Ik heb genoeg gezegd, ik laat Joran aan God over.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Gaaaap.
Als mijn dochter zou weglopen met flink wat van mijn geld en zich pas zou gaan melden als het op was zou ze ook wensen nooit mijn dochter te zijn geweest.
Ik zeg niet dat die Joran volledig onschuldig is, maar denk wel dat dit verhaal wel eens twee kanten kan hebben.
En verander je profielpic eens niet zo vaak zeg!
een hoop mafkezen in deze zaak inderdaad.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:15 schreef JohnDope het volgende:
Kom op mensen, wie vertelt mij een grotere grap ik heb nog niet genoeg gelachen hier
mwaw invloedrijk en redneck zal denk ik wel meevallen. Als het een echte invloedrijke redneck was geweest, dan had hij allang een andere weg gekozen, dan de weg van justitie.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:58 schreef fokje het volgende:
[..]
een hoop mafkezen in deze zaak inderdaad.
je zal maar als laatste gezien zijn met een dochter van een invloedrijke redneck.
Dat is heel simpel , stel je voor jij bent 17 chickie verdwijnt , jij weet dat je haar ergens hebt achter gelaten en wilt geen gezeik dus vertel je dat je haar netjes heb thuis gebracht ....quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:15 schreef JohnDope het volgende:
[..]
En laten we het maar niet over zijn eerste verklaring hebben, dat hij haar bij haar hotel had afgezet, als er geen camera's hadden gehangen hadden we dat verhaal moeten geloven.
Als ik met een chickie/scharreltje ben dan zorg ik dat ze veilig thuis komt of veilig bij mij blijft, ik zal haar nooit achterlaten op een verlaten stuk strand(hoe van de wereld ik ook ben)quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:49 schreef dontcare het volgende:
[..]
Dat is heel simpel , stel je voor jij bent 17 chickie verdwijnt , jij weet dat je haar ergens hebt achter gelaten en wilt geen gezeik dus vertel je dat je haar netjes heb thuis gebracht ....
Imo is Joran een mietje en had hij als hij het gedaan had echt wel wat verteld na ruim 3 maanden van verhoor en die andere 2 ook
Nathalee is gewoon met haar dronken kop de zee in gelopen om te zwemmen en nooit meer er uit gekomen .....
Het gaat niet over jouquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:09 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als ik met een chickie/scharreltje ben dan zorg ik dat ze veilig thuis komt of veilig bij mij blijft, ik zal haar nooit achterlaten op een verlaten stuk strand(hoe van de wereld ik ook ben)![]()
Als iemand je inprent dat je nooit moet bekennen al heb je bloed aan je handen, dan beken je ook niet, dus of hij een mietje is of niet kan ik niet over oordelen. Iedereen is anders.
en jij hebt aan het front gezetenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:57 schreef sp3c het volgende:
ik kan me met de beste wil van de wereld gewoon geen motief bedenken om haar te vermoorden.
neequote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:06 schreef JohnDope het volgende:
[..]
en jij hebt aan het front gezeten
voorbeelden genoeg van mensen die niet bekend hebben terwijl ze wel wat gedaan hebbenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:53 schreef dontcare het volgende:
[..]
voorbeelden genoeg van mensen die wel bekent hebben terwijl ze niks gedaan hadden .
keej dacht ik..... maar dat verklaart een hoop.quote:
zoals ...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:11 schreef JohnDope het volgende:
[..]
keej dacht ik..... maar dat verklaart een hoop.
naief tot in den kist.quote:
Says who??quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:24 schreef sp3c het volgende:
waarom reageer ik eigenlijk nog op jouw ... komt geen zinnig woord uit
Waarom denk je negers?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:23 schreef SeLang het volgende:
Waarschijnlijk is ze nadat Joran weg was op dat strand gewoon door een groep negers ge-anaaliseerd en daarna aan de haaien gevoerd
waaruit leid je dat af ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:39 schreef matthijst het volgende:
Denk niet dat hij haar vermoord heeft, wel dat hij erbij was dat ze dood ging, of bewusteloos achterliet:
Common sense; waarom liegen over het hele verhaal? Wat heb je tot nu toe gehoord?quote:
Het zee rondom Aruba was erg ruw die nacht van haar vermissing, vanwege een storing. Er waren hoge golven en de zeestroom was erg sterk. De meeste durfden al dagen niet meer het water in.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:39 schreef matthijst het volgende:
Denk niet dat hij haar vermoord heeft, wel dat hij erbij was dat ze dood ging, of bewusteloos achterliet:
- ze ging zwemmen en is verdronken, in paniek is hij gevlucht
- ze was bewusteloos, hij liet haar achter, 's ochtends weggespoeld: eb/vloed?
- ze viel dood neer terwijl ze aan het neuken waren, ' 's ochtends weggespoeld: eb/vloed?
http://www.nu.nl/news/687(...)ht_stichting_op.htmlquote:Moeder vermiste Natalee Holloway richt stichting op
Uitgegeven: 3 maart 2006 22:33
MUNCIE - De moeder van de Amerikaanse tiener Natalee Holloway, die vorig jaar tijdens een vakantie op Aruba verdween, richt een stichting op. Ze wil veiligheidstips geven aan jongeren die alleen op reis gaan. Met dat doel begint ze ook een website.
De stichting en de website moeten voorkomen dat jongeren in de problemen komen tijdens hun vakantie, verklaarde Beth Holloway Twitty vrijdag tegen een Amerikaanse krant.
Natalee Holloway verdween eind mei vorig jaar spoorloos. De Arubaanse justitie vermoedde aanvankelijk dat de 18-jarige Nederlander Joran van der Sloot met de verdwijning van de Amerikaanse toeriste te maken had.
Ah, en prostituees mag je met een gerust hart vermoorden...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:03 schreef Lemmeb het volgende:
Nu heb ik ook werkelijk niet het idee dat die Joran in het echt een hele nette, fijne gozer is, maar dat Holloway wijf was volgens mij ook gewoon een hoer, dus dat heft elkaar lekker op.
bronquote:Interview Van der Sloot bij Shownieuws
Shownieuws 'heeft de hand weten te leggen' op het exclusieve interview dat Joran van der Sloot onlangs gaf aan de Amerikaanse tv-zender ABC. De Nederlandse Joran was lange tijd hoofdverdachte in de zaak rond de verdwijning van de Amerikaanse studente Natalee Holloway op Aruba.
Het gesprek is deze week in twee delen te zien op donderdag 9 en vrijdag 10 maart in de vroege editie van Shownieuws om 19.25 uur bij SBS 6. De 18-jarige Joran van der Sloot zou de laatste persoon zijn geweest die Natalee levend heeft gezien.
Joran werd opgepakt en weken verhoord, maar uiteindelijk bij gebrek aan bewijs vrijgelaten. In het interview, dat in Amerika bekeken werd door 12,4 miljoen mensen, vertelt Joran onder meer over wat er die bewuste avond is gebeurd op het strand. Ook vertelt hij dat de twee plannen hadden om seks te hebben. Joran legt uit waarom hij in eerste instantie tegen de politie heeft gelogen en hoe hij na zijn arrestatie werd verhoord. In het interview vertelt hij dat het iedere dag aan hem knaagt dat het misschien heel anders was gelopen als hij Natalee niet alleen had achtergelaten op het strand.
Staat dat interview in zijn geheel op de site van ABC?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:37 schreef PLAE@ het volgende:
het staat al tijden online op de site van abc.
Ja, dat waren volgens mij ook enkele fragmenten hoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:56 schreef PLAE@ het volgende:
Ik neem aan dat het niet het complete interview was. Kan het nu niet vinden overigens.
of gebrek aan liefde aandacht etc etc door pa en ma holloway?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 05:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar wel vreemd dat Natalee tegen Joran vertelde dat haar moeder de zus van Hitler zou zijn, slechte Arubaanse coke misschien
Maar het is lastig je eigen lijk verbergen natuurlijkquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:37 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ze kan dus ook zelfmoord hebbn gepleegd, want wat ik van de verhalen heb gehoord kwam ze aardig labiel over. Maar over zelfmoord begint niemand, want daar heerst een taboe op. Daar beschuldig je iemand die verdwenen is, liever niet van natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |