abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 februari 2006 @ 15:16:08 #101
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_35255154
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 23:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
hahahahaha, wat een lul die vent (http://www.foxnews.com/story/0,2933,170850,00.html)

hij beweerd doordat hier in nederland iemand met twee vrouwen tegenlijk kan trouwen, Joran dus ook maar vrij mag rondlopen. fantastisch, wat een kerel
Ach ja, appels met peren vergelijken zijn ze goed in.
i did not have any................................With miss.....

Het tekent de bekrompenheid van een land wat niet weet om te gaan met vrijheden in een ander land. Als ze iets meer zelfreflectie hadden, konden zie weten hoe de moslim gemeenschap zich moet voelen als de Amerikaanse normen worden opgedrongen..maar dat terzijde..
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zondag 19 februari 2006 @ 15:19:47 #102
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_35255254
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:39 schreef sp3c het volgende:

[..]

kun je uberhaupt als Nederlands staatsburger gebruik maken van het Amerikaanse rechtssysteem?
rare vraag misschien. Maar het is toch gebeurd op Aruba. Dan geld het rechtsysteem van daar toch? De amerikaanse wetgeving heeft er dan toch niks mee te maken?
Het is een amerikaans staatsburger ja, so what. Alleen voor laster of smaad ofzo kan hij daar worden berecht. Maar kan dat zo dramatisch aflopen?

Als er iemand voor smaad/laster aangeklaagd kan worden is het dr Phil wel. Kan joram de eventuele boete betalen met het geld van mister phil.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zondag 19 februari 2006 @ 15:20:59 #103
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_35255272
Wat die zaak Holloway betreft zit ik toch een beetje in tweestrijd.

Aan de ene kant ben ik natuurlijk op m'n Hollandse pik getrapt dat die tiefus-Amerikanen het flikken om een Nederlands staatsburger zo schofterig te behandelen. Maar aan de andere kant is het ook wel een heel raar verhaal, van die verdwijning, en is die Joran in mijn ogen nu ook niet bepaald het prototype van een lief, onschuldig kereltje.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_35255493
quote:
Op zondag 19 februari 2006 15:20 schreef Lemmeb het volgende:
Wat die zaak Holloway betreft zit ik toch een beetje in tweestrijd.

Aan de ene kant ben ik natuurlijk op m'n Hollandse pik getrapt dat die tiefus-Amerikanen het flikken om een Nederlands staatsburger zo schofterig te behandelen. Maar aan de andere kant is het ook wel een heel raar verhaal, van die verdwijning, en is die Joran in mijn ogen nu ook niet bepaald het prototype van een lief, onschuldig kereltje.
Niet ? Ik vind hem er juist als een kneus uitzien, en niet bepaald als een koelbloedige moordenaar, die onder druk gewoon blijft volhouden dat ie er niks mee te maken heeft. Kan me vergissen natuurlijk, Ted Bundy zag er ook uit als een leuke vlotte gozer.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 19 februari 2006 @ 15:37:09 #105
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_35255691
quote:
Op zondag 19 februari 2006 15:30 schreef Hathor het volgende:

[..]

Niet ? Ik vind hem er juist als een kneus uitzien
Mwah, als een enorme player zag hij er inderdaad niet uit, nee. Eerder een corpsballetje. Maar dat zegt niks, daar zitten ook enorme klootzakken tussen. Bovendien kan hij zich ook bewust een beetje kneuzeriger gepresenteerd hebben, als dat hij in werkelijkheid is.

Trouwens, het is nog een erg jonge gozer. Als je er over nadenkt is het erg knap hoe hij gisteren dat interview effetjes weggaf, terwijl hij weet dat hij diep in de shit zit. Dat doen niet veel gasten van die leeftijd hem na.
pi_35255837
Ja, hij heeft duidelijk mediatraining van zijn ouwe heer gekregen.
pi_35258158
Joran heeft het profiel ook niet van een koelbloedige moordenaar, verkrachter of wat dan ook, inclusief het wegwerken van een lijk zonder ook maar één spoor daarvan achter te laten. Het is onwaarschijnlijk dattie dat heeft kunnen doen. Dat hij geen lievertje is en soms domme dingen doet, is een ander verhaal. Dat maakt iemand nog geen 'predator'.
Ma Twitty is gewoon ziek en heeft het vermogen om anderen in haar ziekelijke gedrag mee te slepen.
pi_35258582
quote:
Op zondag 19 februari 2006 16:52 schreef fokje het volgende:
Joran heeft het profiel ook niet van een koelbloedige moordenaar, verkrachter of wat dan ook
Ik heb hem alleen van voren gezien, dus ik zou het niet weten. Maar als het zo eenvoudig was moordenaars, verkrachters etc. te herkennen, dan zou de wereld een stuk plezieriger zijn. Bovendien; hoe koelbloedig ben je als je alibi aan alle kanten gaten vertoont?
pi_35258670
Verder word ik ook onpasselijk van de mobilisatie van al die Amerikaanse praatjesmakers.
pi_35263848
quote:
Op zondag 19 februari 2006 14:10 schreef dazzle123 het volgende:

[..]

Ik steek voor niemand mijn hand in het vuur maar ik heb het interview gezien en die gozer komt ook niet bepaald over als een kille moordenaar of zo. Ik vind het zowiezo maar een vreemd verhaal allemaal.
Hij komt over zoals hij wil overkomen. Hij heeft daar lang genoeg op kunnen trainen. Dat zou iedereen doen, of je nou schuldig of onschuldig bent, je wilt onschuldig overkomen.
pi_35264034
quote:
Op zondag 19 februari 2006 16:52 schreef fokje het volgende:
Joran heeft het profiel ook niet van een koelbloedige moordenaar, verkrachter of wat dan ook, inclusief het wegwerken van een lijk zonder ook maar één spoor daarvan achter te laten. Het is onwaarschijnlijk dattie dat heeft kunnen doen. Dat hij geen lievertje is en soms domme dingen doet, is een ander verhaal. Dat maakt iemand nog geen 'predator'.
Ma Twitty is gewoon ziek en heeft het vermogen om anderen in haar ziekelijke gedrag mee te slepen.
Dat kun je wel stellen ja, het hele land schijnt in de ban van deze zaak te zijn, en das knap in een land waar gemiddeld per jaar 11.000 mensen omkomen door vuurwapengeweld.
  zondag 19 februari 2006 @ 19:20:25 #112
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_35264196
En niemand daar heeft het over de persoonlijkheid van dat meisje, ze schijnt een wilde tante te zijn geweest, niet zo aardig en nogal drammerig. Tenminste aldus Joran. Maar volgens heel Amerika was het een onschuldig engeltje onder valse voorwendselen meegevoerd naar een strand...Terwijl ze daar zelf heen wilde. Natuurlijk beweer ik niet dat ze het zelf wilde en het haar eigen schuld is maar er zijn meer kanten aan het verhaal.
pi_35265883
Hier staat wel een mooi stukje over deze zaak:

http://misdaadjournalist.web-log.nl/log/4998436
  zondag 19 februari 2006 @ 22:10:51 #114
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_35271023
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:06 schreef dazzle123 het volgende:
Hier staat wel een mooi stukje over deze zaak:

http://misdaadjournalist.web-log.nl/log/4998436
Die wou ik ook net posten!

Een andere dan maar:
http://www.flickr.com/photos/joranvandersloot/page2/
  zondag 19 februari 2006 @ 22:23:11 #115
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_35271505
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:20 schreef Aventura het volgende:
En niemand daar heeft het over de persoonlijkheid van dat meisje, ze schijnt een wilde tante te zijn geweest, niet zo aardig en nogal drammerig. Tenminste aldus Joran. Maar volgens heel Amerika was het een onschuldig engeltje onder valse voorwendselen meegevoerd naar een strand...Terwijl ze daar zelf heen wilde. Natuurlijk beweer ik niet dat ze het zelf wilde en het haar eigen schuld is maar er zijn meer kanten aan het verhaal.
Ja, en als je dan ook al leest dat ze het eerder heeft gedaan en pas terug kwam toen het geld op was....
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 19 februari 2006 @ 22:27:14 #116
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35271659
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:20 schreef Aventura het volgende:
En volgens mij was ze ook wel eens van huis weggerend, dat is wel opzienbarend.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_35272250
Ik denk dat ie onschuldig is. Maar ik vind het wel oliedom dat hij naar New York is gekomen. Hij had ABC gewoon naar Nederland moeten laten komen. Of kreeg ie soms heel veel geld als ie naar NY ging?
pi_35273015
Dit vind ik zo'n rare aanklacht:
De vader van Joran wordt verweten het 'gewelddadige antisociale gedrag' van zijn zoon mogelijk te hebben gemaakt.

Misschien is het wel een slechte vader hoor, maar sinds wanneer kan je daarvoor aangeklaagd worden??
Zou wat zijn als in Amerika al die kinderen hun junkie-ouders aan gaan klagen.

En verder vind ik die hele aanklacht maar geldklopperij.
Ik ga haast denken dat die ouders d'r zelf om hebben laten brengen en op deze manier aan geld willen komen.

En bemoeit de nederlandse overheid er zich eigenlijk nog mee? Gaat er niet iemand met een amerikaanse politicus praten ofzo?
Heel Nederland en vooral Aruba worden zwartgemaakt, zoiets kan je toch niet toestaan??
Straks valt Bush ons land nog binnen omdat we onze weed verbergen ofzo, want deze zaak word echt te gek.
  maandag 20 februari 2006 @ 09:24:50 #119
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_35279453
Ik hoop in ieder geval dat er wel een keer duidelijk wordt wat er gebeurd is.
Ik denk dat je als ouders met die onzekerheid niet kunt leven. En haar ouders zijn er nu eenmaal van overtuigd dat Joran in ieder geval meer weet en dan is het natuurlijk onverteerbaar dat dat niet naar buiten komt.
En eerlijk gezegd denk ik ook dat Joran wel meer weet. Geen idee of hij haar vermoord heeft of niet, maar door al zijn leugenachtige verklaringen van het begin heb ik wel het vermoeden dat hij in ieder geval meer weet.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 20 februari 2006 @ 12:05:33 #120
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_35283258
Ik heb niet alle threads gelezen, maar ik vind in de situatie zoals die in de media beschreven word een aantal dingen vreemd:
Ten eerste, de rol van Natalee's vrienden. Zijn het eigenlijk wel vrienden? Heeft ze iets over Joran tegen hun gezegd (in de trant van, dat is een leuke jongen, of, hij is opdringerig). Ik kan me niet voorstellen dat dit niet is gebeurd. Als Natalee ergens met Joran was heengegaan om ergens te gaan flikflooien, kan ik me van de ene kant wel voorstellen dat ze niks tegen haar vrienden zegt, maar van de andere kant, waarom zegt ze niet: ik ben even weg?
Blijkbaar letten haar vrienden niet erg op haar, want het valt ze pas op dat ze er niet is als ze haar vliegtuig mist...
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_35285543
Het is natuurlijk wel typisch iets voor a-sociale psychopaten om in het hol van de leeuw nog eens gaan en roepen dat je onschulding bent-dat is een extra ego-boost en bewijs voor je suprioriteit. Hoewel alles allemaal iets te geraffineerd lijkt voor een 17-jarige.

Waarom had hij tijdens dat interview eigelijk lippestift en mascara op? Om alvast beter in de smaak te vallen bij zijn toekomstige medegevangenen van de Aryan Brotherhood?
pi_35301302
quote:
Op zondag 19 februari 2006 23:08 schreef Troeta het volgende:
Dit vind ik zo'n rare aanklacht:
De vader van Joran wordt verweten het 'gewelddadige antisociale gedrag' van zijn zoon mogelijk te hebben gemaakt.

Misschien is het wel een slechte vader hoor, maar sinds wanneer kan je daarvoor aangeklaagd worden??
Zou wat zijn als in Amerika al die kinderen hun junkie-ouders aan gaan klagen.
Je kan overal voor worden aangeklaagd. Ik kan jou morgen ook aanklagen omdat je zogenaamd mijn auto hebt gestolen. Een aanklacht zegt echter niks. Het is ook geen strafzaak maar een civielrechtelijke zaak. kortom burger tegen burger. Iederen burger kan een andere burger voor de rechter dagen. Het wil ook niet zeggen dat een rechtbank deze zaak uberhaupt in behandeling gaat nemen laat staan dat het tot een veroordeling komt. Een gevangenisstraf is zowiezo onmogelijk en Joran en zijn ouders kunnen zonder probleem het land verlaten en kunnen niet opgepakt worden.
  maandag 20 februari 2006 @ 20:30:16 #123
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_35301548
Ik hoorde trouwens vanochtend op de radio dat Joran het afgeraden was om naar de USA te gaan.

Maar hij is toch gegaan.....
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_35302224
hij is allang weer terug in NL
pi_35308102
quote:
Op maandag 20 februari 2006 20:43 schreef broodmonkeh het volgende:
hij is allang weer terug in NL
Allang? Sinds wanneer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: