abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35151876
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:07 schreef pikki het volgende:
...binnenkort zweten en woelen jullie beiden van onrust in je bedde , ...
wanneer Robbert met zijn nieuwe kunstjes uitpakt .
Je lijkt wel een priester met een slechte donderpreek .

Maar laat Robbert maar komen hoor, met z'n "nieuwe kunstjes". Want dat zijn het m.i: Kunstjes. En waar is het wachten eigenlijk op?
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  donderdag 16 februari 2006 @ 14:28:20 #152
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35151883
Ideaal zou zijn als er altijd 100 procent van de tijd moderatie is die alles in juiste banen leidt, met steeds het beste oordeel. Maar het zijn vrijwilligers met een leven inderdaad.

In principe zou het forum zonder moderatie moeten kunnen draaien, dat mensen zelf weten hoe ze moeten posten en wat ze wel en niet mogen doen. Dat iedereen verstandig bezig is ook.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_35151896
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:27 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Ok Dus je denkt dat ze nog wel kan ontdooien?
Jewel
  donderdag 16 februari 2006 @ 14:29:40 #154
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35151917
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik vind ook dat genverbrander gelijk heeft, het lijkt alsof zijn woorden totaal verkeerd geinterpreteerd worden.

En dan post Marietje_34.:

"En hier laat ik het maar bij" met die smile met glinsterende tanden ( ---> deze dus , pure uitlokking van de ander, de ander uit zijn element halen, trollen ook wel ) en die smiley lokt weer uit tot commotie. Elkaar op de kast jagen inderdaad.

En het doet niets ten goede aan de discussie. Het zijn persoonlijke vete's. En dat zou je in principe via email moeten doen. Daar is een discussie forum niet voor bedoeld ook.
dat zoiets beter per e-mail kan, daar heb je op zich gelijk in, alleen vind ik dit daar dan weer niet belangrijk genoeg voor. Daarom zie ik ook al 2 keer: laten we het hier maar bij houden.

Nog een keer? Laten we het hier maar bij houden. Fijn, bedankt.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_35151924
Wat is het weer gezellig hier....laten we woordelijk nog wel iets van elkaar heel maar ik begrijp de frustraties, van allemaal eigenlijk. Gek hè....
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35151938
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:27 schreef Stenny het volgende:

[..]

Sorry ik vind NoSigar geen mafkees. Onbegrijpelijk vind ik jou, omdat je maar blijft cheerleaden, maar laat ik heel eerlijk zeggen dat ik jou al heel lang niet meer serieus neem, en dat denk ik nog nooit gedaan heb. Je komt op mij over als een totale warbol die nergens op argumenten reageert.
Je bent stief jaloers, omdat je aan mij noch aan Robbertje niet kunt tippen, missch wel tippelen, hoor ...
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_35151989
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:30 schreef pikki het volgende:

[..]

Je bent stief jaloers, omdat je aan mij noch aan Robbertje niet kunt tippen, missch wel tippelen, hoor ...
Reageer eens op mijn vraag Pikki:

Ken jij Robbert persoonlijk?
  donderdag 16 februari 2006 @ 14:32:17 #158
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35152006
quote:

[..]

Wat zit er in jou hoofd voor kronkel? Sowieso dat je hem steeds Robbertje noemt alsof je met hem getrouwd bent. Ben je zijn moeder misschien? Die haar zoon in bescherming neemt
pi_35152015
quote:

[..]

Pikki je weet zelf dat dat ook wel dat dat onzin is. Zo niet, zoek hulp voordat het te laat is!
Ik mocht je graag, maar ik vind dat Sten wel gelijk heeft. Ik kan je niet serieus meer nemen
  donderdag 16 februari 2006 @ 14:33:02 #160
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35152032
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:31 schreef CarDani het volgende:

[..]

Reageer eens op mijn vraag Pikki:

Ken jij Robbert persoonlijk?
Dat vroeg ik me dus ook al sterk af

Volgens mij heeft Pikki een hechte relatie met Robbert. En dan is een nuchter en objectief oordeel vellen sowieso niet mogelijk.
pi_35152033
quote:

[..]

Je bent wel erg zeker van jezelf, kun je dat ook onderbouwen (bewijzen)?
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_35152075
Trouwens nu lees ik het pas.....tippelen! Pikki ik vind dat je je excuses aan moet bieden tegenover Sten. Dat verdient zij niet en zij staat ver boven wat jij zei
pi_35152103
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:34 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Trouwens nu lees ik het pas.....tippelen! Pikki ik vind dat je je excuses aan moet bieden tegenover Sten. Dat verdient zij niet en zij staat ver boven wat jij zei
Precies, da's nou wat je noemt trollen.
pi_35152134
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:29 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

dat zoiets beter per e-mail kan, daar heb je op zich gelijk in, alleen vind ik dit daar dan weer niet belangrijk genoeg voor. Daarom zie ik ook al 2 keer: laten we het hier maar bij houden.

Nog een keer? Laten we het hier maar bij houden. Fijn, bedankt.
Maar waarom wil je dan niet op m'n voorstel ingaan? Waarom ben je zo kortaf? Ben je kwaad ofzo?
pi_35152140
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:34 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Haa, ...kende je dat woordje niet ...ken je keetje tippel niet ...???
En astraal tippelen ? ken je dat ?
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_35152231
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:36 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Maar waarom wil je dan niet op m'n voorstel ingaan? Waarom ben je zo kortaf? Ben je kwaad ofzo?
Gen. Láát het......laat het van je afglijden.
Er overheen stappen en weer verder.
pi_35152271
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:36 schreef pikki het volgende:

[..]

De moderatie vindt het vast geweldig wat je zegt, ja, de believers krijgen hier alle ruimte.
pi_35152276
quote:

[..]

Pikki, waarom reageer je niet op mijn posts?
Kenne gij Robberke?
pi_35152279
quote:

[..]

Keetje Tippel is een prostituee. Daar stel je Stenny nu mee gelijk. Waarom doe je dat? Dat is toch nou echt bashen?

Sorry hoor maar dit vind ik echt veel te ver gaan, wanneer wordt er op dit forum eigenlijk wel gebanned?
pi_35152336
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:25 schreef pikki het volgende:

[..]

Ik ben daarjuist nog zelf voor idioot uitgemaakt, enwel door die mafkees van No sigar ....zie deze post :
[..]
Geschreven komt dat harder over dan in het echt . Sorry.
Helpt waar hij kan!
pi_35152340
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:40 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Keetje Tippel is een prostituee. Daar stel je Stenny nu mee gelijk. Waarom doe je dat? Dat is toch nou echt bashen?

Sorry hoor maar dit vind ik echt veel te ver gaan, wanneer wordt er op dit forum eigenlijk wel gebanned?
Genverbrander, ik kan Pikki niet serieus nemen, wie eigenljik wel. Maar laten hem maar blijven, anders hebben wij het weer gedaan, dat weet je. Want de believers hier hebben het zooo zwaar.
pi_35152365
Keetje Tippel deed ook alleen maar wat zij dacht dat zij op dat moment moest doen.
Ze kwam in ieder geval eerlijk aan haar centen, maar dat terzijde.

Het slaat gewoon totaal nergens op om Sten met haar te vergelijken. Gebaseerd op niets.
pi_35152368
quote:

[..]

Ze kent het woord wel, en vindt geheel terecht dat dat soort opmerkingen nergens op slaan.

Mensen hebben voor minder een ban gekregen.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_35152395
quote:

[..]

Not funny
  donderdag 16 februari 2006 @ 14:44:01 #175
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35152397
Pikki is bezig met wraak nemen

Hij kent Robbert waarschijnlijk persoonlijk en neemt nu wraak om Stenny omdat ze bezig is met zaken te achterhalen.

Ik zie pure wraak in zijn berichten en manier van posten.

En waarschijnlijk zal hij ermee door blijven gaan, wraak is een hardnekkig iets. Hij is nu ook blind voor andere reacties. Wraak maakt tevens blind.

Stenny, laat je niet gek maken !!! Maar dat doe je niet Je bent sterk genoeg om boven personen als Pikki te staan!!!!
pi_35152408
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:42 schreef Stenny het volgende:

[..]

Genverbrander, ik kan Pikki niet serieus nemen, wie eigenljik wel. Maar laten hem maar blijven, anders hebben wij het weer gedaan, dat weet je. Want de believers hier hebben het zooo zwaar.
Heb veel respect voor je houding in deze discussie sten!! Je houdt al 49 delen het hoofd koel en je laat je niet meeslepen, hulde!
pi_35152449
Gezien de reacties van Pikki, schat ik hem op een kind van een jaar of 12, en nét aan het puberen geslagen is. Hormonen doen de gekste dingen met je
pi_35152451
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Pikki is bezig met wraak nemen

Hij kent Robbert waarschijnlijk persoonlijk en neemt nu wraak om Stenny omdat ze bezig is met zaken te achterhalen.

Ik zie pure wraak in zijn berichten en manier van posten.

En waarschijnlijk zal hij ermee door blijven gaan, wraak is een hardnekkig iets. Hij is nu ook blind voor andere reacties. Wraak maakt tevens blind.
nou sorry, als dat zo is zal hij in moeten zien dat ook hij bezig is Robbert in het belachelijke te trekken. Niet meer en niet minder.
pi_35152479
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:42 schreef Stenny het volgende:

[..]

Het is ook wel heel makkelijk om daar boven te staan, gelukkig.
Helpt waar hij kan!
  donderdag 16 februari 2006 @ 14:46:53 #180
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35152493
Je weet niet wat er achter Pikki zit. Kan ook een kind van van 12 inderdaad, maar hij heeft wel een obsessie voor Robbert ontwikkeld. En dan vraag ik me af, waarom. Misschien spelen belangen mee.

Maar ik ben nu bezig met conspiracy en dat doe ik liever niet. Speculeren is gokken en ik gok niet graag.
pi_35152497
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:45 schreef CarDani het volgende:
Gezien de reacties van Pikki, schat ik hem op een kind van een jaar of 12, en nét aan het puberen geslagen is. Hormonen doen de gekste dingen met je
Ja, en dat terwijl hij zelf zegt dat hij de 40 gepasseerd is :|
Hij kan ook normaal doen, en zelfs intelligent reageren. Maar laag bij de grond ook. Uiterst merkwaardig
  donderdag 16 februari 2006 @ 14:48:21 #182
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35152536
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:45 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

nou sorry, als dat zo is zal hij in moeten zien dat ook hij bezig is Robbert in het belachelijke te trekken. Niet meer en niet minder.
Ik weet niet of het wraak is of wat dan ook. In ieder geval is hij verdedigend bezig en brengt hij het aanvallend. Een middenvelder misschien

Maar Robbert belachelijk maken, daar heeft Robbert niemand voor nodig, hij maakt zichzelf belachelijk. Alleen vind ik Robbert niet belachelijk maar ziek. En ik vind hem lastig. Ik vind mensen lastig die informatie achter houden. Ik bedoel, belangrijke informatie dus. Niet dat het gaat om leven en dood, maar het is belangrijk genoeg om je mee bezig te houden. In ieder geval, om je druk om te maken.
pi_35152558
Geloof he....
Daar worden de meeste oorlogen over gevoerd.

Mensen worden gekwetst omdat er verder geen inhoudelijke stof voorhanden is om over te praten.

Treurig
pi_35152597
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:48 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik weet niet of het wraak is of wat dan ook. In ieder geval is hij verdedigend bezig en brengt hij het aanvallend. Een middenvelder misschien

Maar Robbert belachelijk maken, daar heeft Robbert niemand voor nodig, hij maakt zichzelf belachelijk. Alleen vind ik Robbert niet belachelijk maar ziek. En ik vind hem lastig. Ik vind mensen lastig die informatie achter houden. Ik bedoel, belangrijke informatie dus. Niet dat het gaat om leven en dood, maar het is belangrijk genoeg om je mee bezig te houden. In ieder geval, om je druk om te maken.
Mee eens
  donderdag 16 februari 2006 @ 14:51:11 #185
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35152622
Als het ontbreekt aan argumenten dan wordt er gevochten.

Gelijk halen is niets mis mee, als je gelijk hebt. Heb je geen gelijk dan moet je ook je fout durven toe te geven. Ik bedoel, je kunt wel hardnekkig blijven doordrammen over je gelijk, en ondanks alles gelijk willen halen zonder inhoud. Maar wat stel je dan voor?

En als je dan persoonlijk gaat aanvallen dan ben je al helemaal zwak. Als je onder de riem gaat spelen. Op de man spelen ook. Dat is al een teken dat je de discussie verloren hebt. En zou je je vanzelf moeten terug trekken uit de discussie zodat de mensen verder kunnen gaan die wel nog inhoud toevoegen.

Over gelijk willen halen. Het is niet eens nodig om gelijk te halen, overeenstemming krijgen draait het om. Overeenstemming zonder steeds de ander te willen overtreffen. Brain-stormen ook wel.

En niet in 2 kampen elkaar het leven zuur maken.
pi_35152666
Maargoed, ik vind het eerlijk gezegd wel heel jammer hoe het "Believers"-kamp zich profileert in dit deel. Pikki is intussen vervallen tot het laagste niveau en Marietje weigert met mij een afspraak te maken om aardig tegen elkaar te zijn. Jammer, ik voer liever echt een inhoudelijke discussie, maar daar lijken de believers niet voor open te staan?
pi_35152715
Voor Pikki is het belangrijk om aan zijn geloof vast te blijven houden. Dat mag hij ook. Maar als hij niet met een kritische benadering om kan gaan, moet hij niet hier in Truth zijn.
Nu komt hij over als een Jehova die zijn voet niet tussen de deur kan krijgen (of héél erg bezeerd heeft).
pi_35152745
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:52 schreef Genverbrander het volgende:
Maargoed, ik vind het eerlijk gezegd wel heel jammer hoe het "Believers"-kamp zich profileert in dit deel. Pikki is intussen vervallen tot het laagste niveau en Marietje weigert met mij een afspraak te maken om aardig tegen elkaar te zijn. Jammer, ik voer liever echt een inhoudelijke discussie, maar daar lijken de believers niet voor open te staan?
Ik ben ook een believer hoor, weet je nog?
Alleen...ik heb zeker vraagstukken !
  donderdag 16 februari 2006 @ 14:55:46 #189
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35152763
Nee, als je heel sterk gelooft, dan is geloof een hardnekkige kracht die de hele open communicatie fout beinvloed. Ik bedoel, als je gelooft, maakt niet uit waarin, dan beperk je sowieso je hele denken. Je zou in principe nergens in moeten geloven voordat je pas echt kunt geloven. Je zou nergens in moeten geloven om de waarheid te zien. En dan kun je nog altijd geloven maar dan is het eerder het bewijs waar je in gelooft.

Maar geloof, geloof zorgt ook voor koppigheid. Geloof zorgt voor een plank voor de kop. Geloof maakt blind. Geloof is vaak ook gebaseerd op blindelings vertrouwen. En vanuit blindelings vertrouwen kun je niet bouwen.
pi_35152774
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:55 schreef CarDani het volgende:

[..]

Ik ben ook een believer hoor, weet je nog?
Alleen...ik heb zeker vraagstukken !
Ja da's waar. Ik vind jouw houding in de discussie wel goed.
pi_35152800
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Nee, als je heel sterk gelooft, dan is geloof een hardnekkige kracht die de hele open communicatie fout beinvloed. Ik bedoel, als je gelooft, maakt niet uit waarin, dan beperk je sowieso je hele denken. Je zou in principe nergens in moeten geloven voordat je pas echt kunt geloven. Je zou nergens in moeten geloven om de waarheid te zien. En dan kun je nog altijd geloven maar dan is het eerder het bewijs waar je in gelooft.

Maar geloof, geloof zorgt ook voor koppigheid. Geloof zorgt voor een plank voor de kop. Geloof maakt blind. Geloof is vaak ook gebaseerd op blindelings vertrouwen. En vanuit blindelings vertrouwen kun je niet bouwen.
Geloof beperkt je ook in het leven zelf. Maar ik ben dan ook ongelovig.
pi_35152819
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:56 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Ja da's waar. Ik vind jouw houding in de discussie wel goed.
pi_35152843
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:57 schreef CarDani het volgende:

[..]

Dan bedoel ik dus geen speciale overtuiging/aanhang van iets.
pi_35152884
Oké, duty calls,
Ben morgen weer op Fok.
pi_35152913
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:44 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Heb veel respect voor je houding in deze discussie sten!! Je houdt al 49 delen het hoofd koel en je laat je niet meeslepen, hulde!
Dank je: houd je hoofd koel, in alles wat je doet, daar eindigt Peter R. de Vries ook mee.
pi_35153698
Of, (ja ik haal hem er weer bij) 'Blijf ondanks alles met je beide benen op de grond en zie niet in elk zonnestraaltje een teken van God.' (Jan vd Heide dus)
  donderdag 16 februari 2006 @ 15:31:47 #197
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35153970
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:57 schreef CarDani het volgende:

[..]

Geloof zorgt voor stilstand in je ontwikkeling. Ik bedoel, je gelooft en stopt verder met zoeken. Zodra je zegt, ik geloof dat ik het juist heb. Dan heb je volgens mij niet diep genoeg nagedacht. Twijfel is helemaal zo slecht nog niet volgens mij Twijfel is de ideale tegenstander van geloof Twijfel maakt het geloof dood. En twijfel zorgt tevens voor nieuwe mogelijkheden. Door te twijfelen bouw je zaken op. Ik bedoel, door twijfel ontstaan 2 mogelijkheden. Bij geloof is er altijd maar 1 mogelijkheid. En 1 mogelijkheid lijkt me erg weinig of niet

Je kunt dan wel geloven, maar je zult altijd het geloof in zekere mate moeten betwijfelen, geloof is ook meer voor naieve mensen volgens mij. Ben je redelijk kritisch dan neem je je eigen geloof continu onder ogenschouw. Het geloof wordt dan altijd betwijfeld. En zelfs als komt God op de koffie bij je, dan nog zul je jezelf moeten knijpen of je niet een hallucinatie hebt

Je kunt wel in jezelf geloven, maar zelfs in jezelf geloven kun je kritisch gaan bekijken, want wie zegt dat je bestaat? Ik ga nu erg ver maar als je steeds je eigen gedachte kritisch bekijkt, dan blijft er weinig over. En tevens zullen er dan ook weinig gedachtes overblijven.

Doordat ik iedere gedachte onder ogenschouw neem, formateer ik de gedachte steeds. De gedachte wordt zwakker daardoor. De gedachte zelf is al een geloof misschien, met gedachte bedoel ik idee.

Als je een idee of mening of visie hebt, dan is dat een zeker geloof, je gelooft dan dat je het juist hebt. Maar daarbij heb je dan wel vaker dat het juist kan zijn. Maar wat is juist? Bestaat de wereld wel? Is het niet een grote illusie allemaal?

Is het niet een grote illusie............

[ Bericht 4% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 16-02-2006 16:04:40 ]
  donderdag 16 februari 2006 @ 15:37:19 #198
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35154173
Zo, ik denk dat ik een biertje pak zometeen om de dorst te lessen. Heb ik wel verdiend

Ik geloof dat ik me een biertje pak. Dat zeggen mensen ook wel eens als ze een biertje pakken of gewoon wat anders doen. Waarom geloven ze dat? Kunnen ze niet beter gewoon dat biertje pakken? Of twijfelen ze nog? Kun je het woord geloven vergelijken met het woord twijfelen?
pi_35154432
quote:
Ik geloof dat ik me een biertje pak. Dat zeggen mensen ook wel eens als ze een biertje pakken of gewoon wat anders doen. Waarom geloven ze dat? Kunnen ze niet beter gewoon dat biertje pakken? Of twijfelen ze nog? Kun je het woord geloven vergelijken met het woord twijfelen?
You think too much
pi_35154788
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 15:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo, ik denk dat ik een biertje pak zometeen om de dorst te lessen. Heb ik wel verdiend

Wat kom je toch ineens totaal anders (=verstandig, nuchter) over dan de laatste keer dat ik wat van je las, alweer een flinke tijd geleden.
Helpt waar hij kan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')