Je lijkt wel een priester met een slechte donderpreekquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:07 schreef pikki het volgende:
...binnenkort zweten en woelen jullie beiden van onrust in je bedde , ...
wanneer Robbert met zijn nieuwe kunstjes uitpakt .![]()
Jewelquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:27 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
OkDus je denkt dat ze nog wel kan ontdooien?
dat zoiets beter per e-mail kan, daar heb je op zich gelijk in, alleen vind ik dit daar dan weer niet belangrijk genoeg voor. Daarom zie ik ook al 2 keer: laten we het hier maar bij houden.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik vind ook dat genverbrander gelijk heeft, het lijkt alsof zijn woorden totaal verkeerd geinterpreteerd worden.
En dan post Marietje_34.:
"En hier laat ik het maar bij" met die smile met glinsterende tanden ( ---> deze dus, pure uitlokking van de ander, de ander uit zijn element halen, trollen ook wel ) en die smiley lokt weer uit tot commotie. Elkaar op de kast jagen inderdaad.
En het doet niets ten goede aan de discussie. Het zijn persoonlijke vete's. En dat zou je in principe via email moeten doen. Daar is een discussie forum niet voor bedoeld ook.
Je bent stief jaloers, omdat je aan mij noch aan Robbertje niet kunt tippen, missch wel tippelen, hoor ...quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:27 schreef Stenny het volgende:
[..]
Sorry ik vind NoSigar geen mafkees. Onbegrijpelijk vind ik jou, omdat je maar blijft cheerleaden, maar laat ik heel eerlijk zeggen dat ik jou al heel lang niet meer serieus neem, en dat denk ik nog nooit gedaan heb. Je komt op mij over als een totale warbol die nergens op argumenten reageert.
Reageer eens op mijn vraag Pikki:quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:30 schreef pikki het volgende:
[..]
Je bent stief jaloers, omdat je aan mij noch aan Robbertje niet kunt tippen, missch wel tippelen, hoor ...![]()
Wat zit er in jou hoofd voor kronkel? Sowieso dat je hem steeds Robbertje noemt alsof je met hem getrouwd bent. Ben je zijn moeder misschien? Die haar zoon in bescherming neemtquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:30 schreef pikki het volgende:
[..]
Je bent stief jaloers, omdat je aan mij noch aan Robbertje niet kunt tippen, missch wel tippelen, hoor ...![]()
Pikki je weet zelf dat dat ook wel dat dat onzin is. Zo niet, zoek hulp voordat het te laat is!quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:30 schreef pikki het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook al sterk afquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:31 schreef CarDani het volgende:
[..]
Reageer eens op mijn vraag Pikki:
Ken jij Robbert persoonlijk?
Je bent wel erg zeker van jezelf, kun je dat ook onderbouwen (bewijzen)?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:30 schreef pikki het volgende:
[..]
Precies, da's nou wat je noemt trollen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:34 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Trouwens nu lees ik het pas.....tippelen! Pikki ik vind dat je je excuses aan moet bieden tegenover Sten. Dat verdient zij niet en zij staat ver boven wat jij zei![]()
Maar waarom wil je dan niet op m'n voorstel ingaan? Waarom ben je zo kortaf? Ben je kwaad ofzo?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:29 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat zoiets beter per e-mail kan, daar heb je op zich gelijk in, alleen vind ik dit daar dan weer niet belangrijk genoeg voor. Daarom zie ik ook al 2 keer: laten we het hier maar bij houden.
Nog een keer? Laten we het hier maar bij houden. Fijn, bedankt.
Haa, ...kende je dat woordje niet ...ken je keetje tippel niet ...???quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:34 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Trouwens nu lees ik het pas.....tippelen! Pikki ik vind dat je je excuses aan moet bieden tegenover Sten. Dat verdient zij niet en zij staat ver boven wat jij zei![]()
Gen. Láát het......laat het van je afglijden.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:36 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Maar waarom wil je dan niet op m'n voorstel ingaan? Waarom ben je zo kortaf? Ben je kwaad ofzo?
De moderatie vindt het vast geweldig wat je zegt, ja, de believers krijgen hier alle ruimte.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:36 schreef pikki het volgende:
[..]
Haa, ...kende je dat woordje niet ...ken je keetje tippel niet ...???![]()
En astraal tippelen ? ken je dat ?
Pikki, waarom reageer je niet op mijn posts?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:36 schreef pikki het volgende:
[..]
Keetje Tippel is een prostituee. Daar stel je Stenny nu mee gelijk. Waarom doe je dat? Dat is toch nou echt bashen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:36 schreef pikki het volgende:
[..]
Geschreven komt dat harder over dan in het echtquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:25 schreef pikki het volgende:
[..]
Ik ben daarjuist nog zelf voor idioot uitgemaakt, enwel door die mafkees van No sigar ....zie deze post :
[..]
Genverbrander, ik kan Pikki niet serieus nemen, wie eigenljik wel. Maar laten hem maar blijven, anders hebben wij het weer gedaan, dat weet je.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:40 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Keetje Tippel is een prostituee. Daar stel je Stenny nu mee gelijk. Waarom doe je dat? Dat is toch nou echt bashen?![]()
Sorry hoor maar dit vind ik echt veel te ver gaan, wanneer wordt er op dit forum eigenlijk wel gebanned?
Ze kent het woord wel, en vindt geheel terecht dat dat soort opmerkingen nergens op slaan.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:36 schreef pikki het volgende:
[..]
Not funnyquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:36 schreef pikki het volgende:
[..]
Heb veel respect voor je houding in deze discussie sten!! Je houdt al 49 delen het hoofd koel en je laat je niet meeslepen, hulde!quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:42 schreef Stenny het volgende:
[..]
Genverbrander, ik kan Pikki niet serieus nemen, wie eigenljik wel. Maar laten hem maar blijven, anders hebben wij het weer gedaan, dat weet je.Want de believers hier hebben het zooo zwaar.
nou sorry, als dat zo is zal hij in moeten zien dat ook hij bezig is Robbert in het belachelijke te trekken. Niet meer en niet minder.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Pikki is bezig met wraak nemen
Hij kent Robbert waarschijnlijk persoonlijk en neemt nu wraak om Stenny omdat ze bezig is met zaken te achterhalen.
Ik zie pure wraak in zijn berichten en manier van posten.
En waarschijnlijk zal hij ermee door blijven gaan, wraak is een hardnekkig iets. Hij is nu ook blind voor andere reacties. Wraak maakt tevens blind.
Het is ook wel heel makkelijk om daar boven te staan, gelukkig.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:42 schreef Stenny het volgende:
[..]
Genverbrander, ik kan Pikki niet serieus nemen, wie eigenljik wel. Maar laten hem maar blijven, anders hebben wij het weer gedaan, dat weet je.Want de believers hier hebben het zooo zwaar.
Ja, en dat terwijl hij zelf zegt dat hij de 40 gepasseerd is :|quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:45 schreef CarDani het volgende:
Gezien de reacties van Pikki, schat ik hem op een kind van een jaar of 12, en nét aan het puberen geslagen is. Hormonen doen de gekste dingen met je![]()
Ik weet niet of het wraak is of wat dan ook. In ieder geval is hij verdedigend bezig en brengt hij het aanvallend. Een middenvelder misschienquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:45 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
nou sorry, als dat zo is zal hij in moeten zien dat ook hij bezig is Robbert in het belachelijke te trekken. Niet meer en niet minder.
Mee eensquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:48 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik weet niet of het wraak is of wat dan ook. In ieder geval is hij verdedigend bezig en brengt hij het aanvallend. Een middenvelder misschien
Maar Robbert belachelijk maken, daar heeft Robbert niemand voor nodig, hij maakt zichzelf belachelijk. Alleen vind ik Robbert niet belachelijk maar ziek. En ik vind hem lastig. Ik vind mensen lastig die informatie achter houden. Ik bedoel, belangrijke informatie dus. Niet dat het gaat om leven en dood, maar het is belangrijk genoeg om je mee bezig te houden. In ieder geval, om je druk om te maken.
Ik ben ook een believer hoor, weet je nog?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:52 schreef Genverbrander het volgende:
Maargoed, ik vind het eerlijk gezegd wel heel jammer hoe het "Believers"-kamp zich profileert in dit deel. Pikki is intussen vervallen tot het laagste niveau en Marietje weigert met mij een afspraak te maken om aardig tegen elkaar te zijn. Jammer, ik voer liever echt een inhoudelijke discussie, maar daar lijken de believers niet voor open te staan?
Ja da's waar. Ik vind jouw houding in de discussie wel goed.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:55 schreef CarDani het volgende:
[..]
Ik ben ook een believer hoor, weet je nog?
Alleen...ik heb zeker vraagstukken !
Geloof beperkt je ook in het leven zelf. Maar ik ben dan ook ongelovig.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Nee, als je heel sterk gelooft, dan is geloof een hardnekkige kracht die de hele open communicatie fout beinvloed. Ik bedoel, als je gelooft, maakt niet uit waarin, dan beperk je sowieso je hele denken. Je zou in principe nergens in moeten geloven voordat je pas echt kunt geloven. Je zou nergens in moeten geloven om de waarheid te zien. En dan kun je nog altijd geloven maar dan is het eerder het bewijs waar je in gelooft.
Maar geloof, geloof zorgt ook voor koppigheid. Geloof zorgt voor een plank voor de kop. Geloof maakt blind. Geloof is vaak ook gebaseerd op blindelings vertrouwen. En vanuit blindelings vertrouwen kun je niet bouwen.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:56 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ja da's waar. Ik vind jouw houding in de discussie wel goed.![]()
Dan bedoel ik dus geen speciale overtuiging/aanhang van iets.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:57 schreef CarDani het volgende:
[..]
Geloof beperkt je ook in het leven zelf. Maar ik ben dan ook ongelovig.
Dank je: houd je hoofd koel, in alles wat je doet, daar eindigt Peter R. de Vries ook mee.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:44 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Heb veel respect voor je houding in deze discussie sten!! Je houdt al 49 delen het hoofd koel en je laat je niet meeslepen, hulde!![]()
Geloof zorgt voor stilstand in je ontwikkeling. Ik bedoel, je gelooft en stopt verder met zoeken. Zodra je zegt, ik geloof dat ik het juist heb. Dan heb je volgens mij niet diep genoeg nagedacht. Twijfel is helemaal zo slecht nog niet volgens mijquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:57 schreef CarDani het volgende:
[..]
Geloof beperkt je ook in het leven zelf. Maar ik ben dan ook ongelovig.
You think too muchquote:Ik geloof dat ik me een biertje pak. Dat zeggen mensen ook wel eens als ze een biertje pakken of gewoon wat anders doen. Waarom geloven ze dat? Kunnen ze niet beter gewoon dat biertje pakken? Of twijfelen ze nog? Kun je het woord geloven vergelijken met het woord twijfelen?
Wat kom je toch ineens totaal anders (=verstandig, nuchter) over dan de laatste keer dat ik wat van je las, alweer een flinke tijd geleden.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo, ik denk dat ik een biertje pak zometeen om de dorst te lessen. Heb ik wel verdiend
Ik geloof dat ik me een biertje pak. Dat zeggen mensen ook wel eens als ze een biertje pakken of gewoon wat anders doen. Waarom geloven ze dat? Kunnen ze niet beter gewoon dat biertje pakken? Of twijfelen ze nog? Kun je het woord geloven vergelijken met het woord twijfelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |