abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35155036
Geloof doet soms twijfelen, en twijfelen gaat soms over in geloven
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  donderdag 16 februari 2006 @ 16:46:52 #204
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_35156576
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 15:55 schreef NoSigar het volgende:

[..]

Wat kom je toch ineens totaal anders (=verstandig, nuchter) over dan de laatste keer dat ik wat van je las, alweer een flinke tijd geleden.
Nee hoor, de tekst is nagenoeg hetzelfde, je leest het gewoon anders. Altijd goed trouwens .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 16 februari 2006 @ 16:51:46 #205
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35156743

Het gaat ook om vrije expressie van woorden, zodat het gebied ruimer wordt waar ik me in kan bevinden, door expressie middels taal, raakt mijn bewustzijn groter en wat ik meeneem allemaal zorgt voor nog meer expansie. Dus ik zit graag hier op fok, lekker blijven schrijven en nadenken ook. Als schrijf zonder denken, dan komt er vanzelf wel eens onzin uit. Maar onzin hoort ook bij het leven. Heb vaak tijden gehad dat ik twijfelde aan het schrijven vanwege commentaar en ook vanwege slechter gedrag en zieke gedachtes maar ik ga door en als ik me goed voel dan gaat het vanzelf beter. Dan durf ik zelf teksten na te lezen van mezelf Hoewel dat weinig gebeurt

En zo krijg ik details binnen over hoe de waarheid eruit ziet. Ik kan pas de toekomst zien als ik helemaal ruim van geest ben. Mijn bewustzijn moet in de toekomst aanwezig zijn als het ware. Dus moet ik me eerst loskoppelen uit het heden. En voordat ik me kan loskoppelen uit het heden, moet ik eerst de hele waarheid weten van het heden. Ontleden dus. Ontleden of kraken voor mezelf. Mezelf losmaken dus, ben ik los, dan kan ik alle kanten op. Zowel naar het verleden als naar de toekomst.

Letters vloeien trouwens heerlijk uit het toetsenbord Dat betekent dat ik los begin te worden. Ik schreef dat vroeger wel eens op fok!. Ik schreeuwde soms wel eens uit van. " Ik val uit elkaar". En soms ervaar ik dat dus ook.

Als ik me voel dat ik uit elkaar val, dan voel ik mezelf niet zo zwaar meer bestaan als het ware. Dan is mijn eigen bestaan gekraakt en kan ik pas echt beginnen

Zo, ik moest het ff kwijt. Ik wil gewoon alles kraken. En dat gaat goed via de taal. Gedachtes afbreken via taal. En zodra er geen gedachtes zijn, wordt het bewustzijn groter. Gedachtes zorgen dat het bewustzijn niet kan groeien. Dus moet ik wel alle gedachte uitroeien.

Een goed lopend bewustzijn kent geen gedachtes. Een goed lopend bewustzijn kent alleen maar lucht
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_35156801
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 12:09 schreef Genverbrander het volgende:
Het zal me trouwens niet verbazen dat ALS Robbert straks inderdaad bezwijkt onder de druk en er iets ergs met hem gebeurt, dat er dan beschuldigende vingertjes worden gewezen naar de critici zoals ik, Stenny, NoSigar, Michaelangelo etc. Terwijl dat natuurlijk nooit onze bedoeling is geweest. De reden waarom het zo slecht gaat met Robbert ligt natuurlijk ook niet hier op dit forum maar juist bij zijn omgeving en mensen die hem verder stimuleren om met zijn leugens verder te gaan.

Daarom vind ik het ook zo storend dat Iteejer o.a. mij nu al geruime tijd aan het beschuldigen is van gebash en achterbaksheid, zonder dat te onderbouwen met concrete voorbeelden. Hierdoor worden de sceptici gedemoniseerd en dat vind ik heel erg vervelend.
Ik denk dat jij dan in een deuk ligt, klinkt idioot misschien maar zo kom jij wel over op mij!
wat zijn jullie een stel nare wezens en snappen doen ze het niet eens, bah!
lamaaaaaaaaaa
ik ga wel weg want als ik hier lees erger ik me alleen maar aan dat geneuzel
ajuusssss
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  donderdag 16 februari 2006 @ 16:58:45 #207
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35157016
Je moet je niet ergeren en vooral niet vluchten voor jezelf. Nooit vluchten voor een situatie ook. Altijd de situatie onder ogen durven komen.

Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen leven, Robbert ook. Dus die kritiek die hij krijgt die heeft hij ook zelf op zijn hals gehaald. En als hij zichzelf dan op een voetstuk gaat plaatsen boven de rest van Nederland, dan moet hij ook kunnen incasseren dat het voetstuk gaat breken.

En dan heeft hij nog altijd mensen die hem kunnen opvangen misschien.

Alles heeft zijn prijs. En als je een bepaalde richting opgaat en keuze's maakt. Dan moet je altijd een prijs betalen. Robbert heeft gekozen voor roem en tevens gekozen om medium te zijn. Dan betaald hij ook maar de prijs dat hij kritiek krijgt.

Of moet heel Nederland hem geloven? Moeten we hem aanpakken met zijden handschoenen omdat we bang zijn dat hij instort? Dan zou hij zelf moeten stoppen, zou hij een slim medium zijn dan zou hij sowieso goed naar zichzelf moeten kunnen luisteren. Het begint nog altijd met zelfkennis. En ik twijfel aan de zelfkennis die Robbert bezit nu ook. Ik neem hem niet eens wat kwalijk misschien. Omdat hij gewoon het hele spoor bijster is. En dan zenden ze het ook nog uit ook.

Dus misschien is medelijden meer op de plek Dat hij gepushed wordt van alle kanten ook. Dat hij slachtoffer is? Slachtoffer van zijn eigen grootheidswaanzin en uitbuiting door rtl en Moors.
pi_35157126
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 16:53 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Ik denk dat jij dan in een deuk ligt, klinkt idioot misschien maar zo kom jij wel over op mij!
wat zijn jullie een stel nare wezens en snappen doen ze het niet eens, bah!
lamaaaaaaaaaa
ik ga wel weg want als ik hier lees erger ik me alleen maar aan dat geneuzel
ajuusssss
Ik zeg 20x dat ik daar juist ontzettend bang voor ben, hier blijft men mij afschilderen als een soort demonisch figuur die stilletjes zit te hopen op een gruwelijke en pijnlijke dood van Robbert.

What can I say.
pi_35157216
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 16:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Je moet je niet ergeren en vooral niet vluchten voor jezelf. Nooit vluchten voor een situatie ook. Altijd de situatie onder ogen durven komen.

Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen leven, Robbert ook. Dus die kritiek die hij krijgt die heeft hij ook zelf op zijn hals gehaald. En als hij zichzelf dan op een voetstuk gaat plaatsen boven de rest van Nederland, dan moet hij ook kunnen incasseren dat het voetstuk gaat breken.

Alles heeft zijn prijs. En als je een bepaalde richting opgaat en keuze's maakt. Dan moet je altijd een prijs betalen. Robbert heeft gekozen voor roem en tevens gekozen om medium te zijn. Dan betaald hij ook maar de prijs dat hij kritiek krijgt.

Of moet heel Nederland hem geloven? Moeten we hem aanpakken met zijden handschoenen omdat we bang zijn dat hij instort? Dan zou hij zelf moeten stoppen, zou hij een slim medium zijn dan zou hij sowieso goed naar zichzelf moeten kunnen luisteren. Het begint nog altijd met zelfkennis. En ik twijfel aan de zelfkennis die Robbert bezit nu ook. Ik neem hem niet eens wat kwalijk misschien. Omdat hij gewoon het hele spoor bijster is. En dan zenden ze het ook nog uit ook.

Dus misschien is medelijden meer op de plek Dat hij gepushed wordt van alle kanten ook. Dat hij slachtoffer is? Slachtoffer van zijn eigen grootheidswaanzin en uitbuiting door rtl en Moors.
tijd voor een .
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_35157264
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 16:58 schreef Dromenvanger het volgende:

Precies, goeie post. Ik heb ook medelijden inderdaad. Ik heb Robbert van den Broeke ook een mailtje gestuurd een paar weken terug (via zijn site die toen nog in de lucht was). Ik heb hem verteld dat ik het artikel van de spooknonnen heb geschreven maar dat ik wil benadrukken dat het geen persoonlijke aanval op hem is. Ik heb begrip getoond voor de moeilijke situatie waar hij in zit en heb hem aangemoedigd zich los te wrikken uit de negatieve spiraal waar hij nu in zit, heb zelfs hulp aangeboden als hem dat nodig leek. Ook heb ik hem de mogelijkheid geboden om op mijn artikel te reageren door te zeggen wat er niet aan klopt of door een alternatieve verklaring te geven voor het "drie flitsen vier foto's"-verhaal. Meer kan ik toch ook niet doen.

Nooit antwoord gehad trouwens (had ik ook niet verwacht hoor).
pi_35157470
Omdat het niet anders kan doe ik het maar zo (ik weet dat je meeleest).
Oke, Robbert, je bent nu op een leeftijd gekomen dat je terug kijkt in het verleden, dat dat wat je bereikt/gedaan hebt, je opgeleverd heeft wat je wilde.
Bedenk daarbij ook dat de normen en waarden (lees ideeen) van een ander niet per definitie beter zijn dan die van jou.
Mijn normen en waarde zijn ook heel anders dan die van mijn zoon (24 jaar), en ik ben ervan overtuigd dat mijn vader ook weleens grote vraagtekens bij mij heeft gezet toen ik die leeftijd had.
Ook al wordt er anders gezegt, je bent intelligent genoeg om zelf te beslissen wat wel of niet goed voor je is ( en inderdaad, begeleiding van de JUISTE mensen is niet verkeerd)
Leven volgens de ideeen van een ander is nooit goed voor je, het gaat tegen je eigen natuur in (je kunt er letterlijk ziek van worden).
En, oke, misschien ga je dan een keer op je gezicht, so what, dat hoort bij het leven; door schade en schande wijs worden.
Probeer de komende tijd gewoon goed naar je eigen gevoel te luisteren, durf los te komen van alles en iedereen (die het allemaal best wel goed bedoelen), en durf zelf beslissingen te nemen.
Succes!
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_35157532
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:04 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Precies, goeie post. Ik heb ook medelijden inderdaad. Ik heb Robbert van den Broeke ook een mailtje gestuurd een paar weken terug (via zijn site die toen nog in de lucht was). Ik heb hem verteld dat ik het artikel van de spooknonnen heb geschreven maar dat ik wil benadrukken dat het geen persoonlijke aanval op hem is. Ik heb begrip getoond voor de moeilijke situatie waar hij in zit en heb hem aangemoedigd zich los te wrikken uit de negatieve spiraal waar hij nu in zit, heb zelfs hulp aangeboden als hem dat nodig leek. Ook heb ik hem de mogelijkheid geboden om op mijn artikel te reageren door te zeggen wat er niet aan klopt of door een alternatieve verklaring te geven voor het "drie flitsen vier foto's"-verhaal. Meer kan ik toch ook niet doen.

Wat ik vermoed is dat NIEMAND een antwoord hoeft te verwachten van Robbert, net als met Pikki, je hoopt op iets wat er niet is. Het stuk van Prst heeft toch echt wel wat herkenningspunten wat Robbert betreft, hoe meer moeite je doet, hoe minder kans je hebt. Robbert verschuilt zich achter een muur.
  donderdag 16 februari 2006 @ 17:13:30 #213
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35157624
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:04 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Hij zit inderdaad in een web, zelf is hij ook een spin maar er zitten meer spinnen in het web. Zelf doet hij natuurlijk ook mee eraan. Maar goed, ik weet het hele verhaal niet. Ik weet niet wat de afspraken zijn geweest toen hij het contract tekende.

Er zal vast en zeker een contract zijn geweest, misschien zelfs geheimhoudingsplicht. Misschien durft hij niet onder het contract uit te komen. Dat hij gebonden zit aan het programma als het ware. Dat hij ook getekend heeft voor 3 jaar

Je weet het niet wat zich afspeeld daar.

Misschien kwam Robbert met hoge beweringen dat hij alles kon. En stonden ze direct klaar met een contract omdat ze geld zagen. En is het nu moeilijk om verwachtingen waar te maken

Hij maakt een aantal verwachtingen waar, hij neemt een aantal mensen in de maling. Daarmee bedoel ik, hij trekt kijkers, en brengt daarom geld in het laadje. Geld waar het alleen maar om draait op tv. Het eerste uitgangspunt van een commerciele zender is veel geld verdienen, daarna komt de manier waarop. Zolang het geld opbrengt is aan de eerste belangrijkste vereiste voldaan.

Maar nog steeds snap ik niet dat je bewust feiten verdraait. Dat je je anders voordoet dan je bent op TV ook. Ik geloof niet in zulke aanpak. Ik geloof in eerlijkheid. Dus ik kan het amper geloven dat ze aan het liegen zijn. Omdat zoiets niet in mijn straatje past. Dus dan twijfel ik ook vanzelf aan Robbert en daarom geef ik hem ook nog vaker het voordeel van de twijfel. Maar die alien die is toch nep Of ben ik gek

Maar wat beweegt zulke mensen, mochten ze Nederland leugens willen aanbieden Wat zijn dat voor een mensen? En wat is dat voor een zender Die zich zo wilt profileren? Mag zo'n zender wel op tv. Tuurlijk mag dat, op tv mag alles. Maar verdient zo'n zender wel een plek op de buis? Betalen we daarom kijkersgeld?
pi_35157929
Mooie post, Dromenvanger. Je komt op mij over als een oprecht en zuiver persoon.

Het is ook moeilijk om het je allemaal voor te stellen wat er gebeurd is, zeker als je zelf niet zo in elkaar zit als Robbert en consorten. Maar eerlijkheid en oprechtheid speelt gewoon een marginale rol bij de commerciële omroepen helaas.
pi_35157981
quote:
Maar wat beweegt zulke mensen, mochten ze Nederland leugens willen aanbieden Wat zijn dat voor een mensen? En wat is dat voor een zender Die zich zo wilt profileren? Mag zo'n zender wel op tv. Tuurlijk mag dat, op tv mag alles. Maar verdient zo'n zender wel een plek op de buis? Betalen we daarom kijkersgeld?
Je betaalt geen kijk- en luistergeld voor RTL hoor. Als commerciele omroep laten zij zich door sponsors betalen. En het is intussen gebleken dat de programmamakers uiteindelijk niet meer verder wilden met Robberts programma. Wellicht zijn ze helemaal niet zo geweten- of principeloos.
pi_35158262
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:20 schreef Prst_ het volgende:

[..]

Je betaalt geen kijk- en luistergeld voor RTL hoor. Als commerciele omroep laten zij zich door sponsors betalen. En het is intussen gebleken dat de programmamakers uiteindelijk niet meer verder wilden met Robberts programma. Wellicht zijn ze helemaal niet zo geweten- of principeloos.
Ik denk dat RTL niet gestopt is door geweten of principes, maar door eigenbelangen. De goede naam van toppresentatrice Irene Moors stond op het spel. Daar komt bij dat het programma weliswaar aardig bekeken werd, maar nu ook weer niet heel erg goed. Gemiddeld keken zo'n 800.000 mensen naar 'Er is zoveel meer'. Nu wordt op RTL op zondag in hetzelfde tijdvak 'Eerste hulp bij opvoeden' uitgezonden (een uit Engeland ingekocht programma), waar meer dan 1,2 miljoen mensen naar kijken.

Het is dus denk ik een combinatie van de goede naam redden en de toch al niet zo spetterende kijkcijfers.
  donderdag 16 februari 2006 @ 17:32:05 #217
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35158480
Geweten telt nooit mee in de commercie Ook in de zakenwereld telt geweten niet mee. Daar gaat het dus echt over lijken. Zodra geld naar voren komt, speelt het menselijke aspect totaal niet meer mee. Dat is gewoon een feit en bikkelharde waarheid.

Of ik kijkersgeld betaal boeit me niet nu. Misschien was dat een foutje van denken.

Principes en geweten kennen ze volgens mij echt niet. Maar ik ga ff twijfelen aan mezelf weer. Misschien hebben ze wel een geweten. Hoewel het niet draait om menselijke kanten. Het draait om de winst, en het draait alleen om de winst. En hoe je winst krijgt dat maakt niet uit. Al ontsla je iedereen, de winst is het belangrijkste.

Zou Robbert ongewenst zijn en kost hulp 10 miljoen, dan dumpen ze hem gewoon. Omdat de winst belangrijk is. Overal is winst belangrijk in het zakenwereldje.

Het uitgangspunt van een commerciele zender is winst maken, en hoe ze het bereiken maakt niet uit. Wat ze aanbieden ook niet. Het gaat niet om de inhoud dus. Hoewel ze toch kwaliteit moeten aanbieden om kijkers te trekken. Is anti-kwaliteit nodig om geld te verdienen, dan bieden ze ook anti-kwaliteit aan. Omdat de eigenaren en hoge bazen geen smaak en principes hebben. Ze hebben geen stijl als het ware. Stijl ontbreekt in de commercie en in het zakelijke.

Het gaat niet om de inhoud. Het gaat om het oppervlakkige.

Vraag en aanbod misschien? Om ff door te gaan. Maar ook dat speelt niet mee. Omdat in de commerciele zenders vaak gepushed wordt in het aanbod. De vraag is niet altijd het uitgangspunt daar. Ze proberen nieuwe markten te bereiken. En dat kun je dan weer zien als hersenspoeling Mensen meesleuren.

Tv

En ff off-topic opmerking. We zijn slaven van de economie. Pure slaven. De economie is onze baas. De olie, een vuile grondstof staat boven de mensheid

En hebben "wij" dat voor elkaar gekregen? Hebben "wij" gezorgd dat olie boven de mensheid is komen te staan? Een grondstof dus? Pure afhankelijkheid ervan.

En tevens om ontopic te gaan. Afhankelijk van geld. Zonder geld geen prestatie Zonder geld geen inkomen Zonder inkomen geen eten en onderdak

Wie heeft dat verzonnen

De rijken Of is ons lot dat we afhankelijk zijn van geld Zijn we gedoemd en afhankelijk tot de beslissingen van de centrale bank

[ Bericht 15% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 16-02-2006 17:42:08 ]
pi_35158846
Gen, heb jij dat artikel over de non van Singraven geschreven? Welk artikel, toch niet dat van Skepsis? wat dat zou betekenen dat...dat....
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35158915
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:42 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Gen, heb jij dat artikel over de non van Singraven geschreven? Welk artikel, toch niet dat van Skepsis? wat dat zou betekenen dat...dat....

Neenee, het artikel op http://home.planet.nl/~buij0038/rvdb/
pi_35158931
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:45 schreef CarDani het volgende:
Gezien de reacties van Pikki, schat ik hem op een kind van een jaar of 12, en nét aan het puberen geslagen is. Hormonen doen de gekste dingen met je
Je kan best 's gelijk hebben. Zijn username geeft al aan dat een bepaald lichaamsdeel van hem nog niet helemaal volgroeid is.

Laat ik voor alle zekerheid even vermelden dat dit enkel een grapje is en geen bashen.
pi_35158976
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:11 schreef Stenny het volgende:

[..]

Wat ik vermoed is dat NIEMAND een antwoord hoeft te verwachten van Robbert, net als met Pikki, je hoopt op iets wat er niet is. Het stuk van Prst heeft toch echt wel wat herkenningspunten wat Robbert betreft, hoe meer moeite je doet, hoe minder kans je hebt. Robbert verschuilt zich achter een muur.
Moest ik nu Robbertje zijn zie, dan zou ik denken : wat en stel idioten zitten hier nu aan "t kwebbelen over mij , en ik zou mij kriek lachen ,lalalalalalal la la la la oh lalal its beautiful ole ole ole ole

Van tingelingeling tralalal alalala
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_35159103
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:45 schreef pikki het volgende:

[..]

Moest ik nu Robbertje zijn zie, dan zou ik denken : wat en stel idioten zitten hier nu aan "t kwebbelen over mij , en ik zou mij kriek lachen ,lalalalalalal la la la la oh lalal its beautiful ole ole ole ole

Robbertje, ben jij het echt?
pi_35159140
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:44 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Neenee, het artikel op http://home.planet.nl/~buij0038/rvdb/
Oh.
pi_35159170
Dromenvanger! Kalm!
Helpt waar hij kan!
  donderdag 16 februari 2006 @ 17:52:00 #225
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35159188
Ze zouden eigenlijk op het forum ook een puntensysteem moeten invoeren, en dan zou pikki op -10 staan en dan mag hij niet meer reageren. Omdat hij niets toevoegd aan de discussie. Misschien een idee voor de toekomst. Om het forum effectiever te maken En tevens de discussie inhoudelijk te houden, want daar draait het om. Het heet niet voor niets discussie-forum. Ik bedoel hier is het een discussie forum. In onzin dan niet maar hier gaat het om de discussie. Voegt een user niets toe aan een discussie, dan heeft hij naar mijn idee geen recht om te reageren.

Ik bedoel, waarom zou je op de frontpage wel een puntensysteem hebben en op het forum niet. In ieder geval een user weren die steeds de discussie probeert monddood te maken. Zoals Pikki doet dus.

Het is dat er mensen bij zijn die sterk in de schoenen staan en toch doorgaan, toch is Pikki een stoorzender. Ik voel gewoon de storing in mijn hoofd nu

En dan wil ik niet de strenge leraar zijn, maar ik ervaar soms gewoon een storing in een topic. En niet alleen hier. Soms worden topics gewoon gestoord en dat is jammer. Een topic kan veel meer potentie krijgen als de users in een topic gewoon elkaar opbouwend aanvullen. Dan is the sky the limit op discussie-gebied.

En als er dan ook maar 1 reactie komt van een of andere gek met een kronkel in het hoofd, dan zakt de potentie weer in van het topic. Een storing dus. En dan moet de rest die het wel goed bedoeld de boel weer oppakken. Want onbewust lees je het toch, al wil je nog zo graag bepaalde mensen negeren.
pi_35159276
quote:

[..]

Nou Pikkemans, de laatste keer dat Robbert op kritiek reageerde zei die jongen iets heel anders en klonk hij niet half zo luchtig als jij nu doet hoor.
De wens is de vader van de gedachte lijkt me. (Hé, goeie nieuwe naam voor Tru trouwens )
Helpt waar hij kan!
pi_35159349
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:52 schreef Dromenvanger het volgende:
Ze zouden eigenlijk op het forum ook een puntensysteem moeten invoeren, en dan zou pikki op -10 staan en dan mag hij niet meer reageren. Omdat hij niets toevoegd aan de discussie. Misschien een idee voor de toekomst. Om het forum effectiever te maken En tevens de discussie inhoudelijk te houden, want daar draait het om. Het heet niet voor niets discussie-forum. Ik bedoel hier is het een discussie forum. In onzin dan niet maar hier gaat het om de discussie. Voegt een user niets toe aan een discussie, dan heeft hij naar mijn idee geen recht om te reageren.

Ik bedoel, waarom zou je op de frontpage wel een puntensysteem hebben en op het forum niet. In ieder geval een user weren die steeds de discussie probeert monddood te maken. Zoals Pikki doet dus.

Het is dat er mensen bij zijn die sterk in de schoenen staan en toch doorgaan, toch is Pikki een stoorzender. Ik voel gewoon de storing in mijn hoofd nu
Ben jij dominee, dromenvanger ...vroeg ik mij net af bij het lezen van je meditatieve bevangingen .....
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_35159383
Joehoe Droompje! Je zou je niet meer druk maken!

pi_35159402
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:54 schreef NoSigar het volgende:

[..]

Nou Pikkemans, de laatste keer dat Robbert op kritiek reageerde zei die jongen iets heel anders en klonk hij niet half zo luchtig als jij nu doet hoor.
De wens is de vader van de gedachte lijkt me. (Hé, goeie nieuwe naam voor Tru trouwens )
Ja, ik denk ook dat Pikki zich voortdurend een houding geeft, hij doet luchtig, maar van binnen brult hij, misschien is hij echt wel Robbert. Maar bedenk Pikki, je kunt ook gewoon praten, als een volwassene.

En dat doe je niet zo, echt niet:
quote:

[..]

donderdag 16 februari 2006 @ 17:59:47 #230
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35159482
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:56 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Joehoe Droompje! Je zou je niet meer druk maken!

Mijn bloeddruk is niet te hoog mijn bloeddruk is laag.

Ik ben stress-vrij vergeleken met vorige jaren. Toch storen mensen bewust. Maar dat kan een dwang-neurose zijn. Als mensen zoals Pikki zich niet meer weten uit te drukken, dan gaan ze irritant doen. Maar het is dan gewoon het gedrag dat van toepassing is op het moment. Ze kunnen er niets aan doen.

Ze kunnen proberen hun probleem open en bloot te geven, maar ze zitten zo vol opgepropte emoties en woede, dat het probleem niet zichtbaar wordt. Het onderliggende probleem zit gevangen in de opgepropte emoties. De opgepropte emoties vormen een scherm waardoor ze zich niet kunnen uitdrukken zoals gezonde mensen dat doen.

Ik zou zo psycholoog kunnen worden

Kom op Pikki, gooi het eruit

Laat je ware gezicht zien
pi_35159514
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:59 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Kom op Pikki, gooi het eruit

Laat je ware gezicht zien
Vergeet het maar. Hij heeft nog nooit normaal gepraat.

Overigens houden de twee moderatoren zich niet aan hun eigen hoofdregel, degene die het meeste scheldt is volgens mij Pikki (trol, tippelaarster enz.) en dit wordt er gesteld in Feedback:
quote:
Verder is het aan te raden om de volgende twee woorden uit de FAQ in je achterhoofd te houden als je feedback plaatst: Doe Normaal!
Natuurlijk kunnen de emoties hoog oplopen maar dingen als schelden zijn en blijven niet functioneel
Conclusie: er wordt hier met twee maten gemeten, want als er nou iemand NIET normaal doet, is het Pikki wel, daar zal toch de meerderheid het over eens zijn.

[ Bericht 18% gewijzigd door Stenny op 16-02-2006 18:06:17 ]
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:02:33 #232
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35159580
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:00 schreef Stenny het volgende:

[..]

Dus hij is niet 100 procent

Dan moeten we ons maar erbij neerleggen dat hij stoorzender is hier Hoe zwaar het voor de omgeving ook kan zijn. Ze zeggen wel eens van, de omgeving leidt nog het meest als mensen niet helemaal 100 procent zijn. De omgeving moet er mee leren leven. De gek zelf leert er zelf mee leven omdat hij het normaal vindt.

Toch denk ik dat Pikki ooit nog als verstandig mens aanwezig is hier

Mensen zijn niet gek geboren, hoewel je soms toch zou denken dat het wel zo is.
pi_35159668
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:02 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Dus hij is niet 100 procent

Dan moeten we ons maar erbij neerleggen dat hij stoorzender is hier Hoe zwaar het voor de omgeving ook kan zijn. Ze zeggen wel eens van, de omgeving leidt nog het meest als mensen niet helemaal 100 procent zijn. De omgeving moet er mee leren leven. De gek zelf leert er zelf mee leven omdat hij het normaal vindt.

Toch denk ik dat Pikki ooit nog als verstandig mens aanwezig is hier

Mensen zijn niet gek geboren, hoewel je soms toch zou denken dat het wel zo is.
Mijn mening is dat Pikki niet toerekeningsvatbaar is, zijn voortdurende gescheld tegen iedereen die Robbert kritisch benadert, is werkelijk abnormaal.
pi_35159761
Negeren is toch de beste optie enk ik hoor, hoewel ik mezelf daar ook niet aan houd helaas. Negeren, dan valt het 'dood'.
Helpt waar hij kan!
pi_35159806
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:05 schreef Stenny het volgende:

[..]

Mijn mening is dat Pikki niet toerekeningsvatbaar is, zijn voortdurende gescheld tegen iedereen die Robbert kritisch benadert, is werkelijk abnormaal.
Weet je, .....ik ben hier nu nog de enigste samen met Indirah , die nu verbannen is helaas,... die echt met hart en ziel achter Robbert staan , .....en hem zullen bljven verdedigen tot het bittere eind ..... wij geloven in zijn taak en zijn gaven .
pi_35159830
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:08 schreef NoSigar het volgende:
Negeren is toch de beste optie enk ik hoor, hoewel ik mezelf daar ook niet aan houd helaas. Negeren, dan valt het 'dood'.
Ik zou wel willen dat de moderatoren inzien dat Pikki niet normaal doet en een volwassen discussie onmogelijk maakt, omdat hij er steeds tussendoor komt met absurde afwijkingen van de discussie.
Doe normaal is de hoofdregel van Truth, nou, laat ik dat dan ook maar niet meer serieus nemen als Pikki gespaard wordt terwijl hij al 49 topics NIET NORMAAL doet.
pi_35159853
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:10 schreef pikki het volgende:

[..]

Weet je, .....ik ben hier nu nog de enigste samen met Indirah , die nu verbannen is helaas,... die echt met hart en ziel achter Robbert staan , .....en hem zullen bljven verdedigen tot het bittere eind ..... wij geloven in zijn taak en zijn gaven .
Wat lul je nou, jij scheldt iedereen uit die kritisch is en maakt mij indirect ook nog eens voor hoer uit. Jij spoort niet, Pikki.
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:12:52 #238
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35159887
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:10 schreef pikki het volgende:

[..]

Wat is zijn taak

Ik zie hem echt niet als engel die de wereld gaat redden door met groene aliens te komen aanzetten

Ik denk dat zijn taak blijft, bij het vullen van de kas van rtl. En over 1 jaar is iedereen hem vergeten.
pi_35159898
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:11 schreef Stenny het volgende:

[..]

Wat lul je nou, jij scheldt iedereen uit die kritisch is en maakt mij indirect ook nog eens voor hoer uit. Jij spoort niet, Pikki.
Dit meen je toch niet , ...genverbrander zei dat van die hoer niet ik .....zeker weten ,
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:15:24 #240
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35159966
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:10 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ik zou wel willen dat de moderatoren inzien dat Pikki niet normaal doet en een volwassen discussie onmogelijk maakt, omdat hij er steeds tussendoor komt met absurde afwijkingen van de discussie.
Doe normaal is de hoofdregel van Truth, nou, laat ik dat dan ook maar niet meer serieus nemen als Pikki gespaard wordt terwijl hij al 49 topics NIET NORMAAL doet.
Ik zou hem ook graag een dingus willen zien oplopen gewoon om hem ff stil te laten staan. Als hij aanwezig blijft dan blijft hij doorgaan. Maar goed ik ga geen ban-aanvraag doen want dat mag niet.

Maar af en toe een user op de plek wijzen kan geen kwaad denk ik.

Dan kan hij 24 uur nadenken ook.

Maar goed, ik ben geen mod of admin, en ik bepaal het beleid niet ook.

Het gedrag van Pikki zou ik wel aankaarten als niet goed en niet gewenst.

Ik ben ook eens gebanned geweest omdat ik waarschijnlijk de tel kwijt was. Dan zou dat voor Pikki ook mogen opgaan. Want die is ook het spoor bijster.

Maar ik stop nu, ik bepaal het ban-beleid niet. Heb wel zo mijn idee erover.
pi_35159979
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:13 schreef pikki het volgende:

[..]

Dit meen je toch niet , ...genverbrander zei dat van die hoer niet ik .....zeker weten ,
Jij spoort echt niet he:
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:30 schreef pikki het volgende:

[..]

Je bent stief jaloers, omdat je aan mij noch aan Robbertje niet kunt tippen, missch wel tippelen, hoor ...
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:36 schreef pikki het volgende:

[..]

Haa, ...kende je dat woordje niet ...ken je keetje tippel niet ...???
En astraal tippelen ? ken je dat ?
Hoe DURF je Genverbrander te beschuldigen, jij bent echt een vies mannetje he.
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:16:26 #242
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35159994
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:13 schreef pikki het volgende:

[..]

Zeker was jij dat. Ik heb het gezien en wat ik zie dat zie ik. Je was bezig met aanvallen en wraak nemen.

En al je post slaan nergens op.

Wat doe je hier uberhaupt

Ga met de blokken spelen of hang die poster van Robbert boven je bed. Kun je misschien jezelf gaan bevredigen op die poster.
pi_35160037
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:16 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Zeker was jij dat. Ik heb het gezien en wat ik zie dat zie ik. Je was bezig met aanvallen en wraak nemen.

En al je post slaan nergens op.

Wat doe je hier uberhaupt

Ga met de blokken spelen of hang die poster van Robbert boven je bed. Kun je misschien jezelf gaan bevredigen op die poster.
Amen.
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:22:18 #244
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35160165
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:18 schreef Stenny het volgende:

[..]

Amen.
Zo zie je maar dat hij niet in orde is helemaal.

En als hij typerend is voor de Robbert aanhangers, dan zegt dat genoeg over die mensen. Ik bedoel, die mensen staan totaal niet met beide benen op de grond als Pikki staat voor de typerende aanbidder.
pi_35160328
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:00 schreef Stenny het volgende:

[..]

Overigens houden de twee moderatoren zich niet aan hun eigen hoofdregel, degene die het meeste scheldt is volgens mij Pikki (trol, tippelaarster enz.) en dit wordt er gesteld in Feedback:
[..]

Conclusie: er wordt hier met twee maten gemeten, want als er nou iemand NIET normaal doet, is het Pikki wel, daar zal toch de meerderheid het over eens zijn.
Jij wilt je mond niet gesnoerd krijgen, dan ga jij tegen de mod's in, omdat jij vindt dat je in je recht staat, prima. Maar dan moet je Pikki ook niet de mond willen snoeren, want dan zit je ook met twee maten te meten. Ook al zit Pikki gewoon te pesten. Gewoon negeren die hap
pi_35160332
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:22 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Zo zie je maar dat hij niet in orde is helemaal.

En als hij typerend is voor de Robbert aanhangers, dan zegt dat genoeg over die mensen. Ik bedoel, die mensen staan totaal niet met beide benen op de grond als Pikki staat voor de typerende aanbidder.
Nou... ik denk niet dat de mensen die geloven in de gaven van RvdB allemaal a la Pikki zijn, hoor.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_35160379
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:27 schreef Liefsten het volgende:

[..]

Jij wilt je mond niet gesnoerd krijgen, dan ga jij tegen de mod's in, omdat jij vindt dat je in je recht staat, prima. Maar dan moet je Pikki ook niet de mond willen snoeren, want dan zit je ook met twee maten te meten. Ook al zit Pikki gewoon te pesten. Gewoon negeren die hap
Je vergist je, Pikki mag best blijven, maar is zelfs niet meer grappig als in het begin, als je mensen voor trol en hoer gaat uitmaken én ook nog eens totaal nergens ingaat op argumenten, dan verenig je twee kwaden waar niet veel mensen zich hier schuldig aan maken. Doe normaal he! Lachen die hoofdregel van Truth, want de moderatoren laten Pikki lekker zieken. Geef mij dan maar een ban, dit forum is ziek.
pi_35160422
Pikki is dé anti reclame voor Robbert, want zo zou je bijna gaan denken dat alleen zulke mensen Robbert serieus nemen.
pi_35160527
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:28 schreef Stenny het volgende:

[..]

Je vergist je, Pikki mag best blijven, maar is zelfs niet meer grappig als in het begin, als je mensen voor trol en hoer gaat uitmaken én ook nog eens totaal nergens ingaat op argumenten, dat zijn twee kwaden.
Omdat jullie er toch steeds op ingaan. Daarmee voeden jullie hem!! Moet ik dat hier nog gaan uitleggen of zo.
pi_35160569
quote:
Je vergist je, Pikki mag best blijven, maar is zelfs niet meer grappig als in het begin, als je mensen voor trol en hoer gaat uitmaken én ook nog eens totaal nergens ingaat op argumenten, dat zijn twee kwaden.
Een trol is iets anders dan een troll. Pikki voldoet met glans aan de defenitie van de laatste.

Tip: stoppen met voederen, oftewel....negeren.
pi_35160588
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:16 schreef Stenny het volgende:

[..]

Jij spoort echt niet he:
[..]

[..]

Hoe DURF je Genverbrander te beschuldigen, jij bent echt een vies mannetje he.
Ik heb het geschreven als zijnde een leuke woordspeling, hoor Stenny .....
Van tippen ....naar tippelen, ........omdat het zo goed samenging met dat astrale tippelen van in je boeken ....toch leuk die woordspeling ....
pi_35160624
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:32 schreef Liefsten het volgende:

[..]

Omdat jullie er toch steeds op ingaan. Daarmee voeden jullie hem!! Moet ik dat hier nog gaan uitleggen of zo.
Ik ga erop in omdat ik merk dat de discussie steeds gaat afwijken omdat Pikki niemand serieus neemt en alleen maar blijft roepen hoe dom iedereen is. Negeren, dat doet men toch niet. En dan maar zeggen dat bijvoorbeeld ik te P.R. de Vries bezig ben. Waarom zou Truth niet mogen leiden tot het ontmaskeren van leugens? Dat element zie ik niet en zeker niet voor een forum dat de naam WAARHEID heeft.
pi_35160692
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:34 schreef pikki het volgende:

[..]

Ik heb het gezchreven als zijnde een leuke woordspeling, hoor Stenny .....
Van tippen ....naar tippelen, ........omdat het zo goed samenging met dat astrale tippelen van in je boeken ....toch leuk die woordspeling ....
Dat is geen leuke woordspeling, want iedereen concludeert terecht dat je onder de gordel uithaalt naar mij met een hoer suggestie. Je bent al net zo schijnheilig als Robbert zelf met zijn "Het zijn roependen" en het zou mij niets verbazen als jij vergaand op hem lijkt.

Ook dringt het niet tot je door dat astrale erotiek niets met tippelen te maken heeft, en heb jij mijn boek gelezen, nee he? Dat bewijst mijn stelling dat jij NIET NORMAAL doet.
pi_35160782
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:28 schreef Stenny het volgende:

[..]

Je vergist je, Pikki mag best blijven, maar is zelfs niet meer grappig als in het begin, als je mensen voor trol en hoer gaat uitmaken én ook nog eens totaal nergens ingaat op argumenten, dan verenig je twee kwaden waar niet veel mensen zich hier schuldig aan maken. Doe normaal he! Lachen die hoofdregel van Truth, want de moderatoren laten Pikki lekker zieken. Geef mij dan maar een ban, dit forum is ziek.
Okay... eens... Pikki trolt er vreselijk op los. Maar ban-aanvragen is gewoon not done.
Het merendeel van de mensen hier gaan erop door en posten voornamelijk over elkaars gedrag
(ik incluis) in plaats van ontopic te posten.
Waarom moet men jou dan een ban geven? Geen reden toe toch? Als je niet wil heb je zelf toch de keus om weg te blijven. Omdat jij commentaar kreeg van een mod ben je daar nou al de hele dag over bezig.

Ik kijk overigens wel uit om nog voor Pikki op te komen. dat doe ik hier dus absoluut ook niet. Wil ik erbij zeggen zodat later deze dit niet gaat zien als gelegenheid om erop in te gaan en er verder over te trollen zoals al eerder gebeurt is.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35160793
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:34 schreef pikki het volgende:

[..]

Ik heb het geschreven als zijnde een leuke woordspeling, hoor Stenny .....
Absoluut niet grappig.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35160885
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:39 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Okay... eens... Pikki trolt er vreselijk op los. Maar ban-aanvragen is gewoon not done.
Het merendeel van de mensen hier gaan erop door en posten voornamelijk over elkaars gedrag
(ik incluis) in plaats van ontopic te posten.
Waarom moet men jou dan een ban geven? Geen reden toe toch? Als je niet wil heb je zelf toch de keus om weg te blijven. Omdat jij commentaar kreeg van een mod ben je daar nou al de hele dag over bezig.

Ik kijk overigens wel uit om nog voor Pikki op te komen. dat doe ik hier dus absoluut ook niet. Wil ik erbij zeggen zodat later deze dit niet gaat zien als gelegenheid om erop in te gaan en er verder over te trollen zoals al eerder gebeurt is.
Nok, niet eens hoor, wat zie jij terug van de DOE NORMAAL regel van Truth in hoe de mods Pikki benaderen? Af en toe een kleine moderatie, dat is toch totaal inconsequent. Ze zijn gewoon als de dood dat ze later beschuldigd worden Pikki en andere believers slecht behandeld te hebben, en daarom kan Pikki al 49 topics zieken, en dat kan je van vrijwel niemand anders zeggen.
pi_35160929
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:11 schreef Stenny het volgende:

[..]

hahaha jij maakt het helemaal mooi, pikki scheld niemand uit.
nergens in dit hele topic niet! Maar als stennie geen gelijk krijgt gaat ze huillie doen he
sorry ik moest toch nog even meelezen, (had ik dat maar niet gedaan)
pi_35160959
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:35 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ik ga erop in omdat ik merk dat de discussie steeds gaat afwijken omdat Pikki niemand serieus neemt en alleen maar blijft roepen hoe dom iedereen is. Negeren, dat doet men toch niet. En dan maar zeggen dat bijvoorbeeld ik te P.R. de Vries bezig ben. Waarom zou Truth niet mogen leiden tot het ontmaskeren van leugens? Dat element zie ik niet en zeker niet voor een forum dat de naam WAARHEID heeft.
jij vind hem toch dom? Omdat hij gelooft in robbert...draai je hier iets niet om?
pi_35160967
pi_35160985
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:44 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

nergens in dit hele topic niet! Maar als stennie geen gelijk krijgt gaat ze huillie doen he
Trol, tippelen is voor jou normaal taalgebruik? Ik dacht al: jij komt steeds om even olie op het vuur te gooien.
pi_35160990
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:37 schreef Stenny het volgende:

[..]

Dat is geen leuke woordspeling, want iedereen concludeert terecht dat je onder de gordel uithaalt naar mij met een hoer suggestie. Je bent al net zo schijnheilig als Robbert zelf met zijn "Het zijn roependen" en het zou mij niets verbazen als jij vergaand op hem lijkt.

Ook dringt het niet tot je door dat astrale erotiek niets met tippelen te maken heeft, en heb jij mijn boek gelezen, nee he? Dat bewijst mijn stelling dat jij NIET NORMAAL doet.
jouw boek staat hier wel zo vaak aangeprezen dat niemand het nog wil lezen sten snap dat nu eens een keertje
pi_35161006
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:46 schreef Stenny het volgende:

[..]

Trol, tippelen is voor jou normaal taalgebruik? Ik dacht al: jij komt steeds om even olie op het vuur te gooien.
Nou jij gooit hier met olie de hele tijd, heb meermalen meegelezen in dit topic en jij doet mijn bloed koken eerlijk waar!
ulk ik peer hem weerrrrrrrrrrrrr
pi_35161016
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:45 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

jij vind hem toch dom? Omdat hij gelooft in robbert...draai je hier iets niet om?
Olie op het vuur, ga het maar ergens anders gooien.
pi_35161025
pi_35161039
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:46 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

jouw boek staat hier wel zo vaak aangeprezen dat niemand het nog wil lezen sten snap dat nu eens een keertje
Ga maar liever voordat je bloed explodeert, wie wind zaait zal storm oogsten.
pi_35161072
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:47 schreef Prst_ het volgende:
[afbeelding]
Ik ben veganist, dat wil zeggen: ik eet niets van dierlijke oorsprong.
pi_35161114
quote:
Ik ben veganist, dat wil zeggen: ik eet niets van dierlijke oorsprong.
Maar je blijft ondertussen wel trollen voeren.

Gewoon laten gaan....negeren die handel.
pi_35161188
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:50 schreef Prst_ het volgende:

[..]

Maar je blijft ondertussen wel trollen voeren.

Gewoon laten gaan....negeren die handel.
Ik zal het proberen, wilde alleen even de inconsequentie van de moderatie aantonen.
pi_35161253
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:43 schreef Stenny het volgende:

[..]

Nok, niet eens hoor, wat zie jij terug van de DOE NORMAAL regel van Truth in hoe de mods Pikki benaderen? Af en toe een kleine moderatie, dat is toch totaal inconsequent. Ze zijn gewoon als de dood dat ze later beschuldigd worden Pikki en andere believers slecht behandeld te hebben, en daarom kan Pikki al 49 topics zieken, en dat kan je van vrijwel niemand anders zeggen.
Zowel Mirage als iteejer hebben al vastgesteld dat er hier zowel believers als non-believers op die manier tegen elkaar bezig zijn. Er is in diverse topics voor gewaarschuwd. Indirah is ervoor geband.

Daarna heeft Mirage al aangegeven het een tijdje te laten lopen aangezien haast iedereen zo bezig is op een paar mensen na.

Het is al zoooo vaak besproken dat ik me verbaas over de verongelijktheid erover.

Ja!!! Pikki trolt.
Maar het constante gezanig over kloons, iedere keer als er een believer bij komt (ook al is dat wss zo) is minstens even irritant, evenals het gedoe over het laten weten wie wie is.
En er is al diverse keren gevraagd om een ban. Nou staat in de algemene fok policy dat dat op zich al staat op een ban. Op het vragen van een ban voor een ander staat een ban.
Het kan zijn dat ik eroverheen gelezen heb hoor, maar ik kan me niet herinneren dat ik Pikkie om een ban voor iemand heb zien vragen.

En als iemand zegt dat het zoeken naar gegevens omtrend RvdB wel op een heksenjacht begint te lijken, dan kan ik het daar best mee eens zijn. Hebben we het ook al topics geleden over gehad. dan ging het weer even wat beter om later weer die sfeer te krijgen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35161548
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:44 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

O jawel. En hij projecteerde al een aantal malen eigenschappen op mensen om mensen zo onderuit te halen waar daar helemaal geen reden voor was. OP mij o.a. maar ook op anderen. Dat is een haast constante factor. En het blokkeert de discussie behoorlijk. Heel vervelend.

imo is dat niet vervelend omdat ie strak in Robbert blijft geloven. Maar wel omdat het, zoals gezegd de discussie onderling een boosaardig tintje geeft.
Dat ie dat doet omdat ie misschien vindt dat veel hardliner sceptici dat ook doen naar believers en in de eerste plaats naar Robbert..... dat snap ik best.

Ik kan me ook voorstellen dat jij daarom reageert zoals je doet.
Maar wat Dromenvanger zei: als dat het beeld is dat we moeten krijgen van de believers van Robbert.... nou nee he!
Ik zou het persoonlijk niet als mijn fanclub willen ( als ik die al zou hebben )
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35161551
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:54 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Zowel Mirage als iteejer hebben al vastgesteld dat er hier zowel believers als non-believers op die manier tegen elkaar bezig zijn. Er is in diverse topics voor gewaarschuwd. Indirah is ervoor geband.

Daarna heeft Mirage al aangegeven het een tijdje te laten lopen aangezien haast iedereen zo bezig is op een paar mensen na.

Het is al zoooo vaak besproken dat ik me verbaas over de verongelijktheid erover.

Ja!!! Pikki trolt.
Maar het constante gezanig over kloons, iedere keer als er een believer bij komt (ook al is dat wss zo) is minstens even irritant, evenals het gedoe over het laten weten wie wie is.
En er is al diverse keren gevraagd om een ban. Nou staat in de algemene fok policy dat dat op zich al staat op een ban. Op het vragen van een ban voor een ander staat een ban.
Het kan zijn dat ik eroverheen gelezen heb hoor, maar ik kan me niet herinneren dat ik Pikkie om een ban voor iemand heb zien vragen.

En als iemand zegt dat het zoeken naar gegevens omtrend RvdB wel op een heksenjacht begint te lijken, dan kan ik het daar best mee eens zijn. Hebben we het ook al topics geleden over gehad. dan ging het weer even wat beter om later weer die sfeer te krijgen.
Heb je mij om een ban voor Pikki zien vragen? Nope.
Maar ik word wel even b.t.w. voor 'tippelaarster' uitgemaakt en dat soort ongein gebeurt vaak aan Pikki's kant. Daar komt vooralsnog geen enkele reactie op van de mod kant. En ja, ik heb iets tegen kloons, ik vind het oneerlijk dat iemand steeds onder een andere gedaante terugkomt, en ik dacht dat Fok hier ook niet dol op was, maar kennlijk heb ik me vergist. Ik denk serieus dat ik beter om een ban kan vragen, want anders ga ik hier toch weer reageren en die hele Robbert is het mijns inziens niet meer waard. Ik zoek wel een ander forum als ik zonodig moet. Dus ja: Mirage en Iteejer, geef mij maar een ban, niet op IP adres graag anders kan mijn man ook niet meer posten, maar op naam. Dan zeg ik jullie: tot ziens.
pi_35161664
quote:

[..]

Ja!!! Pikki trolt.

Nee Nok je liegt ook nu al ....daar verschiet ik serieus van , en ik denken dat jij eerlijk was ...
Ik ben steeds door verscheidenen forummers die anti R waren voor troll kloon hier uitgescholden en heb nog nimmer ofte nooit zelf iemand aan het trollen aan gezet laat staan ervoor uitgzescholden ...
pi_35161706
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:01 schreef Stenny het volgende:

[..]

Heb je mij om een ban voor Pikki zien vragen? Nope.
Maar ik word wel even b.t.w. voor 'tippelaarster' uitgemaakt en dat soort ongein gebeurt vaak on Pikki's kant. Daar komt voorlasnog geen enkele reactie op van de mod kant. En ja, ik heb iets tegen kloons, ik vind het oneerlijkheid dat iemand steeds onder een andere gedaante terugkomt, en ik dacht dat Fok hier ook niet dol op was, maar kennlijk heb ik me vergist. Ik denk serieus dat ik beter om een ban kan vragen, want anders ga ik hier toch weer reageren en die hele Robbert is het mijns inziens niet meer waard. Ik zoek wel een ander forum als ik zonodig moet. Dus ja: Mirage en Iteejer, geef mij maar een ban, niet op IP adres graag anders kan mijn man ook niet meer posten, maar op naam. Dan zeg ik jullie: tot ziens.
Ik meen samen met Genverbrander een topic of 20/25 geleden? Zou het na moeten zoeken.

En idd.... Ik denk ook niet dat fok nou zo dol is op klonen. En zoals gezegd is..... als een kloon zich misdraagt wordt ie geband. Zo niet, dan niet. Er wordt in Truth eigenlijk vrij weinig geband.

En voor een ban moet je niet bij de mods zijn. Die kunnen zelf niet eens bannen maar moeten dat aan een FA of een A vragen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:06:24 #274
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35161745
Ik was een beetje bezig over mensen weren die hardnekkig discussies om zeep helpen. Maar ik laat me soms gaan en dan komt het er ook op neer dat Pikki gewoon te ziek is om te posten.

Maar goed. Stenny blijf maar lekker. Je bent gewoon goed op de plek hier. Ga niet weg.

Zie gewoon in dat het hier niet altijd even goed loopt, je hebt hier te maken met 600 gebruikers. Ik vind het nog knap dat het forum vaak vanzelf in het garneel loopt zonder heftige explosies en nog meer.

Genoeg gebruikers die wel hun handel in orde hebben. Je laat je toch niet wegjagen door Pekki

Zie jezelf dan als verpleegster die Pikki moet begeleiden in een moeilijke persiode van mijn part. Maar ga niet wegvluchten. Dat zei ik net ook al. Weglopen voor een situatie is nooit goed.

Ik heb ook geen directe ban-aanvraag gedaan, en wat ik gezegd heb kwam gewoon uit irritatie door Pikki's gedrag. Sommige mensen halen het bloed onder de nagels vandaan.

Nokwanda, ik vind over het algemeen genomen dat er weinig gebanned wordt op fok!. 6 bans per dag op 600 gebruikers is niet veel. En dan zijn die 600 gebruikers niet eens identiek steeds. Die wisselen ook nog onderling.

Zo erg is het niet.

En ik stop nu. Heb me laten gaan over pikki's gedrag, maar ik erger me dus gewoon als mensen hardnekkig doorgaan met hun gedrag. En als ze dan hardnekkig terugkomen met een kloon dan zou je bijna denken dat ze geschift zijn. Dat ze de situatie niet kunnen loslaten ook.
pi_35161806
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:05 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik meen samen met Genverbrander een topic of 20/25 geleden? Zou het na moeten zoeken.

En idd.... Ik denk ook niet dat fok nou zo dol is op klonen. En zoals gezegd is..... als een kloon zich misdraagt wordt ie geband. Zo niet, dan niet. Er wordt in Truth eigenlijk vrij weinig geband.

En voor een ban moet je niet bij de mods zijn. Die kunnen zelf niet eens bannen maar moeten dat aan een FA of een A vragen.
Nou laat ze het dan maar aan FA of A vragen. Het is verdomme toch het toppunt dat Pikki simpel ontkent dat hij scheldt, terwijl iedereen ziet dat hij dat elke pagina minstens een keer doet, hij gebruikte zelf het woord trol en tippelaarster. Gatverdamme, en zulke figuren verzieken de hele topic, doebewust waarschijnlijk. Wel ze hebben hun zin dan, want ik vind er hier geen bal meer aan.
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:08:11 #276
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_35161814
deze topicreeks is van robbert opgeschoven naar een persoonlijke vete.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_35161891
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:08 schreef DionysuZ het volgende:
ja, en wie doen dat? Laat men daar maar eens goed over nadenken.
pi_35161938
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:04 schreef pikki het volgende:

[..]

Nee Nok je liegt ook nu al ....daar verschiet ik serieus van , en ik denken dat jij eerlijk was ...
Ik ben steeds door verscheidenen forummers die anti R waren voor troll kloon hier uitgescholden en heb nog nimmer ofte nooit zelf iemand aan het trollen aan gezet laat staan ervoor uitgzescholden ...
Lieg ik als ik zeg dat je met enige regelmaat dusdanig eigenschappen aan mensen toeschrijft dat mensen zich wel genoodzaakt voelen om erop te reageren? Mensen dingen zegt die soms heel subtiel beledigend zijn? Heb ik je diverse malen zien doen Pikki. Vooral als iemand het net voor je had opgenomen leek de toon van je posts maar al te vaak te roepen: zie je wel.... tussen de regels door.
Misschien moet ik jouw gedrag geen trollen maar zuigen noemen.

Dat die reactie de verantwoordelijkheid van die mensen zelf is....okay. Da's waar. Negeren is idd de beste optie.

Maar jij die zo achter Robbert en Robberts taak staat kan dat toch wel anders aanpakken? Met iets meer liefde. Die valse toespelingen kunnen vast niet van boven komen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:11:35 #279
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35161945
Heb je het over Pikki

Pikki is bezig met een persoonlijke kwestie omdat hij misschien een persoonlijke band heeft met Robbert. Pikki is begonnen om Stenny voor hoer uit te maken. Was dus naar Dionnus gericht, spel de naam niet ff goed.

Pikki is steeds bezig om mensen aan te vallen op persoonlijk gebied.

En wat moet je dan doen als gebruiker die hier zit om een inhoudelijke discussie te voeren?

Moet je pikki negeren terwijl hij continu het topic loopt te vervuilen? Of moet je gaan praten over het gedrag van Pikki? Ik vind dat je als gebruiker elkaar mag wijzen op gedrag, dat scheelt tevens werk voor de admins en mods.

Als gebruikers elkaar een beetje aansturen is een mod niet eens meer nodig. Als het gebeurt met respect en als er geluisterd wordt naar elkaar. Dan loopt het forum vanzelf. Maar dan moet je wel te maken hebben met volwassen en verstandige gebruikers dus.

En geen mensen die meteen op de tenen getrapt zijn bij commentaar.
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:13:04 #280
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_35161996
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:10 schreef Stenny het volgende:

[..]

ja, en wie doen dat? Laat men daar maar eens goed over nadenken.
trollen moet je gewoon negeren en je aan de topic houden. Niet tegenin gaan want dan krijg je weerwoord waar weer weerwoord op moet klinken etc. en dan is de topic verziekt. Het is aan de moderators om zo iemand aan te pakken.
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
pi_35162022
quote:
Misschien moet ik jouw gedrag geen trollen maar zuigen noemen.
Trollen = zuigen

Stap eroverheen mensen. Negeren.

Dat is lastig als iemand er alleen maar uit is om te stangen, maar dat is wat een troll doet. Negeren en gewoon alleen ingaan op inhoudelijke discussiepunten.
pi_35162062
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:08 schreef DionysuZ het volgende:
Hier zie manneke, jij waart het die mij steeds voor trollkloon uitschold, nu weet ik het weer ........
pi_35162143
Ik heb geen ban, ..maar zie met bedroefd hart hoe mensen hier elkaar het leven zuur maken,
dit is totaal niet de bedoeling van Robbert, hij gelooft alleen in liefde , hij wilde niet beroemd worden of op tv komen, maar toch heeft hij gehoor gegeven aan hetgeen men van hem vroeg vanuit de andere wereld. Houden jullie hier alsjeblieft mee op.
En Robbert komt niet op Fok dit heb ik al aangegeven, dus bespaar jullie de moeite.

groet Indirah
pi_35162208
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:16 schreef Indirah het volgende:
Ik heb geen ban, ..maar zie met bedroefd hart hoe mensen hier elkaar het leven zuur maken,
dit is totaal niet de bedoeling van Robbert, hij gelooft alleen in liefde , hij wilde niet beroemd worden of op tv komen, maar toch heeft hij gehoor gegeven aan hetgeen men van hem vroeg vanuit de andere wereld. Houden jullie hier alsjeblieft mee op.
En Robbert komt niet op Fok dit heb ik al aangegeven, dus bespaar jullie de moeite.

groet Indirah
Schijnhelig, ik kan hier niets anders van maken. Robbert had allang gereageerd als hij goed wilde doen en zijn roeping serieus neemt.
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:26:06 #285
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_35162517
Robbert is heel slim bezig. Als hij niet reageert, of ontkennend reageert, zullen er altijd een heleboel mensen in hem blijven geloven. Zo blijft hij zeker van een zekere volggroep.

Hoe zit het trouwens met de 3 flitsen 4 foto's.. ik heb de foto's nog eens bekeken en toch lijkt het net alsof de laatste foto donkerder is, alsof het zonder flits is genomen.
pi_35162593
quote:
[
(foutje excuus)
Helpt waar hij kan!
pi_35162628
quote:
.

groet Indirah
En als hij dat nu moet van boven?
Helpt waar hij kan!
pi_35162693
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:27 schreef NoSigar het volgende:

[..]
NoSigar, ik wacht op mijn ban, maar wat bedoel je met het citeren hiervan? Mocht ik opeens weg zijn, weet je waar het aan ligt. Ik vraag ook een ban voor Pikki aan, dus nu moeten ze me wel bannen. Geeft ze misschien de tijd om eens goed na te denken wie hier Truth vruchtbaar maakt en wie niet.
pi_35162704
quote:

[..]

Ja!!! Pikki trolt.

Misschien is het even niet gepast, maar ik moet er altijd zo om lachen als men 'Pikkie' typt
pi_35162780
quote:

groet Indirah
O nee. Sorry. Dat was DonnaNonna
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35162829
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:29 schreef Stenny het volgende:

[..]

NoSigar, ik wacht op mijn ban, maar wat bedoel je met het citeren hiervan? Mocht ik opeens weg zijn, weet je waar het aan ligt. Ik vraag ook een ban voor Pikki aan, dus nu moeten ze me wel bannen. Geeft ze misschien de tijd om eens goed na te denken wie hier Truth vruchtbaar maakt en wie niet.
Dat was een foutje. Voor de rest sterkte tijdens je eventuele ballingsschap .

(ik zal Randi waarschuwen )
Helpt waar hij kan!
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:35:36 #292
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_35162968
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:33 schreef NoSigar het volgende:

[..]

ballingschap die ze zelf aanvraagt . Je kunt pikki ook gewoon negeren.
maar ik dacht dat de topic over robbert ging.. misschien toch niet meer, dan zou de TT misschien aangepast kunnen worden.
pi_35163108
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:29 schreef Stenny het volgende:

[..]

Laat ze jou dan maar ineens ver genoeg verbannen, liefst naar mount St Helena , .....
pi_35163166
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:38 schreef pikki het volgende:

[..]

Laat ze jou dan maar ineens ver genoeg verbannen, liefst naar mount St Helena , .....
Ah, we zijn al bij verkapte doodsverwensingen aangeland .

Met zulke 'vrienden' heeft Robbert geen vijanden meer nodig.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_35163197
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:33 schreef NoSigar het volgende:

[..]

(ik zal Randi waarschuwen )
Als ze me geen ban geven, zijn ze totaal inconsequent. Ik hoop alleen dat ze mijn man niet duperen, want die helpt veel mensen op Fok met IT vragen. Ik vraag dus een ban aan voor Pikki en mijzelf. Als Pikki weg is, kan zich misschien weer een gezonde discussie ontvouwen.
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:41:36 #296
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_35163235
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:40 schreef Stenny het volgende:

[..]

Als ze me geen ban geven, zijn ze totaal inconsequent. Ik hoop alleen dat ze mijn man niet duperen, want die helpt veel mensen op Fok met IT vragen. Ik vraag dus een ban aan voor Pikki en mijzelf. Als Pikki weg is, kan zich misschien weer een gezonde discussie ontvouwen.
totaal niet inconsequent. Op een banaanvraag staat een ban. Je hebt zelf de aanvraag gedaan, ze bannen je dan niet om wat je post maar om je aanvraag. Wat is daar inconsequent aan?
pi_35163307
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:41 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

totaal niet inconsequent. Op een banaanvraag staat een ban. Je hebt zelf de aanvraag gedaan, ze bannen je dan niet om wat je post maar om je aanvraag. Wat is daar inconsequent aan?
Waarom kan ik dan nog steeds posten? Bij mijn afwezigheid zal misschien tot hun brein doordringen wie hier Truth probeert te voeden en wie haar probeert uit te zuigen (Pikki).

Ban voor Pikki en mij dus, allebei, dat lijkt me een mooie deal.
pi_35163313
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:41 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

totaal niet inconsequent. Op een banaanvraag staat een ban. Je hebt zelf de aanvraag gedaan, ze bannen je dan niet om wat je post maar om je aanvraag. Wat is daar onconsequent aan?
*zucht*

De hele regel 'op een ban aanvragen staat een ban' is nooit zo strikt bedoeld geweest. Dat is tot in den treure uitgelegd in MED en FB, al vanaf dat de regel is ingevoerd. En die is ingevoerd om mensen die bij het minste of geringste staan te piepen om een ban eens een schop onder hun hol te kunnen geven. NIET om mensen aan te pakken die terechte zaken aanmerken.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:44:44 #299
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_35163381
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:43 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

*zucht*

de hele regel 'op een ban aanvragen staat een ban' is nooit zo strikt bedoeld geweest. Dat is tot in den treure uitgelegd in MED en FB, al vanaf dat de regel is ingevoer. En die is ingevoerd om mensen die bij het minste of geringste staan te piepen om een ban eens een schop onder hun hol te kunnen geven. NIET om mensen aan te pakken die terechte zaken aanmerken.
dan wijs de mods op die zaken en ga niet tot zo'n actie over.
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:51:22 #300
139235 Parameter
Magie is meetbaar
pi_35163686
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:30 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Misschien is het even niet gepast, maar ik moet er altijd zo om lachen als men 'Pikkie' typt
Dat is zeer gepast! Ik begrijp niet waarom Stenny en anderen steeds behoefte voelen om zo bloedserieus op Pikki in te gaan. Je kunt Pikki beter beschouwen als iemand die een komisch rollenspel opvoert. Niemand kan ook bewijzen dat dit niet zo is, want we weten niet waarom Pikki hier blijft posten. Deze visie maakt het allemaal een stuk luchtiger. Ik vind het wel grappig. Zoals al eerder gezegd: de problemen lossen zich vanzelf op wanneer je alleen reageert op bijdragen die je zinnig vindt. Er is geen enkele reden om je op de kast te laten jagen.
Meten is weten, als je weet wat je meet.
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:52:22 #301
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35163731
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:43 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

*zucht*

De hele regel 'op een ban aanvragen staat een ban' is nooit zo strikt bedoeld geweest. Dat is tot in den treure uitgelegd in MED en FB, al vanaf dat de regel is ingevoerd. En die is ingevoerd om mensen die bij het minste of geringste staan te piepen om een ban eens een schop onder hun hol te kunnen geven. NIET om mensen aan te pakken die terechte zaken aanmerken.
Duidelijkheid

Ik ben dus ook van mening dat je elkaar moet mogen aanspreken op gedrag zoals ik al zei. Dat het niet alleen de taak van de modjes en admins is om het forum onder "controle" te houden.

Zoals je in het echt ook sociaal toezicht hebt dus. Geldt dat hier volgens mij ook een beetje jah.

Dat users elkaar onderling in bedwang houden, en dat geldt vaker. Vaak luisteren users die met elkaar optrekken beter naar elkaar dan wanneer een mod iets zegt. Of een admin.

Een ban helpt ook niet altijd volgens mij. Een ban zie ik als rustperiode om tot inkeer te komen en te leren van fouten. Volgens mij keren veel users na een ban weer terug en gaan ze gewoon door.

Heb ik ook af en toe gedaan Maar dat is blind aanwezig zijn. Niet leren van gedrag. En het mangement niet competent vinden. Een ban niet rechtvaardig vinden ook. Een ban zien als onterechte verwijzing naar een hoek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')