als Nederlands staatsburger gebruik maken van het Amerikaanse rechtssysteem?
pi_35244181
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:39 schreef sp3c het volgende:

[..]

kun je uberhaupt als Nederlands staatsburger gebruik maken van het Amerikaanse rechtssysteem?
Ik denk dat dat systeem zich uitstekend leent voor wat voor zaak dan ook. Hoe meer ze deze zaak opblazen, en dat doen ze, hoe meer voor schut ze gaan als ze opnieuw helemaal niks kunnen bewijzen. Dit geval op zich is al schande genoeg voor ze.
  Moderator zondag 19 februari 2006 @ 01:46:14 #87
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_35244200
nu ja gijzeling ... het is niet uniek dat mensen door een ander land aangeklaagd worden natuurlijk, in Azie hangen ze je op als je drugs bij je hebt, of je nu uit dat land komt of niet.

het is wat vreemd dat in dit geval het vermeende misdrijf niet op Amerikaans grondgebied is gebeurt maja, Scheveningen zit ook stampvol voormalige Joegoslaven.

Ik denk dat het probleem hier echt is dat hij met van die rijke Amerikaanse mensen te maken heeft, andere families zullen niet zo snel een civiele rechtzaak (kantongerecht in Nederland) aanspannen als ze niet 100% zeker weten dat ze kunnen winnen want het kost je gewoon zakken met geld zeker in Amerika waar zowieso belachelijk hoge bedragen omgaan in dit soort zaken.

ik ga er gewoon vanuit dat ze hem gewoon vrij spreken omdat er geen bewijs is
pi_35244257
Ik zou de zaak niet onderschatten als ik jou was, de hele media in Amerika zit er bovenop. Dit stopt niet voor er een schuldige is aangewezen. Hier is geld aan het werk, en daar win je niet van.
  Moderator zondag 19 februari 2006 @ 01:55:55 #89
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_35244364
de media zat ook op michael jackson zijn case ... en die is zo goed als bankroet
pi_35244395
quote:

[..]

Volgens dat item op Nova wel dus, want daarin zei Joran's vader dat hun advocaat in Aruba was gebleven omdat hij het er niet mee eens was dat de hele familie naar Amerika ging. En Joran's moeder zei in een telefoongesprek dat het precies zo ging als hun advocaat voorspeld had.

Joran's ouders wilden zelf eigenlijk ook al niet naar Amerika gaan maar gingen toch omdat Joran per se wou gaan en ze wilden hem steunen. Dus hij is genoeg gewaarschuwd.

Als je hem zo in dat interview hoorde dan vond ik hem toch wel wat naief en onschuldig overkomen. Maar ik vind zijn verklaring toch een beetje vaag verhaal.
Hij vond haar opdringering en niet aardig en het was niet zijn type maar hij bleef wel alleen met haar achter op het strand en uiteindelijk is hij zelf weggegaan en zou er helemaal niets gebeurd zijn, ik kan me dat niet voorstellen.
Vermoorden is ook wel een hele grote stap maar een jongen en een meisje 's nachts alleen op het strand in Aruba dan zou je toch verwachten dat er wat aangerommeld wordt.
  Moderator zondag 19 februari 2006 @ 02:15:53 #91
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_35244687
mjah dat dacht ik eerst ook maar hoe hij het vertelde (ook met hoe hij er uitziet) vond ik het nog best geloofwaardig eigenlijk

hij vond het gewoon een lekker ding en toen het puntje bij het paaltje kwam had hij toch weinig zin om op het strand te neuken met 1 of ander irritant wijf.

maar goed, ik geloof hem eigenlijk wel ... ik hoop iig dat hij het niet gedaan heeft, al was het alleen maar om dr. Phil
pi_35246362
Hij laat een meisje alleen in de nacht achter op een verlaten strand, en liegt erg gemakkelijk tegen de politie....lekker *geloofwardige gast*. In geloofwaardig overkomen heeft hij ook genoeg tijd in gehad om op te trainen.

Bij mij komt hij over alsof zijn pa hem alles voorkauwt. Zijn pa doet het denk-werk, vertelt Joran wat hij moet zeggen etc, en Joran volgt hem gewoon.

Verder spreekte hij zichzelf ook tegen door te zeggen dat het hem niks interesseert wat anderen denken, maar dan vervolgens weer wel naar de VS gaan om zichzelf te bewijzen. Ze hopen onschuldig over te komen door een erg gedurfde strategische zet: het gaan naar de VS. Verder hoopt hij misschien ook wat geld te ontvangen met de interviews.
pi_35246419
Die gozer heeft haar echt wel gekilled.
Weet het niet zeker, maar zou er veel geld op durven zetten .
pi_35246441
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat Joran naar Amerika is gegaan om dat interview met ABC te doen, als ze slim waren geweest dan hadden ze ABC naar Nederland laten komen
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan...
pi_35246455
quote:
Op zondag 19 februari 2006 05:11 schreef Salvad0R het volgende:
Die gozer heeft haar echt wel gekilled.
Weet het niet zeker, maar zou er veel geld op durven zetten .
Dan moet je dat interview in NOVA nog maar een keer terug kijken, Joran heeft dat dronken mokkeltje afgezet bij het strand maar hij heeft haar echt niet vermoord, dat weet ik na het interview in NOVA voor de volle 100% zeker...
  zondag 19 februari 2006 @ 06:04:46 #96
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_35246621
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:57 schreef Lister het volgende:

[..]

Maar ik vind zijn verklaring toch een beetje vaag verhaal.
Hij vond haar opdringering en niet aardig en het was niet zijn type maar hij bleef wel alleen met haar achter op het strand en uiteindelijk is hij zelf weggegaan en zou er helemaal niets gebeurd zijn, ik kan me dat niet voorstellen.
ik kan me dat juist heel goed voorstellen...
te bang/verlegen/beleefd om haar te zeggen dat ze moest oprotten omdat hij haar niet zo aardig vond
en toen t toch echt tijd begon te worden liet hij haar toch maar achter

zoiets denk ik er dan bij
en die natalee lijkt leek mij idd niet zo heel aardig
verder zijn amerikanen sowieso verkankert en adoreer ik dr phil
pi_35248691
Of ie het gedaan heeft weet ik niet, maar ik vertrouw die Joram, of hoe heet ie, niet helemaal. Zag eens een paar vakantiekiekjes van hem op Aruba (link op Geen Stijl).....
pi_35249985
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 22:56 schreef Hathor het volgende:
Maar dat is dus wel de shit waar Joran vd Sloot mee te maken krijgt straks in de rechtzaal. Zie nu nog maar eens een onbevooroordeelde jury bij elkaar te krijgen in het land waar geld regeert boven alles. Of ie nou schuldig is of niet, hij is gewoon toast.
Je hebt helemaal geen jury bij een civiele zaak in de VS. Dat geldt alleen voor strafzaken.

Verder... volgens mij mag hij gewoon het land verlaten. Hij is namelijk niet gearresteerd ofzo, alleen gedagvaardigd. In NL mag je in ieder geval ook gewoon niet op komen dagen voor een civiele procedure. Of het slim is, is de vraag, want als je niet komt opdagen kun je je verhaal ook niet doen.
pi_35250428
quote:
Op zondag 19 februari 2006 05:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dan moet je dat interview in NOVA nog maar een keer terug kijken, Joran heeft dat dronken mokkeltje afgezet bij het strand maar hij heeft haar echt niet vermoord, dat weet ik na het interview in NOVA voor de volle 100% zeker...
Haha, jij hebt wel erg snel vertrouwen in mensen zeg , vooral als je dat baseert op dat interview.
pi_35253346
quote:
Op zondag 19 februari 2006 12:42 schreef mwuhaha het volgende:

[..]

Haha, jij hebt wel erg snel vertrouwen in mensen zeg , vooral als je dat baseert op dat interview.
Ik steek voor niemand mijn hand in het vuur maar ik heb het interview gezien en die gozer komt ook niet bepaald over als een kille moordenaar of zo. Ik vind het zowiezo maar een vreemd verhaal allemaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')