abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:08:11 #276
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_35161814
deze topicreeks is van robbert opgeschoven naar een persoonlijke vete.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_35161891
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:08 schreef DionysuZ het volgende:
ja, en wie doen dat? Laat men daar maar eens goed over nadenken.
pi_35161938
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:04 schreef pikki het volgende:

[..]

Nee Nok je liegt ook nu al ....daar verschiet ik serieus van , en ik denken dat jij eerlijk was ...
Ik ben steeds door verscheidenen forummers die anti R waren voor troll kloon hier uitgescholden en heb nog nimmer ofte nooit zelf iemand aan het trollen aan gezet laat staan ervoor uitgzescholden ...
Lieg ik als ik zeg dat je met enige regelmaat dusdanig eigenschappen aan mensen toeschrijft dat mensen zich wel genoodzaakt voelen om erop te reageren? Mensen dingen zegt die soms heel subtiel beledigend zijn? Heb ik je diverse malen zien doen Pikki. Vooral als iemand het net voor je had opgenomen leek de toon van je posts maar al te vaak te roepen: zie je wel.... tussen de regels door.
Misschien moet ik jouw gedrag geen trollen maar zuigen noemen.

Dat die reactie de verantwoordelijkheid van die mensen zelf is....okay. Da's waar. Negeren is idd de beste optie.

Maar jij die zo achter Robbert en Robberts taak staat kan dat toch wel anders aanpakken? Met iets meer liefde. Die valse toespelingen kunnen vast niet van boven komen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:11:35 #279
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35161945
Heb je het over Pikki

Pikki is bezig met een persoonlijke kwestie omdat hij misschien een persoonlijke band heeft met Robbert. Pikki is begonnen om Stenny voor hoer uit te maken. Was dus naar Dionnus gericht, spel de naam niet ff goed.

Pikki is steeds bezig om mensen aan te vallen op persoonlijk gebied.

En wat moet je dan doen als gebruiker die hier zit om een inhoudelijke discussie te voeren?

Moet je pikki negeren terwijl hij continu het topic loopt te vervuilen? Of moet je gaan praten over het gedrag van Pikki? Ik vind dat je als gebruiker elkaar mag wijzen op gedrag, dat scheelt tevens werk voor de admins en mods.

Als gebruikers elkaar een beetje aansturen is een mod niet eens meer nodig. Als het gebeurt met respect en als er geluisterd wordt naar elkaar. Dan loopt het forum vanzelf. Maar dan moet je wel te maken hebben met volwassen en verstandige gebruikers dus.

En geen mensen die meteen op de tenen getrapt zijn bij commentaar.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:13:04 #280
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_35161996
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:10 schreef Stenny het volgende:

[..]

ja, en wie doen dat? Laat men daar maar eens goed over nadenken.
trollen moet je gewoon negeren en je aan de topic houden. Niet tegenin gaan want dan krijg je weerwoord waar weer weerwoord op moet klinken etc. en dan is de topic verziekt. Het is aan de moderators om zo iemand aan te pakken.
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
pi_35162022
quote:
Misschien moet ik jouw gedrag geen trollen maar zuigen noemen.
Trollen = zuigen

Stap eroverheen mensen. Negeren.

Dat is lastig als iemand er alleen maar uit is om te stangen, maar dat is wat een troll doet. Negeren en gewoon alleen ingaan op inhoudelijke discussiepunten.
pi_35162062
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:08 schreef DionysuZ het volgende:
Hier zie manneke, jij waart het die mij steeds voor trollkloon uitschold, nu weet ik het weer ........
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_35162143
Ik heb geen ban, ..maar zie met bedroefd hart hoe mensen hier elkaar het leven zuur maken,
dit is totaal niet de bedoeling van Robbert, hij gelooft alleen in liefde , hij wilde niet beroemd worden of op tv komen, maar toch heeft hij gehoor gegeven aan hetgeen men van hem vroeg vanuit de andere wereld. Houden jullie hier alsjeblieft mee op.
En Robbert komt niet op Fok dit heb ik al aangegeven, dus bespaar jullie de moeite.

groet Indirah
pi_35162208
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:16 schreef Indirah het volgende:
Ik heb geen ban, ..maar zie met bedroefd hart hoe mensen hier elkaar het leven zuur maken,
dit is totaal niet de bedoeling van Robbert, hij gelooft alleen in liefde , hij wilde niet beroemd worden of op tv komen, maar toch heeft hij gehoor gegeven aan hetgeen men van hem vroeg vanuit de andere wereld. Houden jullie hier alsjeblieft mee op.
En Robbert komt niet op Fok dit heb ik al aangegeven, dus bespaar jullie de moeite.

groet Indirah
Schijnhelig, ik kan hier niets anders van maken. Robbert had allang gereageerd als hij goed wilde doen en zijn roeping serieus neemt.
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:26:06 #285
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_35162517
Robbert is heel slim bezig. Als hij niet reageert, of ontkennend reageert, zullen er altijd een heleboel mensen in hem blijven geloven. Zo blijft hij zeker van een zekere volggroep.

Hoe zit het trouwens met de 3 flitsen 4 foto's.. ik heb de foto's nog eens bekeken en toch lijkt het net alsof de laatste foto donkerder is, alsof het zonder flits is genomen.
pi_35162593
quote:
[
(foutje excuus)
Helpt waar hij kan!
pi_35162628
quote:
.

groet Indirah
En als hij dat nu moet van boven?
Helpt waar hij kan!
pi_35162693
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:27 schreef NoSigar het volgende:

[..]
NoSigar, ik wacht op mijn ban, maar wat bedoel je met het citeren hiervan? Mocht ik opeens weg zijn, weet je waar het aan ligt. Ik vraag ook een ban voor Pikki aan, dus nu moeten ze me wel bannen. Geeft ze misschien de tijd om eens goed na te denken wie hier Truth vruchtbaar maakt en wie niet.
pi_35162704
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:54 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Zowel Mirage als iteejer hebben al vastgesteld dat er hier zowel believers als non-believers op die manier tegen elkaar bezig zijn. Er is in diverse topics voor gewaarschuwd. Indirah is ervoor geband.

Daarna heeft Mirage al aangegeven het een tijdje te laten lopen aangezien haast iedereen zo bezig is op een paar mensen na.

Het is al zoooo vaak besproken dat ik me verbaas over de verongelijktheid erover.

Ja!!! Pikki trolt.
Maar het constante gezanig over kloons, iedere keer als er een believer bij komt (ook al is dat wss zo) is minstens even irritant, evenals het gedoe over het laten weten wie wie is.
En er is al diverse keren gevraagd om een ban. Nou staat in de algemene fok policy dat dat op zich al staat op een ban. Op het vragen van een ban voor een ander staat een ban.
Het kan zijn dat ik eroverheen gelezen heb hoor, maar ik kan me niet herinneren dat ik Pikkie om een ban voor iemand heb zien vragen.

En als iemand zegt dat het zoeken naar gegevens omtrend RvdB wel op een heksenjacht begint te lijken, dan kan ik het daar best mee eens zijn. Hebben we het ook al topics geleden over gehad. dan ging het weer even wat beter om later weer die sfeer te krijgen.
Misschien is het even niet gepast, maar ik moet er altijd zo om lachen als men 'Pikkie' typt
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35162780
quote:

groet Indirah
O nee. Sorry. Dat was DonnaNonna
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_35162829
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:29 schreef Stenny het volgende:

[..]

NoSigar, ik wacht op mijn ban, maar wat bedoel je met het citeren hiervan? Mocht ik opeens weg zijn, weet je waar het aan ligt. Ik vraag ook een ban voor Pikki aan, dus nu moeten ze me wel bannen. Geeft ze misschien de tijd om eens goed na te denken wie hier Truth vruchtbaar maakt en wie niet.
Dat was een foutje. Voor de rest sterkte tijdens je eventuele ballingsschap .

(ik zal Randi waarschuwen )
Helpt waar hij kan!
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:35:36 #292
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_35162968
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:33 schreef NoSigar het volgende:

[..]

ballingschap die ze zelf aanvraagt . Je kunt pikki ook gewoon negeren.
maar ik dacht dat de topic over robbert ging.. misschien toch niet meer, dan zou de TT misschien aangepast kunnen worden.
pi_35163108
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:29 schreef Stenny het volgende:

[..]

Laat ze jou dan maar ineens ver genoeg verbannen, liefst naar mount St Helena , .....
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_35163166
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:38 schreef pikki het volgende:

[..]

Laat ze jou dan maar ineens ver genoeg verbannen, liefst naar mount St Helena , .....
Ah, we zijn al bij verkapte doodsverwensingen aangeland .

Met zulke 'vrienden' heeft Robbert geen vijanden meer nodig.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_35163197
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:33 schreef NoSigar het volgende:

[..]

(ik zal Randi waarschuwen )
Als ze me geen ban geven, zijn ze totaal inconsequent. Ik hoop alleen dat ze mijn man niet duperen, want die helpt veel mensen op Fok met IT vragen. Ik vraag dus een ban aan voor Pikki en mijzelf. Als Pikki weg is, kan zich misschien weer een gezonde discussie ontvouwen.
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:41:36 #296
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_35163235
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:40 schreef Stenny het volgende:

[..]

Als ze me geen ban geven, zijn ze totaal inconsequent. Ik hoop alleen dat ze mijn man niet duperen, want die helpt veel mensen op Fok met IT vragen. Ik vraag dus een ban aan voor Pikki en mijzelf. Als Pikki weg is, kan zich misschien weer een gezonde discussie ontvouwen.
totaal niet inconsequent. Op een banaanvraag staat een ban. Je hebt zelf de aanvraag gedaan, ze bannen je dan niet om wat je post maar om je aanvraag. Wat is daar inconsequent aan?
pi_35163307
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:41 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

totaal niet inconsequent. Op een banaanvraag staat een ban. Je hebt zelf de aanvraag gedaan, ze bannen je dan niet om wat je post maar om je aanvraag. Wat is daar inconsequent aan?
Waarom kan ik dan nog steeds posten? Bij mijn afwezigheid zal misschien tot hun brein doordringen wie hier Truth probeert te voeden en wie haar probeert uit te zuigen (Pikki).

Ban voor Pikki en mij dus, allebei, dat lijkt me een mooie deal.
pi_35163313
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:41 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

totaal niet inconsequent. Op een banaanvraag staat een ban. Je hebt zelf de aanvraag gedaan, ze bannen je dan niet om wat je post maar om je aanvraag. Wat is daar onconsequent aan?
*zucht*

De hele regel 'op een ban aanvragen staat een ban' is nooit zo strikt bedoeld geweest. Dat is tot in den treure uitgelegd in MED en FB, al vanaf dat de regel is ingevoerd. En die is ingevoerd om mensen die bij het minste of geringste staan te piepen om een ban eens een schop onder hun hol te kunnen geven. NIET om mensen aan te pakken die terechte zaken aanmerken.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:44:44 #299
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_35163381
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:43 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

*zucht*

de hele regel 'op een ban aanvragen staat een ban' is nooit zo strikt bedoeld geweest. Dat is tot in den treure uitgelegd in MED en FB, al vanaf dat de regel is ingevoer. En die is ingevoerd om mensen die bij het minste of geringste staan te piepen om een ban eens een schop onder hun hol te kunnen geven. NIET om mensen aan te pakken die terechte zaken aanmerken.
dan wijs de mods op die zaken en ga niet tot zo'n actie over.
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:51:22 #300
139235 Parameter
Magie is meetbaar
pi_35163686
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:30 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Misschien is het even niet gepast, maar ik moet er altijd zo om lachen als men 'Pikkie' typt
Dat is zeer gepast! Ik begrijp niet waarom Stenny en anderen steeds behoefte voelen om zo bloedserieus op Pikki in te gaan. Je kunt Pikki beter beschouwen als iemand die een komisch rollenspel opvoert. Niemand kan ook bewijzen dat dit niet zo is, want we weten niet waarom Pikki hier blijft posten. Deze visie maakt het allemaal een stuk luchtiger. Ik vind het wel grappig. Zoals al eerder gezegd: de problemen lossen zich vanzelf op wanneer je alleen reageert op bijdragen die je zinnig vindt. Er is geen enkele reden om je op de kast te laten jagen.
Meten is weten, als je weet wat je meet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')