tis toch jaapquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:42 schreef SCH het volgende:
*gaap*
prachtig mooi gedichtquote:
Heb na vrijdag 2 weken vrij, ben eerst lekker een weekje thuis.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tis toch jaap
wanneer ga je eigenlijk op vakantie ?
IJshockey op Eurosportquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:39 schreef DarkShine het volgende:
AZ = boring!
doe je goedquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb na vrijdag 2 weken vrij, ben eerst lekker een weekje thuis.
Voor de 2de week heb je een darkroom geboekt?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb na vrijdag 2 weken vrij, ben eerst lekker een weekje thuis.
de nederlandse mannen staan toch in de halve finalequote:Op woensdag 15 februari 2006 23:08 schreef clauwheee het volgende:
Tis niet de avond van de Nederlandse clubs. Jammer.
Das ook weer waar!quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de nederlandse mannen staan toch in de halve finale
slaap lekker schoonheid
jammer dat zo'n programma niet dagelijks gemaakt kan worden...het hele jaar door zeg maar !quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:15 schreef golfer het volgende:
Straks nog even de video van Café Torino bekijken.
nee hoor daar val je vooral hard vanquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:38 schreef borisz het volgende:
[..]
zou wel grappig zijn, ijsvoetbal ofzo![]()
"Zelfs" moi vind het leukquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:20 schreef Bjoro het volgende:
jammer dat zo'n programma niet dagelijks gemaakt kan worden...het hele jaar door zeg maar !
denk dat de eigenaren van at café dat niet goed vindenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jammer dat zo'n programma niet dagelijks gemaakt kan worden...het hele jaar door zeg maar !
jawel......mag alleen richting het gooi afreizenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
"Zelfs" moi vind het leuk
Morgen weer baliesletteke bjoor
Jij ook?
Moeten alle medewerkers multi-inzetbaar zijn op alle lokaties ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:25 schreef Bjoro het volgende:
jawel......mag alleen richting het gooi afreizen
ja, maar ik ben in de praktijk de enige die het doetquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moeten alle medewerkers multi-inzetbaar zijn op alle lokaties ?
Ik zal er niet slechter van slapen!quote:
Wat moet je in godsnaam in Amersfoort, behalve overstappen op het stationquote:
Wonen vrienden en ook nog familie.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:45 schreef Vom het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam in Amersfoort, behalve overstappen op het station
vrijwilligquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Amersfoort, daar woont een vriendin van me.
Vroeg of zei ik dat dan ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik zal er niet slechter van slapen!
Dus het is gewoon een 13-jarig sletje wat je op msn hebt leren kennen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Weet ik dat, zo goed ken ik dr nou ook weer niet
![]()
Nee, de vriendin van een goede maat van me... Zal een jaar of 18 zijn denk..quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dus het is gewoon een 13-jarig sletje wat je op msn hebt leren kennen?
je vergeet dat ze ook wel breezers zal drinkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dus het is gewoon een 13-jarig sletje wat je op msn hebt leren kennen?
Kusje voor een breezahquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je vergeet dat ze ook wel breezers zal drinken
Robbie Robbie Robbie toch,je kent me niet.... En dat willen we graag zo houdenquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is meer jouw afdeling geloof ik...
Ik wil jou echt graag leren kennen hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Robbie Robbie Robbie toch,je kent me niet.... En dat willen we graag zo houden [afbeelding]
op welk kanaal zenden ze dat uit bij jou?quote:
Bosschenaren onder mekaar altijd eh.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gezelligheid troef.
Het FCDB kanaal.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op welk kanaal zenden ze dat uit bij jou?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:14 schreef TerroRobbie het volgende:
DG is mijn grote voorbeeld. Ik wil graag op hem lijken
goed eten danquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bosschenaren onder mekaar altijd eh.
DG is mijn grote voorbeeld. Ik wil graag op hem lijken
Neem een krat Fristi en Yoki drink mee.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:21 schreef TerroRobbie het volgende:
He DG, even serieus eh.. Wanneer ga je weer eens naar Standard? Mag ik een keer mee?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:22 schreef popolon het volgende:
[..]
Neem een krat Fristi en Yoki drink mee.
Ik ben net wakker.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
Kan jij niet effe teruggaan naar je nest?
Taalbarriere.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb het in de gaten,er komt geen fatsoenlijk woord uit.
Gejat van mn opa zeker?quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:32 schreef DarkShine het volgende:
Robbie, heb je een bakje nodig?
Ja, smerige jood dat het was! Moet je zijn waardevolle bezittingen ook nog hebben?quote:
Nee hij was voor PSV.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ja, smerige jood dat het was! Moet je zijn waardevolle bezittingen ook nog hebben?
Hey dat is tong, die's ook van de Betuwe.quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Hey dat is tong, die's ook van de Betuwe.
Niet?quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]je topografie is niet helemaal ok volgens mij
quote:
Leuke sig.quote:
En achter de groene hemel in de blauwe zonquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:00 schreef rubbereend het volgende:
Nebraska ligt toch bij colorado en kansas?
Maar de Betuwe ligt boven de Waal en onder de Waal heb je oa de Bommelerwaard (Tongland) en het Land van Maas en Waal (Rubbereendland)
heeeeet Laaaaaaand van MAaaaaaaaaas en Waaaaaaaaaaaalquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En achter de groene hemel in de blauwe zon
onder is het onder bloes![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En achter de groene hemel in de blauwe zon
onder is het onder bloes![]()
Je loopt elke dag met een kater voorop, lieverd.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:04 schreef Bluezz het volgende:
Ik loop gearmd met een kater voorop
Op mijn lijf geschreven
* Bluezz gaat snurkie doen
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:46 schreef TerroRobbie het volgende:
slapen gaat, morgen weer naar school enzo.
Laat ze nou ook weleens scheten als jij achter die billen ligt?quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:13 schreef golfer het volgende:
Ik denk dat ik zo ook maar weer eens achter die, intussen beruchte, billen aan ga liggen.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Laat ze nou ook weleens scheten als jij achter die billen ligt?
* SCH mag Bernhard spelenquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:20 schreef Suijk het volgende:
In Hotel De Wereld?
Ik was gepaaid met hotel New Yorkquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:22 schreef -Vaduz- het volgende:
In een mooi hotel met alles d'op en d'r aan? Succes in ieder geval.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Bloem.![]()
Vandaag m'n eindgesprek van de stage. (aan de vroege kant, ik moet nog 2 weken)
Werk je nou of ben je ook nog aan het studeren?quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:04 schreef VoreG het volgende:
mogguh
Weer werken. Wat scheelt dat fietsen zeg vanaf de Staalstraat
Ik studeer ookquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Werk je nou of ben je ook nog aan het studeren?
Ach so. Ik zag alleen maar werken werken en werken staan de laatste tijdquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik studeer ook. Alleen ik heb alleen op de maandag, dinsdag en woensdag college of werkgroepen. Donderdag en vrijdag werk ik
Komt omdat ik op mijn werk alleen maar internet hebquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ach so. Ik zag alleen maar werken werken en werken staan de laatste tijd
Luie rechtenstudenten ook
Whehe.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Komt omdat ik op mijn werk alleen maar internet heb. Gister zat ik in een werkgroep en daar was gewoon internet.
Rechten
oh als het toch stil is heb ik leesvoer voor je !quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:33 schreef Bluezz het volgende:
Het is zo stil, wrom is NL niet ziek vandaag
Maar zo is het wel, we shall see.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:30 schreef Bjoro het volgende:
ik word zo moe van dat geleuter, winnen tegen die Italianen wordt moeilijk, maar de finale wordt een makkie
nquote:
quote:
hij staat er op hoor !quote:
Zal ik dan ook kijkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:13 schreef Bjoro het volgende:
nu al 115 views.....gaat de goede kant op !
Zo goedquote:
help, SCH nu al aan de rand van het rivierengebiedquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:17 schreef SCH het volgende:
Hoi
* SCH gaat 2 dagen in Wageningen vergaderen
zal ik deze eens lezen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oh als het toch stil is heb ik leesvoer voor je !
en voor de andere ook natuurlijk ! de column van Bjoro
Ook die zin dat Ajax zo alle 'toppers' heeft verloren tot nu toe was weer confronterend.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:37 schreef JaWi het volgende:
"Zowel AZ als PSV moeten nog naar de ArenA, licht Rotterdams voordeel dus."
![]()
Dát moest ik nog even kenbaar maken op school jaquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:45 schreef JaWi het volgende:
Zo, volgende week woensdag vrij genomen.
idd, daar moest ik om lachen, tegen die wedstrijd zie ik helemaal niet opquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:37 schreef JaWi het volgende:
"Zowel AZ als PSV moeten nog naar de ArenA, licht Rotterdams voordeel dus."
![]()
Mijn zus gaat trouwenquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dát moest ik nog even kenbaar maken op school ja
Ik ook niet, gezellig op de zaterdagavondquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd, daar moest ik om lachen, tegen die wedstrijd zie ik helemaal niet op
ben niet zo van het voorspellen, ben meer een "kijk eens wat ik heb meegemaakt" column schrijver !quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hmmm... had meer van je verwacht Bjoro.. Maar ligt misschien ook aan het onderwerp.
Whehehequote:
Sorryquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben niet zo van het voorspellen, ben meer een "kijk eens wat ik heb meegemaakt" column schrijver !
Ik heb dan de griep, kan anders niet naar Feyenoord - KV Mechelen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:45 schreef JaWi het volgende:
Zo, volgende week woensdag vrij genomen.
Gelezenquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:41 schreef Bjoro het volgende:
oh als het toch stil is heb ik leesvoer voor je !
en voor de andere ook natuurlijk ! de column van Bjoro
ik schrok er ook echt van dat ik dat opzochtquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:46 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ook die zin dat Ajax zo alle 'toppers' heeft verloren tot nu toe was weer confronterend.![]()
Vrijnemen? Gewoon niet gaanquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dát moest ik nog even kenbaar maken op school ja
tuurlijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gelezen
Heb je ook iets begrijpelijks te lezen voor me?
Welk tentamen ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vrijnemen? Gewoon niet gaan
Kan er even iemand zeggen dat ik mijn tentamen moet leren?Schiet echt niet op zo
quote:
goed hoor...gaat allemaal prima !quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:05 schreef Blumchen het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het met Bjoroo vandaag?
da's dan maar een beroerde voorzitterquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:03 schreef DeTolk het volgende:
net een verhitte vergadering gehad
Het mes kwam echt op tafel
Voorzitter had totaal geen controle
quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:48 schreef Againzender het volgende:
Best leuk touwens, thuis werken
[[url=http://xs68.xs.to/pics/06074/DSC00043.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Kijken gaat.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:11 schreef rubbereend het volgende:die snowboardcross is best gaaf nu
erg leuk jaquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]die snowboardcross is best gaaf nu
Retespannendquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]die snowboardcross is best gaaf nu
ik ben mijn band aan het plakken zoals je kan zienquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:21 schreef pascalheister het volgende:
zo even tussen het werken door fokken
ben met een schuine houten garage bezig, zit nog best veel werk in
dit is idd niet echt bevorderlijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben mijn tentamen nu al aan het verneuken door OS te kijken
Waarom doe je wat dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:50 schreef Againzender het volgende:
zo, band geplakt. niet goed voor je band om daar een schroef van 5cm doorheen te steken
ik pimp mijn fiets met piercingsquote:
wordt ie dan niet juist eerder gejat daar in amsterdam?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik pimp mijn fiets met piercings
ik parkeer altijd naast dure fietsen met gammele sloten, dat is de beste beveiliging.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wordt ie dan niet juist eerder gejat daar in amsterdam?
ik zou toch voor de gepiercete fiets kiezenquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik parkeer altijd naast dure fietsen met gammele sloten, dat is de beste beveiliging.
kinky hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zou toch voor de gepiercete fiets kiezen
las in het pinkpop topic dat ze voorlopig even uit elkaar willenquote:
en ik 1 keerquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
las in het pinkpop topic dat ze voorlopig even uit elkaar willenben ik ff blij dat ik ze 2 keer live heb gezien.
je stapt af van de messen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:25 schreef rubbereend het volgende:
weet iemand trouwens een adresje voor goedkope twisterdekbedden?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:25 schreef rubbereend het volgende:
17:12 staan we geplandquote:
ik heb wel een dubbeldekbed voor jequote:Op donderdag 16 februari 2006 16:25 schreef rubbereend het volgende:
Sven traakte een blokje, en toen gingen ze onderuitquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:18 schreef Bjoro het volgende:
ik kan niets zien van het schaatsen.....praat me ff bij !
Italie ook trouwens, dit waren echt de twee sterkste ploegen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:23 schreef tong80 het volgende:
Ik ben er goed ziek van. Ze reden zo sterk
He, je bent in mijn stad?quote:
Zeker, Italië wint het goud nu...quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Italie ook trouwens, dit waren echt de twee sterkste ploegen.
Omdat ie camerageil is. Let maar eens op waar een camera filmt schuift ie in beeld.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:25 schreef Suijk het volgende:
Waarom is van de 10 keer dat er een Nederlander in beeld is bij de OWS, het 8x Ab Krook?
10 jaar geleden stond ik bij de Tour de France op de Alp d'Huez. Kom ik hem ook tegen. Maakt mijn vader een foto van mij, wil hij er ook bij, dus camerageil is hij zeker. Nu zit hij dus in mijn album.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat ie camerageil is. Let maar eens op waar een camera filmt schuift ie in beeld.
van de mediamartk moet je het maar net van de aanbiedingen hebben, anders is het ook niet veel bijzondersquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:41 schreef FrankyMcG het volgende:
Ben blij dat ik nog geen tv had gehaald, vanavond naar de Media Markt voor een lcd tv zonder BTW!
Daar maar es een paar uur rondslenteren.....
Dank je wel.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:35 schreef rubbereend het volgende:
gefeliciteerd Vaduz
I know!quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:43 schreef pascalheister het volgende:
Van de mediamartk moet je het maar net van de aanbiedingen hebben, anders is het ook niet veel bijzonders
Lees het nu pas, netjes. Heb je ook een cijfer ofzo?quote:
Kun je vertalen naar een zes is me verteld.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Lees het nu pas, netjes. Heb je ook een cijfer ofzo?
daar ben ik voor aan luie kantquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:06 schreef Suijk het volgende:
Hey Rubber, zo'n twister dekbed maak je toch gewoon zelf?
linkje gezien ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar ben ik voor aan luie kant
Ik zou haast overwegen om docent te worden, als ik zie hoe vaak die vakantie hebben, vrij zijn of adv-dagen hebbenquote:
Wij hebben nooit rust op het werk, terwijl ze dat in andere banen wel vaak hebben.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:13 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik zou haast overwegen om docent te worden, als ik zie hoe vaak die vakantie hebben, vrij zijn of adv-dagen hebben.
Das ter compensatie van al die kut werkdagen en het karige salarisquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:13 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik zou haast overwegen om docent te worden, als ik zie hoe vaak die vakantie hebben, vrij zijn of adv-dagen hebben.
Hoezo? Als je zegt dat ze stil moeten zijn luisteren ze toch wel?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wij hebben nooit rust op het werk, terwijl ze dat in andere banen wel vaak hebben.
Ja, maar je bent wel altijd bezig. Op kantoor kan je eens een uur koffie drinken enzo.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:18 schreef Superheld het volgende:
[..]
Hoezo? Als je zegt dat ze stil moeten zijn luisteren ze toch wel?![]()
Wat is karig? Zeker in het begin verdien je vele malen meer dan in het bedrijfsleven hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Das ter compensatie van al die kut werkdagen en het karige salaris
Hehe, als ik een uur koffie wil gaan drinken ben ik hoogst waarschijnlijk binnen 5 minuten naar buiten geschoptquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, maar je bent wel altijd bezig. Op kantoor kan je eens een uur koffie drinken enzo.
quote:
1600 netto of zo, schat ik?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat is karig? Zeker in het begin verdien je vele malen meer dan in het bedrijfsleven hoor.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:19 schreef VoreG het volgende:
ik hang hier verdomme uit het raam voor internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |