abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35150511
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 13:40 schreef Genverbrander het volgende:
Marietje, alsjeblieft... Probeer nu niet weer de sfeer te verpesten door op oude posts te reageren. We zijn hier intussen weer wat verder.
ja ja...... nu ineens zwijgen zeker meneer de leugenaar Genverbrander !!!
Er zitten hier op het forum echte stiekeme leugenaars , verdraaiers van de waarheid waarbij zelfs de non van Singraven haar achter die muur zou omdraaien,
En dat mag gezegd worden , ...
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_35150536
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 13:43 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Laurensje, alsjeblieft, probeer toch niet altijd zo nadrukkelijk lullig te doen.
Ik doe juist mn best om het hier eens gezellig te houden. De sfeer is intussen hier weer wat beter, dan kun je beter geen quotes meer aanhalen van momenten dat de discussies op z'n heetst waren.

Dus gewoon een kleine tip: lees eerst helemaal bij en ga dan pas reageren.
pi_35150547
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 13:43 schreef pikki het volgende:

[..]

waarbij zelfs de non van Singraven haar achter die muur zou omdraaien
pi_35150550
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 13:43 schreef pikki het volgende:

[..]

ja ja...... nu ineens zwijgen zeker meneer de leugenaar Genverbrander !!!
Er zitten hier op het forum echte stiekeme leugenaars , verdraaiers van de waarheid waarbij zelfs de non van Singraven haar achter die muur zou omdraaien,
En dat mag gezegd worden , ...
Ach kom. Robbert roept even snel dat wij roependen zijn en snelt dan terug in zijn huisje, en draait de sleutel om. Zo ken ik er nog wel een paar.
  donderdag 16 februari 2006 @ 13:46:44 #105
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35150600
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 13:44 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Ik doe juist mn best om het hier eens gezellig te houden. De sfeer is intussen hier weer wat beter, dan kun je beter geen quotes meer aanhalen van momenten dat de discussies op z'n heetst waren.

Dus gewoon een kleine tip: lees eerst helemaal bij en ga dan pas reageren.
neehoor, al lezende reageer ik, ongeacht wat jij daar van vindt.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  donderdag 16 februari 2006 @ 13:47:53 #106
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35150633
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 12:09 schreef Genverbrander het volgende:
Het zal me trouwens niet verbazen dat ALS Robbert straks inderdaad bezwijkt onder de druk en er iets ergs met hem gebeurt,
al de 2e keer dat je dit aanhaalt, lijkt wel of je er op hoopt ofzo.
pi_35150664
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 13:46 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

neehoor, al lezende reageer ik, ongeacht wat jij daar van vindt.
Wat zijn we weer vriendelijk vandaag.
  donderdag 16 februari 2006 @ 13:49:46 #108
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35150683
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 12:42 schreef Mr_Integrity het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft hij de schijn tegen. Maar nogmaals, ik wil het niet eens over geloven hebben. Ik wil gewoon keihard onomstotelijk hebben aangetoond dat dingen wel of niet kloppen.

De argumenten die hier gebruikt worden kunnen dat niet onomstotelijk, en er blijft dus ruimte over voor tal van zaken. En ook dáár gaat het mij om, op die manier wordt er een heleboel uitgesloten, en wordt Robbert prematuur ten onrechte in een verkeerde hoek geplaatst zonder dat dit met zekerheid valt te stellen.

Skeptisch zijn is goed, nogmaals, ik ben het ook, maar ik wil wel echt gedegen onderzoek met veel hardere feiten voordat je iemand neersabelt.

Skepsis laat wat mij betreft ook duidelijk steken vallen, ze hadden zaken veel anders moeten verwoorden, maar zoals zij het brengen staat het bedrog al vast nog voordat dat ook werkelijk bewezen is.
goie post. Helemaal mee eens
pi_35150687
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 13:47 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

al de 2e keer dat je dit aanhaalt, lijkt wel of je er op hoopt ofzo.
Jezus.... doe effe normaal. Dat is juist mijn grote vrees, dat zeg ik toch de hele tijd?
pi_35150694
quote:
Maar prst_ hoe verklaar je dan dat rtl een zieke persoon in dienst heeft? Is hij schizofreen, dan kan het toch niet zijn dat een schizofreen het hele managenent van RTL doet overtuigen? Ik bedoel, ik denk dat er meer achter zit hoor.
Ik denk dat ze bij RTL niet het besef hadden dat Robbert mogelijk schizofreen zou kunnen zijn. Ze hadden al ervaring met Char en zij is gewoon een professional die een bepaalde vaardigheid die ze heeft goed kan verkopen. Ik denk dat ze het vermoeden hadden dat Robbert ook zo werkte. Het lijkt erop dat ze van een koude kermis zijn thuisgekomen en 'Er is zoveel meer' rigoureus in de prullebak is geveegd. (Alle trotse verwijzingen naar het programma op de site van HoT zijn valikant verwijderd.)

Hoe meer ik er over lees, hoe meer ik ervan overtuigd ben dat Robbert lijdt aan schizofrenie. Stukje bij beetje leer ik steeds meer over symptomen die steeds precies overeenkomen met de dingen die Robbert doet en zegt.

- Het feit dat hij dingen ziet, hoort en ervaart die anderen niet zien.
- Het idee dat hij een speciale missie heeft
- Het verbranden van de medicijnen
- Het idee dat er mensen op uit zijn om hem te pakken

en zo zijn er nog tal van kleine aanwijzingen in die richting.

Lees dit eens aandachtig door

en dit

en dit
quote:
Hulp

Vaak gehoorde opmerkingen over deze zieken zijn: "Zij zijn zo moeilijk te bereiken en staan zover van mij af dat ik het gevoel heb hen kwijt te zijn." "Wat ik ook doe, het is net of er een muur tussen ons staat waar niet door te komen is." Beide opmerkingen geven eigenlijk heel juist aan wat er aan de hand is. Doordat zij zo overhoop liggen met hun gevoelens en gedachten trekken zij als het ware een "muur" om zich op om zich te beschermen om zo nog enige greep op zichzelf te houden. Daardoor wordt hun isolement steeds groter en is er haast niet meer "bij hen te komen". Door dit proces wordt het begrijpen van het gedrag van hen steeds moeilijker. Dit wordt nog versterkt omdat zij door wanen, hallucinaties en affectieve symptomen dingen gaat doen die moeilijk aanvaardbaar zijn. Door de begrijpelijke wil hen te helpen ontstaat vaak een neiging om steeds maar weer en met een toenemend appèl te proberen met hen in contact te komen om maar door die "muur" heen te komen. Dat is, hoe goed ook bedoeld, ondoelmatig en werkt zelfs averechts. Deze directe wijze van benadering die een beroep doet op het innerlijk van hen kunnen zij niet beantwoorden. Niet omdat zij niet willen, maar omdat zij door hun innerlijke ontreddering niet weten hoe zij dat moeten doen en zich vervolgens bedreigd zullen gaan voelen. Met als uiteindelijk gevolg dat zij hun "muur" nog meer gaan optrekken.
Een motief voor de familie om mee te gaan in Robbert's verhalen kan zijn dat dat de enige manier is waarop ze nog contact met hem kunnen hebben. Ze zijn bij achter Robbert's 'muurtje' gekropen. Daarbij moet je dit effect ook niet uitvlakken.

Ik heb wel eens het idee dat het opperen van een mogelijke psychische dysfunctie wordt opgevat als een belediging. Ik zie niet waarom dat zo zou zijn.

De classificatie van psychische stoornissen is puur gebaseerd op de waarneming van symptomen en staat los van waarde-oordelen. Het is niet zo dat die classificaties als 'hokjes' zijn verzonnen en er vervolgens mensen in gepropt worden. De 'hokjes' zijn ontstaan na waarneming van bepaalde pyschische verschijnselen.

Ik neem aan dat het ook niet als een belediging geldt als je zegt dat iemand een griepje heeft na de constatering van een verhoogde lichaamstemperatuur en een loopneus.
  donderdag 16 februari 2006 @ 13:50:56 #111
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35150712
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 13:49 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Jezus.... doe effe normaal. Dat is juist mijn grote vrees, dat zeg ik toch de hele tijd?
ja, en je blijft het maar melden, om zo maar het beeld in stand proberen te houden wat je al die tijd al probeert neer te zetten.
pi_35150729
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 13:50 schreef Prst_ het volgende:

[..]

Ik denk dat ze bij RTL niet het besef hadden dat Robbert mogelijk schizofreen zou kunnen zijn. Ze hadden al ervaring met Char en zij is gewoon een professional die een bepaalde vaardigheid die ze heeft goed kan verkopen. Ik denk dat ze het vermoeden hadden dat Robbert ook zo werkte. Het lijkt erop dat ze van een koude kermis zijn thuisgekomen en 'Er is zoveel meer' rigoureus in de prullebak is geveegd. (Alle trotse verwijzingen naar het programma op de site van HoT zijn valikant verwijderd.)

Hoe meer ik er over lees, hoe meer ik ervan overtuigd ben dat Robbert lijdt aan schizofrenie. Stukje bij beetje leer ik steeds meer over symptomen die steeds precies overeenkomen met de dingen die Robbert doet en zegt.

en dit

en dit
[..]

Een motief voor de familie om mee te gaan in Robbert's verhalen kan zijn dat dat de enige manier is waarop ze nog contact met hem kunnen hebben. Ze zijn bij achter Robbert's 'muurtje' gekropen. Daarbij moet je dit effect ook niet uitvlakken.

Ik heb wel eens het idee dat het opperen van een mogelijke psychische dysfunctie wordt opgevat als een belediging. Ik zie niet waarom dat zo zou zijn.

De classificatie van psychische stoornissen is puur gebaseerd op de waarneming van symptomen en staat los van waarde-oordelen. Het is niet zo dat die classificaties als 'hokjes' zijn verzonnen en er vervolgens mensen in gepropt worden. De 'hokjes' zijn ontstaan na waarneming van bepaalde pyschische verschijnselen.

Ik neem aan dat het ook niet als een belediging geldt als je zegt dat iemand een griepje heeft na de constatering van een verhoogde lichaamstemperatuur en een loopneus.
Goeie, genuanceerde post, Prst_!
  donderdag 16 februari 2006 @ 13:52:35 #113
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35150754
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 13:49 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Wat zijn we weer vriendelijk vandaag.
ik heb niet zo de behoefte om tegen jou vriendelijk te doen. Ook niet om onvriendelijk tegen je te zijn, ik geef slechts mijn mening. Wat jij daarvan vindt, vind ik eigenlijk niet zo belangrijk.
pi_35150760
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 13:50 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

ja, en je blijft het maar melden, om zo maar het beeld in stand proberen te houden wat je al die tijd al probeert neer te zetten.
Ja precies, je snapt me eindelijk. Ik maak me inderdaad zorgen om Robbert en vind het belangrijk om dat onder de aandacht te brengen en te houden, zodat daar rekening mee gehouden kan worden bij de discussie.
pi_35150791
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 13:52 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

ik heb niet zo de behoefte om tegen jou vriendelijk te doen. Ook niet om onvriendelijk tegen je te zijn, ik geef slechts mijn mening. Wat jij daarvan vindt, vind ik eigenlijk niet zo belangrijk.
Okee dat snap ik. Maar probeer dan ook een neutrale toon te vinden, tot nu toe ben je weer heel erg onvriendelijk. Het resultaat daarvan is dat je alleen maar mensen tegen elkaar opzet en dat frustreert de discussie.
pi_35150880
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 13:50 schreef Prst_ het volgende:

[..]

en dit

en dit
[..]

Zeg Prssst , heb je al es nagegaan of je zelf niet het slachtoffer van deze oz zoo gevaarlijke ziekte bent geworden ?
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_35150924
*kuch* moderatie, allo?
Helpt waar hij kan!
  donderdag 16 februari 2006 @ 13:59:17 #118
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35150929
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 13:54 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Okee dat snap ik. Maar probeer dan ook een neutrale toon te vinden, tot nu toe ben je weer heel erg onvriendelijk. Het resultaat daarvan is dat je alleen maar mensen tegen elkaar opzet en dat frustreert de discussie.
dat is slechts jouw interpretatie, mijn toon is heel neutraal. Ik zet niemand tegen elkaar op, dat jij suggereert dat ik dat doe viel van jou te verwachten
  donderdag 16 februari 2006 @ 14:00:04 #119
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35150957
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 13:52 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Ja precies, je snapt me eindelijk. Ik maak me inderdaad zorgen om Robbert en vind het belangrijk om dat onder de aandacht te brengen en te houden, zodat daar rekening mee gehouden kan worden bij de discussie.
hypocrietje. Jij hebt je nog geen seconde oprecht zorgen over hem gemaakt.
pi_35150968
quote:
Zeg Prssst , heb je al es nagegaan of je zelf niet het slachtoffer van deze oz zoo gevaarlijke ziekte bent geworden ?
Blijkbaar ben jij een van die personen die het opperen van een psychische dysfunctie gelijk stelt aan een belediging.

Reageer eens inhoudelijk op posts als je zonodig wat moet zeggen. Tot nu toe doe je niets anders dan trollen.
pi_35151031
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 13:59 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

dat is slechts jouw interpretatie, mijn toon is heel neutraal. Ik zet niemand tegen elkaar op, dat jij suggereert dat ik dat doe viel van jou te verwachten
Het kan zijn dat je je er zelf niet bewust van bent, maar je komt echt heel vaak als een zuurpruim over. Lees bijvoorbeeld eens je post terug op deze bladzijde van de thread. Door puur een andere toon aan te slaan zul je zien dat er deuren zullen openen die tot nu toe voor jou altijd gesloten zijn gebleven.

En ja, ik maak me echt zorgen om hem. Dat heb ik in al mijn posts laten doorschemeren, vanaf het begin. Ik zie in Robbert een zieke jongen (zie diagnose van Prst_) die nooit een goeie behandeling heeft gehad doordat zijn ouders struisvogelgedrag vertonen. Dat vind ik heel zielig.
pi_35151057
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:00 schreef Prst_ het volgende:

[..]

Blijkbaar ben jij een van die personen die het opperen van een psychische dysfunctie gelijk stelt aan een belediging.

Reageer eens inhoudelijk op posts als je zonodig wat moet zeggen. Tot nu toe doe je niets anders dan trollen.
Zolang hij hier geen a-viertje commentaar van de mods op krijgt, zoals de mensen die met reden Robbert niet vetrouwen, zal dat ook zo blijven.
Helpt waar hij kan!
pi_35151179
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:00 schreef Prst_ het volgende:

[..]

Jij bent hier de grootste trol , en net zoals genverbrander geen moer geeft of R in elkaar stort vindt jij het heerlijk om R als een psychiatrisch geval neer te poten, ....
Arme stumperds, zijn jullie, ...binnenkort zweten en woelen jullie beiden van onrust in je bedde , ...
wanneer Robbert met zijn nieuwe kunstjes uitpakt .
pi_35151186
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:03 schreef NoSigar het volgende:

[..]

Zolang hij hier geen a-viertje commentaar van de mods op krijgt, zoals de mensen die met reden Robbert niet vetrouwen, zal dat ook zo blijven.
Precies. Ik kom wel vaker op forums en ik ken geen enkele plek waar iemand zoveel ongestraft kan trollen als pikki doet. Als de mods daartegen niet ingrijpen zal dat ook niet stoppen.
  donderdag 16 februari 2006 @ 14:07:32 #125
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35151188
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:03 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Het kan zijn dat je je er zelf niet bewust van bent, maar je komt echt heel vaak als een zuurpruim over. Lees bijvoorbeeld eens je post terug op deze bladzijde van de thread. Door puur een andere toon aan te slaan zul je zien dat er deuren zullen openen die tot nu toe voor jou altijd gesloten zijn gebleven.

En ja, ik maak me echt zorgen om hem. Dat heb ik in al mijn posts laten doorschemeren, vanaf het begin. Ik zie in Robbert een zieke jongen (zie diagnose van Prst_) die nooit een goeie behandeling heeft gehad doordat zijn ouders struisvogelgedrag vertonen. Dat vind ik heel zielig.
en op dit zoveelste trollpostje van je kan ik bijna exact hetzelfde antwoorden als je vorige:

dat is slechts jouw interpretatie, mijn toon is heel neutraal. Ik zet niemand tegen elkaar op, dat jij suggereert dat ik dat doe dat je het nu op deze manier probeert viel van jou te verwachten .

Nogmaals: het interesseert me niet hoe ik op jou over kom. Zullen we hier nu over ophouden?
pi_35151257
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:07 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

en op dit zoveelste trollpostje van je kan ik bijna exact hetzelfde antwoorden als je vorige:

dat is slechts jouw interpretatie, mijn toon is heel neutraal. Ik zet niemand tegen elkaar op, dat jij suggereert dat ik dat doe dat je het nu op deze manier probeert viel van jou te verwachten .

Nogmaals: het interesseert me niet hoe ik op jou over kom. Zullen we hier nu over ophouden?
Nouja ik zou het opzich jammer vinden als we erover ophouden zonder nader tot elkaar te komen. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om wat aardiger voor elkaar te zijn? Ik denk echt dat dat het niveau van de discussie ook ten goede kan komen.

Kunnen we nu niet een afspraak met elkaar maken dat we alleen nog maar lief tegen elkaar doen en dat we onenigheden alleen nog maar met argumenten uitvechten, zonder persoonlijke sneren uit te delen en zonder naar elkaar te flamen?
pi_35151428
quote:
vindt jij het heerlijk om R als een psychiatrisch geval neer te poten, ....
Ik vind dat helemaal niet 'heerlijk'. Ik heb duidelijk de redenen uiteengezet waarom ik denk aan schizofrenie. Een van die redenen is ook dat Robbert zelf ook al heeft aangegeven dat hij in het verleden een 'psychiatrisch geval' is geweest.

Blijkbaar is het 'neerpoten' van Robbert als 'psychiatrisch geval' in jouw ogen iets waarvoor ik zou moeten 'zweten en woelen van onrust'. Wat ik daaruit begrijp is dat jij neerkijkt op psychiatrisch patienten. Dat zegt meer negatiefs over jou dan over mij.

Ik ben overigens razend benieuwd naar Robberts nieuwe kunstjes.
pi_35151442
Inderdaad schijnt believer Pikki dé vrijbrief te bezitten iedereen voor idioot uit te maken. Doet erg denken aan wat Robbert doet met zijn critici. Dat zet toch inderdaad weer te denken over de moderatie op het moment.

Ik citeer een van de vele posts van Pikki waar de moderatoren goedig overheen kijken, terwijl nuchtere kritische mensen een veeg uit de pan krijgen:
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:07 schreef pikki het volgende:

[..]

Jij bent hier de grootste trol , en net zoals genverbrander geen moer geeft of R in elkaar stort vindt jij het heerlijk om R als een psychiatrisch geval neer te poten, ....
Arme stumperds, zijn jullie, ...binnenkort zweten en woelen jullie beiden van onrust in je bedde , ...
pi_35151476
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:15 schreef Prst_ het volgende:

[..]

Ik vind dat helemaal niet 'heerlijk'. Ik heb duidelijk de redenen uiteengezet waarom ik denk aan schizofrenie. Een van die redenen is ook dat Robbert zelf ook al heeft aangegeven dat hij in het verleden een 'psychiatrisch geval' is geweest.

Blijkbaar is het 'neerpoten' van Robbert als 'psychiatrisch geval' in jouw ogen iets waarvoor ik zou moeten 'zweten en woelen van onrust'. Wat ik daaruit begrijp is dat jij neerkijkt op psychiatrisch patienten. Dat zegt meer negatiefs over jou dan over mij.

Ik ben overigens razend benieuwd naar Robberts nieuwe kunstjes.
Knap dat je nog het geduld hebt weten op te brengen om er inhoudelijk op te reageren.
  donderdag 16 februari 2006 @ 14:17:39 #130
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35151501
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:09 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Nouja ik zou het opzich jammer vinden als we erover ophouden zonder nader tot elkaar te komen. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om wat aardiger voor elkaar te zijn? Ik denk echt dat dat het niveau van de discussie ook ten goede kan komen.

Kunnen we nu niet een afspraak met elkaar maken dat we alleen nog maar lief tegen elkaar doen en dat we onenigheden alleen nog maar met argumenten uitvechten, zonder persoonlijke sneren uit te delen en zonder naar elkaar te flamen?
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:09 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Jongen, ik kan je niet echt serieus meer nemen. Wel verbaas ik me nog steeds over je venijnigheid, en heo je ijskoud beweert dat je je 'zorgen' maakt over RvdB. En nu heel hard mij proberen uit de tent te lokken
Ik ben benieuwd hoe het met je goede voornemens gaat verder, ik vraag me af of je wel kunt posten zonder 'persoonlijke sneren en flamen'. Maar veel succes ermee
En hier laat ik het dan maar bij
pi_35151505
quote:

[..]

Vertel eens Pikkie, ken jij Robbert persoonlijk?
pi_35151512
Nah ja..... men zou zich kunnen voorstellen dat de moderatie ook wel eens andere dingen te doen heeft. Gezin, werk, eten, noem maar es iets
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 16 februari 2006 @ 14:18:57 #134
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35151549
Weet je waarom ik het belangrijk vind dat een juist beeld wordt gegeven door ten Broeke?

Omdat ik van mening ben dat we met z'n allen de waarheid kunnen zien. De bol waarmee je in de waarheid en toekomst kunt kijken zie ik als 1 oog. En dat ene oog is verbonden met alle ogen op de wereld. Dus uiteindelijk bepaald ieders mening en visie ons waarheids-besef. Ik denk nu ook dat er maar 1 waarheid mogelijk is op dit moment. De allesomvattende waarheid die voor iedereen geldig is. Een soort van wet ook wel. Maar geen strenge wet, gewoon een wet die zegt wat waar is en wat niet waar is. Een ongeschreven wet misschien wel.

En nu lopen er honder duizenden mensen rond in Nederland die de Nederlandse taal spreken en totaal ontspoort zijn in hun realiteit. Dat baart mij zorgen. Omdat ik een theorie heb over hoe je diep kunt doordringen in de waarheid tot de kern ook.

Had net al een heel lang bericht geschreven maar firefox viel uit.

Over wat Stenny zegt, sceptisch en kritisch zijn, dat je dan dicht bij de bron staat. Kritisch ook naar jezelf toe, je eigen gedachtes niet zomaar voor waar aannemen, ben je kritisch richting je eigen gedachtes, dan kom je vanzelf dichter bij de waarheid. En al helemaal niet wat er op tv en in de media allemaal beweert wordt zomaar geloven. Alles met een korrel zout nemen wat geschreeuwd wordt. Pas geloven als je een goed oordeel hebt uitgesproken voor jezelf.

En over dat alziend-oog. Ik denk dat het wel goed komt nog Het alziend-oog gaat ooit alles zien. Maar dan ook alles.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_35151569
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:17 schreef nokwanda het volgende:
Nah ja..... men zou zich kunnen voorstellen dat de moderatie ook wel eens andere dingen te doen heeft. Gezin, werk, eten, noem maar es iets
Tuurlijk, Robbert heeft ook geen tijd als het hem uitkomt. Wel even hard roepen en dan snel weghollen.
pi_35151602
quote:

[..]

Pikkie, kom eens van die kast af.
Jij bekijkt alles vanuit jouw eigen veilige aanvalshoekje (bovenop de kast).
Wees dapper en durf ook eens vanuit andere perspectieven te kijken. anders is er gewoon geen discussie mogelijk.
pi_35151646
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:20 schreef CarDani het volgende:

[..]

Pikkie, kom eens van die kast af.
Jij bekijkt alles vanuit jouw eigen veilige aanvalshoekje (bovenop de kast).
Wees dapper en durf ook eens vanuit andere perspectieven te kijken. anders is er gewoon geen discussie mogelijk.
Ik vrees dat er vergaande overeenkonsten tussen Pikki en Robbert zitten, dus dan weet je het wel, je hoopt tevergeefs.
pi_35151657
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:17 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

[..]

Jongen, ik kan je niet echt serieus meer nemen. Wel verbaas ik me nog steeds over je venijnigheid, en heo je ijskoud beweert dat je je 'zorgen' maakt over RvdB. En nu heel hard mij proberen uit de tent te lokken
Ik ben benieuwd hoe het met je goede voornemens gaat verder, ik vraag me af of je wel kunt posten zonder 'persoonlijke sneren en flamen'. Maar veel succes ermee
Nee ik wil je echt niet uit de tent lokken, waarom denk je dat? Ik stel voor om aardiger voor elkaar te zijn, kun je daar niet gewoon mee akkoord gaan?
pi_35151690
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:17 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

[..]

Marietje, je voelt jel aangevallen. Vraag om duidelijke feedback alvorens in de tegenaanval te gaan. COMMUNICEER !
  donderdag 16 februari 2006 @ 14:23:35 #140
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35151728
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:22 schreef CarDani het volgende:

[..]

Marietje, je voelt jel aangevallen. Vraag om duidelijke feedback alvorens in de tegenaanval te gaan. COMMUNICEER !
spuit 11!
pi_35151735
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:22 schreef CarDani het volgende:

[..]

Gek dat ze zich aangevallen voelt, ik probeer toch alleen maar toenadering te zoeken? Of doe ik iets fout?
  donderdag 16 februari 2006 @ 14:25:36 #142
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35151799
Ik vind ook dat genverbrander gelijk heeft, het lijkt alsof zijn woorden totaal verkeerd geinterpreteerd worden.

En dan post Marietje_34.:

"En hier laat ik het maar bij" met die smile met glinsterende tanden ( ---> deze dus , pure uitlokking van de ander, de ander uit zijn element halen, trollen ook wel ) en die smiley lokt weer uit tot commotie. Elkaar op de kast jagen inderdaad.

En het doet niets ten goede aan de discussie. Het zijn persoonlijke vete's. En dat zou je in principe via email moeten doen. Daar is een discussie forum niet voor bedoeld ook.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_35151801
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:23 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Gek dat ze zich aangevallen voelt, ik probeer toch alleen maar toenadering te zoeken? Of doe ik iets fout?
Ik vind eerlijk gezegd ook jou nu redelijker dan Marietje, ik zie dat jij je best doet aardig te blijven.
pi_35151806
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:15 schreef Stenny het volgende:
Inderdaad schijnt believer Pikki dé vrijbrief te bezitten iedereen voor idioot uit te maken. Doet erg denken aan wat Robbert doet met zijn critici. Dat zet toch inderdaad weer te denken over de moderatie op het moment.

Ik citeer een van de vele posts van Pikki waar de moderatoren goedig overheen kijken, terwijl nuchtere kritische mensen een veeg uit de pan krijgen:
[..]
Ik ben daarjuist nog zelf voor idioot uitgemaakt, enwel door die mafkees van No sigar ....zie deze post :
quote:
Ik kan Iteerjer ook wel begrijpen, en een uitspraak als' En ga geen beweringen in twijfel trekken, alleen maar omdat jij ze niet gelooft of omdat de ander het niet kan bewijzen' is vast heel goed voor een forum als dit.
Ook zit ik niet, en niemand denk ik te wachten op mensen die eventjes komen roepen dat iedereen gestoord is en Robbert helemaal. Net als ik niet zit te wachten op een idioot als Pikki, die ook alle ruimte krijgt.
pi_35151814
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:19 schreef Stenny het volgende:

[..]

Tuurlijk, Robbert heeft ook geen tijd als het hem uitkomt. Wel even hard roepen en dan snel weghollen.
ow.... dus moeten de moderatoren gewoon hard aan komen hollen als men roept?
Die mogen geen leven hebben?

Vind het een maffe vergelijking die kant noch wal raakt. de moderatie is altijd met tussenpozen aanwezig en niet constant en de hele godganselijke dag. Is al zo zolang als ik hier kom.

En ook Robbert hoeft niet te komen hollen als men roept. Zou leuk zijn als ie dat wel deed.

En ongeacht of ik het nou wel of niet geloof, wat hij ook zegt en waar hij dat ook doet, het zal toch in twijfel getrokken worden. Geen wonder dat ie zijn kop hier niet laat zien.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35151835
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:23 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Ja, sommige vrouwen mokken nu eenmaal graag ffe wat langer door ik kan het weten, ik ben ook een vrouw
pi_35151840
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik vind ook dat genverbrander gelijk heeft, het lijkt alsof zijn woorden totaal verkeerd geinterpreteerd worden.

En dan post Marietje_34.:

"En hier laat ik het maar bij" met die smile met glinsterende tanden ( ---> deze dus , pure uitlokking van de ander, de ander uit zijn element halen, trollen ook wel ) en die smiley lokt weer uit tot commotie. Elkaar op de kast jagen inderdaad.

En het doet niets ten goede aan de discussie. Het zijn persoonlijke vete's. En dat zou je in principe via email moeten doen. Daar is een discussie forum niet voor bedoeld ook.
Amen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35151852
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:26 schreef CarDani het volgende:

[..]

Ja, sommige vrouwen mokken nu eenmaal graag ffe wat langer door ik kan het weten, ik ben ook een vrouw
Ok Dus je denkt dat ze nog wel kan ontdooien?
  donderdag 16 februari 2006 @ 14:27:44 #149
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35151859
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:26 schreef nokwanda het volgende:

[..]

ow.... dus moeten de moderatoren gewoon hard aan komen hollen als men roept?
Die mogen geen leven hebben?

Vind het een maffe vergelijking die kant noch wal raakt. de moderatie is altijd met tussenpozen aanwezig en niet constant en de hele godganselijke dag. Is al zo zolang als ik hier kom.

En ook Robbert hoeft niet te komen hollen als men roept. Zou leuk zijn als ie dat wel deed.

En ongeacht of ik het nou wel of niet geloof, wat hij ook zegt en waar hij dat ook doet, het zal toch in twijfel getrokken worden. Geen wonder dat ie zijn kop hier niet laat zien.
Mee eens.
pi_35151865
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:25 schreef pikki het volgende:

[..]

Ik ben daarjuist nog zelf voor idioot uitgemaakt, enwel door die mafkees van No sigar ....zie deze post :
[..]
Sorry ik vind NoSigar geen mafkees. Onbegrijpelijk vind ik jou, omdat je maar blijft cheerleaden, maar laat ik heel eerlijk zeggen dat ik jou al heel lang niet meer serieus neem, en dat denk ik nog nooit gedaan heb. Je komt op mij over als een totale warbol die nergens op argumenten reageert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')