It keeps me alivequote:
Ik ben dus altijd op zoek, en soms ontspoor ik wel eens, en dat hoort gewoon bij mijn zoektocht. Ik ben soms impulsief van aard als ik bezig ben met denken. Maar je hebt gelijk dat het verstandiger is om na te denken over alles. Eerst goed beseffen wat je gelooft en denkt. Wederom kritisch zijn richting de wereld.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:55 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Wat kom je toch ineens totaal anders (=verstandig, nuchter) over dan de laatste keer dat ik wat van je las, alweer een flinke tijd geleden.
Nee hoor, de tekst is nagenoeg hetzelfde, je leest het gewoon anders. Altijd goed trouwensquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:55 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Wat kom je toch ineens totaal anders (=verstandig, nuchter) over dan de laatste keer dat ik wat van je las, alweer een flinke tijd geleden.
Ik denk dat jij dan in een deuk ligt, klinkt idioot misschien maar zo kom jij wel over op mij!quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:09 schreef Genverbrander het volgende:
Het zal me trouwens niet verbazen dat ALS Robbert straks inderdaad bezwijkt onder de druk en er iets ergs met hem gebeurt, dat er dan beschuldigende vingertjes worden gewezen naar de critici zoals ik, Stenny, NoSigar, Michaelangelo etc. Terwijl dat natuurlijk nooit onze bedoeling is geweest. De reden waarom het zo slecht gaat met Robbert ligt natuurlijk ook niet hier op dit forum maar juist bij zijn omgeving en mensen die hem verder stimuleren om met zijn leugens verder te gaan.
Daarom vind ik het ook zo storend dat Iteejer o.a. mij nu al geruime tijd aan het beschuldigen is van gebash en achterbaksheid, zonder dat te onderbouwen met concrete voorbeelden. Hierdoor worden de sceptici gedemoniseerd en dat vind ik heel erg vervelend.
Ik zeg 20x dat ik daar juist ontzettend bang voor ben, hier blijft men mij afschilderen als een soort demonisch figuur die stilletjes zit te hopen op een gruwelijke en pijnlijke dood van Robbert.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dan in een deuk ligt, klinkt idioot misschien maar zo kom jij wel over op mij!
wat zijn jullie een stel nare wezens en snappen doen ze het niet eens, bah!
lamaaaaaaaaaa
ik ga wel weg want als ik hier lees erger ik me alleen maar aan dat geneuzel![]()
ajuusssss
tijd voor een .quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Je moet je niet ergeren en vooral niet vluchten voor jezelf. Nooit vluchten voor een situatie ook. Altijd de situatie onder ogen durven komen.
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen leven, Robbert ook. Dus die kritiek die hij krijgt die heeft hij ook zelf op zijn hals gehaald. En als hij zichzelf dan op een voetstuk gaat plaatsen boven de rest van Nederland, dan moet hij ook kunnen incasseren dat het voetstuk gaat breken.
En dan heeft hij nog altijd mensen die hem kunnen opvangen misschien.
Alles heeft zijn prijs. En als je een bepaalde richting opgaat en keuze's maakt. Dan moet je altijd een prijs betalen. Robbert heeft gekozen voor roem en tevens gekozen om medium te zijn. Dan betaald hij ook maar de prijs dat hij kritiek krijgt.
Of moet heel Nederland hem geloven? Moeten we hem aanpakken met zijden handschoenen omdat we bang zijn dat hij instort? Dan zou hij zelf moeten stoppen, zou hij een slim medium zijn dan zou hij sowieso goed naar zichzelf moeten kunnen luisteren. Het begint nog altijd met zelfkennis. En ik twijfel aan de zelfkennis die Robbert bezit nu ook. Ik neem hem niet eens wat kwalijk misschien. Omdat hij gewoon het hele spoor bijster is. En dan zenden ze het ook nog uit ook.
Dus misschien is medelijden meer op de plekDat hij gepushed wordt van alle kanten ook. Dat hij slachtoffer is? Slachtoffer van zijn eigen grootheidswaanzin en uitbuiting door rtl en Moors.
Precies, goeie post.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Je moet je niet ergeren en vooral niet vluchten voor jezelf. Nooit vluchten voor een situatie ook. Altijd de situatie onder ogen durven komen.
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen leven, Robbert ook. Dus die kritiek die hij krijgt die heeft hij ook zelf op zijn hals gehaald. En als hij zichzelf dan op een voetstuk gaat plaatsen boven de rest van Nederland, dan moet hij ook kunnen incasseren dat het voetstuk gaat breken.
En dan heeft hij nog altijd mensen die hem kunnen opvangen misschien.
Alles heeft zijn prijs. En als je een bepaalde richting opgaat en keuze's maakt. Dan moet je altijd een prijs betalen. Robbert heeft gekozen voor roem en tevens gekozen om medium te zijn. Dan betaald hij ook maar de prijs dat hij kritiek krijgt.
Of moet heel Nederland hem geloven? Moeten we hem aanpakken met zijden handschoenen omdat we bang zijn dat hij instort? Dan zou hij zelf moeten stoppen, zou hij een slim medium zijn dan zou hij sowieso goed naar zichzelf moeten kunnen luisteren. Het begint nog altijd met zelfkennis. En ik twijfel aan de zelfkennis die Robbert bezit nu ook. Ik neem hem niet eens wat kwalijk misschien. Omdat hij gewoon het hele spoor bijster is. En dan zenden ze het ook nog uit ook.
Dus misschien is medelijden meer op de plekDat hij gepushed wordt van alle kanten ook. Dat hij slachtoffer is? Slachtoffer van zijn eigen grootheidswaanzin en uitbuiting door rtl en Moors.
Wat ik vermoed is dat NIEMAND een antwoord hoeft te verwachten van Robbert, net als met Pikki, je hoopt op iets wat er niet is. Het stuk van Prst heeft toch echt wel wat herkenningspunten wat Robbert betreft, hoe meer moeite je doet, hoe minder kans je hebt. Robbert verschuilt zich achter een muur.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:04 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Precies, goeie post.Ik heb ook medelijden inderdaad. Ik heb Robbert van den Broeke ook een mailtje gestuurd een paar weken terug (via zijn site die toen nog in de lucht was). Ik heb hem verteld dat ik het artikel van de spooknonnen heb geschreven maar dat ik wil benadrukken dat het geen persoonlijke aanval op hem is. Ik heb begrip getoond voor de moeilijke situatie waar hij in zit en heb hem aangemoedigd zich los te wrikken uit de negatieve spiraal waar hij nu in zit, heb zelfs hulp aangeboden als hem dat nodig leek. Ook heb ik hem de mogelijkheid geboden om op mijn artikel te reageren door te zeggen wat er niet aan klopt of door een alternatieve verklaring te geven voor het "drie flitsen vier foto's"-verhaal. Meer kan ik toch ook niet doen.
Nooit antwoord gehad trouwens (had ik ook niet verwacht hoor).
Hij zit inderdaad in een web, zelf is hij ook een spin maar er zitten meer spinnen in het web. Zelf doet hij natuurlijk ook mee eraan. Maar goed, ik weet het hele verhaal niet. Ik weet niet wat de afspraken zijn geweest toen hij het contract tekende.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:04 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Precies, goeie post.Ik heb ook medelijden inderdaad. Ik heb Robbert van den Broeke ook een mailtje gestuurd een paar weken terug (via zijn site die toen nog in de lucht was). Ik heb hem verteld dat ik het artikel van de spooknonnen heb geschreven maar dat ik wil benadrukken dat het geen persoonlijke aanval op hem is. Ik heb begrip getoond voor de moeilijke situatie waar hij in zit en heb hem aangemoedigd zich los te wrikken uit de negatieve spiraal waar hij nu in zit, heb zelfs hulp aangeboden als hem dat nodig leek. Ook heb ik hem de mogelijkheid geboden om op mijn artikel te reageren door te zeggen wat er niet aan klopt of door een alternatieve verklaring te geven voor het "drie flitsen vier foto's"-verhaal. Meer kan ik toch ook niet doen.
Nooit antwoord gehad trouwens (had ik ook niet verwacht hoor).
Je betaalt geen kijk- en luistergeld voor RTL hoor. Als commerciele omroep laten zij zich door sponsors betalen. En het is intussen gebleken dat de programmamakers uiteindelijk niet meer verder wilden met Robberts programma. Wellicht zijn ze helemaal niet zo geweten- of principeloos.quote:Maar wat beweegt zulke mensen, mochten ze Nederland leugens willen aanbieden Wat zijn dat voor een mensen? En wat is dat voor een zender Die zich zo wilt profileren? Mag zo'n zender wel op tv. Tuurlijk mag dat, op tv mag alles. Maar verdient zo'n zender wel een plek op de buis? Betalen we daarom kijkersgeld?
Ik denk dat RTL niet gestopt is door geweten of principes, maar door eigenbelangen. De goede naam van toppresentatrice Irene Moors stond op het spel. Daar komt bij dat het programma weliswaar aardig bekeken werd, maar nu ook weer niet heel erg goed. Gemiddeld keken zo'n 800.000 mensen naar 'Er is zoveel meer'. Nu wordt op RTL op zondag in hetzelfde tijdvak 'Eerste hulp bij opvoeden' uitgezonden (een uit Engeland ingekocht programma), waar meer dan 1,2 miljoen mensen naar kijken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:20 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Je betaalt geen kijk- en luistergeld voor RTL hoor. Als commerciele omroep laten zij zich door sponsors betalen. En het is intussen gebleken dat de programmamakers uiteindelijk niet meer verder wilden met Robberts programma. Wellicht zijn ze helemaal niet zo geweten- of principeloos.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:42 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Gen, heb jij dat artikel over de non van Singraven geschreven? Welk artikel, toch niet dat van Skepsis?wat dat zou betekenen dat...dat....
Je kan best 's gelijk hebben. Zijn username geeft al aan dat een bepaald lichaamsdeel van hem nog niet helemaal volgroeid is.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:45 schreef CarDani het volgende:
Gezien de reacties van Pikki, schat ik hem op een kind van een jaar of 12, en nét aan het puberen geslagen is. Hormonen doen de gekste dingen met je![]()
Moest ik nu Robbertje zijn zie, dan zou ik denken : wat en stel idioten zitten hier nu aan "t kwebbelen over mij , en ik zou mij kriek lachen ,lalalalalalal la la la la oh lalal its beautiful ole ole ole olequote:Op donderdag 16 februari 2006 17:11 schreef Stenny het volgende:
[..]
Wat ik vermoed is dat NIEMAND een antwoord hoeft te verwachten van Robbert, net als met Pikki, je hoopt op iets wat er niet is. Het stuk van Prst heeft toch echt wel wat herkenningspunten wat Robbert betreft, hoe meer moeite je doet, hoe minder kans je hebt. Robbert verschuilt zich achter een muur.
Robbertje, ben jij het echt?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:45 schreef pikki het volgende:
[..]
Moest ik nu Robbertje zijn zie, dan zou ik denken : wat en stel idioten zitten hier nu aan "t kwebbelen over mij , en ik zou mij kriek lachen ,lalalalalalal la la la la oh lalal its beautiful ole ole ole ole![]()
![]()
![]()
![]()
Van tingelingeling tralalal alalala![]()
![]()
![]()
Oh.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:44 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
![]()
![]()
Neenee, het artikel op http://home.planet.nl/~buij0038/rvdb/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |