Maar met alle aandacht die de verdwijning heeft gekregen, moet iemand haar toch wel gezien hebben?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:17 schreef broodmonkeh het volgende:
volgens mij is het ook nog steeds de vraag of ze wel is vermoord. Ze had er blijkbaar geen moeite mee om contact op te nemen met haar ouders totdat haar geld op was toen ze wegliep.
Mischien op de 1 of andere manier van aruba af gekomen en zit ze nu ergens met der christal meth te chillen.
time will learn..
heeft iemand bin laden al gezien met al die aandacht?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:20 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Maar met alle aandacht die de verdwijning heeft gekregen, moet iemand haar toch wel gezien hebben?
En dan heeft niemand aangife gedaan? En geen van die getuigen heeft Joran herkend of niet-herkend? Broodje aap verhaal volgens mij. Maar och dat hoort geloof ik wel bij het verhaal.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:44 schreef miki het volgende:
Ik lees ook net op Riehlworld dat er in de dagen voor Natalee verdween een soort verkrachtingsgolf plaatsvond, onder andere op het strand waar Joran haar heeft achtergelaten. Misschien dat dat een verklaring is?
Dat vind ik ook zo vreemd. Dat je als je met je klasgenoten op een vakantie gaat en er iemand verdwijnt je niet meteen alarm slaat. Wat de verantwoordelijkheid is van de leraren die meegaan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:25 schreef schatje het volgende:
Ik zie totaal geen kwaad in die jongen. Maar ja, schijn bedriegt. Voor hetzelfde geldt heeft ie het wel gedaan. Moeilijk hoor.
Verder, wie was er eigenlijk verantwoordelijk voor Natalee op dat eiland? Hadden die personen ook niet op haar moeten letten?
We zijn niet de enige die zich dit afvragen. Lees het volgende stuk maar eens:quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo vreemd. Dat je als je met je klasgenoten op een vakantie gaat en er iemand verdwijnt je niet meteen alarm slaat. Wat de verantwoordelijkheid is van de leraren die meegaan.
bronquote:Aruba, Senior Trip, Vanished, and Chaperones
Strange how we hear over and over again what is needed from the police in Aruba and how the cooperation of the entire island is being solicited, but we hear nothing about confronting the chaperones or the classmates of Natalee Holloway. I find that extremely strange. The first place I would go would be the chaperones. Where were they at 1 am in the morning when an 18 year old girl they were chaperoning is leaving a club accompanied only by three local young men?
Why weren't the girls using a buddy system and advised not to go anywhere without their buddies and never go anywhere alone with men? Why did Natalee's friends who saw her leave that early morning with three young local men allow her to leave with them without interceding? She might as well have taken the trip to Aruba by herself and not go through the charade of a chaperoned trip with her classmates.
Why weren't her chaperones waiting up for her if not at the club with the girls? Why wasn't she reported missing at 1 am when she didn't arrive at her hotel? Why did no one ever check on whether she was back at the hotel at any time that night or early morning? What is the purpose of a chaperone if not to know where you are and where you are going and when you get back? Were there no rules guiding these girls? Again I say, then why not go unaccompanied to Aruba and stop pretending that parents can rest easy because the girls are chaperoned?
Only once did I hear the word chaperone come up and a reporter asked Natalee's mother if she had any questions for the chaperones, and she replied, "Absolutely not!" I ask, "Why not?" She was also asked if she had any questions for her friends that saw her leave, and again she replied, "Absolutely not."
Then I say, "Don't expect the people of Aruba to successfully do the work of finding a vanished girl after the fact, when your system of protection was non-existent prior to her disappearance. Look to your own and ask, "Where were you when my daughter was alive and at risk? Why weren't you watching out for her and for each other?"
Vreemd, het werd aangekondigd als iets heel groots en nou blijkt het dus een heel kort item te zijn, het is niet eens de coverstoryquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
Straks om 18:35 in RTL Boulevard meer slecht nieuws over deze zieke zaak en de laatste videobeelden van Joran en Natalee
Dat doen ze wel vaker, om kijkers te trekken. De cover-story zal wel al lang vantevoren geland zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Vreemd, het werd aangekondigd als iets heel groots en nou blijkt het dus een heel kort item te zijn, het is niet eens de coverstory
Maar ja, nu dus...
sja, in mijn ogen zit er toch echt een steekje los aan de Alabama-posse, maar goed. Ik ben dat soort mensen dan ook niet gewend ofzo.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:28 schreef JohnDope het volgende:
Haha ik heb nog nooit zo'n leugenaar gezien.
o.a.: ("ik moest de volgende dag vroeg naar school en daarom liet ik haar achter") Aldus de masterpimp![]()
Die gozer is compleet gestoord (en ik ben best wel wat gewend wat mensen betreft)
In gezelschap van de loense broertjes?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:43 schreef fokje het volgende:
[..]
sja, in mijn ogen zit er toch echt een steekje los aan de Alabama-posse, maar goed. Ik ben dat soort mensen dan ook niet gewend ofzo.![]()
Met Joran is er IMHO weinig mis; hij vond het grietje toch niet zo leuk. Sja, dan laat je zo iemand gewoon in het zand zitten.
Kerel ben je een billemaatje van joran? die gooz is guilty as hell.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:43 schreef fokje het volgende:
[..]
sja, in mijn ogen zit er toch echt een steekje los aan de Alabama-posse, maar goed. Ik ben dat soort mensen dan ook niet gewend ofzo.![]()
Met Joran is er IMHO weinig mis; hij vond het grietje toch niet zo leuk. Sja, dan laat je zo iemand gewoon in het zand zitten.
Waarom? Wat zijn de bewijzen dan voor jou?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:01 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Kerel ben je een billemaatje van joran? die gooz is guilty as hell.
er zijn er geen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Waarom? Wat zijn de bewijzen dan voor jou?
Dat is heel vaak zo, dat problem child meisjes in dit soort shit belanden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
Tja, meisje zelf was ook best een 'problem child.'
Ik blijf erbij, ze is op de een of andere manier in de zee verzeild geraakt en dood of levend door haai(en) opgevreten. Misschien was ze ongesteld ofzo...![]()
Gaaaap.quote:Laten we het er op houden dat Joran blij mag zijn dat Holloway niet mijn dochtert is, want dan was de waarheid allang boven tafel gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |